Wszystko ładnie pięknie, ale chyba trzeba mieć z 2 konkretne grafiki połączenie w SLI, żeby uzyskać jakiś konkretniejszy FPS....GF 7300 GT - fps nie spada u mnie poniżej 5 w najgorszym miejscu, jakim jest Gnaszyn. W pozostałych miejscach 15 - 25. Wniosek nasuwa się sam.
include linia61/L61_lampy.scm end
include linia61/L61_lasy.scm end
include linia61/L61_hekto.inc end
include linia61/L61_ozdoby.scm end
Tylko nie spodziewajcie się po tym zbyt wiele.
Na takiej grafice to chyba tylko po pustynnych sceneriach możecie jeździć.
źle skonfigurowane
< Ja u siebie stosuję i ustawienia najbardziej wydajne, lub najbardziej szczegółowe i przyznam że praktycznie zadnej różnicy nie widze.
Nigdy nie rozumiałem tego stwierdzenia >Kod: [Zaznacz]źle skonfigurowane
< Ja u siebie stosuję i ustawienia najbardziej wydajne, lub najbardziej szczegółowe i przyznam że praktycznie zadnej różnicy nie widze.
Może nim zainstalowałeś scenerię miałeś włączoną zimę w symku. Jeśli tak to włącz jeszcze raz na lato lub na zimę.Nie
Ta tekstura wygląda, jakby była zapisana z użyciem 32 bitów na piksel.Ja nic nie zmieniałem, w jaki sposób można to poprawić ? ;)
Wjazd do HS od HN misja z luzakiem,jak to zmienic?Nauczyć się przepisów, szczególnie Ie-1.
Na stacjach mam 5 fps. A na trasie do 25 fps.To coś masz nie tak. Ja na lapku z T2310, GF 8400M GS i Win 7, w Stradomiu, mam ok 10 FPS, a na szlaku 20-30.
ATI Mobility Radeon HD 4650
P core 2 duo T6500 i 3GB ram Windows 7
W jaki sposób można poprawić FPS??
U mnie natomiast odpalam misję Linia61_osobowy1, wszystko pięknie się załadowało, uruchomiłem EN57, naciskam shift+1 i czekam na sygnał zezwalający na jazdę. Ale przez oczekiwania 20 minut pod semaforem, nie dostałem oczekiwanego sygnału.Witam;).
Co to może być?
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_1a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\abdnu.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\abdnu_160.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\abdun_czolo_z.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdnu_160_1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\b_120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdnu_160_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\azdnu_120.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sm42\sm42.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-1114.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\eaos.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos5.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos3.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-171.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\swiatla.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\lampy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\dach.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\izolator.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\krata_pomost.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\zdezaki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\none.bmp
Failed
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\b.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-s.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d
Loading - text model: dynamic\road\passat\passat.t3d
Loading - texture: dynamic\road\passat\cien.tga
OK
Loading - texture: dynamic\road\passat\tabr.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\golf\golf.t3d
Loading - texture: dynamic\road\golf\cien.tga
OK
Loading - texture: dynamic\road\golf\tabr.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\arosa\arosa.t3d
Loading - texture: dynamic\road\arosa\cien.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\road\arosa\tabr.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: dynamic\road\ka\ka.t3d
Loading - texture: dynamic\road\ka\cien.tga
OK
Loading - texture: dynamic\road\ka\tabr.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: dynamic\road\jelczm121\m121mb.t3d
Loading - texture: dynamic\road\jelczm121\m121_kr.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelczm121\kolo_silver_przod.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelczm121\kolo_silver_tyl.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\h9\h9-21.t3d
Loading - texture: dynamic\road\h9\kolo_h9_tyl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\h9\kolo_h9_przod.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\h9\h9_pksnt02.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\a4\a4.t3d
Loading - texture: dynamic\road\a4\cien.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\road\a4\tabr.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\jelcz\jelcz315pb.t3d
Loading - texture: dynamic\road\jelcz\jelcz-podwozie.tex
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelcz\jelcz-kabina-b.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/truck-redwheel1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelcz\jelcz-pakaszaramis1.bmp
OK
cgskj_overcast005.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_overcast005.t3d
Loading - texture: textures\sky\sky_overcast005.tga
OK
Ground init OK
Player train init: en57-608-ra
Loading - text model: dynamic\pkp\en57_nowe\kabina_en57iia.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\podloga.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\laminat_pilsnia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\wskpr.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\wskzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho_elementy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\metal_jasny.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tabliczki_stare.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\listewka_stara_metalowa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zawias.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\czarny.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\czerwony.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\metal2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\kontakt.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nj.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\listewka_stara.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\oslona.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\okno.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\listwa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\judasz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\ogrzewacz_podstawa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\ogrz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\czuwak_shp.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho120st.