« Odpowiedź #1 dnia: 28 Stycznia 2009, 15:14:21 »
Takie coś od dawna praktykowane jest w PKP. W Łodzi swego czasu jak był niedobór maszynistów w CARGO to ściągali ich nawet z Poznania. Jak nie było połączenia kolejowego (np. w nocy) to też gnali taksówkami. U niektórych prywaciarzy też coś takiego praktykowano, ale czy dalej tak jest to nie wiem.
btw. Swoją drogą zatrudnienie i przeszkolenie nowych pracowników to nie jest kwestia dnia/dwóch. I może dlatego, żeby sobie zbytniego kłopotu nie robić wolą ściągać ludzi z innych rejonów. A, że nie jest to najlepsze rozwiązanie... . Kolej jest specjalistą w "dziwnych" i nie zawsze logicznych rozwiązaniach.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76