Ad.3. Zbyt krótkie?? Na jednego EZT 100m wystarczą! Bo to nie jest taka ruchliwa linia... A na stacjach głównych jest 200-250.
Serio jest aż 100m? Może podrasuj chociaż do 2xEN57 czyli 120m.
Ad.5. W dziwnym? Jedynie na drogach głównych!
Niby tak, ale skoro jest to jakaś linia o znaczeniu regionalnym to na PKP ciężko sobie takie cuda wyobrazić. Dobrze, jak chociaż sygnalizacja świetlno-dźwiękowa jest, a co dopiero automatyczne szlabany. Np. na "radomce" (linia nr 8 W-wa Zach. - Kraków Gł. Os.) w wielu miejscach są jedynie krzyże Św. Andrzeja i ograniczenie do 20 km/h. Jeśli chcesz zostawić rogatki - to proponuję dołożyć budkę dróżnika. Np. na tym po, gdzie peron jest między dwoma przejazdami możesz umieścić jakąś ruinę nastawni i "ustylizować" go na zamknięty posterunek odstępowy. Chyba dwa wygaszone dwukomorowe semafory byłyby ciekawym urozmaiceniem. Jak chcesz, mogę Ci podrzucić mailem fotkę z takiego miejsca.
Ad.7. Nienaturalnie?? Czy chodzi ci o to, że za mocno??
Jeśli chodzi o bujanie, to każde szarpnięcie jest takie samo. Może powinno "bujnąć" raz lekko, a potem ostro?
Ad.9. Zbyt krótkie?? Dla mnie wystarczą takie.
Nie chodzi mi nawet o stopień komplikacji stacji, ile o odległość między semafem wjazdowym a wyjazdowym. Nie jest przypadkiem zaniżona?
Ad.11. Zbyt daleko? 900M ! Takie drogi wystarczają na prędkość szlakową 90 km/h i 70km/h.
Tu się nie zrozumieliśmy. Chodzi mi o to, że czasem wskaźniki odsunięte są kilka metrów w bok od toru. Trochę za daleko IMHO.
Ad.12. Z tym torem to racja. Tam powinno być ograniczenie prędkości do 20 km/h. A najlepiej, to przerzucę zwrotnicę na inny tor ;)
No najlepiej. Tam nie powinno być takiego przebiegu - mógłby być to co najwyżej tor do odstawiania loków (możesz dać jakąś SM42 jako dekorację).
Jeszcze kilka uwag z kolejnej jazdy (EU07):
1. Wygląd placu na stacji początkowej - może lepiej dać trylinkę?
2. Dworzec na st. pocz. - już mi się mocno opatrzył, ale nie wiem, czy są inne modele
3. Plusik - pola tworzą fajny krajobraz, nieźle wygląda jakiś tam domek wśrod pól. Proponuję jeszcze dorzucić trochę zabudowań gospodarskich, samotne drzewka, może gdzieś malucha na polnej drodze jako obiekt statyczny...
4. Trochę mam wątpliwości co do lokalizacji osiedli. Do niektórych budynków nie ma kompletnie dojazdu, są miejsca, gdzie zabudowa jest miejska a umiejscowione są jak kolonie wiejskie.
5. Na st. docelowej semafor wyjazdowy "C" jest zdecydowanie zbyt blisko - praktycznie równo z końcem peronu. Parę, a myślę że i parenaście metrów przesunięcia zdecydowanie by pomogło.
Jeszcze 3 sugestie:
- może jakaś bocznica gdzieś?
- jeśli już muszą być takie krótkie perony, to proponuję poodsuwać W4 od końca peronu. Na wielu liniach, gdzie perony są dość krótkie W4 odsuwa się kilka-kilkanaście metrów przed peron, tak aby na tej odległości zmieścił się lok
- super sprawą byłoby uruchomienie losowo, powiedzmy 1/20 uruchomień, instrukcji, która przy wyjeździe na szlak dwutorowy powodowałaby wyświetlenie sygnału zastępczego (wyjazd na tor niewłaściwy). W pewnym miejscu tego szlaku spotkalibyśmy np. pociąg sieciowy z SM42, oczywiście na torze prawym.