Autor Wątek:  Problemy z trasą: Linia 61  (Przeczytany 67817 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline danielek

  • Wiadomości: 271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #90 dnia: 06 Listopada 2009, 23:35:00 »
Witam,
Nie świecą mi sie lampy na stacjach. Wypakowałem trase 2 razy i dalej nic.
Miłośnik stonek i siódemek :)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #91 dnia: 07 Listopada 2009, 00:13:03 »
A którą służbę uruchamiasz?

Offline danielek

  • Wiadomości: 271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #92 dnia: 07 Listopada 2009, 10:30:06 »
Dzięki panowie! Zauważyłem wpis, który musze użyc, aby lampy się świeciły z misji towarowego.
Miłośnik stonek i siódemek :)

Offline kolejarz_25_

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #93 dnia: 07 Listopada 2009, 15:09:27 »
Witam:)
Po uruchomieniu symulacji, ładuje mi pliki i niestety na tym się kończy... Nie wiem co może być problemem ze nie chce przejść do symulacji zwyczajnie zatrzymuje się na ostatniej lini i cisza...
Podmieniałem exe nic nie pomogło...

Proszę o wskazówkę jak sobie z tym poradzić.........

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #94 dnia: 07 Listopada 2009, 15:18:56 »
Oto twoj problem:
Cytuj
Cannot load dynamic object ep07-1003 from
pkp\ep07-10xx\303ep-m Error=-8@0

Rozwiazanie znajdziesz tu:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,10622.0.html
Pozdrawiam, Karol

Offline motonita2002

  • Wiadomości: 187
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #95 dnia: 07 Listopada 2009, 17:29:35 »
Witam.
To i ja podzielę się własnymi spostrzeżeniami co do FPS.Misja osobowy1. Na moim sprzęcie E8400, HD4870, 2GB RAM-1066MHz, Win XP.Na stacjach ok. 35FPS ( wyjątek Cz-wa Stradom, gdzie jest "aż" 16FPS) w trasie max 100FPS. Rozdzielczość 1280x1024 32bit.Najnowsze Catalysty 9.10.
Tak więc w odniesieniu do wyników uzyskiwanych na kartach Nvidii, Ati wypada mizernie, przynajmniej w moim odczuciu. I jak przypuszczam, nie jest to kwestia ustawień sterowników, lecz wydajności samego układu graficznego. I tutaj moja prośba: możecie podać wasze wyniki FPS, właśnie na stacji w Stradomiu i na jakim sprzęcie. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #96 dnia: 08 Listopada 2009, 10:44:12 »
A ja ściągnąłem wszystko co trzeba i trasa u mnie gra i buczy :) Miałem problem z towarowym, to zmieniłem wpisy w wagonach.  Prawdziwa przyjemność przejechać się tą trasą wszystkimi misjami (extra jest atmo w misji z towarowym). Jedynie czego mi było żal, to zakończenie misji w Stradomiu. Chciałem pojechać do Koniecpola, albo do Częstochowy Osobowej.
Aha - na stacji w Stradomiu w realu widać bardzo dobrze klasztor Jasnogórski, tutaj niestety tekstury klasztoru nie zauważyłem. :D
Jestem pełen podziwu - wyśmienita robota bohun!
Dziękuję!
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #97 dnia: 08 Listopada 2009, 14:11:10 »
"Osobowy1"
Ja mam trochę inne pytanie, chodzi mi o:
//Dekoracje:

trainset none dekoracja2 70 0.1
endtrainset


trainset none LSW_dekoracja2 10 0
endtrainset


trainset none KCH_dekor12 30 0.1
endtrainset


trainset none dekoracja_GN 80 0
endtrainset


trainset none Blachownia_AI 10 0.1
endtrainset


trainset none HS_ezt_czeka 30 0.1
endtrainset


trainset none HS_towarowy 20 0.1
endtrainset


trainset none HN_towarowy_1 10 0.1
endtrainset


trainset none HS_dekoracja22 10 0.1
endtrainset


trainset none BLN_dekoracja12 10 0.1
endtrainset


trainset none wm15_naprawy 10 0.1
endtrainset
Czy przed publikacją były tam składy wpisane? Bo chętnie bym coś tam powsadzał, a nie znam długości składów, żeby nie wywalało mi potem błędów.

Online paul4402

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #98 dnia: 08 Listopada 2009, 14:17:07 »
Wydaje mi sie, że możesz wstawić tam sobie dowolny skład, który będzie dekoracją na bocznicach tylko fps pewnie spadnie. Co do długości to musisz popróbować z róznymi składami.

