Autor Wątek:  Wagony Bdmnu InterCity  (Przeczytany 24735 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Maciek-34120

  • Wiadomości: 147
    • Zobacz profil
    • http://www.transportszynowy.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Wagony Bdmnu InterCity
« Odpowiedź #30 dnia: 30 Lipca 2004, 20:59:39 »
No no no - ladne cacko...
TRANSPORT SZYNOWY
Niezależna strona informacyjna
www.transportszynowy.prv.pl

Offline Tetryk

  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wagony Bdmnu InterCity
« Odpowiedź #31 dnia: 31 Lipca 2004, 09:02:12 »
Wygląda wyśmienicie:D
"Życie jest szare i nudne":(
PROUD_AGAIN

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Wagony Bdmnu InterCity
« Odpowiedź #32 dnia: 31 Lipca 2004, 14:52:51 »
Generalnie przy teksturach 2048x512 nie widze tego ze wzgledu na wydajnosc.
Ale jest jeden sposob na to.
Jak wiadomo, chodzi o dokladnosc oznaczen. Wiec trzeba zrobic teksture np. 512x512, w gornej czesci tekstura boku, w dolnej dokladni widoczne, wieksze oznaczenia. Wystarczy zmapowac bok pudla caloscia, a potem w miejscach gdzie sa oznaczenia nalozyc kawalki tekstury zawierajace te wlasnie szczegoly...
Troche zakrecone, ale sadze ze da sie to zrozumiec :-)
Ja sam nie wiem w jaki sposob to konkretnie robic w 3dsmaxie, ale sadze ze Bart nam to bez problemu wytlumaczy, jak to mapowac itp :-)
Pozdrawiam,
Winger

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wagony Bdmnu InterCity
« Odpowiedź #33 dnia: 31 Lipca 2004, 22:21:22 »
Winger ma tu racje. Też miałem taki pomysł i stąd na nowych siódemkach bez problemu przeczytamy z którego jest zakładu taboru i kiedy była rewizja, będzie też dokładniejszy numer boczny i takie tam szczegóły. Można to zrobić nakładając PLANE na bok (nie polecane ale skuteczne) lub wyciąć w boku pudła kwadracik i tam nałożyć oznaczenie.

Co do tekstur to w porozumieniu z McZapkie ustaliliśmy największy rozmiar tekstury (oficjalnej) 512x512 co oczywiście nie jest przeszkodą dania czterokrotnie większych, ale to już tylko prywatnie dla siebie (na niekrórych kartach takie nie są obsługiwane nawet).

Co do samych wagonów pasażerskich to są one do zrobienia. Sam OlO mi "kazał" (są zbyt płaskie na dachu). Jednak brakuje mi wszelkich planów wagonów pasażerskich. Bonanze by się zrobiło.... :)
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline pROSiAczek

  • Wiadomości: 58
    • Zobacz profil
    • http://www.furel.elblag.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Wagony Bdmnu InterCity
« Odpowiedź #34 dnia: 04 Sierpnia 2004, 23:45:11 »
zgadzam sie co do wydajnosci ze teksturki 2048x512 ze wzgledu na swoja wielkosc (jedyne 3mb) raczej odpadaja do stosowania powszechnie w symku. jednak jesli chodzi o oznaczenia to w moim mniemaniu rowniez okna w wagonach powinny byc zrobione ta technika (co znowu biorac pod uwage wydajnosc - mocno ogranicza zastosowanie), poniewaz w moim odczuciu wspaniale czytelne oznaczenia wagonow na rozmytym tle wagonu moga wygladac gorzej niz obecne wagony (bez ujmy obecnym teksturom) szczegolnie jesli zmniejszamy rozmiar tekstury z obenych 1024x256 do 512(max?!)x128
Power is nothing without control