Autor Wątek:  Problemy z trasą: Linia 61  (Przeczytany 67825 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline samja

  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #30 dnia: 04 Listopada 2009, 15:39:05 »
Intel Core 2 Quad 2.40 GHz
2 GB Ram DDR2
Nvidia GF 8800 GTX (najnowsze stery)
Windows 7 (32 bit)

Na trasie około 80-90 FPS na stacjach około 60-70

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #31 dnia: 04 Listopada 2009, 15:43:54 »
I beda tutaj wszyscy wypisywac ilosc FPS wraz z konfiguracja sprzetu? OK. W takim razie u mnie:
Athlon XP 2500+
256 MB RAM
karta: GF FX5200 (128 MB)
FPS - lepiej nie pisac
Pozdrawiam, Karol

Offline Mucios

  • Wiadomości: 29
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #32 dnia: 04 Listopada 2009, 16:03:02 »
Procek : AMD Athlon II x64 x2 2.8 GHz
RAM : DDR2 2x 2GB
Karta : GeForce 9800GT 1024MB/256bit GDDR3 HDMI

Na trasie 90-100 na stacjach 70-80 FPS.
Maszynista PR Bydgoszcz
Autoryzacja na : EN57, EN71, EN57-SPOT, EN57ALC, ED72A, EN76, EN96A

Offline Mannerheim

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #33 dnia: 04 Listopada 2009, 17:06:41 »
Co do tej tarczy ostrzegawczej to nie powinna być ona trzykomorowa? Na dwukomorówce taki sygnał nie powinien się pojawić (sąsiednie komory...).

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #34 dnia: 04 Listopada 2009, 17:12:21 »
Niekoniecznie...

Offline kwiatek3

  • Wiadomości: 206
  • Nowe wcielenie Gagarina
    • Zobacz profil
    • Punkt informacyjny symulatora (Pomoc z uruchomieniem itd.)
  • Otrzymane polubienia: 0
Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #35 dnia: 04 Listopada 2009, 18:05:21 »
U mnie natomiast odpalam misję Linia61_osobowy1, wszystko pięknie się załadowało, uruchomiłem EN57, naciskam shift+1 i czekam na sygnał zezwalający na jazdę. Ale przez oczekiwania 20 minut pod semaforem, nie dostałem oczekiwanego sygnału.

Co to może być?
Pozdrawiam załogę eu07.pl
Profil: Technik Transportu Kolejowego

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #36 dnia: 04 Listopada 2009, 18:09:13 »
Ja jednak prosilbym moderatorow o zrobienie porzadku w tym watku.

@kwiatek3 - bez twojego pliku log.txt wiele nie zdzialamy :)
Pozdrawiam, Karol

Offline MKdudu

  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #37 dnia: 04 Listopada 2009, 18:10:05 »
U mnie natomiast odpalam misję Linia61_osobowy1, wszystko pięknie się załadowało, uruchomiłem EN57, naciskam shift+1 i czekam na sygnał zezwalający na jazdę. Ale przez oczekiwania 20 minut pod semaforem, nie dostałem oczekiwanego sygnału.

Co to może być?
Witam;).
Jeśli chodzi o tą scenerię z EN57 to ja czekałem 30 minut i dopiero dostałem sygnał zezwalający na jazdę, natomiast na kolejnej stacji już się semafora wyjazdowego nie doczekałem:).
Pozdrawiam, Daniel.
^^PR Rzeszów^^

Offline kwiatek3

  • Wiadomości: 206
  • Nowe wcielenie Gagarina
    • Zobacz profil
    • Punkt informacyjny symulatora (Pomoc z uruchomieniem itd.)
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #38 dnia: 04 Listopada 2009, 18:18:06 »
Log.txt  Końcówkę tylko skopiowałem, bo limit wiadomości bym miał przekroczony :)

Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_1a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\abdnu.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\abdnu_160.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\abdun_czolo_z.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdnu_160_1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\b_120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdnu_160_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\azdnu_120.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sm42\sm42.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-1114.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\eaos.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xt.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/common.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos5.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos3.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eaos\eaos2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sm42\sm42-171.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\swiatla.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\lampy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\dach.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\izolator.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\krata_pomost.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\zdezaki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\none.bmp
Failed
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\b.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sieciowiec\wozek-s.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sieciowiec\c.t3d
Loading - text model: dynamic\road\passat\passat.t3d
Loading - texture: dynamic\road\passat\cien.tga
OK
Loading - texture: dynamic\road\passat\tabr.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\golf\golf.t3d
Loading - texture: dynamic\road\golf\cien.tga
OK
Loading - texture: dynamic\road\golf\tabr.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\arosa\arosa.t3d
Loading - texture: dynamic\road\arosa\cien.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\road\arosa\tabr.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: dynamic\road\ka\ka.t3d
Loading - texture: dynamic\road\ka\cien.tga
OK
Loading - texture: dynamic\road\ka\tabr.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: dynamic\road\jelczm121\m121mb.t3d
Loading - texture: dynamic\road\jelczm121\m121_kr.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelczm121\kolo_silver_przod.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelczm121\kolo_silver_tyl.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\h9\h9-21.t3d
Loading - texture: dynamic\road\h9\kolo_h9_tyl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\h9\kolo_h9_przod.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\h9\h9_pksnt02.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\a4\a4.t3d
Loading - texture: dynamic\road\a4\cien.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\road\a4\tabr.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\road\jelcz\jelcz315pb.t3d
Loading - texture: dynamic\road\jelcz\jelcz-podwozie.tex
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelcz\jelcz-kabina-b.tex
OK
Loading - texture: textures\tabor/truck-redwheel1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\road\jelcz\jelcz-pakaszaramis1.bmp
OK
cgskj_overcast005.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_overcast005.t3d
Loading - texture: textures\sky\sky_overcast005.tga
OK
Ground init OK
Player train init: en57-608-ra
Loading - text model: dynamic\pkp\en57_nowe\kabina_en57iia.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\podloga.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\laminat_pilsnia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\wskpr.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\wskzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho_elementy.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho120.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\metal_jasny.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tabliczki_stare.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\listewka_stara_metalowa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zawias.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\czarny.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\czerwony.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\metal2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\kontakt.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nj.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\listewka_stara.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\oslona.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\okno.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\listwa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\judasz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\ogrzewacz_podstawa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\ogrz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\czuwak_shp.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho120st.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\pulpitnorm.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nastawnik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\oerlikon_reka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\elementy_hamulca.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\niebieski.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\szary.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\fotel2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\skrzynia_shpca.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nastawnik_kier.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\gasnica.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przyc_cz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampkas_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\kwadratowe.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\nastawnikpodstcompletemap.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\wskamp.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\woltom.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\amper.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\manowskz.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\cyls.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przgls.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zbgls.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przyc_ziel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tabliczki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\przel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tablicyki_stare.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\semaforek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\pulpitnorm2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\kostka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampkas_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\dodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\pulp.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\radio.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\lampa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\krzeslo.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zamek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\zamek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57_nowe\tacho120p.tga
OK
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Failed
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s1
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s1
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh1
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_w24off
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_w24off
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh1
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_zamykaj
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_zamykaj
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_0_sygn1
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_0_sygn2
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog1on
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_0_sygn2
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_0_sygn1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog1on
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_otwieraj1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_otwieraj1
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_otwierajgdywolny1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_otwierajgdywolny1
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_go
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_1_sygn1
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_1_sygn2
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog1off
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_p11_rog2off
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_1_sygn2
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_1_sygn1
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog2off
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_rog1off
EVENT LAUNCHED:
cs_p11_go
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_zamykaj
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_zamykaj
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_0_sygn1
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_0_sygn2
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_rog1on
EVENT ADDED TO QUEUE:
cs_prze1_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_0_sygn2
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_0_sygn1
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_rog2on
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_rog1on
EVENT LAUNCHED:
cs_prze1_stop
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT ADDED TO QUEUE:
keyctrl01
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
EVENT LAUNCHED:
keyctrl01
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_s2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_s2
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT ADDED TO QUEUE:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_distinfo_vmax
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_ligh2
EVENT LAUNCHED:
stradom_wyj_1_sem_info_vmax
Pozdrawiam załogę eu07.pl
Profil: Technik Transportu Kolejowego

Offline jacek88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 126
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #39 dnia: 04 Listopada 2009, 18:19:18 »
Witam wszystkich.
Ja mam 75 FPS na stacji i 75 na szlaku.I występuje u mnie problem który polega na tym ze po odpaleniu misji z ET22-304 jest ona w ruchu przy włączeniu sie sceneri.Do tego gdy jedzie to za ok 5 sekund zmienia sie automatycznie kabina i jade w innym kierunku.Pozatym wszystko inne działa jak należy z czego sie bardzo cieszę.Pozdrawiam.
PKP INTERCITY

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #40 dnia: 04 Listopada 2009, 18:19:34 »
Ja miałem znowu ciekawe zdarzenie. Mianowicie w misji z pociągiem towarowym, po podpięciu ET22-1059 do składu towarowego nie mogłem ruszyć. Silniki wyją a ja stoję w miejscu, daje piasek i dalej stoję. Nawet po włączeniu wysokiego rozruchu.  

