Z wczoraj:
"Niezatrzymanie się pociągu 41004 (PKP INTERCITY) rel. Bohumin - Warszawa Wschodnia przed wskazującym sygnał Stój semaforem "M". Maszynista pociągu zatrzymał się ok.200 m. za semaforem (wjazdowo-wyjazdowym) M. Podróżni w pociągu. Powołano komisję, przedstawiciel IZ na miejscu o godz. 19:40, przedstawiciel IC na miejscu o godz. 19:40. Brak jazdy przez PODG Warszawa Włochy w i z kierunku Warszawy Zachodniej do Pruszkowa , przerwa w ruchu od godz. 18:27 do godz. 20:30 (za zgodą komisji), pociągi tego kierunku zostały skierowano przez Warszawę Główna Jazda w i z kierunku Warszawy Zachodniej do PODG Gołąbek pomiędzy Warszawą Zachodnia a PODG Warszawą Włochami tylko torem 2Ł linią nr 3. W torze nr 1 pomiędzy Warszawą Zachodnią a PODG Warszawa Włochy uwięziony poc. IC nr 1701 , pociąg wycofany do st. Warszawa Zachodnia i skierowany przez Warszawę Główną Towarową, na szlaku Pruszków - PODG Warszawa Włochy w torze nr 2 uwieziony poc. PR 11108, wycofany za głowicę rozjazdową PODG Józefinów i skierowany przez Warszawę Główną Towarową. Przez Warszawę Główną Towarową skierowano 9 poc. IC, 4 poc. KM 1 poc. PR. Pociąg KM nr 19987 odw. na odcinku Warszawa Zachodnia - Skierniewice, pociąg 91321 odwołane w całej relacji. Na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia odwołano poc. IC nr 31112, 5100 (wyeliminowano obroty w/w składów na WGT WOA). Na odcinku Warszawa Wschodnia - Skierniewice wprowadzono wspólne honorowanie poc. IC, KM, PR."
Ostatnio jest sporo przypadków przejechania sygnału S1, z czego to się bierze?
PS. Wiadomość powyżej zacytowana dosłownie.