Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MR6

Strony: 1 [2] 3
31
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 11 Lipca 2018, 19:24:13 »
Foto bohuna w barwach polregio. Bok+czoło.


http://eu07.pl/userfiles/24487/foto-bohun.rar

32
Forum / Padł mattermost
« dnia: 27 Czerwca 2018, 19:35:34 »
Wiadomo z jakiego powodu i kiedy mniej więcej zostanie ożywiony?

33
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Czerwca 2018, 14:51:40 »
http://eu07.pl/userfiles/24487/foto-20170725_075555.jpg

Mostek przejściowy w 111a. Mniej prześwietlony niż na focie Maćka.

34
Jeśli w mmd jest wpisany .wav a ma rozszerzenie ogg to może dlatego nie czyta. Ps. Krystian kombinuje teraz z tymi dźwiękami, wieć być moze doczekamy się lepszego.

35
Bieżące kolejowe / Odp: Kupili naszą 424!
« dnia: 14 Czerwca 2018, 15:25:41 »
Myślę że maciuś5591 mógłby spróbować coś podziałać w tym temacie.

36
Bocznica / Odp: Dobre, załącznikowe
« dnia: 11 Czerwca 2018, 17:08:42 »
test

37
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 02 Czerwca 2018, 10:24:54 »
http://eu07.pl/userfiles/24487/foto-motorak.rar

Zdjęcia na teksturę motoraka Karola. Może kolejowy się zainteresuje.

38
Na warsztacie / Odp: Maszynowy Warszat
« dnia: 30 Maja 2018, 19:24:21 »
Ja sugeruję jednak 2x2k.

39
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 26 Kwietnia 2018, 13:01:12 »
Mam taki screen z prac. Nadaje się? #bojaksiódemkatotylkoickowa

40
Screeny / Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« dnia: 26 Kwietnia 2018, 07:13:40 »
Siódemki też się liczą ? :p

41
Bieżące Symulatorowe / Odp: Usunięcie ET41_v1
« dnia: 20 Kwietnia 2018, 17:17:02 »
Ale od jedynej słusznej lokomotywie w naszym symku to prosze sie odczepić xd.

42
Bocznica / Odp: Nowy pomysł na grupę forum.
« dnia: 03 Kwietnia 2018, 12:01:18 »
Przecież to nie ma sensu jak na razie. A jak do gry wchodzą pieniądze to możemy skończyć jak taki jeden projekt...

43
Poradniki / [TEX] Łączenia - jak sie ich pozbyć?
« dnia: 27 Marca 2018, 19:38:03 »
Witajcie.
Sposób na usuwanie łączeń który dziś przedstawię może być dla niektórych osób nieoczywisty, dlatego dzielę się nim z Wami.

Zaczynając - metodę te możemy użyć w większości taboru w którym bok jest podzielony na 2 części (np.eu07) lub gdy oddzielone jest tylko czoło(np. st43).

Po pierwsze najpierw musimy spasować bok tak by wszystkie linie, paski, rynienki były na tej samej wysokości i ładnie sie pokrywały. Teraz możemy zacząć usuwać łączenie - jak ktoś chce może użyć sobie siatki UV by zobaczyć gdzie się zaczyna/kończy mapowanie. Zaznaczamy jakiś interesujący fragment na jednym z boków (*UWAGA*- wszystkie rynienki, paski trzeba będzie kopiować i robić tą metodą oddzielnie by uzyskać najlepszy efekt, my przyjmiemy że rynienka ma już pozbyte łączenie). Zaznaczamy obszar w którym kończy się mapowanie.
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-1.jpg.

Kopiujemy (oczywiście wcześniej odznaczamy widoczność warstwy z uv). Przenosimy na dolny bok i odwracamy w poziomie
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-2.jpg.

Ważne by dać ją równo co do piksela by efekt nie był mniej więcej taki http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-6.jpg.
 
