- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: jageer w 03 Listopada 2009, 16:36:49

Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: jageer w 03 Listopada 2009, 16:36:49
Wszystko ładnie pięknie, ale chyba trzeba mieć z 2 konkretne grafiki połączenie w SLI, żeby uzyskać jakiś konkretniejszy FPS.... bo obecnie mam nie więcej niż 2 fps-y

EDIT:
Pogrzebałem w sterach i już da się jeździć.

Utworzony nowy wątek.
ZiomalCl
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 03 Listopada 2009, 16:39:18
Cytuj
Wszystko ładnie pięknie, ale chyba trzeba mieć z 2 konkretne grafiki połączenie w SLI, żeby uzyskać jakiś konkretniejszy FPS....
GF 7300 GT - fps nie spada u mnie poniżej 5 w najgorszym miejscu, jakim jest Gnaszyn. W pozostałych miejscach 15 - 25. Wniosek nasuwa się sam.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Piotrek w 03 Listopada 2009, 17:29:41
E5200, GF9800GT - powyżej 70 na stacjach, ponad 120 na szlaku. Nigdy nie spadło poniżej 70.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: buczo w 03 Listopada 2009, 17:36:37
NVIDIA GeForce 9400 GT  (1024 MB)
Na stacjach 15 - 20 FPS, na trasie nie spada poniżej 40 FPS.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: puma2091 w 03 Listopada 2009, 18:00:55
ATI Radeon 9200SE w Herbach nowych ~15-20 FPS przeleciałem całą trasę poza kabiną i FPS prawie się nie zmieniał, ale trzeba podkreślić że połowę procesów miałem wyłączonych :)

EDIT: Poprawka tak było na linia61 osobowy1 natomiast na towarze FPS nie był zachwycający: ~5 FPS :/
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: kolejarz14 w 03 Listopada 2009, 19:53:15
na ATI X1250 jest kruchutko z FPSami. 1,5 na stacjach, w niektórych miejscach spada nawet do 0.2
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Damo w 03 Listopada 2009, 20:02:14
Na Readonie X1650 jest nie najlepiej. Na stacji 8 FPS a na szlaku 10-17 FPS.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: adsim w 03 Listopada 2009, 20:18:48
Na takiej grafice to chyba tylko po pustynnych sceneriach możecie jeździć. Widząc takie narzekania, odechciewa się jakichkolwiek prac nad nowymi sceneriami.
To i tak jest bardzo mocno zoptymalizowana wersja L61 i jak sądzę, nowe scenerie raczej będą jeszcze bardziej wymagające. Co to będzie jak wyjdzie np. v2 gdzie trasa będzie się kończyć prawie w Tarnowskich Górach?
No ale dobra, aby mieć nieco wyższy FPS, kosztem detali, w plikach .scn możecie sobie wstawić // przed:
include linia61/L61_lampy.scm end
include linia61/L61_lasy.scm end
include linia61/L61_hekto.inc end
include linia61/L61_ozdoby.scm end
Tylko nie spodziewajcie się po tym zbyt wiele.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Wdowa94 w 03 Listopada 2009, 20:33:17
Phenom II x3 720- 4gb ramu- HD4870 i nie spada poniżej 30FPS (ale tyle to o wiele za mało- wina symka)
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: jacekst44 w 03 Listopada 2009, 20:44:41
Witam. Wg mojego skromnego zdania wydana wczoraj wersja linii 61 jest naprawde zooptymalizowana. Co prawda na stacjach FPS spada do poziomu 30-40. Jedynie stacja Częstochowa Stradom jest fps żerna tam FPs spada do 19. W porównaniu do pierwszej wersji tej scenerii jest naprawde super. Autor(rzy) naprawdę bardzo się postarał robiąc za nas lifting (np. wyciął dużo składów w porównaniu do pierwszej wersji, pozmniejszał tekstury).  Ja nienarzekam wręcz przeciwnie. Ta sceneria to wielki jakościowy skok.
Pozdrawiam
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 03 Listopada 2009, 21:11:25
Misja z pośpiechem, na stacjach około 50 a za Herbami Nowymi 161.
E6300
GF9500GT 1Gb
Ram 2 gb.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Szymoniak w 03 Listopada 2009, 21:14:18
Na takiej grafice to chyba tylko po pustynnych sceneriach możecie jeździć.

NVIDIA GeForce 9400 GT-to też według Ciebie słaba grafika...? Bo FPS na takim sprzęcie też nie najlepszy. Bardzo się cieszymy że wyszła tak wspaniała trasa, ale nikt nie może się nacieszyć z jazdy jeśli komuś spada FPS do 5 czy 10....
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 03 Listopada 2009, 21:23:54
Jak masz złe stery lub źle skonfigurowane, to Ci żadna najlepsza karta nie pomoże...
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 03 Listopada 2009, 21:34:28
Jak na stacjach mam między 5 a 7 to się bardzo cieszę. A na trasie 16-20 fps.
Ati radeon 3800 Series na AGP 8x. Do tego procek 2,8 HT P4 i 2GB pamieci ram.
Do tego najnowsze stery od producenta z 23.09.2009.

Nigdy nie rozumiałem tego stwierdzenia > źle skonfigurowane< Ja u siebie stosuję i ustawienia najbardziej wydajne, lub najbardziej szczegółowe i przyznam że praktycznie zadnej różnicy nie widze.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: danielek w 03 Listopada 2009, 21:48:10
Słuchajcie czy w nocy świecą sie lampy na stacjach?
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Charlie89 w 03 Listopada 2009, 22:50:09
Każdy tak ma czy tylko ja?  :)
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: jacekst44 w 03 Listopada 2009, 23:00:24
Może nim zainstalowałeś scenerię miałeś włączoną zimę w symku. Jeśli tak to włącz jeszcze raz na lato lub na zimę.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Ra w 03 Listopada 2009, 23:18:07
Ta tekstura wygląda, jakby była zapisana z użyciem 32 bitów na piksel.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 04 Listopada 2009, 00:45:50
Nigdy nie rozumiałem tego stwierdzenia > źle skonfigurowane< Ja u siebie stosuję i ustawienia najbardziej wydajne, lub najbardziej szczegółowe i przyznam że praktycznie zadnej różnicy nie widze.

To, że u Ciebie problem nie wystąpił nie oznacza, że nie istnieje. Różne konfiguracje sprzętowe, różne sterowniki oraz różne ich ustawienia mają wpływ na działanie i u mnie np. miały...
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Charlie89 w 04 Listopada 2009, 06:14:12
Może nim zainstalowałeś scenerię miałeś włączoną zimę w symku. Jeśli tak to włącz jeszcze raz na lato lub na zimę.
Nie

Ta tekstura wygląda, jakby była zapisana z użyciem 32 bitów na piksel.
Ja nic nie zmieniałem, w jaki sposób można to poprawić ? ;)
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 04 Listopada 2009, 07:16:01
Jaka karta graficzna? Ustaw w sterownikach karty graficznej domyślne wartości.
Ja tak miałem na jednym ze sterowników NVidi przy ustawieniu na maksymalną wydajność. W skrajnym przypadku tak wyglądał u mnie ekran startowy symka.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: buczo w 04 Listopada 2009, 07:55:59
U mnie było to samo jak pogrzebałem w ustawieniach karty graficznej ( zmieniałem parametry wyglądu obrazu )
Powrót do ustawień "fabrycznych" rozwiązał problem.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: MarcinMK w 04 Listopada 2009, 09:27:21
ATI Radeon HD2600XT fps nie spada poniżej 30 a na szlaku tak jak @Krzysiek626
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 04 Listopada 2009, 14:35:38
Tu mały test dla biurowego komputera, jest super.
Pentium E2160 1,8Ghz
GF8400 GS 256Mb
Ram 1Gb
Na stacji 30FPS na szlaku 85 FPS, dołączam screeny. Jestem pod wrażeniem optymalizacji scenerii.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: pinokio w 04 Listopada 2009, 14:36:18
Wjazd do HS od HN  misja z luzakiem,jak to zmienic?
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 04 Listopada 2009, 14:48:36
Na pewno dobrze wypakowales trase?
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: siodemkanaoporach w 04 Listopada 2009, 14:53:49
U mnie to samo- trasę wypakowałem poprawnie.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: mannek w 04 Listopada 2009, 14:57:21
Na stacjach mam 5 fps. A na trasie do 25 fps.
ATI Mobility Radeon HD 4650 
P core 2 duo T6500 i 3GB ram Windows 7
W jaki sposób można poprawić FPS??
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: hunter w 04 Listopada 2009, 15:09:24
Uruchomic trase na komputerze (nie laptopie) i zainstalowac Windowsa XP.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: adsim w 04 Listopada 2009, 15:30:13
Wjazd do HS od HN  misja z luzakiem,jak to zmienic?
Nauczyć się przepisów, szczególnie Ie-1.