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #41 dnia: 04 Listopada 2009, 18:21:59 »
A odhamowałeś skład i nie przeładowałeś?

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #42 dnia: 04 Listopada 2009, 18:24:03 »
Tak odhamowałem, także poleciałem na koniec składu w wcisnąłem F2 i pisze że hamulce są zwolnione. Składów w scenerii nie zmieniałem oprócz loka.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #43 dnia: 04 Listopada 2009, 18:25:20 »
Ale sprawdź, czy te w środku też są odhamowane ;)

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #44 dnia: 04 Listopada 2009, 18:27:26 »
Sprawdziłem i wszystkie są zwolnione.

Offline pinokio

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 183
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 43
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #45 dnia: 04 Listopada 2009, 18:27:54 »
Tak odhamowałem, także poleciałem na koniec składu w wcisnąłem F2 i pisze że hamulce są zwolnione. Składów w scenerii nie zmieniałem oprócz loka.
Tez tak miałem,wystarczy skrócic skład o 4 wagony od konca
Miejsce pracy: FH14 500

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #46 dnia: 04 Listopada 2009, 18:34:18 »
Tak odhamowałem, także poleciałem na koniec składu w wcisnąłem F2 i pisze że hamulce są zwolnione. Składów w scenerii nie zmieniałem oprócz loka.
Tez tak miałem,wystarczy skrócic skład o 4 wagony od konca
Wielkie dzięki pomogło.

Offline Szopa

  • Wiadomości: 228
  • Miłośnik kolei z Wrocławia
    • Zobacz profil
    • Moja galeria zdjęciowa
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #47 dnia: 04 Listopada 2009, 19:35:50 »
U mnie natomiast odpalam misję Linia61_osobowy1, wszystko pięknie się załadowało, uruchomiłem EN57, naciskam shift+1 i czekam na sygnał zezwalający na jazdę. Ale przez oczekiwania 20 minut pod semaforem, nie dostałem oczekiwanego sygnału.
Ja też tak miałem, po restarcie komputera dostałem sygnał zaraz po wciśnięci Shift+1.
www.gagarin.kolej.org.pl -moja galeria zdjęciowa
www.youtube.com/user/gagarinpl -moja galeria filmowa
Pozdrawiam!

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #48 dnia: 04 Listopada 2009, 20:08:39 »
Jaka karta graficzna? Ustaw w sterownikach karty graficznej domyślne wartości.
Ja tak miałem na jednym ze sterowników NVidi przy ustawieniu na maksymalną wydajność. W skrajnym przypadku tak wyglądał u mnie ekran startowy symka.

GF6600, chyba będe musiał zainstalować najnowsze sterowniki bo posiadam te z 2005r, ale co najlepsze na nich właśnie MaSzyna chodzi mi najpłynniej. Nigdzie FPS nie spada poniżej 14 klatek (tyle własnie mam na Stradomiu) a trzeba przyznać że moja karta to żadna rewelacja przy niektórych odrzutowcach którzy się tu żalą na mały FPS :P

PS. Czy tekstura trawy jest wszędzie taka sama? Do pewnego momentu trawa jest normalna a potem jest własnie w te ciapki (granica ukazana na screenie).
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #49 dnia: 04 Listopada 2009, 20:13:50 »
Panowie a może też i panie sądząc po postach :) ha ha

L61 v2 będzie mieć dwa razy więcej detali i będzie prawie dwa razy dłuższa więc nie narzekajcie bo możecie na v2 robić pocztówki dla znajomych!

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #50 dnia: 04 Listopada 2009, 20:28:11 »
Co do tej trawy, to wina jest tylko i wyłącznie w sterownikach. Tak się składa, że sam testowałem tą scenerie na 3 komputerach z GF8400, GF6600 i Radeon 4670. Na wszystkich w miarę aktualne sterowniki i na wszystkich nie było problemów. Poza tym żaden z testerów nie miał takich efektów. Trawa jest zwykłą 24 bitową teksturą o standardowych wymiarach. Z resztą była już od dawna ta tekstura w symulatorze. Po prostu zaktualizujcie sobie sterowniki i wyłączcie niepotrzebne śmieci na komputerze.

