Autor Wątek:  Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera  (Przeczytany 59399 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #30 dnia: 29 Maja 2009, 23:34:53 »
Że tak to określę, służby nocne stały się o wiele przyjemniejsze:) Tylko jednak brakuje na postoju tego nieszczęsnego oświetlenia kabiny. Co do jakości i głośności dźwięków, to ja nie mam najmniejszych zastrzeżeń, chociaż podbiłem głośność wentylatorów o 0.2. Jakoś tak fajnie się poczułem, jak bujałem się z prędkością 40 km/h po zwrotnicach wjeżdżając na oświetlony pomarańczowym światłem lamp dworzec. Jakbym w realu jechał... Dla tego dla mnie ten model to jeden z najlepszych dodatków jaki wyszedł jak na razie do Naszego Symka.
Przyczepić się w tym momencie raczej nie mam do czego.

Offline Tomek6996

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #31 dnia: 29 Maja 2009, 23:55:50 »
Dlaczego nikt nie powiesił plakatu w drugiej kabinie?

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #32 dnia: 30 Maja 2009, 00:22:21 »
hehe..troszkę dziwne, że podczas prowadzenia 14-tu wagonów można nastawnik ustawić po pierwszej pozycji w 1/4 obrotu ;) - to się w praktyce nie zdarza, bo od razu nadmiarowy wybije.


Dzieje się to ponieważ tak jak pisałem wcześniej fizyka jest nie zgodna z rzeczywistą.

Proponuje zmienić wpis na dużo bardziej przypominający real bo robiony na podstawie charakterystyki dla EU07

author=.]RList: Size=43 RVent=Automatic RVentnmax=3300 RVentCutOff=0.1
0 0 0 0 0
1      24.89 1 4 0
2      16.821 1 4 0
3      12.301 1 4 0
4       9.771 1 4 0
5       8. 1 4 0
6       6.5 1 4 0
7       5.4 1 4 0
8       4.7 1 4 0
9       4.2 1 4 0
10      3.6 1 4 0
11      3 1 4 0
12      2.52 1 4 0
13      2 1 4 0
14      1.66 1 4 0
15      1.535 1 4 0
16      1.405 1 4 0
17      1.275 1 4 0
18      1.185 1 4 0
19      1.095 1 4 0
20      0.935 1 4 0
21      0.775 1 4 0
22      0.650 1 4 0
23      0.525 1 4 0
24      0.4 1 4 0
25      0.275 1 4 0
26      0.15 1 4 0
27      0.07 1 4 0
28      0.000 1 4 0
29 5.44 2 2 0
30 4.41 2 2 0
31 3.85 2 2 0
32 3.29 2 2 0
33 2.82 2 2 0
34 2.36 2 2 0
35 1.93 2 2 0
36 1.56 2 2 0
37 1.21 2 2 0
38 0.89 2 2 0
39 0.61 2 2 0
40 0.34 2 2 0
41 0.21 2 2 0
42 0.10 2 2 0
43 0.00 2 2 0
END-RL
« Ostatnia zmiana: 31 Maja 2009, 08:25:50 wysłana przez REWIZOR »
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4425
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 211
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #33 dnia: 30 Maja 2009, 00:27:37 »
Wyjdzie nowe exe, wyjdą też fizyki, które problem załatwią.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #34 dnia: 30 Maja 2009, 00:48:56 »
Witam

W sumie można powiedzieć nareszcie najbardziej porządny model Siódemki. W sumie nic dodać nic ująć. Żeby jeszcze bardziej realny? no nie wiem czy by było potrzebne. Gratuluję roboty Panowie. Kabina też jest super czuć ten klimat. Jeszcze bym się pobawił z wentylatorami jeszcze z 0.6 do 0.8 podwyższyć, ale to już jak kto chce. Ja osobiście lubię słuchać ten dźwięk wentylatorów.

Taka mała pierdółka jaką zauważyłem w kabinie. Chodzi o hasler (wskazówka prędkości) przy zerowej prędkości jest zbytnio odchylona do góry jakby pokazywała z około 5km/h,
Czy to da się w .mmd zmienić czy to już kwestia modelu haslera?
tachometer: speedknob rot 0.00420 -0.34 0.


Ciekawe co takiego da najnowsze exe, wystarczy dalej czekać
Pozdrawiam i jeszcze raz Gratuluje sukcesu.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline mati319

  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #35 dnia: 30 Maja 2009, 01:22:58 »
W realu też często się zdarza że hasler pokazuje np 5 km/h jak sie stoi w miejscu. Mnie osobiście ten bajer się podoba bo dodaje realizmu.