Na stacjach mam 5 fps. A na trasie do 25 fps.
ATI Mobility Radeon HD 4650 
P core 2 duo T6500 i 3GB ram Windows 7
W jaki sposób można poprawić FPS??
To coś masz nie tak. Ja na lapku z T2310, GF 8400M GS i Win 7, w Stradomiu, mam ok 10 FPS, a na szlaku 20-30.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: samja w 04 Listopada 2009, 15:39:05
Intel Core 2 Quad 2.40 GHz
2 GB Ram DDR2
Nvidia GF 8800 GTX (najnowsze stery)
Windows 7 (32 bit)

Na trasie około 80-90 FPS na stacjach około 60-70
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 04 Listopada 2009, 15:43:54
I beda tutaj wszyscy wypisywac ilosc FPS wraz z konfiguracja sprzetu? OK. W takim razie u mnie:
Athlon XP 2500+
256 MB RAM
karta: GF FX5200 (128 MB)
FPS - lepiej nie pisac
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mucios w 04 Listopada 2009, 16:03:02
Procek : AMD Athlon II x64 x2 2.8 GHz
RAM : DDR2 2x 2GB
Karta : GeForce 9800GT 1024MB/256bit GDDR3 HDMI

Na trasie 90-100 na stacjach 70-80 FPS.
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mannerheim w 04 Listopada 2009, 17:06:41
Co do tej tarczy ostrzegawczej to nie powinna być ona trzykomorowa? Na dwukomorówce taki sygnał nie powinien się pojawić (sąsiednie komory...).
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 04 Listopada 2009, 17:12:21
Niekoniecznie...
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: kwiatek3 w 04 Listopada 2009, 18:05:21
U mnie natomiast odpalam misję Linia61_osobowy1, wszystko pięknie się załadowało, uruchomiłem EN57, naciskam shift+1 i czekam na sygnał zezwalający na jazdę. Ale przez oczekiwania 20 minut pod semaforem, nie dostałem oczekiwanego sygnału.

Co to może być?
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 04 Listopada 2009, 18:09:13
Ja jednak prosilbym moderatorow o zrobienie porzadku w tym watku.

@kwiatek3 - bez twojego pliku log.txt wiele nie zdzialamy :)
Tytuł: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: MKdudu w 04 Listopada 2009, 18:10:05
U mnie natomiast odpalam misję Linia61_osobowy1, wszystko pięknie się załadowało, uruchomiłem EN57, naciskam shift+1 i czekam na sygnał zezwalający na jazdę. Ale przez oczekiwania 20 minut pod semaforem, nie dostałem oczekiwanego sygnału.

Co to może być?
Witam;).
Jeśli chodzi o tą scenerię z EN57 to ja czekałem 30 minut i dopiero dostałem sygnał zezwalający na jazdę, natomiast na kolejnej stacji już się semafora wyjazdowego nie doczekałem:).
Pozdrawiam, Daniel.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: kwiatek3 w 04 Listopada 2009, 18:18:06
Log.txt  Końcówkę tylko skopiowałem, bo limit wiadomości bym miał przekroczony :)

Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_1a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\abdnu.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\abdnu_160.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\abdun_czolo_z.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdnu_160_1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\b_120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdnu_160_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\azdnu_120.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sm42\sm42.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-1114.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\eaos.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos5.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos3.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-171.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\swiatla.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\lampy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\dach.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\izolator.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\krata_pomost.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\zdezaki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\none.bmp
Failed
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\b.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-s.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d
Loading - text model: dynamic\road\passat\passat.t3d
Loading - texture: dynamic\road\passat\cien.tga
OK
Loading - texture: dynamic\road\passat\tabr.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\golf\golf.t3d
Loading - texture: dynamic\road\golf\cien.tga
OK
Loading - texture: dynamic\road\golf\tabr.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\arosa\arosa.t3d
Loading - texture: dynamic\road\arosa\cien.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\road\arosa\tabr.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: dynamic\road\ka\ka.t3d
Loading - texture: dynamic\road\ka\cien.tga
OK
Loading - texture: dynamic\road\ka\tabr.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: dynamic\road\jelczm121\m121mb.t3d
Loading - texture: dynamic\road\jelczm121\m121_kr.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelczm121\kolo_silver_przod.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelczm121\kolo_silver_tyl.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\h9\h9-21.t3d
Loading - texture: dynamic\road\h9\kolo_h9_tyl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\h9\kolo_h9_przod.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\h9\h9_pksnt02.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\a4\a4.t3d
Loading - texture: dynamic\road\a4\cien.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\road\a4\tabr.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\jelcz\jelcz315pb.t3d
Loading - texture: dynamic\road\jelcz\jelcz-podwozie.tex
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelcz\jelcz-kabina-b.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/truck-redwheel1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelcz\jelcz-pakaszaramis1.bmp
OK
cgskj_overcast005.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_overcast005.t3d
Loading - texture: textures\sky\sky_overcast005.tga
OK
Ground init OK
Player train init: en57-608-ra
Loading - text model: dynamic\pkp\en57_nowe\kabina_en57iia.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\podloga.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\laminat_pilsnia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\wskpr.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\wskzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho_elementy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\metal_jasny.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tabliczki_stare.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\listewka_stara_metalowa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zawias.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\czarny.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\czerwony.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\metal2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\kontakt.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nj.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\listewka_stara.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\oslona.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\okno.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\listwa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\judasz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\ogrzewacz_podstawa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\ogrz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\czuwak_shp.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho120st.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\pulpitnorm.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nastawnik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\oerlikon_reka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\elementy_hamulca.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\niebieski.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\szary.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\fotel2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\skrzynia_shpca.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nastawnik_kier.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\gasnica.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przyc_cz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampkas_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\kwadratowe.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nastawnikpodstcompletemap.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\wskamp.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\woltom.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\amper.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\manowskz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\cyls.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przgls.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zbgls.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przyc_ziel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tabliczki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tablicyki_stare.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\semaforek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\pulpitnorm2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\kostka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampkas_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\dodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\pulp.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\radio.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\krzeslo.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zamek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zamek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho120p.tga
OK
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Failed
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s1
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s1
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh1
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_w24off
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_w24off
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh1
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_zamykaj
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_zamykaj
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_0_sygn1
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_0_sygn2
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog1on
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_0_sygn2
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_0_sygn1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog1on
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_otwieraj1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_otwieraj1
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_otwierajgdywolny1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_otwierajgdywolny1
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_go
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_1_sygn1
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_1_sygn2
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog1off
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog2off
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_1_sygn2
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_1_sygn1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog2off
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog1off
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_go
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_zamykaj
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_zamykaj
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_0_sygn1
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_0_sygn2
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_rog1on
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_0_sygn2
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_0_sygn1
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_rog1on
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: jacek88 w 04 Listopada 2009, 18:19:18
Witam wszystkich.
Ja mam 75 FPS na stacji i 75 na szlaku.I występuje u mnie problem który polega na tym ze po odpaleniu misji z ET22-304 jest ona w ruchu przy włączeniu sie sceneri.Do tego gdy jedzie to za ok 5 sekund zmienia sie automatycznie kabina i jade w innym kierunku.Pozatym wszystko inne działa jak należy z czego sie bardzo cieszę.Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Damo w 04 Listopada 2009, 18:19:34
Ja miałem znowu ciekawe zdarzenie. Mianowicie w misji z pociągiem towarowym, po podpięciu ET22-1059 do składu towarowego nie mogłem ruszyć. Silniki wyją a ja stoję w miejscu, daje piasek i dalej stoję. Nawet po włączeniu wysokiego rozruchu.  
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 04 Listopada 2009, 18:21:59
A odhamowałeś skład i nie przeładowałeś?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Damo w 04 Listopada 2009, 18:24:03
Tak odhamowałem, także poleciałem na koniec składu w wcisnąłem F2 i pisze że hamulce są zwolnione. Składów w scenerii nie zmieniałem oprócz loka.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 04 Listopada 2009, 18:25:20
Ale sprawdź, czy te w środku też są odhamowane ;)
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Damo w 04 Listopada 2009, 18:27:26
Sprawdziłem i wszystkie są zwolnione.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: pinokio w 04 Listopada 2009, 18:27:54
Tak odhamowałem, także poleciałem na koniec składu w wcisnąłem F2 i pisze że hamulce są zwolnione. Składów w scenerii nie zmieniałem oprócz loka.
Tez tak miałem,wystarczy skrócic skład o 4 wagony od konca
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Damo w 04 Listopada 2009, 18:34:18
Tak odhamowałem, także poleciałem na koniec składu w wcisnąłem F2 i pisze że hamulce są zwolnione. Składów w scenerii nie zmieniałem oprócz loka.
Tez tak miałem,wystarczy skrócic skład o 4 wagony od konca
Wielkie dzięki pomogło.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Szopa w 04 Listopada 2009, 19:35:50
U mnie natomiast odpalam misję Linia61_osobowy1, wszystko pięknie się załadowało, uruchomiłem EN57, naciskam shift+1 i czekam na sygnał zezwalający na jazdę. Ale przez oczekiwania 20 minut pod semaforem, nie dostałem oczekiwanego sygnału.
Ja też tak miałem, po restarcie komputera dostałem sygnał zaraz po wciśnięci Shift+1.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Charlie89 w 04 Listopada 2009, 20:08:39
Jaka karta graficzna? Ustaw w sterownikach karty graficznej domyślne wartości.
Ja tak miałem na jednym ze sterowników NVidi przy ustawieniu na maksymalną wydajność. W skrajnym przypadku tak wyglądał u mnie ekran startowy symka.

