- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Tomek w 25 Marca 2004, 21:41:36
-
Witam,
Wiem ze kiedys juz ten temat byl poruszany, ale nie moge go znalesc. Chodzi mi o dociskanie sie do skaldu. Jak mocno to robcie? Ja daje na nastawniku ze 3-4 pozycje i na hamulec loka a potem zwalniam nastawnik. Pytam sie bo w nowej wersji, tej nie oficjalnej wagny bardzo sie tluka na haku. Teraz nie wiem czy to:
1) nie docisniete?
2) bug w programie?
3) tak jest w rzeczywistosci? a jesli tak to naprawde tak to slychac w kabinie z przodu?? Duzo czasu spedzilem w pierwszym wagonie za lokomotywa przy przejsciu :), nigdy nic takiego nie slyszalem, ale moge sie mylic.
Pozdrawiam
-
Ja też mam z tym problem. Potrzebujemy z Tomkiem pomocy
-
W rzeczywistosci wystarczy dac dwie pozyce zeby docisnac do skladu, zahamowac dodatkowym hamulcem wyrzucic sie i podczepic:-)
-
no kazdy ma inna szkole ja to robie no tak:
dojezdzam do wagonow dotykam zdezakami i nastawnikiem na okolo 500-550A powoli zaczynam hamowac jednoczesnie schodzac nastawnikiem (aby nei bylo takiego lup przy odcieciu liniowych cisnieniowym)
pozdro
OlO_EU
-
MI JEST WYGODNIEJ JAK OLOEU
-
a co do szarpania loka to najprawdopodobniej jest bug bo sklad pasazerski powinien byc ciasno skrecony (towarowy nie bo by nie ruszyl) ale nie jest nieprawda ze skreconego pociagu nie da sie rozciagnac przy rozruchu (do tego stopnia ze sie da zderzaki oderwac od siebie)
pozdro
OlO_EU
-
Witam
Ja się skradam powolutku aż do lekkiego puknięcia. Potem 2-3 pozycje i pomocniczy zaciągam jednocześnie lewą ręką schodząc do zera.
Olo po co tak ciśniesz pod 500A? To bez sensu, a jak jest mokro to jeszcze zarolujesz lub sieć zwalisz.
-
bo sa rozne szkoly ale przynajmniej jak sie wcisne w sklad tak z 5cm to mam pewnosc ze szarpac nie bedize przy ruszaniu ;)
OlO_EU
-
A ja podjeżdżam do składu jadąc 5 km/h, przy stuknięciu naciągam pomocniczy i podczepiam skład.
-
Ja to robię jeszcze inaczej:
1) Kawałek przed składem zatrzymuję loka,
2) Potem leciutko podjeżdżam i na 1-2 nastawniku trzymam dociśnięte
3) Zaciągam pomocniczy i daję nastawnik na luz,
4) Naciskam 2 razy insert,
5) Wyłączam wszystko i idę do 2. kabiny
To chiba najlepszy sposób...
-
a czy w prawdziwej siodemce jest przycisk insert ?
-
Hmmm ja nic nie wiem o takim guziku, chyba ze to jakiś wynik tajemniczej modernizacji:-).............
-
Hmmm ja nic nie wiem o takim guziku, chyba ze to jakiś wynik tajemniczej modernizacji:-).............
chlopaki nie lansujcie sie tak - nie kazdy moze pojezdzic na prawdziwej maszynie ;-)
-
OlO_EU, insert, to znaczy, że manewrowy ma sprzęgać mnie z wagonami...
-
Dociska przy 500A!!! Stanowczo za duzo....a czy wogule ktos stosuje zatrzymanie 5m przed skladem,drugi patyk(przedni) 1 3km/h???????????????????? no i wystarcz 2 pozycje........napewno nie 500A...
-
ej no nie popadajmy z jednej skrajnosci w druga ;) 1-2 pozycja konczy sie rozciaganiem sprzegu przy rozruchu do stopnia tego ze lok odbija sie od wagonow pewnie wystarcyz 300-350A to jest rozsadne minimum (moim zdaniem) a co do zatrzymania 5m przed wagonami to tez nie przesadzajmy ;) wystarcyz 50cm byle dojechac na doslowne cyk-cyk cyk-cyk i po leciutkim dobiciu do zderzakow powoli wcisnac je o te 3-5cm dodwac pomocniczego i zdejmowac z nastawnika. (wiedzialem ze mnie opieprzycie za te 500A ale czasem tego dzwieku nie jestem w stanie sobie odmowic ;) )
OlO_EU
-
Pewnie ze tak..500A to juz naprawde "ciekawy prad",a co do 5m......no tylko chcialem powiedziec ze tak mowi przepis.......a praktyka to co innego.I tak trzymac czasem
pzdr.
-
A ja z glupim weglem nie moge ruszyc... Skacze wszystko a w weglarkach kola kreca sie e druga strone!!! Co to jest? HELP!
Od moderatora:
Nie odgrzewamy tematów, które się skończyły 1,5 roku temu!!! Następnym razem będzie ostrzeżenie.
-
Ale po jakie licho wywlokłes temat przed półtora roku?.
Poprostu włącz sprężarke kran hamulca przesun na pozycje(4) i obserwuj manometr cylindra hamulcowego gdy spadnie do zera to możesz ruszac...
Nie odpowiadaj w wątku, który łamie regulamin a konkretnie punkt 8! Następnym razem będzie ostrzeżenie.
Oli_EU