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #36 dnia: 30 Maja 2009, 09:16:50 »
Zdjęcie zrobione w "9". Większość lokomotyw ma takie haslery  :]
lub tu: http://www.transportszynowy.pl/en572000hasler.html
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline murphy77

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #37 dnia: 30 Maja 2009, 10:26:05 »
Być może jest tak, że prędkość zaczyna mierzyć od 5km/h wzwyż i strzałka haslera zaczyna rosnąć dopiero jak lok przekroczy 5km/h.(oczywiście w realu)

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #38 dnia: 30 Maja 2009, 10:30:57 »
W realu jest tak ze jak lokomotywa  ruszy i prądniczka zacznie podawać sygnał do prędkościomierza to strzałka wraca do 0 i wszystko jest normalnie mierzone.

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #39 dnia: 30 Maja 2009, 10:57:08 »
Co do chk: widze, ze do tej paczki wkradla sie jedna ze starych wersji. Sprawdzcie sobie jak bedzie sie sprawowac z poprawionym przez @OlO_EU jakis czas temu MPT (najlepiej z oryginalnym RList i tym autorstwa @AIR):
0 22.64 181  100  072   
1 23.18 237  095  094   
2 25.58 373  094  131   
3 27.35 535  096  215   
4 26.97 646  099  310   
5 35.79 1226  096  383   
6 30.78 1197  098  533
Nalezy rowniez zmienic WindingRes (opor uzwojen) z 0.15 na 0.5.
Na przyszlosc oceniajac takie rzeczy jak chk proponowalbym jednak mimo wszystko popierac to jakimis twardymi argumentami np. przy 0 km/h na 13 pozycji lokomotywa ma wg charakterystyki 600 A, a w symku 500 A.
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline Dominik333

  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #40 dnia: 30 Maja 2009, 10:59:21 »
A ja zauważyłem jeszcze taką małą pierdółkę otóż w teksturze 4E-216 przy drzwiach widnieje oznaczenie kabiny B a gdy wejdziemy do środka w haslerze jest zegarek który powinien znajdować się w kabinie A, ale pomimo tego model wyśmienity!
Pozdrawiam Dominik!

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2922
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 268
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #41 dnia: 30 Maja 2009, 11:18:48 »
Ja mam jednak lekkie dosłownie zastrzeżenia do modelu zewnętrznego. Jak pokazał @patrykos w skrenach 07-009 to jedna jedyna uwaga przykuła mój wzrok: patyki są za czerwone. W realu większość patyków czerwonych jest tylko wtedy gdy:
a) lok połamie jeden z nich i dostanie nowy.
b) lok jest zaraz po rewizji
c) lok mało jeździ ale to można pominąć.
Coś by trzeba było z tym fantem jednak zrobić.
Drugie moje zastrzeżenie co do gniazd ukrotnienia przy... ukrotnieniu ;D Klapka od gniazda otwierana jest do góry (na gniazdko) a nie pod, ale to drobnostka jest :)
Trzecia sprawa: czy ktoś pomyślał w SPKS o ruchomej rączce do PSR-u? :D

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #42 dnia: 30 Maja 2009, 11:27:40 »
Dobrym wyjściem byłoby umieszczenie tekstury pantografów na mapowaniu modelu(tam gdzie jest główna tekstura).
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #43 dnia: 30 Maja 2009, 11:28:14 »
przy 0 km/h na 13 pozycji lokomotywa ma wg charakterystyki 600 A, a w symku 500 A.


To dziwne bo w charakterystyce którą ja posiadam 600A przy 0km/h osiąga się na 10 pozycji, czyżby charakterystyki EU07, aż tak się różniły od siebie ?


Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline TOM34

  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #44 dnia: 30 Maja 2009, 11:31:03 »
Cytuj
patyki są za czerwone. W realu większość patyków czerwonych jest tylko wtedy gdy:
a) lok połamie jeden z nich i dostanie nowy.
b) lok jest zaraz po rewizji
c) lok mało jeździ ale to można pominąć.

Ja dałem patyki od et22

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #45 dnia: 30 Maja 2009, 11:33:17 »
Ale tu chodzi o zupełnie coś innego, o możliwość zmiany koloru pantografu dla danej lokomotywy, a nie ingerencje w główną teksture tego elementu.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #46 dnia: 30 Maja 2009, 11:56:59 »
To dziwne bo w charakterystyce którą ja posiadam 600A przy 0km/h osiąga się na 10 pozycji, czyżby charakterystyki EU07, aż tak się różniły od siebie ?
Ta 13 pozycja to byl taki przyklad na szybko bez jakiegos specjalnego sprawdzania. Korzystam z tej charakterystyki i z niej wynika, ze na 10 pozycji ma ~550A, a wartosc najblizsza 600A osiaga na 12 pozycji.
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #47 dnia: 30 Maja 2009, 13:40:17 »
Kolego AIR, moglbys zapodac CircuitRes?
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #48 dnia: 30 Maja 2009, 14:07:34 »
Wszystko ładnie pięknie, szacun, ALE na zerowej pozycji nastawnika pali mi się lampka jazdy na oporach oraz wentylatory silników trakcyjnych. Po daniu pierwszej pozycji nastawnika, wentylatory gasną, opory sie dalej świecą. Opory gasną prawidłowo na pozycjach bezoporowych, wentylatory wogóle się nie palą. Tekstura lampki od wentylatorów "migocze" jakimiś czarnymi paskami, podczas jazdy w dzień wszystkie zapalone lampki świecą bardzo słabo.
Fajnie by było jakby to otwierane okno otwierało się też na widoku zewnętrznym, ale to pewnie narazie nierealne...