GF6600, chyba będe musiał zainstalować najnowsze sterowniki bo posiadam te z 2005r, ale co najlepsze na nich właśnie MaSzyna chodzi mi najpłynniej. Nigdzie FPS nie spada poniżej 14 klatek (tyle własnie mam na Stradomiu) a trzeba przyznać że moja karta to żadna rewelacja przy niektórych odrzutowcach którzy się tu żalą na mały FPS :P

PS. Czy tekstura trawy jest wszędzie taka sama? Do pewnego momentu trawa jest normalna a potem jest własnie w te ciapki (granica ukazana na screenie).
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 04 Listopada 2009, 20:13:50
Panowie a może też i panie sądząc po postach :) ha ha

L61 v2 będzie mieć dwa razy więcej detali i będzie prawie dwa razy dłuższa więc nie narzekajcie bo możecie na v2 robić pocztówki dla znajomych!
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: adsim w 04 Listopada 2009, 20:28:11
Co do tej trawy, to wina jest tylko i wyłącznie w sterownikach. Tak się składa, że sam testowałem tą scenerie na 3 komputerach z GF8400, GF6600 i Radeon 4670. Na wszystkich w miarę aktualne sterowniki i na wszystkich nie było problemów. Poza tym żaden z testerów nie miał takich efektów. Trawa jest zwykłą 24 bitową teksturą o standardowych wymiarach. Z resztą była już od dawna ta tekstura w symulatorze. Po prostu zaktualizujcie sobie sterowniki i wyłączcie niepotrzebne śmieci na komputerze.

Jeśli chodzi o misję osobową, to:
- trzeba podjechać do końca peronu w HN,
- upewnić się, że EP07 wyjechała ze Stradomia.

@Bohun - najlepiej byłoby rezygnować z wydawania v2 i poczekać na SPT :). Do tego czasu ludzie by pokupowali lepszy sprzęt i nie byłoby narzekania. Ciekawe ile osób pobrało poprzednią wersję L61 przed optymalizacją i poprawkami? Tam to dopiero był pokaz slajdów :D.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: puma2091 w 04 Listopada 2009, 21:10:25
Ja tu jeszcze wspomnę o trawie. Mianowicie robi mi się tak w misji z towarem, a w misji np.: osobowy_1 problem nie występuje. Co to oznacza?   
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 04 Listopada 2009, 21:22:16
Cytuj
Ciekawe ile osób pobrało poprzednią wersję L61 przed optymalizacją i poprawkami? Tam to dopiero był pokaz slajdów :D.
Ja pobrałem i dałeś mi pomysł na porównanie. Wynik na screenie 30 FPS. Bywa że mocno spada, o błędach szkoda pisać.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: HornExpert371 w 04 Listopada 2009, 21:27:53
Do pewnego momentu trawa jest normalna a potem jest właśnie w te ciapki (granica ukazana na screenie).

Proszę o podanie nazwy tekstury tej źle wyświetlającej się trawy (pogrzebie trochę i może uda mi się podmienić tekstury :D ).
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: MKdudu w 04 Listopada 2009, 22:36:16
Jeśli chodzi o tą trawę kolorową to też tak miałem pod zaladowaniu tej trasy a później jak odpaliłem inną trasę np. Krzyżowa2 to też taka trawa dziwna była. Jak macie zapasową kopię to podmieńcie katalog Textures z tym dotychczasowym i wszystko bedzie wporządku.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 04 Listopada 2009, 22:40:17
Do autorów: jak możecie, pierdołka, podeślijcie pliki:
scenery\images\l61_1.jpg
scenery\images\l61_2.jpg
W sumie mogę sam zrobić screeny, ale chcę mieć oryginalne jak autor zrobił (jeśli to ma)- tam ładna czcionka była.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: adsim w 04 Listopada 2009, 23:20:48
O to chodzi?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Charlie89 w 04 Listopada 2009, 23:36:39
Jeśli chodzi o tą trawę kolorową to też tak miałem pod zaladowaniu tej trasy a później jak odpaliłem inną trasę np. Krzyżowa2 to też taka trawa dziwna była. Jak macie zapasową kopię to podmieńcie katalog Textures z tym dotychczasowym i wszystko bedzie wporządku.

Zgadza się! To jest właściwa odpowiedź, działa. Zainstalowałem wcześniej nawet sterownki najnowsze i jedyną rzeczą którą otrzymałem to spadek FPS ;D nic więcej. Teraz wszystko jak to się mówi "Gro i bucy" :D Dzięki wielkie!
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 04 Listopada 2009, 23:41:55
adsim, tak, dzięki bardzo :)


   « Dodano: 05 Listopada 2009, 00:38:17 »
Co do tej tekstury, to stara zasada symkowa mówi, iż trzeba starać się nie nadpisywać plików. W info.txt jest napisane, iż zaleca się nadpisać pliki (ja już nic nie mówiłem, bo znowu powiecie, a Mariusz męczy ;) )
Myślę, że warto zindentyfikować w czym tkwi problem z tą teksturą, aby uchronić się na przyszłość przed podobnymi rzeczami.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: jacek88 w 05 Listopada 2009, 15:48:59
U mnie występuje praoblem, który polega na tym, że wyskakuje przy ładowaniu błąd:
Cytuj
Track does not exist ""
Scene parse error near node
...i nie wiem co z tym zrobić.

Pisz poprawnie - po polsku, a nie "po polskiemu".
ZiomalCl
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 05 Listopada 2009, 16:11:41
Zapewne cos zmieniales przy wpisach taboru. Wczytaj trase do startera Ra i na zakladce Struktura zobaczysz bledne wpisy.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: jacek88 w 05 Listopada 2009, 17:54:07
Zmieniłem tylko wpis z EP09-009 na EP09-032 bo z samego początku już ten błąd wyskakiwał.Gdzie jest ten starter RA?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: buczo w 05 Listopada 2009, 18:05:40
Zmieniłem tylko wpis z EP09-009 na EP09-032 bo z samego początku już ten błąd wyskakiwał.
Pokaż końcówkę log.txt. Trzeba zobaczyć do czego odnoszą się te błędy.
Gdzie jest ten starter RA?
Tyle razy wałkowane.....
http://eu07.rainsted.com/
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: jacek88 w 05 Listopada 2009, 18:18:44
Scenery sky definition
cgskj_sunset008.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
Event "lbc_w02_s13" does not exist
Event "test_zwr39ac" does not exist
Event "test_zwr37ac" does not exist
Event "hs_e2_s10" does not exist
Event "herby_zwr27-" does not exist
Event "herby_ang03_wj1ad" does not exist
Event "hs_l2_s10" does not exist
Event "1herby_ang2bd" does not exist
Event "herby_ang2bd" does not exist
Event "herby_zwr12+" does not exist
Event "hs_12_zwr61+" does not exist
Event "hs_b12_s12" does not exist
Event "hs_t12_s13" does not exist
Event "herby_ang2ad" does not exist
Event "1herby_ang2bc" does not exist
Event "herby_zwr37+" does not exist
Event "herby_zwr27+" does not exist
Event "hs_zwr21+" does not exist
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Track does not exist ""
Scene parse error near node
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: buczo w 05 Listopada 2009, 19:04:14
Wychodzi na to że masz jakieś błędy we wpisach ( tabor ), nie mówiąc o tym że brakuje też innych plików.
Sciągnij trase jeszcze raz i wypakuj jak należy. Brakujący tabor podmień lub skorzystaj z http://eu07.rainsted.com/archives/filefind.php (http://eu07.rainsted.com/archives/filefind.php).
Gdy podmieniasz składy zwracaj uwagę na prawidłową składnię wpisów.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Wojcio1991 w 05 Listopada 2009, 19:18:40
Witam.
Mój problem przedstawia załącznik. Może poradzicie coś na to.
I mam pytanie odnośnie trasy: czy da się pojeździć w nocy przy zapalonych lampach. Chodzi mi o to czy w jakiś prosty sposób można je "odpalić"?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: dymus w 05 Listopada 2009, 19:54:42
Problem białych elementów to zazwyczaj problem braku tekstury (lub jej złego rozmiaru). Zobacz do log'a czy nie masz tam wpisów typu: failed.
EDIT: i jak coś to jeszcze raz wypakuj drzewa, budynki itp. bo to raczej brak tekstury w tych elementach .
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: nastawniczy w 05 Listopada 2009, 20:30:44
Trasa bardzo mi się podoba, jednak jest duży problem z semaforami. Raz świecą raz nie, po 30 min. czekania się nie doczekałem wjazdowego no te semafory przydało by się poprawić. Z trawą również mam problem, jednak zaktualizuje sterowniki i zobaczymy.

