Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - InterCity

Strony: 1 [2] 3
31
Na warsztacie / Odp: Przygotowana Stacja PKP
« dnia: 08 Grudnia 2011, 08:56:32 »
Cytuj
Większość ludzi z forum nie ma kasy na wypasione kompy.
Tym sposobem myślenia Maszyna zawsze będzie wyglądać jak średniowieczna gierka. Producentów coraz to nowszych wypasionych gier, z grafiką niemal z reala, nie obchodzi kto na czym jedzie. Czy mu gra pójdzie czy nie, ma wyglądać przyzwoicie, a za tą przyzwoitość ludzie rozbudowują kompy, odkładają na części byle by ruszyło. I są skłonni wydać 60$ za symulator bo warto. Sam do tych osób należę i mam pełno znajomych którzy żeby zagrać, potrafią dość szybko wyczarować hajs na nowy sprzęcik.

32
Na warsztacie / Odp: Passenger Pack No.3
« dnia: 06 Grudnia 2011, 10:49:52 »
Jak dla mnie, malowanie kibla żółto-niebieskie jest nieśmiertelne. I zawsze zostanie dla mnie jako te jedyne, dające wiele wspomnień.

33
CD Action

34
Cytuj
Założę się, że przynajmniej 30% użytkowników nie ma pojęcia o tej [załącznik] kabinie EW58.
Właśnie naszła mnie dziś chęć z rana zobaczyć wszystkie EZT. Nie umiałem tym ruszyć wykonując wszystko jak podczas ruszania zwykłym kiblem. Ale mniejsza z tym, co mnie zaskoczyło?, widok całości składu nie jako tekstury jak dotychczas we wszystkich modelach wagonów, tylko pełny 3D obiekt. Pomijając kabinę która w środku niby jest cała, a zewnątrz szyby są teksturą. Po obcowaniu przez długą chwilę z tym składem nachodzi pytanie, dlaczego stara EW58 mająca tekstury chyba z początku powstania Maszyny, jest praktycznie w całości 3D, a zwykły wagon pasażerski obojętnie który jest do tej pory pudłem obłożonym tylko teksturą. Lub inaczej, jakie jest ograniczenie na dziś że nie powstają kabiny w pełnym 3D. Może błędnie to określam, chodzi mi o zastąpienie teksturowych szyb z zewnątrz normalnymi w skrócie.

35
Dzięki wielkie za plik. Czy mógłby mi ktoś w skrócie opisać czemu się tak dzieje, że po lekkiej modyfikacji textury dla przykładu w/w postu, nie działa amperomierz?

36
Witam. Pierwsze pytanie gdzie się podział model 303e_v1  z działu publikacje?, drugie to czy mógłby ktoś przesłać mi texturę z modelu 303e_v1 o nazwie 303e_1]pulpitgora_3. Nie wiadomo czemu przestała mi działać animacja amperomierzy, po wcześniejszym zamalowaniu nad nim naklejki. Nie wiem co ma wspólnego textura, do czegoś za co odpowiada ruch amperomierza. Dodam że po lekkiej zmianie w wymienionej teksturze plik zapisałem ponownie jako TGA.

37
Szalone RP1 w środku miasta.

38
Symulator / Odp: Szum jadącego pociągu
« dnia: 13 Października 2011, 11:08:48 »
Tak jak dobijający dźwięk haslera z zewnątrz. Idzie go jakoś ominąć czy to też wina exe ?

39
Inne niekolejowe / Odp: Jakie macie komputery?
« dnia: 08 Lipca 2011, 14:55:34 »
Procesor: AMD Athlon X2 250 3.0 GHz podkręcony do 3.8
Ram: 4 GB DDR3
Grafika: Gigabyte GeForce GTX 460
System: Windows Se7en 64 bit
Dysk: 1,5 TB

Maszynka  nie waży się nawet zająkać na max detalach.

40
Bocznica / Odp: Odp: Lokomotywy spalinowe typu 060DA
« dnia: 14 Czerwca 2011, 20:13:01 »
Cytuj
Ja bym proponował aby w kabinie umieścić jakieś drobnostki tzn. torba, kubek, napój lub inne pierdółki. na rzut oka to ta szara, brudna kabina słabo przyciąga gracza do jazdy tą lokomotywą.

