Autor Wątek:  Projekt Rochowice  (Przeczytany 90434 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline inoworclawpkp

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #60 dnia: 04 Lipca 2012, 21:41:03 »
@ SilenS
Jeszcze trochę czasu potrwa zanim będzie wydana:)

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #61 dnia: 06 Lipca 2012, 13:10:10 »
Koledzy z dwóch ostatnich postów: spamujcie dalej...
@hunterq zapodasz screena z rainsted jak wyglada cala sceneria? Pamietam jak jeszcze kilka lat temu(chyba) w bugs lezal odcinek rochowice glowne i 2 najblizsze przystanki chyba. W porownaniu do teraz wyglada to świetnie :)
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 655
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 508
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #62 dnia: 06 Lipca 2012, 13:49:44 »
Przydaly by sie scenariusze z duza iloscia mijanek, bo tak jakos pusto na tych torach.
Byl by taki przelom nie tylko w jakosci scenerii, ale i bogactwa AI w scenariuszach...czego bardzo brakuje.
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #63 dnia: 06 Lipca 2012, 19:17:53 »
^^^ Tylko trzeba do tego odpowiedniej infrastruktury ;) Scenariusz towarem przed którym jedzie osobówka, mijanki na szlaku 1 torowym czy poprostu intesywny ruch na stacjach - co z tego że na szlaku mijają nas pociągi skoro na stacjach pusto, to by urealniło rozgrywkę.

PS. Tak wiem, sam nie robię a się wymądrzam, to tylko luźna propozycja ;)
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline pioko17

  • Wiadomości: 329
  • Szczecin
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #64 dnia: 07 Lipca 2012, 14:00:04 »
A ja mam taką głupią może dla niektórych uwagę do autora. :P Nie spotkałem się nigdy, aby w Polsce dzielnicom miast nadawano niemieckie nazwy. Owszem, zdarzają się spolszczone wersje, ale nie takie czysto niemieckie jak Gottwald. :P

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #65 dnia: 07 Lipca 2012, 17:27:24 »
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline pioko17

  • Wiadomości: 329
  • Szczecin
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #66 dnia: 07 Lipca 2012, 18:10:34 »
Ale Gottwald nie jest nazwą geograficzną, tylko nazwą kopalni, od której wzięła się nazwa stacji. A ja mówiłem o dzielnicach miast.
« Ostatnia zmiana: 07 Lipca 2012, 18:12:04 wysłana przez pioko17 »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #67 dnia: 08 Lipca 2012, 17:33:51 »
A ja mam taką głupią może dla niektórych uwagę do autora. :P Nie spotkałem się nigdy, aby w Polsce dzielnicom miast nadawano niemieckie nazwy. Owszem, zdarzają się spolszczone wersje, ale nie takie czysto niemieckie jak Gottwald. :P
Poniewaz zostaly spolszczone po wojnie.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline pioko17

  • Wiadomości: 329
  • Szczecin
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #68 dnia: 08 Lipca 2012, 19:57:59 »
Poniewaz zostaly spolszczone po wojnie.

Ameryki nie odkryłeś. Zapraszam do dokładniejszej analizy mojego postu..
« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2012, 19:59:27 wysłana przez pioko17 »

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #69 dnia: 08 Lipca 2012, 22:48:18 »
A może po prostu w pobliżu stacji Gottwald jest jakaś kopalnia? ;) Dzielnica nie musi się tak nazywać.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #70 dnia: 30 Lipca 2012, 21:13:32 »
Stacja w lesie... Lipnica.

  Dodano: 31 Lipca 2012, 18:27:11
- na zachete jeszcze filmik z wyjazdu z Obornik w strone Rochowic, zeby nie bylo, ze nic nie robie ;) Do tego jeszcze kilka skrinow. Moze do 2058 roku sie wyrobie, jak to jeden ze zdesperowanych komentatorow wyprognozowal termin wydania ;)
« Ostatnia zmiana: 31 Lipca 2012, 18:27:16 wysłana przez hunter »
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline inoworclawpkp

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #71 dnia: 31 Lipca 2012, 20:29:27 »
Dużo jeszcze zostało trasy do zrobienia?

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #72 dnia: 31 Lipca 2012, 21:21:33 »
Duzo. Na razie zazieleniam tereny, szlaku nie modyfikowalem.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #73 dnia: 31 Lipca 2012, 21:24:16 »
Na pierwszym screenie to jest las jako Plane czy tree.inc? Mógłbyś pokazać jak to wygląda z góry?