Pozdrawiam!
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Wojcio1991 w 05 Listopada 2009, 20:33:43
Kliknąłeś SHIFT+1?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Damo w 05 Listopada 2009, 20:55:25
@jacek88 a czy pobrałeś tabor do którego linki są w pliku info txt.?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 05 Listopada 2009, 21:27:58
Co do większości błędów tu opisywanych, to mój wniosek jest taki, że userom jest brak wiedzy i umiejętności w podstawowej obsługi komputera.
Dlaczego?
Dlatego bo paczka z trasą z dużym prawdopodobieństwem zawierała wszystko co potrzeba (modele, tekstury, pliki z trasą). Tekstury raczej były w rozdzielczości do takiej wielkości, przy której nie powinno być problemem z ich wyświetlaniem (po za może tą trawą, co nie wiadomo o co chodzi). Błędy o braków eventów zwrotek i innych- to raczej wina nie odpowiedniego zainstalowania trasy. Macie mnóstwo diagnostycznych narzędzi począwszy od samego symka i jego loga, poprzez starter Ra i moje narzędzia. Praktycznie dużą część rzeczy można zdiagnozować samemu.
Moja rada jest taka, że przed instalacją trasy, zrobić sobie kopie MaSzyny. Na kopii instalować trasę na dwa sposoby: 1)- nie nadpisywać żadnych plików, 2)nadpisywać wszystkie pliki. Następnie za każdym razem patrzeć jaki to przyniosło efekt.

Ktoś tam pisał, że semki się nie świecą- za bardzo tego nie rozumiem, bo zazwyczaj jakiś sygnał jest podany np. s1. Jeśli rzeczywiście się nie świeci, to być może problem jest w migotaniu świateł w komorach na semkach Kudłacza, a trasa takie zawiera. Można wyjść z kabiny, zbliżyć się do semka i wtedy patrzeć.

Co do braku sygnału zezwalającego na jazdę i jeśli po załadowaniu trasy nacisnęło sie to Shift+1, to pogrzebcie trochę w taborze (zmienić składy, szczególnie dla AI), zmieniać  eu07.exe- to taka zabawa, bo trasa w testach była i takiego problemu nikt nie zgłaszał, więc nawet nie wiadomo co autor miałby tutaj poprawić. Można też zamiast czekać w nieskończoność na sygnał, wyjść z kabiny, lecieć po scenerii, patrzeć, czy jakiś skład ma coś różnego od s1, a nie jedzie, a jak on nie pojedzie, to i my nie pojedziemy. Jednym słowem kombinujcie.

Co do tekstury trawy,
adsim, weź jak możesz, przeleć tym moim narzędziem z pkt.22 (dzisiaj była aktualizacja), czy w paczce trasą wszystkie bmp (może inne też), mają 24 bit/piksel.
W ogóle trzeba znać (ja nie znam) dokładną nazwę i lokalizację tej tekstury. Jeśli narzędzie nie pomoże, to wtedy porównam nagłówki tych dwoch tekstur (dobrej i problemowej), tylko muszę mieć tę problemową teksturę. W ogóle dziwne też, bo testerzy nie narzekali na ten problem, a było ich torchę. Wychodzi na to, że nakładają się dwie rzeczy: coś z teksturą i coś ze sprzętami.

Wydajność- ja mam kompa 800 MHz, 384 MB RAM, Geeforce m64- 64 MB, w najgorszym miejscu mam 7 FPS. Jeśli macie dużo lepszy sprzęt, a wynik podobny lub gorszy, to albo wasz sprzęt nie nadaje się do symka, albo macie coś źle skonfigurowane.

W moich powyższych ocenach daję sobie margines błędu, że nie wszystko musi być tak jak napisałem, a rozpatrywałem to w kategoriach, co wydaje mi się
najbardziej prawdopodobne.


Ale się rozpisałem :), abo mnie trochę wkurza to, że tyle testów, przygotowań, a teraz wypisywane błędy i błędy, które to raczej błędami nie są.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: adsim w 05 Listopada 2009, 21:56:00
Mariusz, w załączniku daję tę teksturę trawy. Ma ona 24 bity i jedyne co ją różni od innych traw to rozdzielczość 256x256. Czyżby to miało znaczenie? Może jak ktoś ma z tym problem niech zmieni rozdzielczość tej tekstury do 128x128 i sprawdzi.
Aha, @Wojcio1991 - jak grzebałeś w plikach t3d lamp, to się nie dziw, że coś popsułeś. Świecące lampy masz w misji towarowej.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: muri w 05 Listopada 2009, 21:59:00
Co do tekstury trawy,
adsim, weź jak możesz, przeleć tym moim narzędziem z pkt.22 (dzisiaj była aktualizacja), czy w paczce trasą wszystkie bmp (może inne też), mają 24 bit/piksel.
Ta trawa co adsim podesłał to .TGA, może w tym jest problem? U mnie "na szczęście" problemów nie ma, bo sprzęt nie udźwignie tej trasy :P
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: thommy18 w 05 Listopada 2009, 22:05:52
Mam taki problem, że nie chce ładować mi się trasa osobowy2. Wywala błąd biblioteki kernel32.dll i symek zamyka się. W logu tylko 3 failedy dotyczące braku plików tga.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Wojcio1991 w 05 Listopada 2009, 22:14:55
Aha, @Wojcio1991 - jak grzebałeś w plikach t3d lamp, to się nie dziw, że coś popsułeś. Świecące lampy masz w misji towarowej.
Przyjąłem, przeinstalowałem, działa.
Dzięki.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: buczo w 05 Listopada 2009, 22:28:24
Mam taki problem, że nie chce ładować mi się trasa osobowy2. Wywala błąd biblioteki kernel32.dll i symek zamyka się. W logu tylko 3 failedy dotyczące braku plików tga.
Sprawdż czy we wpisach w scenerii jakieś 2 składy (np. lokomotywy) nie mają takiej same nazwy.
Np. 2 x EU07-150
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: thommy18 w 05 Listopada 2009, 23:04:01
Nie zauważyłem problemów z wpisami. We wpisach do scn najczęściej mam po 1 składzie a w incach też nie widziałem jakiś zdublowanych wpisów. Dodam, że działa tylko misja osobowy1, problem sprawiają także osobowy2, pospieszny i towarowy. Zainstalowałem najnowsze sterowniki od grafiki, ale to też nic nie pomogło. Pracuję pod systemem Vista x64 home basic z sp1 i może właśnie tu jest pies pogrzebany. Błąd sprawia biblioteka kernel32.dll, a to jest integralna część systemu, a nie symulatora, więc problem podejrzewam w wersji systemu. Jeśli ma ktoś pomysły na rozwiązanie tego problemu, będę wdzięczny za poradę.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: buczo w 05 Listopada 2009, 23:21:40
Pokaż koncówkę log.txt. Zobaczymy w którym miejscu maszyna się wysypuje.
Jakie exe ?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 05 Listopada 2009, 23:36:52
adsim, popatrzę jutro na ten plik.
thommy18,
Kolejny dziwny problem :)
1)Najpierw szukałbym przyczyny, czy sam nie popełniłeś jakiegoś błędu w niedziałających misjach (np. mogłeś coś popsuć ;))
2)Ogólnie szukałbym rożnic pomiędzy misją działającą a nie działającą.
a)Wziąłbym tabor zastosowany w tych dwóch misjach (dzialającej lub nie)
3)Jeśli masz Excela, to z moich narzędzi, wybierz narzędzie z pkt. 28. i kombinując z nim trochę, o czym jak napiszę poniżej. Efektem kombinowania będzie wypisanie tych plików, które są użyte w misji niedziałającej, a które nie są użyte w misji działającej. W ten sposób już będziee zawężone dużo i prościej coś z tym zrobić- diagnozować i ćwiczyć dalej. Aby to zrobić należy:
a)wejść do arkusza konfig i uzupełnić a2
b)wejść do arkusza scn i wpisać nazwę pliku scn z misją niedziałającą.
W tym arkuszu ma być na liiście, tylko ta scn.
c)wejść na arkusz pliki_uzywane i naciśnąć przycisk "3.Wypisz pliki używane przez scn"
d)gdy już wypisze te pliki, to przekopiować listę z kolumny A do arkusza pliki_wszystkie też do kolumny A
e)powtórzyć czynności z ppkt. b) i c), ale dla misji działającej
f)wejść na arkusz pliki_nieuzywane i nacisnąć przycisk "4.Wypisz nieużywane pliki"
g)w ten sposób uzyska się różnice w plikach pomiędzy działającą misją a nie działającą. Będą wypisane tam na pewno pliki główne z trasą i te z oczywistych względów należy pominąć przy dalszej analizie.

