Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kolej_Tymek

Strony: 1 [2] 3 4
31
Pomoc w tworzeniu / Cienie na modelu w blenderze
« dnia: 05 Maja 2022, 20:59:55 »
Cześć!
Mam problem z cieniami na modelu ST44 w blenderze. Eksperymentuje sobie z M62BF i przy każdym reflektorze lub oknie robią się cenie takie jak na poniższym screenie.

32
Wydział zamówień / Odp: E6ACTa kabina
« dnia: 03 Kwietnia 2022, 11:54:56 »
Nie mogę pv wysyłać screenów więc podpinam niżej

33
Wydział zamówień / Odp: E6ACTa kabina
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 20:55:01 »
Brak materiałów na tekstury. Bo tak to jest wg mnie skończone. Jutro mogę podesłać priv zdjęcia co mi się udało do SA134 (kabina)

34
Wydział zamówień / E6ACTa kabina
« dnia: 02 Kwietnia 2022, 19:48:47 »
Poszukuję zdjęć kabiny do dragona E6ACTa. Zrobiłbym dedykowaną kabinę do modelu który dzisiaj wyszedł w wersji 22.03

35
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 04 Lutego 2022, 07:55:46 »
Coś tam robię. Szykuje się na przekładkę radia oraz ekrany. Zapraszam do ocen

36
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 29 Stycznia 2022, 13:39:37 »
Cześć. Troszkę (bardzo mało) zrobiłem. Uważam że pulpit już skończony w 80%. Czekam na opinie
Dziękuje i pozdrawiam

37
Na warsztacie / Odp: Kabina EU44
« dnia: 27 Stycznia 2022, 10:03:23 »
@matek123 Jest to kabina zna podstawie lowpoly. Wspomniałem o tym w pierwszej wiadomości w tym wątku. Jeśli chodzi o lowpoly mówiłem też że jes do podmiany. Ściany też zrobię. Ewentualnie jeśli się nie uda to wyślę same przełączniki. Jeśli oczywiście chcecie i wam się to podoba

38
Na warsztacie / Kabina EU44
« dnia: 27 Stycznia 2022, 09:26:34 »
Witam
Ostatnio trochę popracowałem nad modelami. Doszkoliłem się coś pozaczynałem. Dokładniej zacząłem kabinę EU44 (na razie na podstawie lowpoly ale tylko chwilowo). Jak zrobię wszystkie przełączniki zajmę się resztą (siedzeniami i ewentualnie pulpitem). Zapraszam do ocen! Poniżej podsyłam ss

39
Bocznica / Odp: Problem z włożeniem modelu do MaSzyny
« dnia: 26 Listopada 2021, 18:19:47 »
Poproszono mnie o dokończenie. Brakowało wtedy trochę ale ogółem już większą część była. Znam człowieka który dał mi ten model. Nie wnikam skąd on ma ten model



Ku przestrodze. Powinieneś się najpierw upewnić, czy możecie go gdzieś publikować. Następna wpadka będzie skutkowała poważniejszymi konsekwencjami. Byle jak wykonane konwerty hulające po internecie bez pytania się o zgodę autora mogą negatywnie wpływać na wizerunek symulatora Maszyna.

Matek123

40
Bocznica / Odp: Problem z włożeniem modelu do MaSzyny
« dnia: 26 Listopada 2021, 17:42:24 »
Tutaj zdjęcia tego jak to wygląda z blendera. Trzy zaznaczone części to te które przeniosłem

41
Bocznica / Odp: Problem z włożeniem modelu do MaSzyny
« dnia: 25 Listopada 2021, 16:32:14 »
Jak będę przy pc to pokaże


Proszę pamiętać o interpunkcji i ograniczyć pisanie zbędnych postów.
Matek123

42
Bocznica / Problem z włożeniem modelu do MaSzyny
« dnia: 25 Listopada 2021, 15:49:12 »
Witam. Przemieniłem pwnotgrafy a dokładniej trzy części w/w elementu l. Po włożeniu do maszyny model jest nie widzialny
Druga sprawa to po przemapowaniu reflektorów z wiader na zezy model ma błąd taki jak przy teksturach jakby. A tekstury zostały też zmienione według nowej siatki. Sam nie wiem dlaczego

43
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modelowanie od podstaw
« dnia: 26 Października 2021, 19:48:39 »
Coś się nauczyłem z modelowaniem więcej. Więc pokazuje bok class66. Model jest dopiero zaczęty więc wygląda słabo

44
Bocznica / Odp: M62-1740
« dnia: 28 Września 2021, 15:03:34 »
A wiadomo kiedy wyjdzie ?

I jeszcze pytanie odnośnie kabiny es64f4. Jak by ktoś chciał bo widziałem że robili to mogę spróbować dokończyć



Jak będzie skończona, to wyjdzie. Wszystko chciałbyś robić, a się pytasz o podstawy. Kilka dni odpoczynku od pisania.

45
Pomoc doraźna / Wymiary lokomotyw do modelowania
« dnia: 28 Września 2021, 14:11:08 »
Mam pytanie Jak wkleić, bądź jak zmierzyć ile ma na przykład jakiś wymiar podczas modelowania? Jak dać rysunki techniczne żeby można było na ich podstawie robić model?