Mnie wręcz przeciwnie bierze już na wymioty, po tych naklejkach po wafelkach i pudełkach po fajkach.

41
Bocznica / Odp: Problem z wejściem
« dnia: 27 Maja 2011, 00:25:12 »
http://eu07.pl/forum/index.php  zapisz w zakładce przeglądarki.

42
Cytuj
Inter City, ja jednak mimo wszystko byłbym daleki od porównywania naszego symka do symulatora samolotów.
Miałem na myśli na co w owym symulatorze kładą nacisk, broń boże nie porównuję obu symulatorów, bo nie ma nawet co porównywać.

Cytuj
Obniży. Każde lusterko to dodatkowe renderowanie scenerii. Czyli do ilości lusterek trzeba dodać 1 (widok normalny) i podzielić przez uzyskaną liczbę aktualny FPS.
Dlatego tutaj proponuję opcję typu włącz/wyłącz.

Cytuj
Zwrócił bym raczej uwagę na słowo "robią". W przypadku MaSzyny od wielu lat jest zastój...
Fakt więcej osób oczekuje na gotowca niż próbuje samemu coś zrobić. Na głowę bije już masa tekstur do danego loka, która naprawdę jest już zbędna bo jest tego ogrom. Wiem że nie każdy się urodził programistą, ja też jestem zielony. Może jakiś prostszy edytor byłby w stanie pomóc początkującym w tworzeniu tras. Temat exe to już w ogóle wyższa szkoła jazdy, ale dźwięki ?. Tyle miłośników kolei, każdy cyka foty a materiałów jakoś nie widać. Jeśli marzymy o Maszynie takiej jaką chcemy żeby była, trzeba się zaangażować wspólnie. Nie tylko liczyć na tych co wnoszą wkład w rozwój maszyny bo jest ich nie wielu. A tak czekając i licząc tylko na nich, zobaczymy lub nie, Maszynę jaką oczekujemy, ale w wieku emerytalnym lub wcale.

43
Cytuj
Pytanie czy to nie obniży bardzo znacząco FPSów (wnioskuję to z doświadczenia z gier samochodowych, gdzie włączenie widoku lusterka powodował duży spadek płynności symulacji).

Więc tutaj również proponowałbym opcje (lusterka wł/wył), tak samo z save'em jeśli powstanie. Masz słabego kompa to sobie wyłącz opcje i tyle. W symulatorze DCS A-10C wymagania są ogromne, i tam nikogo nie obchodzi jaki kto ma sprzęt. Robią żeby było najbardziej realnie i najlepiej wyglądało, dlatego tam powstały opcje typu on/off dla tych o trochę słabszym sprzęcie. Tyle w kwestii co musi być a co jest zbędne, żeby nie było kolejnych postów typu po co a na co.

44
Normalnego widoku w lusterku brakuje, już nie idzie patrzeć na to zdjęcie. Tak samo na widok okien w loku czy wagonach.

45
Pomoc doraźna / Odp: Lokomotywy dwuczłonowe na exe_113
« dnia: 14 Lutego 2011, 11:08:22 »
GF GTX 460 bez problemów. Mogę skakać z jednej do drugiej kabiny na jednej nodze. Przetestowany każdy skład opisany w tym wątku. Dodam od siebie, system Win7/64.

46
Tabor / Odp: SM03/04
« dnia: 01 Stycznia 2011, 01:30:54 »
Wywala przy F4 :D

47
Bocznica / Odp: Koleje mazowieckie
« dnia: 09 Listopada 2010, 06:08:50 »
Super, lecz nie ukrywam że najbardziej zależy mi na wagonach dwupiętrowych, w malowaniu KM.

48
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Koleje mazowieckie
« dnia: 08 Listopada 2010, 18:06:22 »
No właśnie, mi chodzi o texture DDS pod PC09.

49
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Koleje mazowieckie
« dnia: 08 Listopada 2010, 17:20:03 »
Siódemke właśnie już mam chodzi mi o wagony do niej, te dwupiętrowe a pociągi miałem na myśli EZT też, ale ogólnie lokomotywy jak ostatnio wydany EU07.

