Uprzedzam, że NIE trzeba konwertować tekstury do dds.
A innych tekstur modelu typu hasler,pulpit sciany to chyba nie wczyta..? Piszesz że nie trzeba zmieniać tekstury 339 na *DDS a reszta?
A doczytałeś moją wypowiedź do końca?
Może być tylko konieczność modyfikacji t3d, aby odwołania były do dobrych plików.
Obecne exe
OBSŁUGUJE dds, bmp, tga, tex (o czymś zapomniałem?). Tylko w przypadku, gdy nie ma JAWNIE podanego rozszerzenia, szuka dds (chyba, że zmieni się wpis defaultext w eu07.ini). Zatem gdy np. lampka ma teksturę o nazwie
lampka.bmp, a w t3d jest tylko
lampka, to (zakładając, że ma się paczkę w formacie dds):
1. Przekonwertować
lampka.bmp do dds
LUB
2. Zmienić wpis w t3d z
lampka na
lampka.bmp
Jeżeli jest plik lampka.bmp i w t3d jest wpis lampka.bmp, to nie trzeba robić nic!Ile razy to jeszcze trzeba będzie napisać?