Autor Wątek:  Dociskanie loka i szarpanie  (Przeczytany 9246 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tomek

  • Gość
Dociskanie loka i szarpanie
« dnia: 25 Marca 2004, 21:41:36 »
Witam,

Wiem ze kiedys juz ten temat byl poruszany, ale nie moge go znalesc.  Chodzi mi o dociskanie sie do skaldu.  Jak mocno to robcie?  Ja daje na nastawniku ze 3-4 pozycje i na hamulec loka a potem zwalniam nastawnik.  Pytam sie bo w nowej wersji, tej nie oficjalnej wagny bardzo sie tluka na haku.  Teraz nie wiem czy to:

1) nie docisniete?
2) bug w programie?
3) tak jest w rzeczywistosci? a jesli tak to naprawde tak to slychac w kabinie z przodu??  Duzo czasu spedzilem w pierwszym wagonie za lokomotywa przy przejsciu :), nigdy nic takiego nie slyszalem, ale moge sie mylic.

Pozdrawiam

Nemeczek

  • Gość
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Marca 2004, 22:11:59 »
Ja też mam z tym problem. Potrzebujemy z Tomkiem pomocy

Offline CTL

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 381
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 56
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Marca 2004, 23:46:01 »
W rzeczywistosci wystarczy dac dwie pozyce zeby docisnac do skladu, zahamowac dodatkowym hamulcem wyrzucic sie i podczepic:-)

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Marca 2004, 00:00:04 »
no kazdy ma inna szkole ja to robie no tak:
dojezdzam do wagonow dotykam zdezakami i nastawnikiem na okolo 500-550A powoli zaczynam hamowac jednoczesnie schodzac nastawnikiem (aby nei bylo takiego lup przy odcieciu liniowych cisnieniowym)

pozdro

OlO_EU

Nemeczek

  • Gość
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Marca 2004, 11:07:07 »
MI JEST WYGODNIEJ JAK OLOEU

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Marca 2004, 11:38:58 »
a co do szarpania loka to najprawdopodobniej jest bug bo sklad pasazerski powinien byc ciasno skrecony (towarowy nie bo by nie ruszyl) ale nie jest nieprawda ze skreconego pociagu nie da sie rozciagnac przy rozruchu (do tego stopnia ze sie da zderzaki oderwac od siebie)

pozdro

OlO_EU

Offline Wojtek M

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Marca 2004, 23:23:05 »
Witam

Ja się skradam powolutku aż do lekkiego puknięcia. Potem 2-3 pozycje i pomocniczy zaciągam jednocześnie lewą ręką schodząc do zera.

Olo po co tak ciśniesz pod 500A? To bez sensu, a jak jest mokro to jeszcze zarolujesz lub sieć zwalisz.
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Marca 2004, 23:48:02 »
bo sa rozne szkoly ale przynajmniej jak sie wcisne w sklad tak z 5cm to mam pewnosc ze szarpac nie bedize przy ruszaniu ;)

OlO_EU

Offline Etek41

  • Wiadomości: 66
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Marca 2004, 11:30:10 »
A ja podjeżdżam do składu jadąc 5 km/h, przy stuknięciu naciągam pomocniczy i podczepiam skład.

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Marca 2004, 12:33:00 »
Ja to robię jeszcze inaczej:
1) Kawałek przed składem zatrzymuję loka,
2) Potem leciutko podjeżdżam i na 1-2 nastawniku trzymam dociśnięte
3) Zaciągam pomocniczy i daję nastawnik na luz,
4) Naciskam 2 razy insert,
5) Wyłączam wszystko i idę do 2. kabiny
 To chiba najlepszy sposób...
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Marca 2004, 14:22:29 »
a czy w prawdziwej siodemce jest przycisk insert ?

Offline CTL

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 381
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 56
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Marca 2004, 16:41:29 »
Hmmm ja nic nie wiem o takim guziku, chyba ze to jakiś wynik tajemniczej modernizacji:-).............

Offline iwan

  • Administrator
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
    • Fotki na TWB
  • Otrzymane polubienia: 30
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Marca 2004, 18:06:15 »
Cytat: "CTL"
Hmmm ja nic nie wiem o takim guziku, chyba ze to jakiś wynik tajemniczej modernizacji:-).............


chlopaki nie lansujcie sie tak - nie kazdy moze pojezdzic na prawdziwej maszynie ;-)
/Krzysztof Waszkiewicz/ <iwan@eu07.pl> http://www.eu07.pl
tel: +48667841589
********* Non sunt multiplicanda entia sine necessitate *********

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #13 dnia: 28 Marca 2004, 12:01:42 »
OlO_EU, insert, to znaczy, że manewrowy ma sprzęgać mnie z wagonami...
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline OERLIKON

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #14 dnia: 30 Marca 2004, 02:38:18 »
Dociska przy 500A!!! Stanowczo za duzo....a czy wogule ktos stosuje zatrzymanie 5m przed skladem,drugi patyk(przedni) 1 3km/h???????????????????? no i wystarcz 2 pozycje........napewno nie 500A...
Mechanik PKP Cargo Gliwice. ZT (Katowice)

Offline OlO_EU

  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
    • Outsourcing IT
  • Otrzymane polubienia: 3
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Marca 2004, 03:00:46 »
ej no nie popadajmy z jednej skrajnosci w druga ;) 1-2 pozycja konczy sie rozciaganiem sprzegu przy rozruchu do stopnia tego ze lok odbija sie od wagonow pewnie wystarcyz 300-350A to jest rozsadne minimum (moim zdaniem) a co do zatrzymania 5m przed wagonami to tez nie przesadzajmy ;) wystarcyz 50cm byle dojechac na doslowne cyk-cyk      cyk-cyk i po leciutkim dobiciu do zderzakow powoli wcisnac je o te 3-5cm dodwac pomocniczego i zdejmowac z nastawnika. (wiedzialem ze mnie opieprzycie za te 500A ale czasem tego dzwieku nie jestem w stanie sobie odmowic ;) )

OlO_EU

Offline OERLIKON

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #16 dnia: 30 Marca 2004, 03:47:08 »
Pewnie ze tak..500A to juz naprawde "ciekawy prad",a co do 5m......no tylko chcialem powiedziec ze tak mowi przepis.......a praktyka to co innego.I tak trzymac czasem
pzdr.
Mechanik PKP Cargo Gliwice. ZT (Katowice)

Offline dvc

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
    • http://dvc.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #17 dnia: 25 Września 2005, 22:47:24 »
A ja z glupim weglem nie moge ruszyc... Skacze wszystko a w weglarkach kola kreca sie e druga strone!!! Co to jest? HELP!

Od moderatora:
Nie odgrzewamy tematów, które się skończyły 1,5 roku temu!!! Następnym razem będzie ostrzeżenie.

Offline KowiEU

  • Wiadomości: 236
    • Zobacz profil
    • http://www.fotokolej.pl/search.php?search_user=KowiEU
  • Otrzymane polubienia: 0
Dociskanie loka i szarpanie
« Odpowiedź #18 dnia: 25 Września 2005, 23:07:10 »
Ale po jakie licho wywlokłes temat przed półtora roku?.
Poprostu włącz sprężarke kran hamulca przesun na pozycje(4) i obserwuj manometr cylindra hamulcowego gdy spadnie do zera to możesz ruszac...

Nie odpowiadaj w wątku, który łamie regulamin a konkretnie punkt 8! Następnym razem będzie ostrzeżenie.
Oli_EU