- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: jochand w 07 Marca 2009, 12:27:28

Tytuł: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: jochand w 07 Marca 2009, 12:27:28
Jest mozliwosc dania smug do tej lokomotywy?Dalem smugi z lok.303e,ale pojawily sie tylko biale trojkaty.Przekopiowalem smugi do t3d 303ep-n ale niestety dalej mam biale trojkaty.Dodam ze chodzi o te nowa EP07-1XXX.W starej wersji wszystko bylo dobrze.Przekopiowalem tekstury smug do folderu z EP07-1XXX i dalej to samo.Prosilbym o dokladniejsze wytlumaczenie.
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: Marcin1992 w 07 Marca 2009, 12:46:11
Przekopiuj teksturę smug do folderu z EP07-10xx i będzie działać.
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: jochand w 09 Marca 2009, 12:14:14
.Przekopiowalem tekstury smug do folderu z EP07-1XXX i dalej to samo.Prosilbym o dokladniejsze wytlumaczenie.
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 09 Marca 2009, 12:28:27
Musisz mieć exe z dizelpacka.
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: amdx w 09 Marca 2009, 12:45:31
Smuga musi być także wpisana w modelu lokomotywy.
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: Żuk w 09 Marca 2009, 13:44:10
Smuga musi być także wpisana w modelu lokomotywy.

Skoro są białe trójkąty to już wpis jest dodany do modelu.
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: jochand w 09 Marca 2009, 14:24:30
Zrobilem wszystko co bylo powiedziane i dalej to samo.Jezeli usune wpis z 303ep-n to brak smug,natomiast przy dodaniu wpisu jak poprzednio.
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: amdx w 09 Marca 2009, 14:31:12
A czy w modelu po wpisie map: masz wpisaną taką samą nazwę tekstury jaką masz w swoim folderze z kabiną?
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: jochand w 09 Marca 2009, 14:44:44
W t3d z kabina jest wpisane none,natomiast modelu inny wpis.Jaki ma byc prawidlowy.
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: jochand w 09 Marca 2009, 15:19:26
Ponawiam pytanie co mam wpisac w tym map.

Nie napraszaj się i nie narzucaj innym o udzielenie Tobie odpowiedzi na pytanie.

/ Żuk
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 09 Marca 2009, 15:25:33
Ponawiam pytanie co mam wpisac w tym map.

Wpisać light.tga ew. light10.tga. Tekstura ta musi znajdować się w paczce z lokiem ;)
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 09 Marca 2009, 17:24:53
Tak dla ścisłości wyjaśnię o co chodzi ze smugami z dizelpacka. Otóż mając właściwą teksturę smuga.tga w katalogu /textures/ (ta tekstura jest zupełnie inna od tych z katalogów taboru) możemy na tym exe ujrzeć ładniejszą smugę pod warunkiem, że mamy wieczór/noc na scenerii. W dzień smugi się nam nie pojawią.
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 09 Marca 2009, 18:20:27
Ziomal, czyli mogę tą metodę użyć w mojej paczce zamiast normalnych smug? :)
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: AtapiCl w 09 Marca 2009, 18:28:49
Tak. W dodatku nowe wersje exe (z uwzględnionymi poprawkami Kurs'a90) będą te smugi obsługiwać i to lepiej, niż to jest na exe z dizelpacka.
Tytuł: Odp: smuga do EP07-1XXX
Wiadomość wysłana przez: jochand w 09 Marca 2009, 21:44:29
Dziekuje za pomoc.Problem byl w tym ze paczka EP007-XXX nie miala tekstury light.Mozna zamknac.


Zamykam.
REWIZOR