Autor Wątek:  Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera  (Przeczytany 60689 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Monczan_SP32

  • Gość
Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« dnia: 29 Maja 2009, 16:29:07 »
Z dodatków "bajerowych" jest tylko otwierane okno, czy coś przeoczyłem?


Miejsce na ochy i achy:
Mmm... piękne fototekstury, a jak ukrotniłem sobie lokomotywy, to ujrzałem ładnie wyglądające kable - też były zmieniane?


Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Maja 2009, 16:31:54 »
Podswietlenie pod : i ;
To jest calkiem nowy model . . .
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline HornExpert371

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 97
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Maja 2009, 16:35:33 »
Wspaniała robota ! :)

Ale jest do czego się przyczepić.
Wycie silników trakcyjnych jest ciut za głośne - jak pewnego razu jechałem na 07-088 wycie było ledwo słyszalne
(można to wyregulować w zwykłym rejestratorze dźwięków M$).

Znowu wentylatory oporów chodzą za cicho ;) ale można to łatwo poprawić we wpisie:
ventilator: 07]rvent.wav 160.0  0.9 0.6  0.6 0.6 (zamieniamy pogrubioną wartość z 0.4 na 0.5 lub 0.6 i jest super).

Reszta dźwięków (oprócz Rp1) - mega super hiper wywalone w kosmos :D

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Maja 2009, 16:41:23 »
HornExpert371, kazdy pojazd cechuje sie inna szczelnoscia drzwi od szaf WN i maszynowni. Wiec smiem twierdzic, iz jest wszystko okej :-)
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline moko_loko

  • Wiadomości: 189
  • :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Maja 2009, 16:51:45 »
Szkoda tylko że smugi nie działają.Ale tak to wspaniała i piękna robota.

Pozdrawiam
...

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 104
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Maja 2009, 16:54:32 »
Cytuj
Szkoda tylko że smugi nie działają.
A po co Ci smugi, skoro EXE Dizelpacka ma "wbudowane światła", a niedługo, jak wynika z zapowiedzi, wyjdzie całkiem nowe z jeszcze lepszymi.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Maja 2009, 17:00:46 »
Zeby na exe z Dizelpacka dzialaly smugi (te "wbudowane" w exe) musisz miec odpowiednie ustawienia light oraz oczywiscie w katalogu textures plik "smuga.tga".
Jezeli zas chodzi o smugi wbudowane w model (takie jak np. w EN57-2053) to ten model siodemki ich nie posiada.
Pozdrawiam, Karol

Offline mechanik88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 172
  • TROLL
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Maja 2009, 17:08:18 »
Zadam głupie pytanie, ale jak się zamyka i otwiera okno? Bardzo fajna kabina a w szczególności podoba mi się zdjęcie fajnej laseczki za fotelem maszynisty heh. Ciężko się skupić na jeździe kiedy z tyłu taki "towar:)

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Maja 2009, 17:12:29 »
Zadam głupie pytanie, ale jak się zamyka i otwiera okno? Bardzo fajna kabina a w szczególności podoba mi się zdjęcie fajnej laseczki za fotelem maszynisty heh. Ciężko się skupić na jeździe kiedy z tyłu taki "towar:)
Klawiszami [ i { lub ] i }.
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Maja 2009, 19:25:25 »
Wolno ;)
Nie żeby jakoś bardzo, ale siedząc w tej eleganckiej i luksusowej kabinie ciągle mam wrażenie że pali się światło u góry, a ze ścian i kantów błyskają flesze. Nie wiem czy to nie będzie przeszkadzało w nocnej scn. ;) Reszta całkiem ładna. ;P
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Maja 2009, 19:32:59 »
Nie żeby jakoś bardzo, ale siedząc w tej eleganckiej i luksusowej kabinie ciągle mam wrażenie że pali się światło u góry, a ze ścian i kantów błyskają flesze. Nie wiem czy to nie będzie przeszkadzało w nocnej scn. ;) Reszta całkiem ładna. ;P

Pisalem juz kiedys o tym. w watku Najlepsze screeny, jednak moj post polecial na bocznice. Rowniez uwazam, ze mozna te flesze "poprawic".
Pozdrawiam, Karol

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Maja 2009, 19:33:49 »
ciągle mam wrażenie że pali się światło u góry, a ze ścian i kantów błyskają flesze. Nie wiem czy to nie będzie przeszkadzało w nocnej scn. ;)
Chyba była kiedyś o tym mowa na forum (oho, teraz wiem, kto pisał, ubiegłeś mnie, libertyn89 ;-) - polecam wyobrazić sobie w nocy, że masz włączone światło w kabinie.

