Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siarka95

Strony: 1 2 [3] 4
61
Bocznica / Odp: SM25 - pierwsze screny z prac.
« dnia: 12 Stycznia 2008, 18:27:28 »
Dobrze przeciez nic do nich nie mam nie naskakujcie na mnie :P Tylko ze mi chodzilo o to ze widac po tym ze to modele epka :) Wiadomo, dobrze pelnia role wizualna i ja to w pelni uznaje.

62
Bocznica / Odp: SM25 - pierwsze screny z prac.
« dnia: 11 Stycznia 2008, 19:00:01 »
Narazie jest dobrze. Tylko, że ty ciągle robisz wycieraczki w 3D i inne szczegóły :P Dajesz sobie na poly :P Bajdełej, ile ich jest? xP

63
No to rozkminiaj szybko i bardzo cie prosze: napisz go, bo ja sie doczekac nie moge kiedy wreszcie cos swojego do maszyny zrobie :P
Sklejenie wątków.
Mod by Żuk


Sory za dubla ale nikt by nie zauważył:
No to jak? (Nie)Wykonalne? (Nie)Zrobione?

64
Bocznica / Wydzielone z
« dnia: 08 Stycznia 2008, 23:28:07 »
Cytuj
- 4-kolorowy wyświetlacz (prawdziwy 2-bitowy kolor!)

LOL LOL Boahahaha a ja mam 16-bitowy kolor (65,536 kolorów) :P

65
Bocznica / Odp: SM02 - pierwsze screny.
« dnia: 07 Stycznia 2008, 18:14:10 »
o_O !?
Chociaż... mniej niż twoje poprzednie modele xD

66
Bocznica / Odp: SM02 - pierwsze screny.
« dnia: 07 Stycznia 2008, 16:40:15 »
Ja się nienajlepiej znam na kolei, ale jako model nie ma narazie błędów. Ile ma już poly? :)

67
Pomoc w tworzeniu / Odp: Moja trasa - problem z trawą
« dnia: 04 Stycznia 2008, 12:32:16 »
Wielkie dzięki, pomogło! Chłopaki, jesteście niezastąpieni ;) Gdybym mógł jeszcze Jarasowi podziękować... No dobra, zaczynam zabawę w Pana Boga i moja (nędzna i tak) sceneria zaczyna się pojawiać :D Pozdrawiam, do zamknięcia.
Zamykam.
Quark-t

68
Pomoc w tworzeniu / Odp: Moja trasa - problem z trawą
« dnia: 03 Stycznia 2008, 23:18:28 »
Tylko że trawa musi pokryć całą scenerię, chyba że ty potrafisz zrobić to tak by było ją widać, czy to trzeba zmniejszyć powierzchnię prostokąta, bo tekstury nie widać? Albo ty mi tak napisz tę trawę, by było dobrze, jeśli chcesz, możesz mi pomóc, trawnik musi być w pozycji x: od 2500 do -2500 i z: od 2500 do -12500. W pozycji y może być -1. Jeżeli zrozumiale napisałem oczywiście ;) Bo niestety w Jet'cie nie ma możliwości tworzenia trawy :< Pozdrawiam

69
Pomoc w tworzeniu / Moja trasa - problem z trawą
« dnia: 03 Stycznia 2008, 22:12:11 »
Witam,
Robię swoją pierwszą trasę, i w notatniku skleciłem trawę (pierwszy raz w życiu), lecz jest coś z nią nie tak, bo jej nie widać :/
Oto wpis:

//-------------------------------------------------
// Plane01
//-------------------------------------------------
node -1 0 none triangle_strip material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5 229.5  endmaterial GrasBrown2.bmp
2500.0 0.0 2500.0             0.9995 0.000499785 end
-2500.0 0.0 2500.0            0.9995 0.9995 end
2500.0 0.0 -12500.0    0.000499576 0.9995
endtri

node -1 0 none triangle_strip material ambient: 150.0 150.0 150.0 diffuse: 150.0 150.0 150.0 specular: 229.5 229.5
229.5  endmaterial GrasBrown2.bmp
-2500.0 0.0 2500.0            0.9995 0.9995 end
2500.0 0.0 -12500.0    0.000499576 0.9995 end
-2500.0 0.0 -12500.0           0.000499576 0.9995
endtri

Może ktoś się zna na tym i skoryguje to jakoś, bo dziwnie się jeździ z samymi torami :/ Pozdrawiam

