Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mytnik

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 21
61
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 14 Marca 2012, 22:44:09 »
I następny problem. Czy aby wyświetlić sygnał Osp2 na tarczy musi być spełniona jakaś dodatkowa zależność?
Próbowałem wywołać ten sygnał poprzez dwa eventy
event keyCtrl01 multiple 1 none tarcza_OZ1-osp2  endevent
oraz
event a multiple 0.0 none tarcza_OZ1-osp2 endevent
ale niestety tarczaj jest ciemna. Sygnał Osp1 wyświetla się normalnie, i z nim nie ma problemu.
Sprawadzłem też na starym modelu tarczy i też nie mogę podać Osp2.
Nazwy plane-ów dla sygnału Osp2, są takie same jak w starej topce.

62
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 13 Marca 2012, 23:55:18 »
To znowu ja. Dziś znowu problemy. Z jednym uporałem się z pomocą Benka (dzięki stary :) )ale jest inny. Chodzi o kolor świateł gdy jesteśmy oddaleni od Topki. Jak widać na screenach gdy jesteśmy blisko Topka świeci normalnie, ale gdy się oddalimy to światła świecą się na biało(?)
Czyżby coś ze fspotem ?

63
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 23:32:46 »
Rzeczywiście to jest dds. Podeśle mi ktoś tą teksturę w formacie tga ?

64
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 23:24:08 »
Coś takiego ?

65
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 23:21:06 »
Ale w maxie wszystko jest w porządku.

66
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 23:11:55 »
Dzięki Marconi. Topka już stoi, ale nadal coś jest nie tak (patrz załącznik)
Chodzi o te 4 plane-y, na których powinna być tekstura zapalonej soczewki

67
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 23:01:54 »
A za pomocą jakiego wpisu ją wstawiasz?

68
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 22:48:23 »
Przy tworzeniu innych modeli nigdy nie resetowałem 3dsa i nie było żadnego problemu.
W załączniku plik *.t3d

69
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 22:39:57 »
O, dopiero teraz to zauważyłem, jakiś chochlik się wkradł. Usunąłem to ale nadal to samo.

70
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 22:33:16 »
Co to zmieni. Już pisałem, podaczas eksportu do t3d zaznaczyłem tylką tą gotową topkę, i potem wybrałem "eksportuj tylko zaznaczone elementy"

71
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 22:17:54 »
Te pozostałe elementy to model Topki  lewej. Do t3d eksportowałem tylką prawą Topkę.

72
Pomoc w tworzeniu / Problem z hierarchią ?
« dnia: 12 Marca 2012, 22:11:59 »
Witam. Mam problem z modelem tarczy przejazdowej.
Hierarchię mam taką jaka jest widoczna na screenie w załączniku.
Model do scenerii wstawiam za pomocą wpisu:
node;800;0;budynek;model;/0.3;0.0;600;0.0;mytnik/test.t3d;none;;endmodelA wychodzą takie kwiatki jak widać w załączniku.
Gdzie tkwi problem?

73
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzynowe prawa kierowania
« dnia: 04 Marca 2012, 22:09:26 »
Wyślij poprzez PW

74
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie w Szczekocinach
« dnia: 04 Marca 2012, 13:06:14 »
@mechatronik
Cytuj
Dostałem SMS-em od kolegi który ma bezpośredni kontakt z maszynistą w Wawie oddelegowanym do centrali ZZM.
 Zgineli maszyniści z EP09 i maszynista z ET22
 Zginął Kier. poc z IR z IC-ka przeżyli gdyż kontrolowali bilety.
 Oczywiście nie jest to info na 100% ale na 99%
Post kolegi @RysiekChaszcz z forumkolejowe.pl

75
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie w Szczekocinach
« dnia: 04 Marca 2012, 12:27:59 »
@Charlie tak jak wczoraj pisaliśmy wieczorem. Burdel na kolei jest niesamowity i pewnie jeszcze długo będzie. Czy po katastrofie w Babach coś się zmieniło?
Pogadali sobie, naobiecywali, że będzie lepiej a tymczasem jest tak samo jak było. To co się dzieje obecnie w Polskim rządzie to jakaś tragedia.
Tak samo na kolei. Na śląsku zwalniają ludzi z PR a stołków w dyrekcji przybywa. Szkoda słów...

Cytuj
Bardziej ciekawi mnie fakt, że maszynista pośpiecha, który jako pierwszy wyjechał na szlak nie słyszał jak drugi woła sąsiedni posterunek o zastępczy, co już by mogło być impulsem dla maszynisty pierwszego pośpiecha, że coś jest nie tak.
Tak jak pisałem w innym wątku. Nagrywanie rozmów przez radio i kamerka z widokiem na szlak rozwiała by jeśli nie wszystkie to choć część z wątpliwości. Po katastrofie w Babach powinni podjąć jakieś naprawdę radykalne kroki, stanąć na głowie aby zacząć to wprowadzać, i nie mówcie mi, że przez ponad pół roku nie dało się nic zrobić, bo w to nie uwierzę.

76
Na warsztacie / Odp: Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras
« dnia: 02 Marca 2012, 17:57:31 »
@Pol też jestem za tym aby nie "dziadować" tak na trójkątach ale ten model ma moim zdaniem dużo za dużo poly. Dla przykładu, około 1.3k poly ma Top nad którą obecnie pracuje.