Może okazać się też, że w ogóle to był błędny trop... :)

Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: adsim w 06 Listopada 2009, 00:26:24
W sumie te wszystkie misje korzystają ze wspólnych inc-ów. Osobne są tylko składy, tory i eventy, więc problemu szukałbym przede wszystkim w składach.
Ale końcówkę loga faktycznie możesz pokazać tak, jak pisze Buczo.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: LukaszMKWroclaw w 06 Listopada 2009, 15:08:52
Witam wszystkich.(spacja)Mam problem przy misji Linia61_osobowy2. Przy wczytywaniu wyskakuje mi błąd:
Cytuj
Cannot load dynamic object sm42-1114 from pkp\sm42\sm42 Error=-13@14
Proszę o pomoc.

Pisz poprawnie.
ZiomalCl
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: MKdudu w 06 Listopada 2009, 15:16:58
Witam.
Przykładowo zamiast tej SM42-1114 wsadź np. SU46
node -1 0 SU46-048 dynamic PKP\SU46 303d-048-HD 303D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Powinno działać.
Mógłbyś podać wpis do scenerii jaki masz dla tej SM42?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: LukaszMKWroclaw w 06 Listopada 2009, 15:32:15
node 800 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 SM42-1114.BMP SM42 0 headdriver 3 0 enddynamic
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: dymus w 06 Listopada 2009, 15:38:52
W tym wpisie brakuje jednej kropki i jednego zera. Poprawny wpis:
node 800 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 SM42-1114.BMP SM42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
EDIT: jakie masz exe ?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 06 Listopada 2009, 15:45:19
Zmartwię Cię. Ten brak ".0" wcale nie powoduje błędu. Symulator działa z samym zerem jak najbardziej poprawnie.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: MKdudu w 06 Listopada 2009, 15:59:30
node 800 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 SM42-1114.BMP SM42 0 headdriver 3 0 enddynamic
Hmmm... to może spróubóuj tak:
node SM42-1114 dynamic PKP\SM42 SM42-1114 6D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
lub tak:
node 800 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 SM42-1114.BMP 6D 0 headdriver 3 0 enddynamic



REWIZOR

Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: buczo w 06 Listopada 2009, 16:07:55
Cannot load dynamic object sm42-1114 from pkp\sm42\sm42 Error=-13@14
A posiadasz potrzebny tabor, odpowiednie chk, mmd itd.. ?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 06 Listopada 2009, 16:08:17
Hmmm... to może sprubój tak:
node SM42-1114 dynamic PKP\SM42 SM42-1114 6D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
lub tak:
node 800 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 SM42-1114.BMP 6D 0 headdriver 3 0 enddynamic

Pewny jesteś tego, co tu napisałeś? Jeśli nie wiesz w czym tkwi problem i nie wiesz nawet co za wpisy koledze pokazujesz, to zaprzestań tego...
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: LukaszMKWroclaw w 06 Listopada 2009, 16:15:31
Działa mi już, zmieniłem exe na nowe (exe youBy z Dizelpacka) i dodałem wpis.

Następnym razem poczekaj, aż opadną emocje i napisz tak jak w szkole uczyli.
/ Żuk
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 06 Listopada 2009, 20:23:45
W sprawie tej tekstury trawy. W załączniku wynik odczytu pierwszych bajtów pliku dobrego/ złego i złego zmniejszonego do rozmiarów pliku dobrego za pomocą programu nconvert. Podaje też link, z którego korzystałem przy specyfikacji formatu tga:
http://local.wasp.uwa.edu.au/~pbourke/dataformats/tga/

Jak ktoś zna się na tym lub ma jakieś wypasione programy graficzne, może popatrzeć na to i może coś kombinawać (w pliku xls jest makro odczytujące bajty i łatwo można je zmodyfikować).
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: danielek w 06 Listopada 2009, 23:35:00
Witam,
Nie świecą mi sie lampy na stacjach. Wypakowałem trase 2 razy i dalej nic.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 07 Listopada 2009, 00:13:03
A którą służbę uruchamiasz?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: danielek w 07 Listopada 2009, 10:30:06
Dzięki panowie! Zauważyłem wpis, który musze użyc, aby lampy się świeciły z misji towarowego.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: kolejarz_25_ w 07 Listopada 2009, 15:09:27
Witam:)
Po uruchomieniu symulacji, ładuje mi pliki i niestety na tym się kończy... Nie wiem co może być problemem ze nie chce przejść do symulacji zwyczajnie zatrzymuje się na ostatniej lini i cisza...
Podmieniałem exe nic nie pomogło...

Proszę o wskazówkę jak sobie z tym poradzić.........
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 07 Listopada 2009, 15:18:56
Oto twoj problem:
Cytuj
Cannot load dynamic object ep07-1003 from
pkp\ep07-10xx\303ep-m Error=-8@0

Rozwiazanie znajdziesz tu:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,10622.0.html
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: motonita2002 w 07 Listopada 2009, 17:29:35
Witam.
To i ja podzielę się własnymi spostrzeżeniami co do FPS.Misja osobowy1. Na moim sprzęcie E8400, HD4870, 2GB RAM-1066MHz, Win XP.Na stacjach ok. 35FPS ( wyjątek Cz-wa Stradom, gdzie jest "aż" 16FPS) w trasie max 100FPS. Rozdzielczość 1280x1024 32bit.Najnowsze Catalysty 9.10.
Tak więc w odniesieniu do wyników uzyskiwanych na kartach Nvidii, Ati wypada mizernie, przynajmniej w moim odczuciu. I jak przypuszczam, nie jest to kwestia ustawień sterowników, lecz wydajności samego układu graficznego. I tutaj moja prośba: możecie podać wasze wyniki FPS, właśnie na stacji w Stradomiu i na jakim sprzęcie. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 08 Listopada 2009, 10:44:12
A ja ściągnąłem wszystko co trzeba i trasa u mnie gra i buczy :) Miałem problem z towarowym, to zmieniłem wpisy w wagonach.  Prawdziwa przyjemność przejechać się tą trasą wszystkimi misjami (extra jest atmo w misji z towarowym). Jedynie czego mi było żal, to zakończenie misji w Stradomiu. Chciałem pojechać do Koniecpola, albo do Częstochowy Osobowej.
Aha - na stacji w Stradomiu w realu widać bardzo dobrze klasztor Jasnogórski, tutaj niestety tekstury klasztoru nie zauważyłem. :D
Jestem pełen podziwu - wyśmienita robota bohun!
Dziękuję!
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 08 Listopada 2009, 14:11:10
"Osobowy1"
Ja mam trochę inne pytanie, chodzi mi o:
//Dekoracje:

trainset none dekoracja2 70 0.1
endtrainset


trainset none LSW_dekoracja2 10 0
endtrainset


trainset none KCH_dekor12 30 0.1
endtrainset


trainset none dekoracja_GN 80 0
endtrainset


trainset none Blachownia_AI 10 0.1
endtrainset


trainset none HS_ezt_czeka 30 0.1
endtrainset


trainset none HS_towarowy 20 0.1
endtrainset


trainset none HN_towarowy_1 10 0.1
endtrainset


trainset none HS_dekoracja22 10 0.1
endtrainset


trainset none BLN_dekoracja12 10 0.1
endtrainset


trainset none wm15_naprawy 10 0.1
endtrainset
Czy przed publikacją były tam składy wpisane? Bo chętnie bym coś tam powsadzał, a nie znam długości składów, żeby nie wywalało mi potem błędów.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: paul4402 w 08 Listopada 2009, 14:17:07
Wydaje mi sie, że możesz wstawić tam sobie dowolny skład, który będzie dekoracją na bocznicach tylko fps pewnie spadnie. Co do długości to musisz popróbować z róznymi składami.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Doktor M w 08 Listopada 2009, 15:14:49
Na wstępie chciałbym pogratulować znakomitej trasy!
Mam drobny problem w misji z pociągiem pośpiesznym i osobowym 2. Z uwagi na występujący u mnie błąd z modelami EN57 (opisany tutaj http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12280.msg122194.html#msg122194), musiałem podmienić kibelki AI na nowy model, w którym ten problem u mnie nie występuje. Wszystko działa dobrze, tylko po podmianie kibelki te wywołują null track-a.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 08 Listopada 2009, 16:17:53
Na stacji w Lublincu tam gdzie na peron przyjeżdża kibelek, do toru trzeba przypisać zerową wartość prędkości.
W katalogu scenery/L61 należy odszukać plik:
L61_osobowy2_LBC.scmNależy go otworzyć w notatniku i odszukać taki tor:
node 1000 0 none track normal 50.0 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 
Cytuj
Rail_screw_used1 4 TpDrew3.tex 0.2 0.5 1.1
11957.5 -11.6 1479.56  0.0  //point 1
-4.11621 0.0 16.1504  //control vector 1
4.11523 0.0 -16.1504  //control vector 2
11945.2 -11.6 1528.01  0.0  //point 2
0
event2 lbc_L_sem_info
velocity 60.0 endtrack
w ostatnie linijce zamiast 60.0 wpisujemy 0.0
velocity 0.0 endtrack tak ma być.
zapisujemy i zamykamy plik. Zapominamy o uciekającym kibelku.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 09 Listopada 2009, 10:50:51
Ja mam jeszcze pytanie co do swojego posta, czy mógłbym się dowiedzieć, czy poszczególne dekoracje były pociągami towarowymi czy osobowymi?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 09 Listopada 2009, 11:31:45
Zapytaj autora poprzez PW, bez gdybania i będzie szybciej.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Silent_Bob w 09 Listopada 2009, 16:03:51
Witam,
 Jestem po małym teście linii 61 i muszę kurde przyznać panowie że to kawał dobrej roboty:) Jak na razie objechałem dwie pierwsze misję z kibelkiem. Co do błędów jakie zauważyłem to tak: przy pierwszym uruchomieniu wyświetliła mi się ta słynna kolorowa trawa ale za radą jednego z poprzedników zmieniłem porę roku raz jeszcze z zimy na zimę(podmieniając raz jeszcze pliki) i to pomogło. Co do semaforów i S1 u mnie pomógł restart komputera tzn przy pierwszym uruchomieniu trasy w<>oguóle semafor się nie przełączył a czekałem jakieś 15 minut. Teraz na każde światełko czekam nie więcej jak 5 minut wiec jest dobrze. Miałem też null tracka ale z tego co widziałem już wyszła na to rada więc naniosę poprawki później. Jeśli chodzi o FPS to w trasie do 60 a na stacjach poniżej 20 nie spada więc jest świetnie:)( Nie wiem skąd te wasze narzekania skoro ja jakiegoś hiper wypas kompa nie posiadam a trasa nie wiesza się ani trochę)
Pośród czytanych przeze mnie postów  w tym temacie padało hasło że lampy na stacjach się świecą, u mnie tak nie jest choć uruchamiałem trasę na nocnych wpisach i teksturach.
Więc moje pytanie brzmi co trzeba zrobić żeby do pełni szczęścia uzyskać efekt tych smug z latarni?


REWIZOR
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 09 Listopada 2009, 16:12:22
Cytuj
Pośród czytanych przeze mnie postów  w tym temacie padało hasło że lampy na stacjach się świecą, u mnie tak nie jest choć uruchamiałem trasę na nocnych wpisach i teksturach.
Więc moje pytanie brzmi co trzeba zrobić żeby do pełni szczęścia uzyskać efekt tych smug z latarni?

Lampy są w misji towarowej... Czytaj uważniej. Z jakiegoś powodu nie zostały dodane w pozostałych służbach. Jakiego? Pora dnia w założeniach scenerii jest taka, a nie inna. Gdyby od razu władować nocne lampy, w dzień też by się świeciły. Przeczytanie tego wątku skłania do otworzenia plików scn misji towarowej i dowolnej z pozostałych. Różnica we wpisach include mówi sama za siebie:
Cytuj
include linia61/L61_lampy_noc.scm end

...służba na towarowym.

Cytuj
include linia61/L61_lampy.scm end

...pozostałe służby.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: hunter w 09 Listopada 2009, 16:32:51
Cytuj
include linia61/L61_lampy_noc.scm end

...służba na towarowym.

Cytuj
include linia61/L61_lampy.scm end

...pozostałe służby.
I to jest w sceneriach fajne. Szkoda, ze nie da sie w modelach zrobic uzaleznienia selfillum od pory dnia, bo drazni mnie strasznie, jak dzieci na youtube chwala sie na filmikach z podswietleniem w dzien. Maly OT :)
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 09 Listopada 2009, 16:49:56
Szkoda, ze nie da sie w modelach zrobic uzaleznienia selfillum od pory dnia

To nawet nie chodzi o Selfillum, a o uzaleznienie wyswietlania danych submodeli od wpisu light. Jesli mowimy o lampach z L053, to samo selfillum nie wiele daje, w porownaniu z ta poswiata, ktora jest wlasnie osobnym submodelem.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: adsim w 09 Listopada 2009, 16:57:19
Czy któraś z osób, mających ten dziwny problem z trawą, mogłaby sprawdzić w symku teksturę z załącznika?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Ra w 09 Listopada 2009, 17:13:16
Szkoda, ze nie da sie w modelach zrobic uzaleznienia selfillum od pory dnia, (...)
Da się zrobić zapalanie i gaszenie eventem, tylko trzeba by nadać lampom unikalne nazwy, a w INC napisać łańcuchowanie eventów oraz początkowe lights ustawiane parametrami (osobno żarówka, osobno poświata, aby wieczorową porą zapalać żarówkę bez poświaty). Gaszenie i zapalanie latarń było by lepsze niż ich statyczny stan, zwłaszcza gdyby w EXE działała zmiana pory dnia...
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 10 Listopada 2009, 21:04:47
Czy któraś z osób, mających ten dziwny problem z trawą, mogłaby sprawdzić w symku teksturę z załącznika?
No i zostało to na razie bez echa....
Nie wierzę w to, że ktoś kto miał ten problem (a było tych ludzi sporo), nie czytało tego postu.
Odechciewa się wszystkiego, widząc taką a nie inną reakcję na post.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 10 Listopada 2009, 22:08:33
Przepraszam, że tak późno.
Trawa, przynajmniej u mnie, działa jak natura chciała:)
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Wojcio1991 w 11 Listopada 2009, 20:09:41
Czy ktoś może mi odpowiedzieć jakiej tekstury mi brakuje, albo pliku?
Dodam, że problem występuje na stacji Cz. Gnaszyn.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 11 Listopada 2009, 22:04:57
Sprawdź swój log.txt i się dowiesz.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 11 Listopada 2009, 22:24:20
Nikt inny nie zgłaszał takiego błędu, u mnie też nie ma takich zjaw. Ściągnij i rozpakuj jeszcze raz.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Wojcio1991 w 12 Listopada 2009, 15:14:39
Przepraszam za kłopot. Kolejna reinstalacja pomogła.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Grand w 17 Listopada 2009, 13:23:32
Z tego co zauważyłem nikt jeszcze o tym nie pisał, a więc będę chyba pierwszy. Chodzi o misje z towarowym, mgła jak sto pięćdziesiąt, klimacik niesamowity i wogóle jest super, ale gdy zaczynam misje i stoje swoim ST44, to kompletnie nie widze semafora, a przecież stoję max 30 m przed nim. Czy to tak ma być czy mam jakiegoś buga bo chyba w realu semafory swieca dosc mocno mimo mgly.