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #49 dnia: 30 Maja 2009, 14:11:20 »
Wszystko ładnie pięknie, szacun, ALE na zerowej pozycji nastawnika pali mi się lampka jazdy na oporach oraz wentylatory silników trakcyjnych. Po daniu pierwszej pozycji nastawnika, wentylatory gasną, opory sie dalej świecą. Opory gasną prawidłowo na pozycjach bezoporowych, wentylatory wogóle się nie palą. Tekstura lampki od wentylatorów "migocze" jakimiś czarnymi paskami, podczas jazdy w dzień wszystkie zapalone lampki świecą bardzo słabo.
Fajnie by było jakby to otwierane okno otwierało się też na widoku zewnętrznym, ale to pewnie narazie nierealne...

Lampka jazdy na oporach na 4E tak ma.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #50 dnia: 30 Maja 2009, 14:21:17 »
Tak Piotrek, ale oczywiscie nie na wszystkich. W dzien w prawdziwej kabinie prawie w ogole nie widac, ze lampka sie swieci.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline lukasz_cmg

  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #51 dnia: 30 Maja 2009, 23:41:36 »
A czy działa PSR?
„Nie każdy, kto do mnie mówi: ‚Panie, Panie’, wejdzie do królestwa niebios, lecz tylko ten, kto wykonuje wolę mego Ojca, który jest w niebiosach."
Mateusza 7:21

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #52 dnia: 31 Maja 2009, 09:15:06 »
W jakim sensie? Jesli zmodyfikujesz sobie fizyke opierajac sie na tym co kiedys EP08_015 wystawil na forum, to powinno dzialac. Chyba, ze chodzi Ci o klucz od PSR.
Pozdrawiam, Karol

Offline kurak303E

  • Wiadomości: 267
  • PKP Intercity, Gdynia - kurs maszynistowski :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #53 dnia: 31 Maja 2009, 10:42:00 »
Lampka jazdy na oporach na 4E tak ma.

Na 0 pozycji? Chyba nie bardzo. No i potwierdzam - na 0 pozycji faktycznie świeci się lampka jazdy na oporach.

To teraz jeszcze zróbmy generator usterek ;p
« Ostatnia zmiana: 31 Maja 2009, 16:50:46 wysłana przez Akvin »
Lubię SU45 :) Zapraszam na mój kanał, głównie o SU45 na YT - http://www.youtube.com/user/Gryszaq oraz Ełcką Galerię Kolejową - www.elkgk.cba.pl

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #54 dnia: 31 Maja 2009, 11:10:49 »
Na 0 pozycji? Chyba nie bardzo. No i potwierdzam - na 0 pozycji faktycznie świeci się lampka jazdy na oporach.

Oczywiście, na pozycji 0! :-) Wiem, że to dziwne, ale spora część "niskich" siódemek tak ma.

Tnij cytaty (po raz drugi).
Akvin
« Ostatnia zmiana: 31 Maja 2009, 16:52:54 wysłana przez Akvin »

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #55 dnia: 31 Maja 2009, 12:03:32 »
Kolego AIR, moglbys zapodac CircuitRes?

Zapodaje CircuitRes=0.5, natomiast WindingRes=0.4

A którymi klawiszami można bawić się drzwiami? -
&feature=related
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #56 dnia: 31 Maja 2009, 12:22:29 »
@AIR, ktoś wspomniał, że ta opcja jest zablokowana ze względu na to, że z zewnątrz się nie otwierają, a wewnątrz tak.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #57 dnia: 31 Maja 2009, 12:42:35 »
Dokladnie tu:
Możliwość otwierania drzwi została celowo usunięta.
Pozdrawiam, Karol

Offline P.J.

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #58 dnia: 31 Maja 2009, 19:38:04 »
Witam
Zauważyłem, taki błąd. Mając podniesiony jeden pantograf w jednej kabinie i przechodząc do drugiej kabiny, pantografy "zamieniają się" na dachu.
Drugie - nie można uruchomić tych siódemek w trakcji ukrotnionej.
Pozdrawiam
Prawdziwy Wielkopolanin: Poznań  Główny - Środa Wielkopolska - Jarocin - Ostrów Wielkopolski - Kępno - Kluczbork - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - Katowice - Kraków Główny i 170 kilometrów wielkopolskiego szlaku.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #59 dnia: 31 Maja 2009, 19:40:24 »
Taki efekt występuje we wszystkich lokomotywach. Żeby takiego efektu uniknąć, opuść pantografy przed zmianą kabiny.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.