« Odpowiedź #6 dnia: 14 Sierpnia 2010, 14:36:59 »
Ale swoją drogą ten maszynista z ST44 niezłe ziółko... Fałszować papiery i siedzieć specjalnie 24h za nastawnikiem - "bo płacone od godziny"...
A ty co? Taki mocny bo po 30 latach siedzisz sobie przed kompem i sądzisz nieboszczyka? Mnóstwo informacji, które są dostępne na temat tej katastrofy to bzdury. Szkoliło mnie kilku instruktorów, którzy brali udział w komisji powołanej aby wyjaśnić przyczyny tej katastrofy i dokładnie opowiadali jak wyglądało śledztwo w tej sprawie… Powiem tylko tyle, że sprawdziło tu się "powiedzenie", że najłatwiej oskarżyć nieboszczyka bo nic nie powie i się nie będzie bronił. Za dużo niewiadomych było i jest.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76