Autor Wątek:  Incydenty / wypadki / katastrofy kolejowe [wątek zbiorczy]  (Przeczytany 141724 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 347
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #120 dnia: 22 Września 2017, 20:51:04 »
Muszę tą 014 poprzerabiać. Ewentualnie przekazać w lepsze i godniejsze ręce. Jeżeli miałaby to być sama konwersja do .dds to bez problemu. Najważniejszy jest czas, którego ciągle brak.
Nr 08 -002,003,004,005 były budowane na tych samych zespołach co 4E (poza przekładnią). I to je właśnie wykończyło.
Maszynista, który jeździł na 004 opowiadał mi, jak ostatni raz zjeżdżał tym lokiem na Olszynkę. Od Wschodniej waliło, stukało, straszyło. Przy wjeździe na szopę porządnie zgrzytnęło i... to był ostateczny koniec EP08-004. Pojechała jako bierna do Pafawagu i wróciła już jako 07-243.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Bulba

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Najechanie pociągów towarowych w Gliwicach.
« Odpowiedź #121 dnia: 22 Września 2017, 21:40:45 »
"Do zderzenia doszło na torze wydzielonym dla transportu towarowego, więc nie wpłynie ono na przejazdy pasażerskie. Jak wstępnie ustalono, ok. godz. 5.30 na tył stojącego w rejonie wiaduktu przy ul. Zabrskiej pociągu towarowego (o wadze 3200 ton) najechał inny pociąg towarowy (o wadze 420 ton). Prędkość pojazdu nie była wielka, więc doszło do relatywnie niewielkich uszkodzeń. Prawa fizyki spowodowały „wyskoczenie” pięciu pustych cystern z toru – wagony nie przewróciły się. Co istotnie, nie doszło do żadnego skażenia środowiska, cysterny były puste"
« Ostatnia zmiana: 22 Września 2017, 21:44:08 wysłana przez kolejowyfan »

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2882
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 224
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #122 dnia: 22 Września 2017, 22:02:13 »
Może zamiast siać lamenty świętokrzyskie, poczekacie na decyzje komisji zakładowej? Jeszcze bym jej nie skreślał, chociaż lewa strona pod kabiną nie wygląda zbyt dobrze.

@Włodek, z całym szacunkiem, ale co czytam Twoje wypowiedzi, to mam wrażenie, że jeszcze chwila i z tego prsymizmu który Cię (i Twoje wypowiedzi) otacza, popełnienie samobójstwa przez Ciebie i tez przeze mnie, jest całkiem realne. Twój pesymizm jest tak głęboki i tak powszechnie znany, że rów Mariański wydaje się być płytszy. Błagam Cię, skończ wreszcie. Nie wiem, konto usuń, internet odetnij, czy coś w ten deseń ale przestań pisać na forum dopuki nie zaczniesz bardziej optymistycznie postrzegać świat.
« Ostatnia zmiana: 22 Września 2017, 22:07:32 wysłana przez ST44-003 »

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 276
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 38
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #123 dnia: 22 Września 2017, 22:09:34 »
O mnie mówisz:)?
Jeżeli tak to co mam mówić, że czołownica jest w lepszym stanie niż była, że z czopem nic się nie stało, a przekładnia hamulcowa też jest w super stanie?
To że fakty, które podaję nie są za wesołe to trudno, za twoją poradą postaram się wyszukiwać bardziej optymistycznych wiadomości.
@EU40 Nie wiesz czy lok. wyciągnęli już z Kobylnicy, czy dalej w namiętnym pocałunku z drezyną Torpolu, stoi w Kobylnicy?
@ST44-003 Jak już tak lubisz mówić imionami to może zamiast Włodek, mów Janek;)
« Ostatnia zmiana: 22 Września 2017, 22:33:33 wysłana przez wołodyjowskiIC »
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2882
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 224
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #124 dnia: 23 Września 2017, 08:01:22 »
@Włodek czyli @EP08-015.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4204
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 224
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #125 dnia: 23 Września 2017, 08:23:35 »
Ale o co ci chodzi?  Jaki pesymizm? Ta seria jest dla mnie wyjatkowa wiec nie dziw sie ze interesuja mnie dalsze losy tego wozu.

