Witam!
Na początek składam różne miłe wyrazy :) za dzisiejszy update. Jak usłyszałem dźwięki kibelka, to mi pociekła ślinka :) Moim zdaniem, jeżeli tylko brakuje wnętrza EN57, to można było ją już dać w tym update jako dumba.
Teraz do rzeczy. W jaki sposób powinno się hamować loki elektryczne? Na przykład jadę 100 km/h, widzę żółte na semaforze i muszę zwolnić. Nastawnik mam na pozycji drugiej bezoporowej. Teraz co robić?
Gdy dam hamulec bez ruszania nastawnika, wywala nadmiarowy. A więc muszę zjechać nastawnikiem na pozycję 0 i dopiero wtedy hamować. Czy tak jest w realu?
Druga sprawa. Do czego używać hamulca pomocniczego? Dotychczas znalazłem dla niego zastosowanie praktycznie tylko przy jeździe luzem, gdzie jest skuteczniejszy niż hamulec zasadniczy. Kiedy go jeszcze używać?
[%sig%]