Offline Doktor M

  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #99 dnia: 08 Listopada 2009, 15:14:49 »
Na wstępie chciałbym pogratulować znakomitej trasy!
Mam drobny problem w misji z pociągiem pośpiesznym i osobowym 2. Z uwagi na występujący u mnie błąd z modelami EN57 (opisany tutaj http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12280.msg122194.html#msg122194), musiałem podmienić kibelki AI na nowy model, w którym ten problem u mnie nie występuje. Wszystko działa dobrze, tylko po podmianie kibelki te wywołują null track-a.
« Ostatnia zmiana: 08 Listopada 2009, 16:06:06 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #100 dnia: 08 Listopada 2009, 16:17:53 »
Na stacji w Lublincu tam gdzie na peron przyjeżdża kibelek, do toru trzeba przypisać zerową wartość prędkości.
W katalogu scenery/L61 należy odszukać plik:
L61_osobowy2_LBC.scmNależy go otworzyć w notatniku i odszukać taki tor:
node 1000 0 none track normal 50.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 
Cytuj
Rail_screw_used1 4 TpDrew3.tex 0.2 0.5 1.1
11957.5 -11.6 1479.56  0.0  //point 1
-4.11621 0.0 16.1504  //control vector 1
4.11523 0.0 -16.1504  //control vector 2
11945.2 -11.6 1528.01  0.0  //point 2
0
event2 lbc_L_sem_info
velocity 60.0 endtrack
w ostatnie linijce zamiast 60.0 wpisujemy 0.0
velocity 0.0 endtrack tak ma być.
zapisujemy i zamykamy plik. Zapominamy o uciekającym kibelku.
« Ostatnia zmiana: 09 Listopada 2009, 11:02:35 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #101 dnia: 09 Listopada 2009, 10:50:51 »
Ja mam jeszcze pytanie co do swojego posta, czy mógłbym się dowiedzieć, czy poszczególne dekoracje były pociągami towarowymi czy osobowymi?

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #102 dnia: 09 Listopada 2009, 11:31:45 »
Zapytaj autora poprzez PW, bez gdybania i będzie szybciej.
Pozdrawiam

Offline Silent_Bob

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #103 dnia: 09 Listopada 2009, 16:03:51 »
Witam,
 Jestem po małym teście linii 61 i muszę kurde przyznać panowie że to kawał dobrej roboty:) Jak na razie objechałem dwie pierwsze misję z kibelkiem. Co do błędów jakie zauważyłem to tak: przy pierwszym uruchomieniu wyświetliła mi się ta słynna kolorowa trawa ale za radą jednego z poprzedników zmieniłem porę roku raz jeszcze z zimy na zimę(podmieniając raz jeszcze pliki) i to pomogło. Co do semaforów i S1 u mnie pomógł restart komputera tzn przy pierwszym uruchomieniu trasy w<>oguóle semafor się nie przełączył a czekałem jakieś 15 minut. Teraz na każde światełko czekam nie więcej jak 5 minut wiec jest dobrze. Miałem też null tracka ale z tego co widziałem już wyszła na to rada więc naniosę poprawki później. Jeśli chodzi o FPS to w trasie do 60 a na stacjach poniżej 20 nie spada więc jest świetnie:)( Nie wiem skąd te wasze narzekania skoro ja jakiegoś hiper wypas kompa nie posiadam a trasa nie wiesza się ani trochę)
Pośród czytanych przeze mnie postów  w tym temacie padało hasło że lampy na stacjach się świecą, u mnie tak nie jest choć uruchamiałem trasę na nocnych wpisach i teksturach.
Więc moje pytanie brzmi co trzeba zrobić żeby do pełni szczęścia uzyskać efekt tych smug z latarni?


REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 09 Listopada 2009, 16:42:12 wysłana przez REWIZOR »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #104 dnia: 09 Listopada 2009, 16:12:22 »
Cytuj
Pośród czytanych przeze mnie postów  w tym temacie padało hasło że lampy na stacjach się świecą, u mnie tak nie jest choć uruchamiałem trasę na nocnych wpisach i teksturach.
Więc moje pytanie brzmi co trzeba zrobić żeby do pełni szczęścia uzyskać efekt tych smug z latarni?

Lampy są w misji towarowej... Czytaj uważniej. Z jakiegoś powodu nie zostały dodane w pozostałych służbach. Jakiego? Pora dnia w założeniach scenerii jest taka, a nie inna. Gdyby od razu władować nocne lampy, w dzień też by się świeciły. Przeczytanie tego wątku skłania do otworzenia plików scn misji towarowej i dowolnej z pozostałych. Różnica we wpisach include mówi sama za siebie:
Cytuj
include linia61/L61_lampy_noc.scm end

...służba na towarowym.

Cytuj
include linia61/L61_lampy.scm end

...pozostałe służby.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #105 dnia: 09 Listopada 2009, 16:32:51 »
Cytuj
include linia61/L61_lampy_noc.scm end

...służba na towarowym.