Ktos kto z kolei jest milosnikiem pojazdow roboczych, takze w tym temacie moze pytac o dalsze losy drezyny, ktora brala udzial w wypadku.

Z innej strony nie musisz czytac moich wypiwiedzi. Poprostu je ignoruj i nie odpisuj. A co do imion tez mi sie nie widzi ich uzywanie skoro sa nicki. Mozesz tez napisac skarge do adminow o moje wybanowanie usuniecie czy co tam chcesz. Moze ci sie wszystko w zyciu super uklada i ci jest super dobrze. Mi niekoniecznie wiec sie nie porownuj. Jeszcze raz mowie, jak ci sie cos nie podoba a ma prawo niepodobac, to pisz skargi do adminow. Moze spelnia twoje zyczenie. Kto wie moze tylko na to czekaja?

To jest temat o wypadku i poniekad takze o taborze, ktory w nim uczestniczyl, wiec dalsze dyskusje o losach taboru jest jaknajbardziej na miejscu.
« Ostatnia zmiana: 23 Września 2017, 08:57:04 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline biovital1

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 208
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #126 dnia: 23 Września 2017, 09:52:14 »
Maszynista, który jeździł na 004 opowiadał mi, jak ostatni raz zjeżdżał tym lokiem na Olszynkę. Od Wschodniej waliło, stukało, straszyło. Przy wjeździe na szopę porządnie zgrzytnęło i... to był ostateczny koniec EP08-004. Pojechała jako bierna do Pafawagu i wróciła już jako 07-243.
To było normalne w tamtych czasach dla wszelakich EU07 i EU06. Po prostu istniał błąd konstrukcyjny i do węzła łożyskowania wału drążonego dostawała się woda. Obecnie problemu nie ma, bo dawno błąd poprawiono.

Offline biovital1

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 208
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #127 dnia: 23 Września 2017, 09:58:17 »
Czy dawne numery 002 do 005 poza innym ulozyskowaniem mialy wozki o tej samej wielkosci co obecne ep?
Miały wózki jak normalne 4E. Gdyby wózki były dobre z tej EP08, to można by podmienić pod jakąś EU07. Może być nawet w wersji 303E ;)

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2882
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 224
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #128 dnia: 23 Września 2017, 10:31:08 »
Zapominasz o dodatkowym osprężynowaniu. Kryterium które musiała spełnić aby jeździć 140.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 347
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #129 dnia: 23 Września 2017, 11:04:27 »
..i miejsca zamocowania czopa skrętu.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4204
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 224
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #130 dnia: 23 Września 2017, 11:49:32 »
Proponuje moderatorowi wydzielic czesc tematu do osobnego watku o roznicach pomiedzy ep08 a eu07. Temat moze sie ciekawie rozwinac.

Czy golym okiem da sie zauwazyc roznice tych wozkow? Skoro te od 08 sa dluzsze od 07 to znaczy ze zajmuja wiecej miejsca a wiec cos musi byc mniejsze np te skrzynie z aku. Niestety nie bylo mi nigdy dane dluzej sie przygladac serii 08 gdyz w bydzi widywalem ja raz dziennie na bielawkach jak jechala bodajze z kujawiakiem. Takich info mozecie udzielic mi wy.
No i jak sie ma do tego nasz model 08 do rzeczywistych wymiarow?
« Ostatnia zmiana: 23 Września 2017, 11:51:59 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 347
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #131 dnia: 23 Września 2017, 11:57:18 »
Różnica jest na pewno w rozstawie osi skrajnych, ramie wózka, przekładni, ułożyskowaniu wału drążonego i silniku.
Rozstaw osi skrajnych : 11600 mm (4Ea), 11650 mm (102E)
Baza wózka : 3050 mm (4Ea), 3100 mm (102E)
Silniki trakcyjne : 4 szt. EE-541c(102E) lub EE-541g(4Ea) 500 kW
Szczegóły ze strony:
http://www.bluefish.foxnet.pl/Tabor/Elektryczne/EP08/EP08.html
Teraz pytanie o to czy pudło od 07 da radę połączyć z wózkami 102E? Obstawiam że pewnie nie.
« Ostatnia zmiana: 23 Września 2017, 12:12:47 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline biovital1