To jak dokładnie umiejscowić ten fragment szacujemy na podstawie tego ile sięgała warstwa wyżej w tym przypadku rynienka, przyjmijmy że warstwa z rynienką wyglądała tak:
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-8.jpg,
więc fragment z zielonym pasem umiejscawiamy tuż pod nią. UWAGA- teraz należy wyeksportować naszą teksturę i sprawdzić np w symulatorze jak się prezentuję łączenie. Jeśli coś jest nie tak to albo coś źle zrobiłem, lub problem zostanie rozwiązany w dalszej części poradnika. Może zaistnieć przypadek (często w przypadku rynienki), że trzeba będzie leciutko zeskalować fragment w górę - na przykładzie zielony odcinek
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-4.jpg.

Teraz jeśli wymaga tego sytuacja możemy usunąć fragment zasłaniający część drzwi z tego pasa http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-3.jpg.

Następnie scalamy zielony pas z warstwą pudła (tworzymy grupę warstw do której wrzucamy warstwę pudła i zielonego fragmentu, po czym klikamy po czym lewy przycisk myszy na utworzoną grupę i połącz grupy warstw http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-9.jpg).

Wszelkie łączenia zamazujemy nie łatką, a rozmyciem czyli kropelką o rozmiarze max 4. W tym przypadku łatka zepsuje nam łączenie http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-5.jpg.

Na przedstawionym przykładzie sytuacja nie wymagała użycia rozmycia. Teraz odpalamy naszą lokomotywę i patrzymy na efekt http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-7.jpg.

Jak widać łączenie jest praktycznie nie widoczne. Ważna informacja!. Teraz mieliśmy do czynienia z EU07 303e, ale w przypadku 4E nasze części boku nie są proporcjonalne do siebie jak w 303e i fragment trzeba nieco zeskalować
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-10.jpg.

Czasem nawet wielokrotnie o bardzo małe wartości jeśli łączenie będzie budziło nasze niezadowolenia.
Jeśli łączenie nie jest w pobliżu drzwi tak jak na zdjęciu wcześniej a fragment jest dość sporej szerokości to możemy użyć łatki(a nawet jest to zalecane), ważne by jedynie użyć jej na krawędziach z łączeniem, a nie na całym fragmencie. Należy na bieżąco sprawdzać lokomotywę w symulatorze by upewnić się że czegoś nie zepsuliśmy.Tak samo postępujemy w przypadku np st43 z czołem. Czasem łączenia nie da się w całkowicie usunąć, ale nie martwcie się, jest to spowodowane najpewniej modelem. Po prostu starajcie się jak najbardziej zminimalizować efekt.

Mam nadzieje że pomogłem.
Jeśli coś trzeba dodać do piszcie.

44
Publikacje / ET41-001
« dnia: 23 Stycznia 2018, 17:53:05 »
Witam!
Dziś z przyjemnością przedstawiam rodzynka kolejowego czyli ET41-001 w najnowszym malowaniu. Dodatek instaluje też poprawke modelu oraz innych tekstur.

Autor tekstury: @MR6
Przeróbka modelu: @matek123
Zdjęcia: @stele,sebol82,darek71wrc


Wersja tga: http://eu07.pl/userfiles/24487/ET41-001.rar

Życzę miłej jazdy!

Dodane do repozytorium. Rev 2170. @MR6

45
Na warsztacie / Odp: Passenger Pack No.3
« dnia: 13 Stycznia 2018, 18:35:10 »
Skoro autor udostępnił je na tym forum to nie ma potrzeby pytać o zgode.

46
Bieżące kolejowe / Odp: Cab view na żywo!
« dnia: 08 Stycznia 2018, 23:56:59 »
Mi osobiście bardzo podobają mi się filmy z kamerki pov https://youtu.be/B4qLIwwIn7Q . Daje to fajne uczucie autentyczności jakby się tam naprawde było.

48
Wydział zamówień / Odp: Radiotelefon
« dnia: 17 Grudnia 2017, 20:11:43 »
Dzięki, pozyskałem już materiał i mam koliberka razem z menu więć już nie trzeba ;).

