Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Natano2018

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Bałtyk - SKM - Multi
« dnia: 22 Marca 2023, 14:49:24 »

2
Symulator / Odp: Multiplayer Timeoutuje
« dnia: 28 Sierpnia 2022, 18:09:07 »
Nie. Vehicle w ini/-v w wierszu. W jakim pojeździe ma się dany klient uruchomić. Wszystkie obsady w scn tak samo macie mieć. Jak się kiedyś bawiliśmy, to dyżurny się spawnował w jakiejś węglarce w krzakach, bo ghostview nie działało.

3
Symulator / Odp: Multiplayer Timeoutuje
« dnia: 28 Sierpnia 2022, 17:19:38 »
No oczywiście, że składy muszą być tak samo. Najlepiej to sobie scn prześlijcie i pomińcie starter, odpalając się z exeka. Tylko parametr startowy pojazdu gracza ma się różnić ma się różnić.
Desynce będą. To było robione pod komunikację jednego gracza i instruktora robiącego za dyżurnego. Im więcej graczy, tym prędzej coś się pogubi. No i z jakiegoś powodu zostało zarzucone.

4
Pomoc doraźna / Odp: Ręczna zmiana zwrotnic
« dnia: 27 Sierpnia 2022, 14:46:01 »
Wyłącz starter, wtedy zedytuj ini i dopiero odpal.

5
Symulator / Odp: Przestawianie ręczne w Tarnowie
« dnia: 27 Sierpnia 2022, 13:16:57 »
Angliki są sterowane eventami. Jak masz znajomość możesz spróbować napisać event wyzwalający, żeby go przestawił. Na wiki maszynowym raczej jest potrzebna wiedza.

6
Pomoc w tworzeniu / Odp: jak otworzyć/zrobic e3d?
« dnia: 07 Lutego 2022, 12:44:07 »
Wszystkie. Jest instrukcja instalacji jak byk napisana w wątku. Przeczytaj proszę jeszcze raz uważnie. Nie masz rozpakowywać tego pliku, tylko wczytać go w blendera bez rozpakowywyania.

7
Pomoc w tworzeniu / Odp: jak otworzyć/zrobic e3d?
« dnia: 07 Lutego 2022, 12:43:46 »
Otwórz blendera i u góry Edit > Preferences > Add-ons > Install > Wybierasz pobrany plik zip.

9
Symulator / Odp: Słyszałem o EU44
« dnia: 11 Listopada 2021, 08:59:38 »
Oficjalnie nie został wydany. Prace mające na celu dostosowanie do Maszyny są w toku.

11
Bocznica / Odp: AB12Bfmnopuvxzu: poszukuję składu
« dnia: 12 Kwietnia 2021, 08:43:59 »
Jest jeszcze nie dostępny.

12
Produkujesz się, by się nauczyć i mieć frajdę z własnej skórki. Czyż nie?

13
Bocznica / Odp: Sterowanie ruchem w maszynie
« dnia: 15 Lipca 2020, 09:34:59 »
Nie wiem jak podłączyć scs do MaSzyny. Twój pomysł dałoby się zrealizować , gdybyś napisał kilka eventów wyzwalanych za pomocą np. ctrl+1 na małej stacji. Jest to jakaś alternatywa i nie będzie to serwer ruchu.

14
Rainsted / Odp: Czemu rainsted od 20.01 nie działa poprawnie
« dnia: 12 Czerwca 2020, 14:31:26 »
Dziwne, że na czystej nie działa. Ile masz wolnego miejsca na dysku?

15
Rainsted / Odp: Czemu rainsted od 20.01 nie działa poprawnie
« dnia: 12 Czerwca 2020, 14:23:25 »
Czy ściągałeś jakiś tabor dodatkowo, czy czysta paczka?

16
Rainsted / Odp: Czemu rainsted od 20.01 nie działa poprawnie
« dnia: 12 Czerwca 2020, 14:20:41 »
A mógł byś podrzucić tutaj plik textures.txt jakiegoś pojazdu którego nie możesz wybrać?

17
Rainsted / Odp: Czemu rainsted od 20.01 nie działa poprawnie
« dnia: 12 Czerwca 2020, 14:13:10 »
Ostatnimi czasy, rainsted gubi wpisy do textures o rozszerzeniu .mat. Nie wiem czy to przez jakąś aktualizacje, czy coś. Żeby to naprawić powinno wystarczyć zaciągnięcie z repo pliku textures.txt z katalogu dynamic. Jeżeli nie pomoże to trzeba każdy plik textures z każdego folderu pojazdu pobierać ręcznie, ewentualnie reinstall paczki.

18
Rainsted / Odp: Czemu rainsted od 20.01 nie działa poprawnie
« dnia: 12 Czerwca 2020, 14:06:04 »
Nie wiem czy to coś da ale sprawdzałeś posiadany tabor?

19
Chyba w monitorze :P

W maszynie wybierasz pantograf (o i p) a podnosisz wybrane Ctrl Shift o

Strony: [1]