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 208
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #132 dnia: 23 Września 2017, 16:46:52 »
..i miejsca zamocowania czopa skrętu.

Rozstaw czopów skrętu jest ten sam = 8550 mm, czyli miejsce zamocowania jest takie samo.

Zapominasz o dodatkowym osprężynowaniu. Kryterium które musiała spełnić aby jeździć 140.
Tzn? Całe odsprężynowanie jest na wózku (nie licząc sprężystych ślizgów bocznych) i jest zresztą takie samo jak na EU07.
« Ostatnia zmiana: 23 Września 2017, 16:50:39 wysłana przez biovital1 »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 347
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #133 dnia: 23 Września 2017, 17:01:28 »
Biovital. Różnice w wymiarach elementów podwozia pomiędzy EP08 a rodziną 07 masz podane piętro wyżej. Sprawę czopa skrętu postaram się rozeznać.
Piszesz o podparciach bocznych.. Zdaje się, że to będzie właśnie problem, bo 102E ma dłuższe wózki o 50 mm, a więc ślizgi podparcia nie będą w pełni współpracować.
« Ostatnia zmiana: 23 Września 2017, 17:11:54 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline biovital1

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 307
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 208
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #134 dnia: 23 Września 2017, 17:31:54 »
Biovital. Różnice w wymiarach elementów podwozia pomiędzy EP08 a rodziną 07 masz podane piętro wyżej. Sprawę czopa skrętu postaram się rozeznać.

Zawsze to najlepiej samemu sprawdzić. Wg. ogólnie dostępnych danych mamy długość większą z każdej strony o 2,5 cm, a ślizgi są w osi poprzecznej wózka. Sam środek, belka bujakowa itp. są niezmienione względem EU07.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 347
Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« Odpowiedź #135 dnia: 23 Września 2017, 17:40:55 »
Na 100 procent się różnią.
Czopy prawdopodobnie pasują ale gumowe podparcie boczne już nie :(
A zresztą masz rację. Zobaczymy co decydenci wymyślą.
« Ostatnia zmiana: 23 Września 2017, 17:53:07 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2404
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 162
Odp: Najechanie pociągów towarowych w Gliwicach.
« Odpowiedź #136 dnia: 23 Września 2017, 18:33:33 »
Cytuj
Wypadek pociągowy. Najechanie pociągu 464009 (LOTOS Kolej) relacji Czechowice Dziedzice - Wrocław Brochów prowadzonego lok. 181-074, na tył stojącego pociągu 482005 (PKP Cargo) relacji Gliwice Sośnica - Dolna Odra prowadzonego lok. ET42-36. Tor zamknięty od godz. 5:09 do godz. 19:55. Dyżurni ruchu GlB i GlC użyli sygnału ALARM w systemie Radio-Stop. Wykolejeniu uległo 5 wagonów [w stanie próżnym na jeden wózek]. Pociąg ratunkowy z Tarnowskich Gór żądany o godz. 6:15, wyjechał o godz. 7:50, na miejscu o godz. 9:10.Pierwszy wagon wkolejony o godz. 13:25 , ostatni o godz.17:50. Tor nie uszkodzony. Przerwa w ruchu od godz. 5:09 do godz. 19:55. O godz. 5:40 wyłączono napięcie w sieci trakcyjnej. Poc.482005 ściągnięty na GLC tor 13 o godz.15:10. Lok 181-074 ściągnięty na GLC tor 12 o godz.16:20. Prawdopodobna przyczyna bezpośrednia zdarzenia; niezatrzymanie się pociągu nr 464009 przed semaforem T7 wskazującym sygnał "Stój".
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Bulba

