Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siarka95

Strony: 1 [2] 3 4
31
Bocznica / Wydzielone z
« dnia: 28 Stycznia 2008, 15:50:48 »
Bardzo interesujące 2 posty, to czat też już mamy? Co to wnosi do wątku?
Ja chciałem pochwalić FPS jaki można wycisnąć :P Ale chyba jednak nie bardzo ten post tu pasuje

32
Bocznica / Wydzielone z "Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom".
« dnia: 28 Stycznia 2008, 15:26:47 »
No, to widzę że się starasz, jak na tak rozbudowaną trasę to FPS jest wysoki, szacun.
OT: Dziś mam jubileusz, jestem na forum 24h więc każdy dostanie skrzynkę piwa pocztą xP [joke]

To podpada pod nabijanie postów.
Wydzielam.
Akvin

33
Bocznica / Odp: 060Da (ST43)
« dnia: 27 Stycznia 2008, 18:44:40 »
Przepraszam, podniecilem się tą lokomotywą <joke>
Ale tak na serio, to chyba dlatego że dziś wogóle cukru nie jadłem :x
EDIT: Już usunąłem tamtego posta :)

Najpierw myśl - później pisz.
Ostrzeżenie już masz, jeszcze trochę pobaw sięw trolla a będzie muted.

Andrzej.

 Kolejny wątek nie związany z tematem.

34
Bocznica / Odp: 060Da (ST43)
« dnia: 27 Stycznia 2008, 18:37:26 »
Nie, chciałem podkreślić tylko sens tego posta :P

35
Bocznica / Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« dnia: 27 Stycznia 2008, 18:35:22 »
życze powodzenia w Ivonie i później porównajmy na trasie które będzie bardziej (przychylny/lepszy) dla ludzi, nie chciałbym żeby podawał mi odjazd jakiś głos podobny do  "robota" .

Właśnie skończyłem misje dla osobowego odjazd 18:49 ze Stradomia, przyjezdzamy z opóźnieniem ;) Nie moja wina tak to już jest na tej trasie. Misja jest już przetestowana i działa poprawnie, ja spędziłem równo GODZINE za nastawnikiem. Nagrania muszą być porządne bo inaczej po co sie męczyłem z całą resztą, a Ivonke to se kolego możesz zaprosić na impreze! Już ja z patykiem w du... mam lepszą dykcje. Odezwe się na GG to zrobimy liste co i jak! POZDRO

Dobrze, dobrze, już uznaję waszą rację, ale nie krzyczcie na mnie :x

36
Bocznica / Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« dnia: 27 Stycznia 2008, 17:48:50 »
Ano w sumie racja, ale żeby się zesrać tylko dla nagrań zapowiedzi i mieszkać przez 240h na stacji? :P Jednakże podziwiam że autorzy chcą jak najwyższej realności odwzorowania trasy i za to ich cenię ~_~

37
Bocznica / Odp: Linia 61, odcinek Lubliniec - Cz. Stradom
« dnia: 27 Stycznia 2008, 17:40:03 »
Można siebie nagrać lub w Ivonie zrobić ;]

38
Na warsztacie / Odp: 3E-100
« dnia: 27 Stycznia 2008, 17:38:20 »
Aha :P
Ale co do tekstury to nie jest zła, ale trzeba troszeczkę wyrównać boki w stosunku do czoła, albo odwrotnie, bo ten (srebrny pasek?) biegnący przez lokomotywę się nie styka z końcami ;)
Pozdrawiam

39
Na warsztacie / Odp: 3E-100
« dnia: 27 Stycznia 2008, 17:20:26 »
Hmmm... nastawnik to kierownica od malucha, a prędkościomierz to od szynobusów PESY chyba, interesujące :P

40
Bocznica / Odp: 060Da (ST43)
« dnia: 27 Stycznia 2008, 16:47:51 »
Dobra, wiem przecież, ja już tak mam :x
Przetestuj miniaturkę z poprzedniego posta xD

41
Publikacje / Odp: 060Da (ST43)
« dnia: 27 Stycznia 2008, 15:56:32 »
EDIT: Jeśli autor lokomotywy nie będzie miał nic przeciwko, to zrobiłem miniaturkę ST43, nie jest najlepsza ale i tak dobrze wygląda w porównaniu do UNKNOWN :-) Poszukać:
http://www.members.lycos.co.uk/siarka1995/
Następnie kliknąć na niej prawym przyciskiem myszy i wybrać zapisz jako. Zapisać w textures\mini, jeśli w dynamic.dat ktoś ma nazwę wyświetlaną 060DA to musi zmienić na w/w nazwę pliku.
Pozdrawiam :)

42
Na warsztacie / Odp: ED74
« dnia: 27 Stycznia 2008, 14:47:13 »
PS. ED74 to lokomotywa czy tramwaj? xP
Tramwaje po torach kolejowych raczej nie jeżdżą:), wyobraź sobie EU07 na torach tramwajowych która jedzie 70km/h.
Pozdrawiam
Pff... racja, sorka xD