Chyba, że dostanę jakąś komende przez radio, że moge jechać (czego jeszcze nie sprawdzałem).
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 17 Listopada 2009, 13:58:56
To Ty chyba nie widziałeś takiej baaardzo gęstej mgły... W realu, rzecz jasna.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Damo w 17 Listopada 2009, 14:17:32
Wystarczy podjechać trochę i po problemie.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Silent_Bob w 17 Grudnia 2009, 11:35:38
A ja mam pytanie czy ktoś wymyślił już jakiś sposób żeby można było bezstresowo pojeździć na każdej misji przygotowanej w tym packu?
Chodzi mi o semafory, które w pierwszej misji z osobowym w ogóle nie chcą się przełączyć z S1. Reszta misji działa poprawnie.
Niby raz udało się po restarcie kompa ale teraz nic nie pomaga. Czekałem 15 minut na stacji początkowej aż w końcu się wkur.... i zrezygnowałem.
Jeśli ktoś miał podobne problemy i je rozwiązał to proszę o wskazówki.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Rozi w 17 Grudnia 2009, 11:38:03
A wciskasz SHIFT+1? Jest to aktywowanie eventu, aktywującego semafor przed którym stoimy.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Silent_Bob w 17 Grudnia 2009, 11:41:48
No aż taki frajer nie jestem żeby nie stosować się do plików "read me" a potem wypisywać głupie pytania na forum. Tak wciskam, w pierwszej misji nie<>ma żadnej reakcji.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: adsim w 17 Grudnia 2009, 11:47:35
Patrzyłeś czy pośpieszny wyjeżdża ze Stradomia i mija Gnaszyn? Czy podjeżdżasz pod semafor na stacji w HN?
Jeśli na któreś z pytań Twoja odpowiedź brzmi nie, to masz przyczynę.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Silent_Bob w 17 Grudnia 2009, 12:39:13
Podleciałem kamerą "latajacą" do Stradomia i w momencie gdy tam "doleciałem" ruszał pospieszny. Jechał sobie jechał minęło ponad 10 minut ja w tym czasie wróciłem do kabiny mojego kibelka który  stał pod semaforem, przed tym wszystkim oczywiście wcisnąłem shift +1.
Semafor tak jak świecił na czerwono tak świecił nadal.
Mam pytanie do autorów scenerii, po jakim czasie docelowo miał zapalić się pierwszy sygnał odjazdu? lub co miało go wywołać który event?

Edit: w misji z towarowym mam ten sam problem :/
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: adsim w 17 Grudnia 2009, 13:04:11
S2 osobowy z HN dostaje po przejechaniu pośpiesznego przez Gnaszyn.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Dominik333 w 17 Grudnia 2009, 13:22:10
Mi też się S1 nie chciał zmienić ale ruszyłem trochę do przodu i zaświeciło się zielone.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 17 Grudnia 2009, 13:57:03
Zakładam, że nie :)
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 17 Grudnia 2009, 14:44:27
Witam ja też mam ten problem,linia 61 towarowy czekam na jazdę pod semaforem s1 wciskam shift+1 i pali się czerwone żadnej reakcji podjeżdżam i nic.Co mam poprawić i gdzie? aby można było pojeździć na tych trasach .?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Dominik333 w 17 Grudnia 2009, 15:28:42
A czy z nad przeciwka nadjechał towarowy?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 17 Grudnia 2009, 15:42:46
Dominik333>,nie, nie jechał. Obleciałem trasę i wszystkie składy <(jednostki)> stoją pod czerwonym semaforem. 


REWIZOR      
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: puma2091 w 17 Grudnia 2009, 16:34:43
wszystkie składy <jednostki>
Wszystkie składy to nie tylko jednostki. ;)
Nie  nie jechał
No to daleko nie zajedziesz. Towar z naprzeciwka (np.:z Kalet) najprawdopodobniej uruchamia event włączający ci wolną drogę. Trzeba chwilkę poczekać, ewentualnie zrobić reinstalacje trasy.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 17 Grudnia 2009, 16:51:19
puma2091,>dziękuje za pomoc.


   « Dodano: 17 Grudnia 2009, 18:47:20 »
puma2091 Zrobiłem według twoich zaleceń i przyczyna jest taka ze lok z nad przeciwka powinien ruszyć , ma sygnał do odjazdu ale stoi w miejscu i ani myśli odjechać. Dlatego ja z towarowym stoję na czerwonym s1,zrobiłem reinstalacje trasy i jest bez zmian.Nie wiem co zrobić bo sygnalizacja działa ale lok z nad przeciwka blokuje wszytko.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mytnik w 17 Grudnia 2009, 18:51:09
Cytuj
puma2091 Zrobiłem według twoich zaleceń i przyczyna jest taka ze lok z nad przeciwka powinien ruszyć , ma sygnał do odjazdu ale stoi w miejscu i ani myśli odjechać. Dlatego ja z towarowym stoję na czerwonym s1,zrobiłem reinstalacje trasy i jest bez zmian.Nie wiem co zrobić bo sygnalizacja działa ale lok z nad przeciwka blokuje wszytko.
Zamień tą lokomotywę na jakąś inną i zobacz efekt.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: puma2091 w 17 Grudnia 2009, 18:55:12
A jakie masz EXE? I zrób tak jak napisał @brave, zmień loka tego nadjeżdżającego towara (np.:na gagara).
Jak to zrobić znajdziesz na forum.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 17 Grudnia 2009, 19:14:24
EXE najnowsze ,loka wiem jak podmienić dzięki, po testuje z lokami. Dam znać jak wyszło
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 17 Grudnia 2009, 20:11:59
Najnowsze nam nic nie mówi. Exe podajemy mierząc je objętością pliku, przykładowo 664kb lub 735kb.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 18 Grudnia 2009, 13:59:28
Witam co do exe to mam  , Mariusz/Defiler
(2006) Aktualnie podstawowa paczka , 735 KB .plus program Instalator+Starter+Edytor, trasa linia61 v1,2.
Podmieniłem loki tak jak koledzy doradzali , i nie pomogło , jest tak samo. Nadmienię ze te loki które blokują stoją pod semaforem światło zielone lub dwa żółte , światła pantografy i chyba sprężarka włączona , tylko jechać a tu nic. Program RA mam ustawiony ,   tryb pracy-specjalny-dla betatesterów aktualizowany na bieżąco .
(http://eu07.pl/forum/Themes/default/images/warnpmod.gif) 
Moderacja, do czasu opanowania przez Ciebie poprawnego pisania postów. Wynika to nie z braku umiejętności lecz z lenistwa. Miałeś wielokrotne uwagi i nadal brak poprawy, przeoczenie Moderatorów, nikt nie zajrzał w historię Twoich postów, osobiście przymknąłem wczoraj oko, niepotrzebnie, potem płaczki jaka to administracja niedobra.

REWIZOR
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: adsim w 18 Grudnia 2009, 14:12:59
To w końcu masz exe z paczki Mariusz-Defiler, czy z Dizelpaka, bo te dwie rzeczy się wykluczją. Miałeś podać rozmiar pliku EU07.exe.
....Nadmienię ze te loki które blokują stoją pod semaforem s1 sygnał wolny do jazdy lok gotowy...
Co to jest sygnał wolny do jazdy?
I rób odstępy po przecinkach i kropkach, a nie przed, bo tego się czytać nie da.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Silent_Bob w 20 Grudnia 2009, 11:50:25
Pytacie się o wersje EXE, wiec tak sobie myślę, że te błędy mogą wynikać z tego, że ja mam nie_poprawne. Aktualnie do folderu maszyny mam wsadzone exe z dizelpacka (735kb). To exe u mnie na wszystkich trasach oprócz tej właśnie linia 61 i i linia 546 działa poprawnie. Jakie więc exe jest najodpowiedniejsze do tejże linii 61?

