Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - lukasz92

Strony: 1 2 [3] 4 5
61
Bieżące kolejowe / Odp: Orient Express
« dnia: 11 Lipca 2009, 21:59:40 »
Co jak co, ale Czechowice wysłały najbardziej reprezentującego loka - nie ma to jak zajechany jamnik po rewizji w 2004 roku w Gdańsku.

Planowa maszyna do Orienta zdefektowała, więc ten jamnik pojechał w zastępstwie.

62
Z resztą gdyby PR nie zabrał pasażerów to dopiero było chamskie z ich strony.

Czemu? Nie mają obowiązku wozić za darmo pasażerów konkurencyjnego przewoźnika.

63
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 02 Lipca 2009, 21:54:42 »
Lokomotywa: ET41-133
scn: linia053-brutto-posp
ilość wagonów: 25 próżnych cystern, 30 ładownych cystern, 8 pasażerskich mechpomów
opis służby: Dostarczenie próżnych cystern do Rafinerii, odbiór ładownych i powrót z pośpiechem.

64
Tabor / Odp: Problem ze smugami
« dnia: 24 Czerwca 2009, 08:15:29 »
Plik smuga.tga używany przez exe 735kb możesz sobie zaedytować w dowolnym programie graficznym który obsługuje przezroczystość i dobrać sobie jej kształt tak, jak Ci pasuje.

65
Takie niuanse to już zależą indywidualnie od każdej lokomotywy.

66
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« dnia: 31 Maja 2009, 21:22:55 »
Drugie - nie można uruchomić tych siódemek w trakcji ukrotnionej.
Mam na to sprawdzony patent: jesteś w kabinie A, podnosisz patyki i zauważasz że tylko 1 lok ma je podniesione. Wtedy musisz opuścić pantografy, przejść do kabiny B, podnieść pantografy, znowu je opuścić, przejść do kabiny A i znowu podnieść badyle. To zawsze działa ;)

Zamiast tego kombinowania wystarczy odpowiedni wpis w scn.

67
Bieżące kolejowe / Odp: Karta pracy drużyny trakcyjnej
« dnia: 23 Maja 2009, 22:15:53 »
Byłaby możliwość wystawienia tych druków w formacie czytelnym dla starego Office?

68
Bieżące kolejowe / Odp: Nowe składy Kolei Mazowieckich
« dnia: 22 Maja 2009, 21:50:47 »
Mówię o sytuacji w której wagon sterowniczy jest jednocześnie silnikowym, mamy wtedy coś w rodzaju piętrowego EZT (dwa wagony sterownicze na końcach + zwykłe wewnątrz) w którym ilość wagonów możemy dobierać na bieżąco według potrzeb.

69
Nowy Sącz
Nowy Sącz Miasto p.o.
Nowy Sącz Biegonice mpo
Nowy Sącz Jamnica p.o
Nowy Sącz Chełmiec p.o.(nieczynny)

70
Bieżące kolejowe / Odp: Nowe składy Kolei Mazowieckich
« dnia: 22 Maja 2009, 21:44:47 »
Mogli pomyśleć nad samobieżnymi wagonami sterowniczymi (silnikowymi), rozwiązanie imho lepsze w tej konkretnej sytuacji.

71
Bocznica / Odp: test-Dzwieki.rar
« dnia: 22 Maja 2009, 20:18:50 »
EN-111/222/333 - co to jest?
EN57-1/2/3 - dźwięk się zapętla zbyt szybko
EU07-trwa - j/w

I widzę syreny do spota wykonane z mojego filmu na youtube... ;)

72
Bieżące kolejowe / Odp: Karta pracy drużyny trakcyjnej
« dnia: 22 Maja 2009, 07:50:48 »
Karta próby hamulca...

73
Bocznica / Odp: Wielkie dziś święto mamy... :D
« dnia: 21 Maja 2009, 21:28:16 »
Łubu-dubu, łubu-dubu niech nam żyje prezes naszego klu... [wróć... :D] forum, niech żyje nam! :)

74
Bieżące kolejowe / Odp: 19WE a 20WE
« dnia: 19 Maja 2009, 16:33:36 »
No to niestety jesteście w błędzie. To jest nowy twór [....]

A skąd takie wieści? Jakoś dziwnie miałem okazję widzieć proces rozłączania 19tki i wpinania dwóch członów...