77
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 28 Lutego 2012, 23:43:15 »
EN57-2040 na Linii 61

78
Inne niekolejowe / Prawo autorskie
« dnia: 16 Lutego 2012, 14:23:02 »
Witam.
Mam następujące pytanie. Czy gdy umieszczę na swojej stronie artykuł zaczerpnięty z innego źródła, lub część tego artukułu i podam źródło tego artykułu oraz imię i nazwisko autora, to czy w takim przypadku będzie to legalne ?

79
Bieżące kolejowe / Odp: Praca na kolei
« dnia: 15 Lutego 2012, 16:51:55 »
Dzwoniłem kiedyś do CKU Samorządu Województwa Łódzkiego bo miałem kilka pytań odnośnie tego kursu.
Kurs ten jest płatny. 6000 zł + 650 zł za badania lekarskie.

80
Pomoc w tworzeniu / Top - klika pytań
« dnia: 13 Lutego 2012, 23:09:56 »
Witam.
Mam kilka pytań odnośnie tworzenia modelu Topki.
Czy Free spoty mają być jakoś przypisane do plane z teksturą zapalonego światła? Jeśli tak to w jaki sposób.
Czy mogę zamiast plane z teksturą zgaszonego światła użyć po prostu plane ale cały przezroczysty, tak aby było widać tekstury zgaszonych świateł które są już na tarczy.
I w jakiej kolejności wstawiać te plane-y, tzn. czy na wierzchu ma być ten z teksturą zapalonego światła czy jest to obojętne.

EDIT:
Nik nie jest w stanie mi pomóc ?

81
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nastawnik NTA-303E z... drewna.
« dnia: 13 Lutego 2012, 21:53:14 »
Możesz rozwinąć bardziej swoją myśl? Jak miało by to wyglądać ?

82
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nastawnik NTA-303E z... drewna.
« dnia: 13 Lutego 2012, 21:42:41 »
Sam się zastanawiam nad zastosowaniem takiego przełącznika obrotowego w hamulcu do EN57.
Chodzi mi np. o coś takiego:
http://allegro.pl/przelacznik-obrotowy-6poz-0-5a-250vac-0995-i2067156209.html
Tylko nie wiem czy to zadziała, ponieważ jak wiadomo w klawiaturze np. do klawiszy 2,5,8,4 itd. prowadzą inne ścieżki.
Chodzi mi o to, czy taki przełącznik jak np. podany w linku wyżej, ma dla każdej pozycji poprowadzone osobne piny.

83
Inne niekolejowe / Odp: Pytanie o Frapsa
« dnia: 12 Lutego 2012, 20:28:52 »
A z jakim rozszerzeniem zapisujesz film ?

84
Inne niekolejowe / Odp: Pytanie o Frapsa
« dnia: 12 Lutego 2012, 20:17:22 »
Cytuj
No jak się nie da, skoro wiem, że się da.
Jakiego Vegasa masz?  Ja mam wersję 9.0 Platinum.

85
Inne niekolejowe / Pytanie o Frapsa
« dnia: 12 Lutego 2012, 18:09:48 »
Witam. Mam pewien problem z Frapsem.
Otóż chodzi mi o to, że nagrywam we Frapsie jako Half-Size. Potem obrabiałem to sobie w Sony Vegas i zapisywałem jako *.mpg
Niestety po wgraniu do YouTube po bokach i od góry dodało czarne pasy. Niestety w opcjach renderowania w Sony Vegas nie da się zmienić czy ma być 4:3 czy 16:9.
Ktoś miał podobny problem?

86
Cytuj
Natomiast gdy rękojeść jest w pozycji jazda EP robisz styk czy jakiś tam czujnik z układem impulsowym który wywołuje przez chwilę klawisz "NUM4".
No i właśnie o to mi chodzi. W jaki sposób to rozwiązać. Napisałeś:
 
Cytuj
czujnik z układem impulsowym
tylko nie za bardzo mogę sobie wyobrazić jakby zastosować to w rzeczywistości, jak to zbudować.

EDIT:
A gdyby tak zastosować do hamulca taki przełącznik:
http://allegro.pl/przelacznik-obrotowy-3-pozycje-3-pozycyjny-i2104010446.html

87
Witam. Postatowiłem reaktywować mój projekt budoiwy nastawnika do EN57. O ile z koncepcją samego nastawnika nie mam problemów to pojawia sięproblem z hamulcem. W jaki sposób to rozwiązać? Chodzi mi o to że kran normalnie jest w pozycji jazdy (4), gdy wciśniemy luzowanie EP (9) możemy je trzymać cały czas (styki będa zwarte cały czas), przestawimy w położenie jazdy, czyli puscimy 9  i jest ok. Ale jak rozwiązać to z pozycją hamowania EP ?
Zewrzemy styki dla klawisza 3 ale będzie on wtedy cały czas wciśnięty (cały czas będzie dawało powietrze do cylindrów). I teraz jak to rozwiązać aby po ustawieniu modelu kranu w pozycję jazdy (gdy hamowaliśmy) w symulatorze on też się przestawił. Narazie chodzi mi o samo EP bo z pneumatycznym będzie o wiele więcej zachodu.

89
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 02 Lutego 2012, 09:49:28 »
Napisałem mój wcześniejszy post w odniesieniu do postu @Sawiego.
Ale niech Ci będzie, proszę moderatora o wydzielenie moich postów na bocznicę.

90
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 01 Lutego 2012, 22:28:40 »

:D

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 21