50
Poszukuję, chcę zrobić / Koleje mazowieckie
« dnia: 08 Listopada 2010, 17:01:53 »
Cześć, poszukuję texkstury Kolei Mazowieckich, zarówno pociągów jak i wagonów.

Quark-t

51
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 05 Września 2010, 16:34:54 »
****** na orlenie heh :]

Takich słów unikamy. Bocznica.
Krzysiek626

52
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 26 Lipca 2010, 01:37:31 »
Na Linii 53 nigdy nie wiadomo, czy jest się w Sandomierzu czy w Szczecinie :)

53
Pomoc doraźna / Odp: Symulator na Windows 7
« dnia: 24 Lipca 2010, 16:59:39 »
Także posiadam Windows 7 tylko 32-bitowy. 64-ka nie jest jeszcze tak dopracowana jak 32-ka, pod względem obsługi sterowników. U mnie  śmiga wszystko płynnie, przy AMD Athlon 64 X2 dual Core 5000+  2.60GHz, 4GB ramu i kartą GeForce 9800GT 1GB ;)

54
Bieżące Symulatorowe / Odp: Poprawka SP2
« dnia: 06 Lipca 2010, 14:26:54 »
GeForce też święty nie jest, a w dodatku wydaje mi się, że w PC2009 jest wolniejszy
Nic bardziej mylnego, mi śmiga jak torpeda. Na starej paczce z 2008, z kartą ATI HD 3200 były problemy z fps'ami przy nowych trasach, z GeForcem w PC2009 wszystko dosłownie pływa :)

55
Bieżące Symulatorowe / Odp: Poprawka SP2
« dnia: 06 Lipca 2010, 06:13:36 »
Swój problem z kartą ATI, rozwiązałem kupując Geforce'a 9800 GT 1gb :]  Nigdy więcej Radeona, pozdro :)

56
Bocznica / Wydzielone z: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 16 Listopada 2009, 19:06:36 »
ICCC ? A co to w ogóle za przewoznik? .Chyba z Rosji jakiś, nie ma nawet czegoś takiego jak ICC jest IC i tyle :P .City nie pisze się przez 2 ani 3 "C", to poprostu tylko taki znak graficzny z trzech C, tylko dla lepszego wyglądu, a nie całkowitej nazwy. W dodatku pomarańczowe litery nie są dla jaj tylko coś znaczą, reszta to dodatek.

Post niezgodny z tematem.
Bocznica
/ Żuk

57
Bocznica / EP09-004
« dnia: 25 Października 2009, 21:30:25 »
Mógłby ktoś przenieść ten oto plik http://members.lycos.co.uk/kubamanka/MaSzyna/Pliki/EP09-004.rar z tego głupiego serwera na inny bo mnie zaraz szlag trafi z tą porąbaną stroną, nie dość że się zarejestrujesz  to jeszcze trzeba jakieś badziewiaste stronki tworzyć żeby coś ściągnąć, a jak już stworzysz to strony nie widać, żaaaal.

Bocznica.
Krzysiek626

58
lol
 To nie jest gadu-gadu.
/ShaXbee

Bocznica.
ZiomalCl

59
Czary mary chokus pokus, chcę się przejrzeć kiedyś z boku. Mowa oczywiście o lusterkach w lokach. Nie raz jest tak że idzie  zgubić skład na rozjeździe, a kapniesz się  przy najbliższej stacji. Da się mieć oko na widok "dupy" czy to za duży problem ? Bo od wychylania się już mnie kark boli , a też idzie głowę stracić :D

Trzymaj poziom wypowiedzi to nie jest przedszkole.
/ Żuk

60
Bocznica / Odp: Propozycje zmian i ulepszeń w nowej paczce całościowej.
« dnia: 16 Października 2009, 22:38:21 »
Cytuj
Nie ma problemu. Masz 7 dni na podanie dokładnego poboru powietrza przez syrenę.
Więc odpowiedz już masz, nie ważne kto znalazł, dane są więc " nie ma problemu "  :)

Chyba zauważył że jest odpowiedź. Bocznica.
Krzysiek626

Strony: 1 [2] 3