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Najechanie pociągów towarowych w Gliwicach.
« Odpowiedź #137 dnia: 23 Września 2017, 22:41:21 »
Dzisiaj już odbyły się manewry i sprawne cysterny prawdopodobnie odjechały a te uszkodzone stoją na torach gdzie są wagony z Gliwickiej fabryki wagonów.

Offline Waldi 1978

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 22
Autobus uwięziony między rogatkami potrącony przez Pendolino
« Odpowiedź #138 dnia: 29 Września 2017, 22:02:33 »
Incydent z wtorku.
W internecie pojawił się film, na którym widać moment zderzenia pociągu Pendolino z autobusem dowożącym pasażerów na lotnisko w Modlinie. Doszło do tego we wtorek na przejeździe kolejowym w Nowym Dworze Mazowieckim. Na nagraniu widać m.in. kierowcę, który machając rękami próbuje zatrzymać pędzący skład.Pociąg Pendolino relacji Gdynia - Bielsko-Biała, którym podróżowało 210 pasażerów, zahaczył o stojący na przejeździe kolejowym autobus Kolei Mazowieckich, przewożący blisko 40 osób. Na szczęście, w wyniku tego zdarzenia nikomu nic się nie stało.
Na zamieszczonym w internecie nagraniu widać wjeżdżający pod opuszczające się rogatki autobus, który ostatecznie zatrzymuje się na przejeździe. Kierowca pojazdu wysiada i machając rękami próbuje zatrzymać pędzący pociąg. Nie udaje mu się to i Pendolino z impetem uderza w tył pojazdu, z którego wybiegają pasażerowie.
48-letniemu kierowcy autobusu, który znalazł się pomiędzy rogatkami, postawiono już zarzut. Śledztwo dotyczy sprowadzenia bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym i zagrożone jest karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do nawet 8 lat.
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pendolino-uderza-w-autobus-w-sieci-pojawilo-sie-nagranie-z-m,nId,2446878

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Autobus uwięziony między rogatkami potrącony przez Pendolino
« Odpowiedź #139 dnia: 30 Września 2017, 00:21:04 »
Tylko że nic nie napisałeś. W telewizji też pojawiło się info i filmik. Takie medialne podniecanie się, że to było Pendolino. Tam jest prędkość szlakowa 160 km/godz. Jakby EP09 prowadziła skład, to też by miała około 160 km/godz. To tak dla kontrastu, że w Polsce pociągi mogą jechać 160 km./godz. i to nie musi być pendolino.

Offline dymus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 275
Odp: Autobus uwięziony między rogatkami potrącony przez Pendolino
« Odpowiedź #140 dnia: 30 Września 2017, 01:02:19 »
Cytuj
Tam jest prędkość szlakowa 160 km/godz
Tam na łuku jest 90km/h. Szlakowa 90km/h jest na łuku przed samą stacją plus most i trochę szlaku wcześniej od strony Warszawy (filmik z marca oraz maja 2017, podejrzewam, że się nie zmieniło, bo też widziałem gdzieś info o prędkości tego składu biorącego udział w zdarzeniu w tamtym miejscu jako 90km/h max).
Miejsce zdarzenia: https://youtu.be/a4eq-kR8cEQ?t=9472
Na innym filmiku, tym razem w stronę tak jak w tym zdarzeniu: https://youtu.be/th-ErleKYgo?t=2059
Wskaźnik ze szlakową 90km/h od strony takiej jak jechało Pendolino: https://youtu.be/th-ErleKYgo?t=2073
Cytuj
Takie medialne podniecanie się, że to było Pendolino
Zawsze bardziej chwytliwe medialnie jest Pendolino biorące udział w zdarzeniu, plus późniejszy tytuł w artykułach niż "jakiś kolejny skład" z lokomotywą.
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2017, 01:31:40 wysłana przez dymus »