43
Bocznica / Odp: 060Da (ST43)
« dnia: 27 Stycznia 2008, 14:45:17 »
Przed chwilą ściągnąłem i przetestowałem, bardzo mi się podoba, jednakże czemuż nie mogę reflektorów zapalić? xO

44
Na warsztacie / Odp: ED74
« dnia: 27 Stycznia 2008, 14:28:48 »
Czy już powstał jakiś update? :>
PS. ED74 to lokomotywa czy tramwaj? xP

45
Bocznica / Odp: 060Da (ST43)
« dnia: 27 Stycznia 2008, 14:14:47 »
Błagam wystawcie na jakiś szybki serwer bo to po prostu tragedia ja to będę ściągał 3 godz. :? A widać że lokomotywka wypasiona, pobrykałbym nią chętnie :>

46
Publikacje / Odp: 060Da (ST43)
« dnia: 27 Stycznia 2008, 00:01:47 »
Hmmm... paka 65MB i ten zawalisty transfer 20kb/sek w porywach wiatru :/
Krzysiek626 -> Ładne teksturki :)

47
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z grafiką
« dnia: 19 Stycznia 2008, 10:31:27 »
Hmmm... w ustawieniach karty pisze:
Dostawca sterownika: NVIDIA
Data sterownika: 2007-06-29
Wersja sterownika: 6.14.11.6218
Podpis cyfrowy: Microsoft Windows Hardware Compatibility Publisher
Tyle, że ja mam kartę nVidia GeForce FX5900

48
U mnie kilka razy widziałem budynie na testowym, ze dwa razy pierdzirurę, a tak to same siódemki, byki i kible. Czasami leci jakiś prywatny sputnik.
Pfff... co to budyń i pierdzirura? :P
Kolejarz LHS -> Dzieki :P

49
[OT]Taaa... pamiętam jak jeszcze w Warszawie mieszkałem i właśnie z mamą, tatą i siostrą wracałem z Radomia, miałem 3 latka (w 1998 roku to bylo :P) kiblem jechaliśmy, nie wiem jaki bo wtedy uwagi nie zwracałem, był to kibel bo plastikowe siedzenia były xD To o 21:00 wracaliśmy i coś się spieprzyło, siedzieliśmy z mechanikiem w kabinie :) najpierw zgasły reflektory, potem zgasło podświetlenie przyrządów, migało oświetlenie kabiny, i zgasła sprężarka. Ale stracha miałem xO Potem woltomierz główny pokazywał tylko 1,5 kV a za chwile 4 :O. Wyłącznik szybki poszedł, a lok się zatrzymał. Mehcanik mnie wziął ze sobą i wyszliśmy na zewnątrz (zaprzyjaźniony był :)) Okazało się, że z podniesionych patyków leciały iskry, i zbyt dużo prądu poszło. W wyniku tego implodowały reflektory i je rozsadziło (najpierw na chwile się na biało zaświeciły, potem się ściemniły i słychać było zbicie szkła). Po 30 minutach stonka po nas przyjechała, ale gdy się podczepiła to nam patyki opadły :> Potem powoli się dotoczyliśmy do Warszawy, a dojechaliśmy o 1:14. Pamiętam to jakby to było wczoraj, to była rzecz która mnie najbardziej przeraziła w życiu.[/OT] No i se powspominałem <oops>

50
Hmmm... ja nie mam się czym chwalić... mieszkam w Piasecznie a jedyne co przejeżdża przez naszą stację (przynajmniej to co widziałem) to z Warszawy lub Radomia ET22 (pośpieszne i towary, numery 900 do 999 :P) oraz EN57 (osobowe, nie zmodernizowane, jak zwykle malowanie Kolei Mazowieckich :P)

51
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z grafiką
« dnia: 18 Stycznia 2008, 23:10:49 »
A może karta graficzna ma za dużo pamięci? :) Ja mam 128MB i śmiga aż miło.

52
Bieżące kolejowe / Odp: Taurus 1216 już w Polsce.
« dnia: 18 Stycznia 2008, 23:04:59 »
Dźwięk jego silnika to poprostu muzyka dla uszu :) Ahhh...

53
Na warsztacie / Odp: Trasa Murmów - Końcówki
« dnia: 18 Stycznia 2008, 20:37:47 »
prof_klos -> xD
Powoli robię jakiśtam update, może później pokaże, wstawiłem semafory, wstawiam wskaźniki (i tak ich nie wiele potrzeba :D) no i drzewka ustawiam. Później dołożę ławki na peronach i poustawiam budynki, może później coś jeszcze dorobie :>
Pozzzzdrawwwiam :]

54
Na warsztacie / Odp: Trasa Murmów - Końcówki
« dnia: 16 Stycznia 2008, 15:29:41 »
Ale najpierw się w quarka pogapiłem z kilka razy a potem zrobiłem tak samo i nie wyszło xO

55
Na warsztacie / Odp: Trasa Murmów - Końcówki
« dnia: 16 Stycznia 2008, 14:42:19 »
No tak, ale jeśli podepnę include'y do scn to to co jest w inc nie ma na trasie, a jak to wszystko dam do scm to jest dobrze xP