70
Tabor / Odp: Problem z ST44, SM42 i SU46 z DizelPack'a
« dnia: 03 Stycznia 2008, 13:44:37 »
Witam,
Już naprawiłem problem, otóż miałem dwa exe, myślałem że jedno z nich to jest właśnie youBy'ego, a okazało się, że te oba exeki to kursa były :| Ale ściągnąłem jeszcze raz dieselpacka, i mogłem już sobie SU46 pośmigać, lokomotywy są genialne, jednak muszę trochę w mmd pogrzebać by zmienić pliki dźwiękowe. Dzięki za pomoc, następnym razem będę wiedział jak sobie poradzić ;) Pozdrawiam

Zamykam.
Akvin

71
Tabor / Odp: Problem z ST44, SM42 i SU46 z DizelPack'a
« dnia: 02 Stycznia 2008, 20:01:18 »
CAŁY wpis:
//pospieszny (Skwarki)->Wielki_Kac->Koniewice
//trainset PE1301 tor6end 3.0 0.0
trainset PE1301 zeSkwarek_start1 3.0 0.0
node -1 0 SU46-022 dynamic PKP\su46 303d-022.tga 303D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SYP404 dynamic PKP\1xxa syp2.bmp 111A 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SYP401 dynamic PKP\1xxa syp2.bmp 111A 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SYP402 dynamic PKP\1xxa syp2.bmp 111A 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SYP403 dynamic PKP\1xxa syp2.bmp 111A 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

72
Tabor / Odp: Problem z ST44, SM42 i SU46 z DizelPack'a
« dnia: 02 Stycznia 2008, 17:44:19 »
Cała treść:
Cannot load dynamic object su46-022 from pkp\su46\303d Error=-13@12
Czy to ma jakieś znaczenie wogóle?

Jupiiii 20 post xD

73
Tabor / Odp: Problem z ST44, SM42 i SU46 z DizelPack'a
« dnia: 02 Stycznia 2008, 16:48:58 »
No właśnie, a tu zdawać się może że symulator "nie widzi" plików. Z tymi dwoma innymi lokomotywami jest to samo. Pozdrawiam

74
Tabor / Odp: Problem z ST44, SM42 i SU46 z DizelPack'a
« dnia: 02 Stycznia 2008, 16:28:58 »
Wpis do scenerii:
node -1 0 SU46-022 dynamic PKP\su46 303d-022.tga 303D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Wpis do dynamic:
303D
SU46
1

Proszę pomóżcie mi, bo chętnie pośmigałbym tymi lokomotywami :) Akurat te wywalają, inne działają dobrze.

75
Tabor / Odp: Problem z ST44, SM42 i SU46 z DizelPack'a
« dnia: 02 Stycznia 2008, 15:36:30 »
Tak, ściągnąłem jeszcze raz, zmieniłem exe na te z paczki i przeczytałem readme.

76
Tabor / Odp: Problem z ST44, SM42 i SU46 z DizelPack'a
« dnia: 02 Stycznia 2008, 14:38:32 »
Jak przeglądałem log'a to było bardzo dużo linijek "Degenerated triangle found", na końcu było wczytywanie et40, a przy ładowaniu właśnie ten błąd wywala, a potem symek. Końcówka log'a:
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: dynamic\pkp\et40\et40v1a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\black.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\zgarniacze3.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\wozekeu05.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\et40.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\szyba.tga
OK

Jeśli ST44 i SU46 zamienię na dumb'a to jest wszystko ok i symek ładnie śmiga.

EDIT: Ponowne wypakowanie plików i zmiana wpisów do scenerii na takie, jakie są w readme także nie pomogły.

77
Tabor / Odp: Problem z ST44, SM42 i SU46 z DizelPack'a
« dnia: 02 Stycznia 2008, 14:21:49 »
Mam wszystko, włącznie z wpisami do dynamic i scenerii.

78
Tabor / Odp: Problem z ST44, SM42 i SU46 z DizelPack'a
« dnia: 02 Stycznia 2008, 14:13:29 »
Jest, sprawdziłem przed chwilą. Ale gdy wywalę SU46 ze scenerii to mi wywala to samo z ST44 :( A model gagara też jest.