75
Na warsztacie / Odp: Kraków Bieżanów - Bochnia (Tarnów)
« dnia: 15 Maja 2009, 08:18:05 »
http://semaforek.xt.pl/filmy/linie/091film.htm

Myślę, że to się może przydać ;)

76
Bieżące kolejowe / Odp: 19WE a 20WE
« dnia: 14 Maja 2009, 20:37:22 »
Jednostka jest zbudowana od nowa...

Wcale nie jest... To 19WE z dodatkowymi dwoma członami.

77
Tabor kolejowy / Seria ET22 2000
« dnia: 10 Maja 2009, 19:08:52 »

78
Tego już nie ma. Można się przesiadać :)

ZTCP to tylko przez trzy godziny od godziny wyjazdu (dlatego teraz na biletach jest nadruk "Wyjazd w ciągu 3 godzin od xx:xx")- tak tłumaczył mi ostatnio jeden z kierpociów, jednak nie wiem na ile to prawda jest teraz.

79
Bilety w ramach oferty PR "Połączenie w dobrej cenie" umożliwiają przesiadki w ciągu 24h od daty nabycia biletu.

80
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 03 Maja 2009, 10:22:40 »
A według Ciebie takie stowarzyszenie MK, jak TOZKiOS to konkurencja dla Cargo.

A kto wie czy stowarzyszenie MK nie odsprzeda tej lokomotywy prywaciarzowi?

81
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 01 Maja 2009, 20:32:18 »
Przy zmarnowaniu przez głupotę PKP wielu naprawdę cennych zabytków (np. EW51, SD80 czy wiele innych) kasacja byka 001 naprawdę mnie nie dziwi, szczególnie w obecnej sytuacji.

82
Bieżące kolejowe / Odp: Parada Parowozów 2009 - Wolsztyn
« dnia: 01 Maja 2009, 20:29:11 »
Ten Res stoi tam z okazji wyborów Miss Swiata Parowozów - prezentują się na nim kandydatki ;)

83
Tabor kolejowy / Odp: EU07 CARGO
« dnia: 24 Kwietnia 2009, 15:37:15 »
Ta czarna czołownica strasznie się odcina i kompletnie nie pasuje do reszty pudła :/

84
Tabor kolejowy / Odp: Siódemki PKP IC
« dnia: 20 Kwietnia 2009, 14:57:58 »
ET41 podczepiony do osobowego? Chętnie zobaczyłbym foty, masz jakieś? To niezły widok musi być...

Na osobowym: TUTAJ, a ostatnio awaryjnie nawet w obsłudze Ex: Film z youtube

85
Bieżące kolejowe / Odp: CARGO Polska
« dnia: 09 Kwietnia 2009, 15:57:59 »
Nic nowego, loki PR zostały już dawno przekazane do IC.

86
Bieżące kolejowe / Odp: Dziwne zachowanie Kierownika Pociągu
« dnia: 11 Marca 2009, 19:15:40 »
W marcu i październiku spółka PR prowadzi badania frekwencji w obsługiwanych przez siebie pociągach. Odnotowane wtedy potoki pasażerskie teoretycznie mają służyć ulepszaniu oferty - w praktyce służą do typowania połączeń do likwidacji...

87
Bieżące kolejowe / Odp: Modernizacja ET22-200x
« dnia: 03 Marca 2009, 18:07:18 »
Ponoć ma być zmodernizowanych 49 sztuk.

88
Pomoc w tworzeniu / Odp: Program do rysowania przeźroczyście.
« dnia: 01 Marca 2009, 13:59:59 »
Pierwszy lepszy program graficzny i opcja rozjaśnienia - cała filozofia.

edit: youBy mnie wyprzedził ;)

89
Bieżące kolejowe / Odp: EN57 - dlaczego kibel?
« dnia: 27 Lutego 2009, 17:14:04 »
Ewentualnie przyjemność podróży jednostką z plastikowymi siedzeniami można porównać do siedzenia na desce klozetowej w kiblu ;)

90
Tabor kolejowy / Odp: Pytania by intel...
« dnia: 26 Lutego 2009, 12:46:04 »
co do 4 - zależy to od sytuacji, jeżeli będzie możliwość dokonania podmiany jednostki to najprawdopodobniej tak się stanie (przykład - tydzień temu na os. 66133 Kraków - Nowy Sącz po podstawieniu składu w Krakowie padło ogrzewanie w plastikowej jednostce obsługującej ten pociąg, po drodze w Tarnowie, gdzie jest spora kiblownia dokonano podmiany na pełnosprawnego 57) ale jeżeli po drodze nie będzie możliwości podmiany jednostki (zazwyczaj tak jest) - trudno, trzeba marznąć.

Strony: 1 2 [3] 4 5