56
Na warsztacie / Odp: Trasa Murmów - Końcówki
« dnia: 15 Stycznia 2008, 18:21:33 »
No niby w Jet'cie można sobie wymierzyć pozycje ale nie da się już zaimportować pliku scn gdy znajdzie się coś innego niż tory, a przecież zdarza się że coś dorobimy i będziemy musieli odejść od komputera :(

57
Na warsztacie / Odp: Trasa Murmów - Końcówki
« dnia: 14 Stycznia 2008, 21:14:29 »
No ja używałem Jet'a ale tylko do robienia torowiska, do wyznaczania współrzędnych używałem głowy :)
Glowawojtas -> Nie ma czego uchwycic :P Następna trasa będzie dużo lepsza, ta była taka tylko do ćwiczeń. Pokazałem ją żeby dowiedzieć się, co robię źle, a także by się czegoś dowiedzieć :)
Pozdrawiam

58
Na warsztacie / Odp: Trasa Murmów - Końcówki
« dnia: 14 Stycznia 2008, 17:51:34 »
No dobra, to tera eventy na semki i może coś jeszcze... pfff...
Sm42Driver -> Dzięki, działa :)
::33 POST xO::

59
Na warsztacie / Odp: Trasa Murmów - Końcówki
« dnia: 14 Stycznia 2008, 17:28:16 »
Witaj. Nie udało mi się odpalić twojej trasy ponieważ wyskakują błędy: Track does not exist "" i Scene parse error near node.

Ja oczywiście będę robił updaty, ale mam takie problemy, jak np. po podaniu położenia semaforów pojawiają się one gdzie indziej :P

Otwieram plik z semaforami. I co widzę? :
Cytuj
//-------------------------------------------------
// Semafor1
//-------------------------------------------------
origin -195 -0.5 -1200
rotate 0 0 0
node -1 0 Semafor1 model 0 0 0 0 PKP/head4-gryw.t3d SS1 Lights 1 0 0 0 endmodel               
node -1 0 none model 0 0 0 0 PKP/post-straight.t3d PKP/pkplight_manpost.tga endmodel       
node -1 0 none model 0 0 0 0 PKP/post-ladder-h34.t3d PKP/#pkplight_board.tga endmodel

A czy semków nie wstawia się tak?:
include;(p1);(p2);(p3);(p4);(p5);(p6);(p7);end

gdzie:
(p1) -> nazwa pliku *.inc z semaforem
(p2) -> nazwa semafora
(p3) -> współrzędna x (rośnie w lewo)
(p4) -> współrzędna y (wysokość)
(p5) -> współrzędna z (rośnie "do przodu")
(p6) -> obrót
(p7) -> symbol (czyli inaczej nazwa tabliczki semafora) [bez rozszerzenia *.bmp !!!]

Przykładowo:
include;TS2zpY.inc;stacja_ToB;-2.5;-0.2;11300.0;180.0;ToB;end <<-- tarcza ostrzegawcza odchylona od słupa w lewo

No i jeszcze taki mały schemat współrzędnych:


                               z/I\
                                  I
                                  I
                                  I
                                  I
 x                                I
<-----------------------I-----------------------     
                                  I
                                  I
                                  I
                                  I

a Y to wysokość
Współrzędne zawsze podajemy w formacie X Y Z

Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłem. :)
Jak ktoś ma jakieś zastrzeżenia to proszę mnie poprawić.
Pozdro.               

Pfff... ;D Dobra, zmienię. Może się uda.
Chciałem powiedzieć że trasa jest chaotycznie zrobiona i robie tak bo tamtego jednolinijkowego zapisu nie rozumiałem xD
EDIT: Co znaczą te symbole? Objaśniłby mi ktoś?

60
Na warsztacie / Trasa Murmów - Końcówki
« dnia: 14 Stycznia 2008, 16:46:05 »
Witam,
Chciałbym dziś zaprezentować moją pierwszą trasę. Jest to trasa fikcyjna i dość prosta. Wiem, będziecie krzyczeć że biedna i nie ma podstawowych rzeczy, nie jest najlepiej wykonana, ale to moje pierwsze podejście w tym kierunku w notatniku. Pokażę więc wersję 0.1, która przynajmniej pokaże, co się tu rysuje. Ja oczywiście będę robił updaty, ale mam takie problemy, jak np. po podaniu położenia semaforów pojawiają się one gdzie indziej :P Będę chętnie słuchał waszych uwag, i próbował się do nich dostosować, albo różnych poprawek i nielogicznych sytuacji. Misje są tragicznie proste, ale nie nauczyłem się na tyle event'ów, aby je wstawiać do tras :) Myślę, że mnie za nią stąd nie wykopiecie xD Link:
http://www.members.lycos.co.uk/siarka1995/
Trzeba sobie poszukać :P Z czasem może będzie ta lista rosnąć (mówię tu o dodatkach do MaSzyny)
Enjoy! :)
PS. Szlakowa na trasie wynosi 60KM/h. Później poustawiam wszystkie wskaźniki i przedmioty i będzie wszystko jasne!
Pozdrawiam

Strony: 1 [2] 3 4