Autor Wątek:  smuga do EP07-1XXX  (Przeczytany 5161 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
smuga do EP07-1XXX
« dnia: 07 Marca 2009, 12:27:28 »
Jest mozliwosc dania smug do tej lokomotywy?Dalem smugi z lok.303e,ale pojawily sie tylko biale trojkaty.Przekopiowalem smugi do t3d 303ep-n ale niestety dalej mam biale trojkaty.Dodam ze chodzi o te nowa EP07-1XXX.W starej wersji wszystko bylo dobrze.Przekopiowalem tekstury smug do folderu z EP07-1XXX i dalej to samo.Prosilbym o dokladniejsze wytlumaczenie.
« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2009, 11:31:58 wysłana przez jochand »

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Marca 2009, 12:46:11 »
Przekopiuj teksturę smug do folderu z EP07-10xx i będzie działać.

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Marca 2009, 12:14:14 »
.Przekopiowalem tekstury smug do folderu z EP07-1XXX i dalej to samo.Prosilbym o dokladniejsze wytlumaczenie.

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Marca 2009, 12:28:27 »
Musisz mieć exe z dizelpacka.

Offline amdx

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Marca 2009, 12:45:31 »
Smuga musi być także wpisana w modelu lokomotywy.

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Marca 2009, 13:44:10 »
Smuga musi być także wpisana w modelu lokomotywy.

Skoro są białe trójkąty to już wpis jest dodany do modelu.

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Marca 2009, 14:24:30 »
Zrobilem wszystko co bylo powiedziane i dalej to samo.Jezeli usune wpis z 303ep-n to brak smug,natomiast przy dodaniu wpisu jak poprzednio.

Offline amdx

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Marca 2009, 14:31:12 »
A czy w modelu po wpisie map: masz wpisaną taką samą nazwę tekstury jaką masz w swoim folderze z kabiną?

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Marca 2009, 14:44:44 »
W t3d z kabina jest wpisane none,natomiast modelu inny wpis.Jaki ma byc prawidlowy.

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Marca 2009, 15:19:26 »
Ponawiam pytanie co mam wpisac w tym map.

Nie napraszaj się i nie narzucaj innym o udzielenie Tobie odpowiedzi na pytanie.

/ Żuk
« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2009, 15:47:40 wysłana przez Żuk »

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2970
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Marca 2009, 15:25:33 »
Ponawiam pytanie co mam wpisac w tym map.

Wpisać light.tga ew. light10.tga. Tekstura ta musi znajdować się w paczce z lokiem ;)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #11 dnia: 09 Marca 2009, 17:24:53 »
Tak dla ścisłości wyjaśnię o co chodzi ze smugami z dizelpacka. Otóż mając właściwą teksturę smuga.tga w katalogu /textures/ (ta tekstura jest zupełnie inna od tych z katalogów taboru) możemy na tym exe ujrzeć ładniejszą smugę pod warunkiem, że mamy wieczór/noc na scenerii. W dzień smugi się nam nie pojawią.
« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2009, 17:51:19 wysłana przez Akvin »

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2970
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #12 dnia: 09 Marca 2009, 18:20:27 »
Ziomal, czyli mogę tą metodę użyć w mojej paczce zamiast normalnych smug? :)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #13 dnia: 09 Marca 2009, 18:28:49 »
Tak. W dodatku nowe wersje exe (z uwzględnionymi poprawkami Kurs'a90) będą te smugi obsługiwać i to lepiej, niż to jest na exe z dizelpacka.
« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2009, 19:17:09 wysłana przez ZiomalCl »

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: smuga do EP07-1XXX
« Odpowiedź #14 dnia: 09 Marca 2009, 21:44:29 »
Dziekuje za pomoc.Problem byl w tym ze paczka EP007-XXX nie miala tekstury light.Mozna zamknac.


Zamykam.
REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2009, 21:54:34 wysłana przez REWIZOR »