49
Bieżące Symulatorowe / Odp: Trailer v.2017 na stronę główną eu07.pl
« dnia: 29 Listopada 2017, 14:06:59 »
Co do ep05 lepiej byś użył tej od szoguna z testów bo ona ma już lowpoly.

50
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Listopada 2017, 15:17:42 »
Cóż, odpaliłem wszystkie siódemki jakie mamy na TD na paczce repowskiej - imponująca kolekcja ;)

51
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Międzychód"
« dnia: 15 Listopada 2017, 19:39:21 »
Lepiej by było jednak gdybyś wrzucił te pliki na maszynowy upload, a zresztą radzę się zapoznać w regulaminie z punktem 14 obowiązków.

52
Na warsztacie / Odp: EP09 Specjal Pack
« dnia: 05 Listopada 2017, 23:13:55 »
Czas odkurzyć temat. Byłbym skłonny ogarnąć te tekstury na test. Tylko jedynie kwestia przesłania mi ich.

53
Na warsztacie / Odp: Maszyniści w każdej kabinie lowpoly
« dnia: 26 Października 2017, 20:07:42 »
Temat mocno ucichł. Czy ktoś zamierza się za to zabrać?  Trochę szkoda że tak kiśnie.

54
Bieżące Symulatorowe / Odp: MaSzyna na targach TRAKO 2017
« dnia: 03 Października 2017, 20:56:28 »
Tutaj fotka ode mnie, dodatkowo pare bonusowych.

55
Na warsztacie / Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« dnia: 23 Września 2017, 16:11:38 »
Wiem że tytuł to tytuł ale czy zamierzasz może jednak dołożyć jakieś węglarki w malowaniach prywaciarzy?

56
Bieżące kolejowe / Odp: Czołowe zderzenie pociągów pod Poznaniem
« dnia: 19 Września 2017, 17:08:46 »
Mam w bardzo bliskich planach zrobienie kabiny tej 001.

57
Bieżące Symulatorowe / Odp: Model torów podobny do tych z TD2
« dnia: 18 Września 2017, 22:43:47 »
Oczywiście zachęcamy do pomocy przygotowując na przykład zdjęcie podsypek, pokładów i szyn :).

58
Publikacje / Lokomotywa EU07-409 z kabiną do pobrania
« dnia: 06 Września 2017, 12:01:07 »
Witam!
Dzis przekazuję dodatek instalujący lokomotywę EU07-409 wraz z dedykowaną kabiną zawierającą charakterystyczne cechy tamtych lat(między innymi kolorystyka,ozdoby).
Paczke instalujemy przez specjalny skrypt.

Lista osób uczestniczących w projekcie i podziękowania:

Przeróbka kabiny: @ep08_015 @matek123 @MR6 @Diesel power
Tekstura zewnętrzna: @MR6 na podstawie ep07-330
Pare elementów w kabinie i Dobór dzwięków: @ST44-003
Fotel maszynisty: @eu07-001
Low poly i pomoc z niektórymi aspektami: @Diesel power
Poprawka kamery: @Wiggle
Nowy nastawnik: @Kermit/profeta
Autor modelu hamulców, tablicy rozdzielczej oraz radiotelefonu: @krasnowski


Wersja tga dla deweloperów: http://eu07.pl/userfiles/24487/EU07-409.rar

Dodane do repozytorium e56344a16a259df45929e125eaaffeacc13fb5ce @MR6




59
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 05 Września 2017, 16:32:06 »
Wagon b9nopuvs(niestety bez czoła) oraz w ramach nabycia ostatnio modelu yb wagon b10nou(czoło ze skosu)
http://eu07.pl/userfiles/24487/foto-b10_nou.rar
http://eu07.pl/userfiles/24487/foto-b9nopuvz.rar

60
Bocznica / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Września 2017, 14:40:09 »
Zapytam sie co ma trainz do maszyny? Dwa oddzielne projekty. Wyraźnie prowokujesz sytuacje. Jak mówie o standartach to mam na myśli tylko maszyne. Co mnie obchodzi trainz?

Strony: 1 [2] 3