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\pulpitnorm.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nastawnik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\oerlikon_reka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\elementy_hamulca.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\niebieski.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\szary.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\fotel2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\skrzynia_shpca.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nastawnik_kier.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\gasnica.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przyc_cz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampkas_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\kwadratowe.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nastawnikpodstcompletemap.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\wskamp.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\woltom.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\amper.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\manowskz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\cyls.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przgls.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zbgls.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przyc_ziel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tabliczki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tablicyki_stare.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\semaforek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\pulpitnorm2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\kostka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampkas_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\dodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\pulp.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\radio.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\krzeslo.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zamek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zamek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho120p.tga
OK
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Failed
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s1
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s1
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh1
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_w24off
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_w24off
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh1
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_zamykaj
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_zamykaj
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_0_sygn1
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_0_sygn2
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog1on
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_0_sygn2
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_0_sygn1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog1on
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_otwieraj1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_otwieraj1
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_otwierajgdywolny1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_otwierajgdywolny1
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_go
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_1_sygn1
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_1_sygn2
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog1off
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog2off
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_1_sygn2
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_1_sygn1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog2off
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog1off
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_go
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_zamykaj
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_zamykaj
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_0_sygn1
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_0_sygn2
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_rog1on
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_0_sygn2
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_0_sygn1
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_rog1on
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
Tak odhamowałem, także poleciałem na koniec składu w wcisnąłem F2 i pisze że hamulce są zwolnione. Składów w scenerii nie zmieniałem oprócz loka.Tez tak miałem,wystarczy skrócic skład o 4 wagony od konca
Wielkie dzięki pomogło.Tak odhamowałem, także poleciałem na koniec składu w wcisnąłem F2 i pisze że hamulce są zwolnione. Składów w scenerii nie zmieniałem oprócz loka.Tez tak miałem,wystarczy skrócic skład o 4 wagony od konca
U mnie natomiast odpalam misję Linia61_osobowy1, wszystko pięknie się załadowało, uruchomiłem EN57, naciskam shift+1 i czekam na sygnał zezwalający na jazdę. Ale przez oczekiwania 20 minut pod semaforem, nie dostałem oczekiwanego sygnału.Ja też tak miałem, po restarcie komputera dostałem sygnał zaraz po wciśnięci Shift+1.
Jaka karta graficzna? Ustaw w sterownikach karty graficznej domyślne wartości.
Ja tak miałem na jednym ze sterowników NVidi przy ustawieniu na maksymalną wydajność. W skrajnym przypadku tak wyglądał u mnie ekran startowy symka.
Ciekawe ile osób pobrało poprzednią wersję L61 przed optymalizacją i poprawkami? Tam to dopiero był pokaz slajdów :D.Ja pobrałem i dałeś mi pomysł na porównanie. Wynik na screenie 30 FPS. Bywa że mocno spada, o błędach szkoda pisać.
Do pewnego momentu trawa jest normalna a potem jest właśnie w te ciapki (granica ukazana na screenie).
Jeśli chodzi o tą trawę kolorową to też tak miałem pod zaladowaniu tej trasy a później jak odpaliłem inną trasę np. Krzyżowa2 to też taka trawa dziwna była. Jak macie zapasową kopię to podmieńcie katalog Textures z tym dotychczasowym i wszystko bedzie wporządku.
Track does not exist ""...i nie wiem co z tym zrobić.
Scene parse error near node
Zmieniłem tylko wpis z EP09-009 na EP09-032 bo z samego początku już ten błąd wyskakiwał.Pokaż końcówkę log.txt. Trzeba zobaczyć do czego odnoszą się te błędy.
Gdzie jest ten starter RA?Tyle razy wałkowane.....
Co do tekstury trawy,Ta trawa co adsim podesłał to .TGA, może w tym jest problem? U mnie "na szczęście" problemów nie ma, bo sprzęt nie udźwignie tej trasy :P
adsim, weź jak możesz, przeleć tym moim narzędziem z pkt.22 (dzisiaj była aktualizacja), czy w paczce trasą wszystkie bmp (może inne też), mają 24 bit/piksel.