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Maja 2009, 19:43:39 »
A ja dodam jeszcze, że zarówno kabina jak i model zewnętrzny, nie mają nic wspólnego z twórczością @Barta. Modele zostały wykonane od podstaw.
Pozdrawiam, Sławek

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Maja 2009, 20:47:52 »
Jedyna wada fizyka mogła być trochę bardziej realniejsza.

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #14 dnia: 29 Maja 2009, 20:48:53 »
A co widzisz nie tak z fizyką?

Offline filip2h

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #15 dnia: 29 Maja 2009, 20:50:40 »
Jedyna wada fizyka mogła być trochę bardziej realniejsza.
Powiedz mi prowadziłeś kiedyś loka? Nie pytam z zawiści tylko z czystej ciekawości odnośnie Twojej wypowiedzi ;)

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #16 dnia: 29 Maja 2009, 21:06:05 »
Loka nie prowadziłem ale pracowałem długo nad ulepszaniem fizyk spisywałem parametry z DTRek książek itp. To głównie były poprawki hamulców czasami też silników. Opublikowałem moje poprawki razem z poprawkami Kudłacza na forum Dalej pracuje nad tym by fizyki były możliwie jak najrealniesze. Dlatego chciałbym żeby bardziej realne z wyglądu lokomotywy były też bardziej realne w prowadzeniu.

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #17 dnia: 29 Maja 2009, 21:16:38 »
Ale wytłumacz co Ci nie odpowiada w tej fizyce.

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Maja 2009, 21:21:34 »
Parametry kranu maszynisty głównie chodzi o przepływy i parę innych kosmetycznych zmian

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 506
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #19 dnia: 29 Maja 2009, 21:24:12 »
Fizyka, rzeczywiście jest nie najlepsza, sporo różni się od wykresu charakterystyki teoretycznej. Model i kabina z fototekstur piękna.

Czy planujecie zrobić białą kabinę pod IC ? na która to materiały komuś z forum wysyłałem.
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline kudłacz

  • Wiadomości: 98
  • Tramwaje Śląskie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #20 dnia: 29 Maja 2009, 21:24:50 »
Dla exe z dizelpacka to będzie w miarę ok ale dla SPKS to już jest masakra BCM za duży i inne parametry dlatego po części zgadzam się Michałem.
Pozdrawiam

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #21 dnia: 29 Maja 2009, 21:25:10 »
Parametry kranu maszynisty głównie chodzi o przepływy i parę innych kosmetycznych zmian
Kiedyś ktoś podał idealne parametry chk do dizelpacka na forum. A może to był specjalny kalkulator do chk. Nie pamietam i nie moge tetego odnaleźć na forum, a szkoda.

Natomiast te chk które Ty wydałeś nie tak dawno kompletnie psują hamulce.
Tyle OT.
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline kurak303E

  • Wiadomości: 267
  • PKP Intercity, Gdynia - kurs maszynistowski :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #22 dnia: 29 Maja 2009, 21:26:25 »
Wspaniała robota ! :)

Ale jest do czego się przyczepić.
Wycie silników trakcyjnych jest ciut za głośne - jak pewnego razu jechałem na 07-088 wycie było ledwo słyszalne
(można to wyregulować w zwykłym rejestratorze dźwięków M$).

Znowu wentylatory oporów chodzą za cicho ;) ale można to łatwo poprawić we wpisie:
ventilator: 07]rvent.wav 160.0  0.9 0.6  0.6 0.6 (zamieniamy pogrubioną wartość z 0.4 na 0.5 lub 0.6 i jest super).