79
Tabor / Problem z ST44, SM42 i SU46 z DizelPack'a
« dnia: 02 Stycznia 2008, 13:56:18 »
Witam,
Otóż po wstawieniu sobie tych wszystkich lokomotyw do quark'a pod koniec ładowania symulatora przy inicjalizacji pojazdu wyskakują błędy Cannol load dynamic object SU46-022 from pkp\su46\303d error i coś tam dalej, wpisy do scenerii są raczej prawidłowe. Czy ktoś wie o co chodzi i jak temu zaradzić? Pozdrawiam

80
Inne niekolejowe / Odp: Wasze telefony komórkowe :)
« dnia: 31 Grudnia 2007, 17:14:27 »
Ja w swoim telefonie mam jakąś bitwe na śnieżki (xD) i sobie Worms'y ściągnąłem (w nie gram częściej) ale i tak dla mnie mój telefon ma wszystko czego potrzebuję :)

81
Publikacje / Odp: Tekstura sm03-355
« dnia: 30 Grudnia 2007, 12:11:19 »
Nic sie nie stało :P To teraz popraw i niech należycie wygląda :)
Pozdro

82
Inne niekolejowe / Odp: Wasze telefony komórkowe :)
« dnia: 30 Grudnia 2007, 12:09:30 »
Ja wcześniej miałem: Motorola T2288, Nokia 3310, Alcatel OT 311, Nokia 8210, Nokia 3100, Sony Ericson T290i, no i teraz Samsunga :) Pozdro

83
Zmodeler zapisuje do formatu: z3d.
Zmodeler może eksportować do formatów:
3ds, 4ds, bin, c3d, dat, dff, col, dof, fce, geo, gp4, vht, fff, mod, mts, pkg, prm, psd, smf, mx, mhx, mha, jnx, jna, vrl, x, xo. Troche tego jest :) Pozdrawiam

84
Publikacje / Odp: Tekstura sm03-355
« dnia: 30 Grudnia 2007, 11:57:30 »
Proszę bardzo:
http://www.ssb.strefa.pl/mitor/galeria/sm03-355_1.jpg
http://www.ssb.strefa.pl/mitor/galeria/sm03-355_2.jpg
Pozdrawiam
EDIT: Coś mi obcięło pół drugiego zdjęcia. Nie wiem jak u reszty.

"Nie umieszczaj dużych obrazków (wymiary powyżej 400×300 pikseli) bezpośrednio w poście". Zapoznaj się z Regulaminem.
Akvin

85
Inne niekolejowe / Odp: Wasze cegłówki :)
« dnia: 30 Grudnia 2007, 10:16:30 »
[OT]No cóż, myślę, że korzystanie z zepsutego telefonu nie jest zbyt przyjemne Mateu :)[/OT]
EDIT: Temat się powoli rozkręca :D

86
Dzień dobry,
Chciałbym zaproponować, iż jest kilka (może nawet dużo) osób, które tworzą modele w Zmodelerze. Modele te mogą być bardzo dobrze wykonane. Więc tu nasuwa mi się pytanie: Czy istniałaby możliwość napisania skryptów do importu i exportu .t3d i .scn właśnie do Zmodelera?

87
Inne niekolejowe / Odp: Wasze cegłówki :)
« dnia: 29 Grudnia 2007, 23:14:21 »
Sony Ericsson T290i był moim poprzednim telefonem, lecz zbyt wolno chodził więc rozbiłem mu wyświetlacz, a Samsunga dostałem na gwiazdkę :) Pozdro

88
Publikacje / Odp: Tekstura sm03-355
« dnia: 29 Grudnia 2007, 23:11:28 »
Witam,
Tekstura nie najlepiej się przezentuje, SM03-355 jest ciemno-zielona (ciemniejsza troche), to, do czego przymocowane są zderzaki (to żółto-beżowe), jest w realu czerwone, a te zabrudzenia to troche takie nierealistyczne wyszły. Pozdrawiam, Siarka95

89
Tabor kolejowy / Odp: ET42 w Warszawie
« dnia: 29 Grudnia 2007, 23:05:09 »
Czasami może się tak przydarzyć :) Raz do nas do Piaseczna zawitała (dziwnym trafem) EP07-422 :/. A tak to u nas tylko Byki [pośpieszne i towarowe] i kible [osobowe]. Ale to wszystko właśnie z Warszawy.

90
Inne niekolejowe / Wasze telefony komórkowe :)
« dnia: 29 Grudnia 2007, 22:59:18 »
Witam,
Spotkałem się z takim tematem na innych forach, więc postanowiłem, że takowy można tu założyć.
W tym temacie pokazujemy telefony komórkowe, z których korzystamy. Ja zacznę:
Samsung C300:

Całkiem znośny, lecz brak mu pamięci, aparatu, podczerwieni i odwtarzacza MP3 :)

Edit: Krzysiu, już zmieniłem nazwę tematu. :)
Edit2: Temat można dowolnie odświeżać.

Strony: 1 2 [3] 4