Quark-t
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Szociu w 20 Grudnia 2009, 11:53:15
Pytacie się o wersje EXE wiec tak sobie myślę że te błędy mogą wynikać z tego że ja mam nie poprawne. Aktualnie do folderu maszyny mam wsadzone exe z dizelpacka (735kb). To exe u mnie na wszystkich trasach oprócz tej właśnie linia 61 i i linia 546 działa poprawnie. Jakie więc exe jest najodpowiedniejsze do tejże linii 61?
EXE masz prawidłowe, błędy wynikają ze złego rozpakowania trasy lub niepoprawnej edycji plików scenerii. Sprawdź w starterze kolegi @Ra, czy nie brakuje Ci .inc'ów i innych plików do scenerii. Możliwe też, że któreś z .chk "gryzą się" z exe i dlatego któryś lok nie może ruszyć, przez co wszystkie eventy się sypią.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Silent_Bob w 21 Grudnia 2009, 19:20:30
Ja myślę, że jest to wina mojej edycji plików tejże scenerii. Mam więc gorącą prośbę do kogoś, kto ma komplet taboru potrzebnego do odpalenia linii 61(tzn kogoś najlepiej z twórców trasy, u którego po wypakowaniu z paczki nie| |ma żadnych braków), by zrobił małą paczuszkę z plikami których mi brakuje. Dodaję więc screeny z podglądem na starter Ra i tam jest pokazane czego mi brakujęe. Screeny zrobiłem zaraz po wypakowaniu trasy do folderu maszyny, czyli bez żadnych moich edycji.
Na pewno ktoś się przyczepi do tego, że sam mogłem skorzystać z wyszukiwarki plików. Mógłbym i zrobiłbym to chętnie z tym, że mam słaby internet i ściąganie całych paczek dla pojedyńNczych plików u mnie jest nie_możliwe.
Prosiłbym o wysłanie zbioru tych plików w PM lub tutaj w tym temacie.

Quark-t
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 22 Grudnia 2009, 13:56:30
Na pewno ktoś się przyczepi do tego, że sam mogłem skorzystać z wyszukiwarki plików. Mógłbym i zrobiłbym to chętnie z tym, że mam słaby internet i ściąganie całych paczek dla pojedyńNczych plików u mnie jest nie_możliwe.
Prosiłbym o wysłanie zbioru tych plików w PM lub tutaj w tym temacie.
To się mija z celem, bo i tak będziesz musiał pobrać całą paczkę z np. EP07-10XX. Zatem zamiast pobierać kilka paczek małych po trochu, będziesz musiał pobrać większą, jednorazowo.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Szociu w 22 Grudnia 2009, 14:30:54
Na pewno ktoś się przyczepi do tego że sam mogłem skorzystać z wyszukiwarki plików. Mógłbym i zrobiłbym to chętnie z tym, że mam słaby internet i ściąganie całych paczek dla pojedyczych plików u mnie jest niemożliwe.
Prosiłbym o wysłanie zbioru tych plików w PM lub tutaj w tym temacie.
Możesz też spróbować podmienić tabor na ten, który posiadasz, ale wtedy nie będziesz miał gwarancji, że AI prawidłowo będzie wyzwalać wszystkie eventy.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: misiek199414 w 01 Stycznia 2010, 12:38:36
Witam, da się jakoś w linii 61 zmienić pogodę? (żeby w misji z et22 nie było takiej mgły, tylko noc)
Dziękuję.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 01 Stycznia 2010, 12:45:27
Użyj starteRa.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mick w 02 Stycznia 2010, 23:32:54
Witam. Od strony technicznej trasa chodzi u mnie bez zastrzeżeń i uważam ją za wyśmienitą, jednak zawsze znajdzie się jakieś "ale" ;) Czy można by prosić Twórców trasy, lub kogoś w Forumowiczów o opis, co dokładnie w danej misji jest do zrobienia? Przyznam szczerze, że jestem mocno zdezorientowany np. w misji z ET22, jak nie wiem skąd i dokąd jechać :)
Mam nadzieję, że niczego nie przeoczyłem i taki opis się gdzieś na forum nie pojawił.
Z góry dziękuję.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: puma2091 w 02 Stycznia 2010, 23:40:00
W osobowych po prostu jedziesz. W misji z towarowym wyruszasz luzakiem do Częstochowy Stradom tam jedziesz do przodu za rozjazdy wracasz dojeżdżasz pod najbliższą Tm i z znowu z powrotem podpinasz się pod skład i chyba jedziesz do Lublińca nie jestem pewien  bo tego zadania nie ukończyłem, A w pośpiechu jedziesz. Tylko w tym towarowym trzeba skrócić skład bo byk go nie może uciągnąć problem jest opisany kilka postów wyżej.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: piotpal w 11 Stycznia 2010, 21:19:28
Mam zapytanie do Autora scenerii (pisałem do niego na PW, ale się nie odzywa): czy mógłbym zaopatrzyć Linię 61 w inne eventy i tym samym stworzyć nowe misje? Posiadam odpowiednią dokumentację, więc można byłoby wprowadzić istniejące ostrzeżenia stałe, prędkości szlakowe, namiastkę jeżdżących pociągów wg rozkładu jazdy (oczywiście zakładając jakiś moment, np. 2006/2007).
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: dymus w 11 Stycznia 2010, 21:43:56
[...] czy mógłbym zaopatrzyć Linię 61 w inne eventy i tym samym stworzyć nowe misje?
To akurat nie jest problem, bo kwestia eventów jest w miarę prosta do rozwiązania. Pewnie w przyszłości wyjdą dodatkowe misje do Linii 61.
[...] Posiadam odpowiednią dokumentację, więc można byłoby wprowadzić istniejące ostrzeżenia stałe, prędkości szlakowe, namiastkę jeżdżących pociągów wg rozkładu jazdy (oczywiście zakładając jakiś moment, np. 2006/2007).
Ograniczenia i inne to już sprawa konkretnej mapy i jej stanu na rok (wybór autora).
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Ra w 11 Stycznia 2010, 22:07:01
Zgodnie z licencją Symulatora, możesz dowolnie przerabiać co tylko chcesz, bez pytania o zgodę autora. Zgoda jest wymagana do użycia plików do innych celów. Natomiast z konkretnym tworzeniem dodatkowych misji proponuję się wstrzymać do publikacji paczki całościowej, ponieważ wyznacza ona nowe standardy i posiada Linię 61 dostosowaną do nich.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 12 Stycznia 2010, 19:42:00
Cytat: Ra
Natomiast z konkretnym tworzeniem dodatkowych misji proponuję się wstrzymać do publikacji paczki całościowej, ponieważ wyznacza ona nowe standardy i posiada Linię 61 dostosowaną do nich.
A eventy bardzo będą się różnić od tych co teraz są? Bo ja ich trochę do nowej misji właśnie na linii 61 piszę od kilku dni.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 12 Stycznia 2010, 19:50:38
A eventy bardzo będą się różnić od tych co teraz są? Bo ja ich trochę do nowej misji właśnie na linii 61 piszę od kilku dni.
Możesz być pewien że pasować nie będą.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 12 Stycznia 2010, 19:58:27
Moim zdaniem L61 zotała wydana i jak ktoś chce pisać eventy do tego co jest, niech pisze. Jak zostanie wydana PC2009, to albo do niej nie będzie tych nowo napisanych misji, albo napisze się pod PC2009.
Wątpię też, aby od razu wszyscy Ci którzy mają dotychczasową MaSzynę rzucili ją do kosza i przeszli na PC2009 z chwilą jej wydania.
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: piotpal w 14 Stycznia 2010, 21:24:57
W takim razie jeszcze jedno zapytanie: czy macie jakieś przetestowane przez siebie sposoby na wyrzucenie eventów ze scenerii, tak aby można było postawić nową misję z nowymi eventami? Czy też trzeba zrobić to ręcznie, szukając ich w plikach?
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: libertyn89 w 14 Stycznia 2010, 21:41:07
Coz, chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie dokonanie zamiany ciagu znakow: event na //event. Nalezy jednak uwazac, zeby nie zamienic w ten sposob eventow potrzebnych do prawidlowego dzialania AI. Ich nazwy zakonczone sa na sem_info. Przyklad:
Cytuj
event1 stradom_wjazdowy1a_sem_info

Tak, wiec remujesz (stawiasz znak //) wszystkie eventy oprocz *sem_info. Polecam program: http://www.hal.trzepak.net/faq/winxp/replaceem%20-%20zamiana%20tekstu%20w%20wielu%20plikach.htm
Tytuł: Odp: Problemy z trasą: Linia 61
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 14 Stycznia 2010, 22:07:18
Cytuj
czy macie jakieś przetestowane przez siebie sposoby na wyrzucenie eventów ze scenerii, tak aby można było postawić nową misję z nowymi eventami?
Ja wykopałem wszystkie eventy do czysta i piszę od nowa wszystko. Tylko to dla kogoś kto ma o tym pojęcie :)
Tylko właśnie nie usuwałem tych o których mówi @libertyn89