Jeśli chodzi o misję osobową, to:
- trzeba podjechać do końca peronu w HN,
- upewnić się, że EP07 wyjechała ze Stradomia.

@Bohun - najlepiej byłoby rezygnować z wydawania v2 i poczekać na SPT :). Do tego czasu ludzie by pokupowali lepszy sprzęt i nie byłoby narzekania. Ciekawe ile osób pobrało poprzednią wersję L61 przed optymalizacją i poprawkami? Tam to dopiero był pokaz slajdów :D.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline puma2091

  • Wiadomości: 463
  • ...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #51 dnia: 04 Listopada 2009, 21:10:25 »
Ja tu jeszcze wspomnę o trawie. Mianowicie robi mi się tak w misji z towarem, a w misji np.: osobowy_1 problem nie występuje. Co to oznacza?   

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #52 dnia: 04 Listopada 2009, 21:22:16 »
Cytuj
Ciekawe ile osób pobrało poprzednią wersję L61 przed optymalizacją i poprawkami? Tam to dopiero był pokaz slajdów :D.
Ja pobrałem i dałeś mi pomysł na porównanie. Wynik na screenie 30 FPS. Bywa że mocno spada, o błędach szkoda pisać.

Offline HornExpert371

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #53 dnia: 04 Listopada 2009, 21:27:53 »
Do pewnego momentu trawa jest normalna a potem jest właśnie w te ciapki (granica ukazana na screenie).

Proszę o podanie nazwy tekstury tej źle wyświetlającej się trawy (pogrzebie trochę i może uda mi się podmienić tekstury :D ).

Offline MKdudu

  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #54 dnia: 04 Listopada 2009, 22:36:16 »
Jeśli chodzi o tą trawę kolorową to też tak miałem pod zaladowaniu tej trasy a później jak odpaliłem inną trasę np. Krzyżowa2 to też taka trawa dziwna była. Jak macie zapasową kopię to podmieńcie katalog Textures z tym dotychczasowym i wszystko bedzie wporządku.
^^PR Rzeszów^^

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #55 dnia: 04 Listopada 2009, 22:40:17 »
Do autorów: jak możecie, pierdołka, podeślijcie pliki:
scenery\images\l61_1.jpg
scenery\images\l61_2.jpg
W sumie mogę sam zrobić screeny, ale chcę mieć oryginalne jak autor zrobił (jeśli to ma)- tam ładna czcionka była.
« Ostatnia zmiana: 04 Listopada 2009, 23:14:47 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #56 dnia: 04 Listopada 2009, 23:20:48 »
O to chodzi?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #57 dnia: 04 Listopada 2009, 23:36:39 »
Jeśli chodzi o tą trawę kolorową to też tak miałem pod zaladowaniu tej trasy a później jak odpaliłem inną trasę np. Krzyżowa2 to też taka trawa dziwna była. Jak macie zapasową kopię to podmieńcie katalog Textures z tym dotychczasowym i wszystko bedzie wporządku.

Zgadza się! To jest właściwa odpowiedź, działa. Zainstalowałem wcześniej nawet sterownki najnowsze i jedyną rzeczą którą otrzymałem to spadek FPS ;D nic więcej. Teraz wszystko jak to się mówi "Gro i bucy" :D Dzięki wielkie!
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #58 dnia: 04 Listopada 2009, 23:41:55 »
adsim, tak, dzięki bardzo :)


   « Dodano: 05 Listopada 2009, 00:38:17 »
Co do tej tekstury, to stara zasada symkowa mówi, iż trzeba starać się nie nadpisywać plików. W info.txt jest napisane, iż zaleca się nadpisać pliki (ja już nic nie mówiłem, bo znowu powiecie, a Mariusz męczy ;) )
Myślę, że warto zindentyfikować w czym tkwi problem z tą teksturą, aby uchronić się na przyszłość przed podobnymi rzeczami.
« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2009, 00:38:17 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline jacek88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 126
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z trasą: Linia 61
« Odpowiedź #59 dnia: 05 Listopada 2009, 15:48:59 »
U mnie występuje praoblem, który polega na tym, że wyskakuje przy ładowaniu błąd:
Cytuj
Track does not exist ""
Scene parse error near node
...i nie wiem co z tym zrobić.

Pisz poprawnie - po polsku, a nie "po polskiemu".
ZiomalCl
« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2009, 16:03:43 wysłana przez ZiomalCl »
PKP INTERCITY