Offline centarail

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Autobus uwięziony między rogatkami potrącony przez Pendolino
« Odpowiedź #141 dnia: 30 Września 2017, 01:42:45 »
Zaktualizuj dane. Tam na łuku jest 60km/h z uwagi na ograniczoną widoczność semaforów wjazdowych.

Offline dymus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 275
Odp: Autobus uwięziony między rogatkami potrącony przez Pendolino
« Odpowiedź #142 dnia: 30 Września 2017, 02:11:57 »
Nic nie musze aktualizować, bo nie musze tam mieć znajomości szlaku ;) Pisałem o prędkościach szlakowych. W tym WOSie co dałeś ta 60 dotyczy jazdy w kierunku nieparzystym (cytat z opisu WOSu), czyli dla poc. jadących od Warszawy dla obu torów 1 i 2. Ale jadąc od strony Trójmiasta juz to ograniczenie do 60 nie obowiązuje. Tamten pociąg jechał do Warszawy (czy tam dalej do Bielska) wiec ograniczona widoczność sem. wjazdowych (w przeciwnym kierunku) od strony Warszawy go nie dotyczy.
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2017, 02:17:55 wysłana przez dymus »

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Autobus uwięziony między rogatkami potrącony przez Pendolino
« Odpowiedź #143 dnia: 30 Września 2017, 05:53:14 »
Kierowca autobusu to kolejny idiota uważający, że rogatki są zbudowane z blachy pancernej, i zatrzymają nawet tira. W końcu lepiej jest mieć zdemolowany tył niż podrapaną blachę z przodu.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 347
Odp: Autobus uwięziony między rogatkami potrącony przez Pendolino
« Odpowiedź #144 dnia: 30 Września 2017, 06:46:27 »
Pechowe miejsce. Pamiętam jak w Sylwestra 1986r. zderzyły się czołowo w tym samym miejscu 2 pociągi. Zginęli wszyscy pracownicy PKP na służbie i chyba jedna pasażerka, która kupowała bilet w służbowym. :(
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 276
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 38
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 3998
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1041
Odp: Autobus uwięziony między rogatkami potrącony przez Pendolino
« Odpowiedź #146 dnia: 30 Września 2017, 16:47:16 »
Ciekawostka: w zdarzeniu brały udział: PKP Intercity, Arriva, Koleje Mazowieckie.
PKP Intercity - wiadomo, ED250.
Arriva - właściciel autobusu, podwykonawca Kolei Mazowieckich.
Koleje Mazowieckie - przewoźnik organizujący połączenie lotniskowe Modlin PKP - Modlin Lotnisko - Modlin PKP z udziałem podwykonawcy Arriva.
PKP Intercity BZW | 12 lat z MaSzyną! (eu07-160110) | Skrypty 3dsMAX

Offline Bulba

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Wykolejenie dwóch wagonów TLK Pogoria
« Odpowiedź #147 dnia: 08 Października 2017, 00:11:06 »
"Wypadek pociągu TLK "Pogoria" jadącego z Gdyni do Bielska-Białej. Na wjeździe do stacji Subkowy w Pomorskiem z torów wypadły dwa wagony składu."


"Do zdarzenia doszło około godziny 21:24. Podczas przejazdu z toru pierwszego na drugi, na rozjedzie, doszło do wykolejenia siódmego i ósmego wagonu. W pociągu było około 200 osób."       RMF24


Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 347
Odp: Wykolejenie dwóch wagonów TLK Pogoria
« Odpowiedź #148 dnia: 08 Października 2017, 06:06:58 »
A może tak Szanowny Pan link zapoda?..
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1495
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 817