Reszta dźwięków (oprócz Rp1) - mega super hiper wywalone w kosmos :D


Oj widać, że niewiele siódemek w życiu widzialeś... Wszystko zależy od tego, jak była zadbana. Np białostockie siódemki to lokomotywy jedne z najpeszych w Polsce. Niezawodne i zadbane. Ale nie ma co się dziwić, skoro były "na rękach" do 2004. Tam jedzie się naprawdę fajnie. Wyważona, wyciszona, szczelna. A weźmy np warszawską albo poznańską 4E... dobrze jeżdżą, ale komfort jazdy jest zerowy. Tam faktycznie wszystko wyje, trzeszczy, piszczy, lokiem rzuca jak wąskotorówką. Jak dla mnie co do 4E - fantastyczna robota. Jeżeli będzie wydana 303E - dźwiękowo faktycznie można przygłuszyć bebechy :D
Lubię SU45 :) Zapraszam na mój kanał, głównie o SU45 na YT - http://www.youtube.com/user/Gryszaq oraz Ełcką Galerię Kolejową - www.elkgk.cba.pl

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6166
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 871
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #23 dnia: 29 Maja 2009, 21:27:01 »
Kwestia tego, że ów mityczny SPKS jest w trakcie realizacji, więc nie było sensu wypuszczania niekompatybilnego chk.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline kudłacz

  • Wiadomości: 98
  • Tramwaje Śląskie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #24 dnia: 29 Maja 2009, 21:33:47 »
Pliki chk jeśli chodzi o parametry hamulca które zostały wydane przez Michała sa realnymi parametrami i zostały one dostosowane już do SPKS (a raczej to exe dostosowało się w końcu do realnych parametrów w plikach chk ;-)). Zgadzam się z tym ze na exe z dizelpaka to hamulce są dużo za słabe.
Pozdrawiam

Offline Damo

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #25 dnia: 29 Maja 2009, 21:58:39 »
Kabina bardzo ładna i ten plakat z tyłu ;) A czy planujecie zrobić wersję zmodernizowaną?

Offline kurak303E

  • Wiadomości: 267
  • PKP Intercity, Gdynia - kurs maszynistowski :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #26 dnia: 29 Maja 2009, 22:06:54 »
Jednakowoż dźwięki podmienię na swoje. Dźwięki przełączników, czy nastawnika lepsze były np na ET22
Lubię SU45 :) Zapraszam na mój kanał, głównie o SU45 na YT - http://www.youtube.com/user/Gryszaq oraz Ełcką Galerię Kolejową - www.elkgk.cba.pl

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #27 dnia: 29 Maja 2009, 22:09:25 »
Kabina bardzo ładna i ten plakat z tyłu ;) A czy planujecie zrobić wersję zmodernizowaną?
Zmodernizowana, czyli ktora konkretnie?
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #28 dnia: 29 Maja 2009, 22:15:15 »
A ja jeszcze do jednego bym się przyczepił. Można było od razu walnąć wersję z odwróconym mapowaniem lamp na halogeny.
Niestety, ale w ten sposób nie można zrobić "zeza", z tego względu, iż zwykła lampa składa się z dwóch plane'ów, jedne ma nałożoną teksturę światła włączonego, druga - wygaszonego. Problem tkwi w tym, że aby lampa (obiekt lampy) świecił w nocy, musi mieć włączoną opcje selfilium. Teraz, jeśli nałożymy na tego plane'a teksturę całej lampy z halogenem czerwonym i białym, wówczas cały halogen będzie świecił, a nie tylko biała lampa. Troszkę nieciekawie by to wyglądało, więc stworzony będzie osobny model z zezem. Ponadto, siódemki z halogenami, mają przeważnie inne wycieraczki (dwuramienne), więc to kolejna różnica, która nakazuje zrobić osobną wersję modelu ;)
Pozdrawiam, Sławek

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« Odpowiedź #29 dnia: 29 Maja 2009, 22:20:50 »
KAbina i modele świetne!
Poczułem się jak w prawdziwym ,,angliku".
Jest tylko kilka uwag, które zmienić to błachostka:
1. Przepalona lampka ,,jazdy na oporach";
2. Wszystkie lampki kontrolne ledwie żarzą;
3. SHP i czuwak ledwo widoczne.
4. hehe..troszkę dziwne, że podczas prowadzenia 14-tu wagonów można nastawnik ustawić po pierwszej pozycji w 1/4 obrotu ;) - to się w praktyce nie zdarza, bo od razu nadmiarowy wybije.

To tylko moje drobne uwagi. Model jest wspaniały! Jeszcze tylko maluśka przeróbka na EP08 i DRŻYJTA NARODY!!
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.