Cytuj
include linia61/L61_lampy.scm end

...pozostałe służby.
I to jest w sceneriach fajne. Szkoda, ze nie da sie w modelach zrobic uzaleznienia selfillum od pory dnia, bo drazni mnie strasznie, jak dzieci na youtube chwala sie na filmikach z podswietleniem w dzien. Maly OT :)
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #106 dnia: 09 Listopada 2009, 16:49:56 »
Szkoda, ze nie da sie w modelach zrobic uzaleznienia selfillum od pory dnia

To nawet nie chodzi o Selfillum, a o uzaleznienie wyswietlania danych submodeli od wpisu light. Jesli mowimy o lampach z L053, to samo selfillum nie wiele daje, w porownaniu z ta poswiata, ktora jest wlasnie osobnym submodelem.
Pozdrawiam, Karol

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #107 dnia: 09 Listopada 2009, 16:57:19 »
Czy któraś z osób, mających ten dziwny problem z trawą, mogłaby sprawdzić w symku teksturę z załącznika?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #108 dnia: 09 Listopada 2009, 17:13:16 »
Szkoda, ze nie da sie w modelach zrobic uzaleznienia selfillum od pory dnia, (...)
Da się zrobić zapalanie i gaszenie eventem, tylko trzeba by nadać lampom unikalne nazwy, a w INC napisać łańcuchowanie eventów oraz początkowe lights ustawiane parametrami (osobno żarówka, osobno poświata, aby wieczorową porą zapalać żarówkę bez poświaty). Gaszenie i zapalanie latarń było by lepsze niż ich statyczny stan, zwłaszcza gdyby w EXE działała zmiana pory dnia...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #109 dnia: 10 Listopada 2009, 21:04:47 »
Czy któraś z osób, mających ten dziwny problem z trawą, mogłaby sprawdzić w symku teksturę z załącznika?
No i zostało to na razie bez echa....
Nie wierzę w to, że ktoś kto miał ten problem (a było tych ludzi sporo), nie czytało tego postu.
Odechciewa się wszystkiego, widząc taką a nie inną reakcję na post.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #110 dnia: 10 Listopada 2009, 22:08:33 »
Przepraszam, że tak późno.
Trawa, przynajmniej u mnie, działa jak natura chciała:)

Offline Wojcio1991

  • Wiadomości: 136
  • Pozdrowienia z E20!!!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #111 dnia: 11 Listopada 2009, 20:09:41 »
Czy ktoś może mi odpowiedzieć jakiej tekstury mi brakuje, albo pliku?
Dodam, że problem występuje na stacji Cz. Gnaszyn.
Zapraszam na stronę łowickich miłośników kolei
http://www.kolejowy-lowicz.eu/

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #112 dnia: 11 Listopada 2009, 22:04:57 »
Sprawdź swój log.txt i się dowiesz.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #113 dnia: 11 Listopada 2009, 22:24:20 »
Nikt inny nie zgłaszał takiego błędu, u mnie też nie ma takich zjaw. Ściągnij i rozpakuj jeszcze raz.

Offline Wojcio1991

  • Wiadomości: 136
  • Pozdrowienia z E20!!!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #114 dnia: 12 Listopada 2009, 15:14:39 »
Przepraszam za kłopot. Kolejna reinstalacja pomogła.
Zapraszam na stronę łowickich miłośników kolei
http://www.kolejowy-lowicz.eu/

Offline Grand

  • Wiadomości: 382
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #115 dnia: 17 Listopada 2009, 13:23:32 »
Z tego co zauważyłem nikt jeszcze o tym nie pisał, a więc będę chyba pierwszy. Chodzi o misje z towarowym, mgła jak sto pięćdziesiąt, klimacik niesamowity i wogóle jest super, ale gdy zaczynam misje i stoje swoim ST44, to kompletnie nie widze semafora, a przecież stoję max 30 m przed nim. Czy to tak ma być czy mam jakiegoś buga bo chyba w realu semafory swieca dosc mocno mimo mgly.

Chyba, że dostanę jakąś komende przez radio, że moge jechać (czego jeszcze nie sprawdzałem).
/ \  / \  / \

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #116 dnia: 17 Listopada 2009, 13:58:56 »
To Ty chyba nie widziałeś takiej baaardzo gęstej mgły... W realu, rzecz jasna.

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #117 dnia: 17 Listopada 2009, 14:17:32 »
Wystarczy podjechać trochę i po problemie.

Offline Silent_Bob

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #118 dnia: 17 Grudnia 2009, 11:35:38 »
A ja mam pytanie czy ktoś wymyślił już jakiś sposób żeby można było bezstresowo pojeździć na każdej misji przygotowanej w tym packu?
Chodzi mi o semafory, które w pierwszej misji z osobowym w ogóle nie chcą się przełączyć z S1. Reszta misji działa poprawnie.
Niby raz udało się po restarcie kompa ale teraz nic nie pomaga. Czekałem 15 minut na stacji początkowej aż w końcu się wkur.... i zrezygnowałem.
Jeśli ktoś miał podobne problemy i je rozwiązał to proszę o wskazówki.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #119 dnia: 17 Grudnia 2009, 11:38:03 »
A wciskasz SHIFT+1? Jest to aktywowanie eventu, aktywującego semafor przed którym stoimy.