Już widzę, że to tree.inc. Ale jeśliś łaskaw, pokaż screena jak gęsto je zasadziłeś. To jest jeden gęsty rząd drzew wzdłuż toru czy kilka rzadszych rzędów?
« Ostatnia zmiana: 31 Lipca 2012, 21:34:36 wysłana przez SKP »
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #74 dnia: 31 Lipca 2012, 21:33:04 »
Tree.inc

Offline Hadomik

  • Wiadomości: 61
  • SM42-1236
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #75 dnia: 31 Lipca 2012, 21:38:35 »
@hunter, do tej wiaty mógłbyś wykorzystać moje zdjęcia z tego linku:  http://www.eu07.pl/userfiles/7482/foto-Infrastruktura.7z tam są zdjęcia zarówno podpory jak i pokrycia.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #76 dnia: 31 Lipca 2012, 21:43:41 »
Już widzę, że to tree.inc. Ale jeśliś łaskaw, pokaż screena jak gęsto je zasadziłeś. To jest jeden gęsty rząd drzew wzdłuż toru czy kilka rzadszych rzędów?
Prosze bardzo ;)
@Hadomik, dziekuje za material ;)
« Ostatnia zmiana: 31 Lipca 2012, 21:46:32 wysłana przez hunter »
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #77 dnia: 31 Lipca 2012, 21:50:52 »
Gęsto ;) Sadziłeś każde z osobna czy nowe skrypty mają "ficzery" dzięki którym można to zautomatyzować?

Pomysł z trawką jest naprawdę świetny. Niby płaski (i wydajny!) Plane, a prezentuje się znakomicie.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #78 dnia: 31 Lipca 2012, 21:54:15 »
Wlasnie dzieki nowym skryptom idzie mi to jak po masle ;) Przy starych nigdy bym tego nie osiagnal, a jesli juz, to za milion lat.. Radzilem sobie wtedy zapisywaniem fragmentu do osobnego max, a nastepnie mergowaniem ;) Klonowanie odpadalo, bo zmienialo nazwy helperow. Do tego sadzac drzewka na jakims nasypie/wsniesieniu wszystkie trzeba bylo recznie przestawiac...
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #79 dnia: 31 Lipca 2012, 22:02:56 »
Burżuju 3DS-owy ;) W proletariatowym GMAKSie nie ma tak dobrze... Ja sobie z tym tak radzę, że eksportuję tylko świeżo wstawione drzewa, później je wszystkie zaznaczam, przesuwam i znów eksportuję.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #80 dnia: 31 Lipca 2012, 22:14:22 »
Czy krzewy przy torach też wstawia się jakimś automatem? Czy można stawiać je bliżej siebie, tak żeby "iksy" lekko zachodziły na siebie? Wyglądałoby to mniej papierowo.
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #81 dnia: 08 Sierpnia 2012, 14:24:32 »
Szkoda, że słupy sieci trakcyjnej nadal stoją w skrajni :P

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #82 dnia: 08 Sierpnia 2012, 21:18:55 »
Zaprojektuj poprawne to nie będą stały.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #83 dnia: 08 Sierpnia 2012, 21:37:34 »
Spokojnie. Generator wysięgników jest już w drodze :D
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #84 dnia: 14 Sierpnia 2012, 15:25:12 »
Na podgrzanie atmosfery jeszcze kilka screenow. ;)
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline mmaciek3905

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
    • Wortal o oświetleniu ostrzegawczym
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #85 dnia: 14 Sierpnia 2012, 21:26:04 »
Proponowałbym na jakiejś bocznicy postawić kilka kibelków oraz może kilka nieużytków. Brakuje mi takiego miejsca na sceneriach gdzie mamy tzw. cmentarzysko. :)

Offline inoworclawpkp

  • Wiadomości: 125
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #86 dnia: 14 Sierpnia 2012, 21:35:38 »
Ja bym proponował tak realniej tam gdzie nie ma trakcji to niebieskie kibelki jako odstawione a tam gdzie jest siec to tak 2,3 tory jednostki które czekają na zatrudnienie.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #87 dnia: 15 Sierpnia 2012, 17:31:48 »
Wszystko juz jest dawno przemyslane, dwa tory pod drutem po prawej beda dla jednostek, reszta na sklady wagonowe.
W zalaczniku mijanka Peckowo po wymianie drzew.
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2012, 17:37:44 wysłana przez hunter »
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline mikol

  • Wiadomości: 206
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #88 dnia: 26 Sierpnia 2012, 19:25:21 »
Czy mógłbyś dać więcej screenów z tej hali w Rochowicach Głównych? Zarówno w środku jak i na zewnątrz. A czy da się zrobić takie napisy jak ma np. Wrocław Główny ma na górze tego zadaszenia?
Pozdrawiam!
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna EU07-424

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Projekt Rochowice
« Odpowiedź #89 dnia: 19 Grudnia 2012, 21:58:44 »
Hala wymaga solidnego remontu pod wzgledem wizualnym.

W zalaczniku ostatni screenshot - jade na nowo z drzewkami, tym razem z optymalizacja, od razu wymiana krzakow. Mniejszy naklad pracy, w dodatku wiekszy FPS. Tutaj (az) 21 klatek na Intel GMA 950 i Intel Core Duo T2400, przy otwartym 3ds maxie.
« Ostatnia zmiana: 19 Grudnia 2012, 22:01:24 wysłana przez hunter »
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.