Aha, @Wojcio1991 - jak grzebałeś w plikach t3d lamp, to się nie dziw, że coś popsułeś. Świecące lampy masz w misji towarowej.Przyjąłem, przeinstalowałem, działa.
Mam taki problem, że nie chce ładować mi się trasa osobowy2. Wywala błąd biblioteki kernel32.dll i symek zamyka się. W logu tylko 3 failedy dotyczące braku plików tga.Sprawdż czy we wpisach w scenerii jakieś 2 składy (np. lokomotywy) nie mają takiej same nazwy.
Cannot load dynamic object sm42-1114 from pkp\sm42\sm42 Error=-13@14Proszę o pomoc.
node 800 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 SM42-1114.BMP SM42 0 headdriver 3 0 enddynamicHmmm... to może spró
Cannot load dynamic object sm42-1114 from pkp\sm42\sm42 Error=-13@14A posiadasz potrzebny tabor, odpowiednie chk, mmd itd.. ?
Hmmm... to może sprubój tak:
node SM42-1114 dynamic PKP\SM42 SM42-1114 6D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
lub tak:
node 800 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 SM42-1114.BMP 6D 0 headdriver 3 0 enddynamic
Cannot load dynamic object ep07-1003 from
pkp\ep07-10xx\303ep-m Error=-8@0
//Dekoracje:
trainset none dekoracja2 70 0.1
endtrainset
trainset none LSW_dekoracja2 10 0
endtrainset
trainset none KCH_dekor12 30 0.1
endtrainset
trainset none dekoracja_GN 80 0
endtrainset
trainset none Blachownia_AI 10 0.1
endtrainset
trainset none HS_ezt_czeka 30 0.1
endtrainset
trainset none HS_towarowy 20 0.1
endtrainset
trainset none HN_towarowy_1 10 0.1
endtrainset
trainset none HS_dekoracja22 10 0.1
endtrainset
trainset none BLN_dekoracja12 10 0.1
endtrainset
trainset none wm15_naprawy 10 0.1
endtrainset
Czy przed publikacją były tam składy wpisane? Bo chętnie bym coś tam powsadzał, a nie znam długości składów, żeby nie wywalało mi potem błędów.
L61_osobowy2_LBC.scm
Należy go otworzyć w notatniku i odszukać taki tor:Rail_screw_used1 4 TpDrew3.tex 0.2 0.5 1.1w ostatnie linijce zamiast 60.0 wpisujemy 0.0
11957.5 -11.6 1479.56 0.0 //point 1
-4.11621 0.0 16.1504 //control vector 1
4.11523 0.0 -16.1504 //control vector 2
11945.2 -11.6 1528.01 0.0 //point 2
0
event2 lbc_L_sem_info
velocity 60.0 endtrack
Pośród czytanych przeze mnie postów w tym temacie padało hasło że lampy na stacjach się świecą, u mnie tak nie jest choć uruchamiałem trasę na nocnych wpisach i teksturach.
Więc moje pytanie brzmi co trzeba zrobić żeby do pełni szczęścia uzyskać efekt tych smug z latarni?
include linia61/L61_lampy_noc.scm end
include linia61/L61_lampy.scm end
I to jest w sceneriach fajne. Szkoda, ze nie da sie w modelach zrobic uzaleznienia selfillum od pory dnia, bo drazni mnie strasznie, jak dzieci na youtube chwala sie na filmikach z podswietleniem w dzien. Maly OT :)Cytujinclude linia61/L61_lampy_noc.scm end
...służba na towarowym.Cytujinclude linia61/L61_lampy.scm end
...pozostałe służby.
Szkoda, ze nie da sie w modelach zrobic uzaleznienia selfillum od pory dnia
Szkoda, ze nie da sie w modelach zrobic uzaleznienia selfillum od pory dnia, (...)Da się zrobić zapalanie i gaszenie eventem, tylko trzeba by nadać lampom unikalne nazwy, a w INC napisać łańcuchowanie eventów oraz początkowe lights ustawiane parametrami (osobno żarówka, osobno poświata, aby wieczorową porą zapalać żarówkę bez poświaty). Gaszenie i zapalanie latarń było by lepsze niż ich statyczny stan, zwłaszcza gdyby w EXE działała zmiana pory dnia...