46
Bocznica / Odp: M62-1740
« dnia: 28 Września 2021, 08:57:30 »
Można by było zrobić model reflektorów. Jak mi blender zadziała to może zrobię. I wydaje mi się że w MaSzynie jest za bardzo wyciągnięte czoło do przodu i tak zaokrąglone
Ale da się to wszystko zrobić



Trwają prace nad nowym modelem. Proszę stosować się do zasad pisowni.

47
Bocznica / Odp: EP07-1024
« dnia: 28 Września 2021, 08:55:05 »
Wydane ?



Tak, wydane miesiąc temu.

48
Bocznica / Odp: Lokomotywownia Leszno
« dnia: 26 Września 2021, 21:16:15 »
A mogę kabinę do tego rumuna taką jaka jest na screenach ?

49
Bocznica / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 26 Września 2021, 08:20:28 »
A bez tekstur pod skinamix1,2,3,4 da się odpalić kabinę lub lokomotywę ?

50
Bocznica / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 25 Września 2021, 21:21:43 »
Nie wiem co u mnie nie działa ale  cały czas  ten błąd mimo  porad od  niektórych osób na dsc  i  100+ próbach  nie działa więc już nie wiem

51
Bocznica / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 25 Września 2021, 17:19:32 »
Akurat spacja po pytajniku robi się sama bo klawiatura jest zepsuta i pisze czasem że czasem bez spacji

52
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 25 Września 2021, 09:09:45 »
Mam pytanie. Mam ten błąd co pan Stele. Ale nie wiem którą ścieżkę skin wybrać jak robię kabinę><? A bardziej przerabiam obecną kabinę która jest w symku oryginalnie.
Pytajnik nie jest jakiś wyjątkowy. Spacja po, a nie z obu stron. Ustawicznie robisz ten błąd. No i co za błąd masz? Na mój rozwiązanie padło, podać rozszerzenie tekstury. A kabiny raczej nie używają tekstur wymiennych. Jeśli używają, to podajesz tak samo jak dla pudła. @Stele

53
Bocznica / Odp: Mogę zrobić teksturę
« dnia: 24 Września 2021, 19:27:23 »
A odnośnie przeczytania regulaminu. Wiem trochę post jest źle napisany ale proszę o nie uciszanie mnie. A odnośnie tekstur to mi usunęło połowę bo miałem awarię sprzętu

Proszę pilnować interpunkcji.

54
Bocznica / Mogę zrobić teksturę
« dnia: 24 Września 2021, 17:32:27 »
Witam

Jeśli ktoś chciałby zrobić teksturę a nie wie jak to zrobić z chęcią zrobię. Ale mam trochę nauki więc tydzień na jakąś rozbudowaną teksturę to takie minimum

Zamówienia przyjmuje na pv

Warunek:
-dobre zdjęcia na tekstury


Proszę poprawić post, żeby był zgodny z regulaminem. W przeciwnym wypadku będzie uciszenie, które będziesz mógł wykorzystać na czytanie regulaminu.
Matek123

55
Bocznica / Odp: Modelowanie od podstaw
« dnia: 24 Września 2021, 13:10:40 »
Ja bryły nie robię więc nie mam ale poproszę lub odpalę bryłę w blenderze i pokaże

56
Bocznica / Odp: Modelowanie od podstaw
« dnia: 23 Września 2021, 21:45:09 »
A jeśli chodzi o teksturę to jak zrobię model retro wagonu to jak będę tekstorowal to przyda mi się UV Editing w blenderze ?
Dalej interpunkcja leży. Co ma UV Editing do teksturowania? To oczywiste, że musisz go zmapować i potem przy malowaniu podgląd mapowania się przydaje, by podejrzeć która wyspa odpowiada jakiemu kawałkowi mesha, ale pytanie dziwnie sformułowane i nie wiem co masz na myśli. @Stele

57
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modelowanie od podstaw
« dnia: 22 Września 2021, 19:42:39 »
Aktualizuję kabinę do vectrona.

Zmieniło się:

-Dodałem  fotel pomocnika maszynisty
-Dodałem kawałek  blatu pod pulpit


Jutro jak będę miał czas to zrobię więcej

58
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modelowanie od podstaw
« dnia: 22 Września 2021, 19:23:11 »
Bryłą zajmuje się mój kolega. Gadamy ma DSC. Ja robię kabinę i przyznaje że tak nie za bardzo wyszedł mi fotel. Ale sam pulpit będzie git. Najwyżej ,,stołek" weźmiemy z traxxa lub zrobimy na nowo

59
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modelowanie od podstaw
« dnia: 22 Września 2021, 15:32:14 »
Tak żeby nie było że stoi to dodaję  screena



Narazie tyle i tak to wygląda ale fotel jest najmniej ważny w późniejszym czasie


60
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modelowanie od podstaw
« dnia: 22 Września 2021, 14:19:32 »
Dobrze to coś pokaże
Na razie tyle i trochę lowpoly

Strony: 1 [2] 3 4