Czy któraś z osób, mających ten dziwny problem z trawą, mogłaby sprawdzić w symku teksturę z załącznika?No i zostało to na razie bez echa....
wszystkie składy <jednostki>Wszystkie składy to nie tylko jednostki. ;)
Nie nie jechałNo to daleko nie zajedziesz. Towar z naprzeciwka (np.:z Kalet) najprawdopodobniej uruchamia event włączający ci wolną drogę. Trzeba chwilkę poczekać, ewentualnie zrobić reinstalacje trasy.
puma2091 Zrobiłem według twoich zaleceń i przyczyna jest taka ze lok z nad przeciwka powinien ruszyć , ma sygnał do odjazdu ale stoi w miejscu i ani myśli odjechać. Dlatego ja z towarowym stoję na czerwonym s1,zrobiłem reinstalacje trasy i jest bez zmian.Nie wiem co zrobić bo sygnalizacja działa ale lok z nad przeciwka blokuje wszytko.Zamień tą lokomotywę na jakąś inną i zobacz efekt.
....Nadmienię ze te loki które blokują stoją pod semaforem s1 sygnał wolny do jazdy lok gotowy...Co to jest sygnał wolny do jazdy?
Pytacie się o wersje EXE wiec tak sobie myślę że te błędy mogą wynikać z tego że ja mam nie poprawne. Aktualnie do folderu maszyny mam wsadzone exe z dizelpacka (735kb). To exe u mnie na wszystkich trasach oprócz tej właśnie linia 61 i i linia 546 działa poprawnie. Jakie więc exe jest najodpowiedniejsze do tejże linii 61?EXE masz prawidłowe, błędy wynikają ze złego rozpakowania trasy lub niepoprawnej edycji plików scenerii. Sprawdź w starterze kolegi @Ra, czy nie brakuje Ci .inc'ów i innych plików do scenerii. Możliwe też, że któreś z .chk "gryzą się" z exe i dlatego któryś lok nie może ruszyć, przez co wszystkie eventy się sypią.
Na pewno ktoś się przyczepi do tego, że sam mogłem skorzystać z wyszukiwarki plików. Mógłbym i zrobiłbym to chętnie z tym, że mam słaby internet i ściąganie całych paczek dla pojedyTo się mija z celem, bo i tak będziesz musiał pobrać całą paczkę z np. EP07-10XX. Zatem zamiast pobierać kilka paczek małych po trochu, będziesz musiał pobrać większą, jednorazowo.ńNczych plików u mnie jest nie_możliwe.
Prosiłbym o wysłanie zbioru tych plików w PM lub tutaj w tym temacie.
Na pewno ktoś się przyczepi do tego że sam mogłem skorzystać z wyszukiwarki plików. Mógłbym i zrobiłbym to chętnie z tym, że mam słaby internet i ściąganie całych paczek dla pojedyczych plików u mnie jest niemożliwe.Możesz też spróbować podmienić tabor na ten, który posiadasz, ale wtedy nie będziesz miał gwarancji, że AI prawidłowo będzie wyzwalać wszystkie eventy.
Prosiłbym o wysłanie zbioru tych plików w PM lub tutaj w tym temacie.
[...] czy mógłbym zaopatrzyć Linię 61 w inne eventy i tym samym stworzyć nowe misje?To akurat nie jest problem, bo kwestia eventów jest w miarę prosta do rozwiązania. Pewnie w przyszłości wyjdą dodatkowe misje do Linii 61.
[...] Posiadam odpowiednią dokumentację, więc można byłoby wprowadzić istniejące ostrzeżenia stałe, prędkości szlakowe, namiastkę jeżdżących pociągów wg rozkładu jazdy (oczywiście zakładając jakiś moment, np. 2006/2007).Ograniczenia i inne to już sprawa konkretnej mapy i jej stanu na rok (wybór autora).
Natomiast z konkretnym tworzeniem dodatkowych misji proponuję się wstrzymać do publikacji paczki całościowej, ponieważ wyznacza ona nowe standardy i posiada Linię 61 dostosowaną do nich.A eventy bardzo będą się różnić od tych co teraz są? Bo ja ich trochę do nowej misji właśnie na linii 61 piszę od kilku dni.
A eventy bardzo będą się różnić od tych co teraz są? Bo ja ich trochę do nowej misji właśnie na linii 61 piszę od kilku dni.Możesz być pewien że pasować nie będą.
event1 stradom_wjazdowy1a_sem_info
czy macie jakieś przetestowane przez siebie sposoby na wyrzucenie eventów ze scenerii, tak aby można było postawić nową misję z nowymi eventami?Ja wykopałem wszystkie eventy do czysta i piszę od nowa wszystko. Tylko to dla kogoś kto ma o tym pojęcie :)