Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - MR6

Strony: [1] 2 3
1
Bocznica / MM znowu padło
« dnia: 30 Sierpnia 2020, 17:31:35 »
Dokładnie to co ostatnio, bad gateway.

2
Stara śpiewka, już przywykłem :D

3
Bocznica / x
« dnia: 06 Maja 2019, 18:05:09 »
-bocznica.

4
Bocznica / Odp: ET40 lotosu od stapoxa
« dnia: 08 Grudnia 2018, 11:40:09 »
Przykro mi, nie udzielamy wsparcia nieoficjalnym dodatkom. Takie pytania kieruj bezpośrednio do stapoxa.

5
Forum / Problem z czatem
« dnia: 27 Września 2018, 07:20:05 »
Bry, nie działają ostatnie wzmianki. Czemu tak jest?

6
Forum / Padł mattermost
« dnia: 27 Czerwca 2018, 19:35:34 »
Wiadomo z jakiego powodu i kiedy mniej więcej zostanie ożywiony?

7
Witam. Potrzebuję przeróbki kanapy z wnętrza spota na taką ze zdjęcia.

8
Bocznica / xxx
« dnia: 26 Maja 2018, 15:25:56 »
x

9
Bocznica / xxx
« dnia: 31 Maja 2018, 15:24:21 »
*bocznica

10
Bieżące Symulatorowe / Tabor w scenariuszach
« dnia: 06 Maja 2018, 12:19:30 »
Temat pojawiał się już nie raz na mattermost i dotyczy taboru(głównie 07) który był wydawany w ostatnim czasie. Chodzi o umieszczenie lokomotyw gdzieś na składach AI, czy też na grupach,bocznicach,krzakach w roli ozdoby i większego urozmaicenia. Dzięki temu oprócz samego bycia te lokomotywy miały by większe zastosowanie. Poszukujemy takiej osoby która się tego podejmie i zrobi to w miarę logicznie tzn przykładowo w krzakach będą stały jakieś złomy, a nie dragon. Chętni mogą się skontaktować w razie problemów z @stele.

11
Bocznica / Odp: Poprawiony smotch.
« dnia: 02 Maja 2018, 08:53:03 »
Bocznica.

12
WWW / Problem z wrzucaniem zdjęc na mattermost
« dnia: 06 Kwietnia 2018, 20:33:30 »
Od wczoraj mam taki problem że mattermost nie ładuję zdjeć wrzucanych na czat przez ctrl+v lub poprzez zwykłe załączenie obrazka. Ktoś wie co może być nie tak? Czasem wyświetla się komunikat bad request a czasem nic. A jak już się wrzuci to jest coś takiego jak w załączniku.

13
Poradniki / [TEX] Łączenia - jak sie ich pozbyć?
« dnia: 27 Marca 2018, 19:38:03 »
Witajcie.
Sposób na usuwanie łączeń który dziś przedstawię może być dla niektórych osób nieoczywisty, dlatego dzielę się nim z Wami.

Zaczynając - metodę te możemy użyć w większości taboru w którym bok jest podzielony na 2 części (np.eu07) lub gdy oddzielone jest tylko czoło(np. st43).

Po pierwsze najpierw musimy spasować bok tak by wszystkie linie, paski, rynienki były na tej samej wysokości i ładnie sie pokrywały. Teraz możemy zacząć usuwać łączenie - jak ktoś chce może użyć sobie siatki UV by zobaczyć gdzie się zaczyna/kończy mapowanie. Zaznaczamy jakiś interesujący fragment na jednym z boków (*UWAGA*- wszystkie rynienki, paski trzeba będzie kopiować i robić tą metodą oddzielnie by uzyskać najlepszy efekt, my przyjmiemy że rynienka ma już pozbyte łączenie). Zaznaczamy obszar w którym kończy się mapowanie.
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-1.jpg.

Kopiujemy (oczywiście wcześniej odznaczamy widoczność warstwy z uv). Przenosimy na dolny bok i odwracamy w poziomie
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-2.jpg.

Ważne by dać ją równo co do piksela by efekt nie był mniej więcej taki http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-6.jpg.
 
To jak dokładnie umiejscowić ten fragment szacujemy na podstawie tego ile sięgała warstwa wyżej w tym przypadku rynienka, przyjmijmy że warstwa z rynienką wyglądała tak:
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-8.jpg,
więc fragment z zielonym pasem umiejscawiamy tuż pod nią. UWAGA- teraz należy wyeksportować naszą teksturę i sprawdzić np w symulatorze jak się prezentuję łączenie. Jeśli coś jest nie tak to albo coś źle zrobiłem, lub problem zostanie rozwiązany w dalszej części poradnika. Może zaistnieć przypadek (często w przypadku rynienki), że trzeba będzie leciutko zeskalować fragment w górę - na przykładzie zielony odcinek
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-4.jpg.

Teraz jeśli wymaga tego sytuacja możemy usunąć fragment zasłaniający część drzwi z tego pasa http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-3.jpg.

Następnie scalamy zielony pas z warstwą pudła (tworzymy grupę warstw do której wrzucamy warstwę pudła i zielonego fragmentu, po czym klikamy po czym lewy przycisk myszy na utworzoną grupę i połącz grupy warstw http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-9.jpg).

Wszelkie łączenia zamazujemy nie łatką, a rozmyciem czyli kropelką o rozmiarze max 4. W tym przypadku łatka zepsuje nam łączenie http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-5.jpg.

Na przedstawionym przykładzie sytuacja nie wymagała użycia rozmycia. Teraz odpalamy naszą lokomotywę i patrzymy na efekt http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-7.jpg.

Jak widać łączenie jest praktycznie nie widoczne. Ważna informacja!. Teraz mieliśmy do czynienia z EU07 303e, ale w przypadku 4E nasze części boku nie są proporcjonalne do siebie jak w 303e i fragment trzeba nieco zeskalować
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-10.jpg.

Czasem nawet wielokrotnie o bardzo małe wartości jeśli łączenie będzie budziło nasze niezadowolenia.
Jeśli łączenie nie jest w pobliżu drzwi tak jak na zdjęciu wcześniej a fragment jest dość sporej szerokości to możemy użyć łatki(a nawet jest to zalecane), ważne by jedynie użyć jej na krawędziach z łączeniem, a nie na całym fragmencie. Należy na bieżąco sprawdzać lokomotywę w symulatorze by upewnić się że czegoś nie zepsuliśmy.Tak samo postępujemy w przypadku np st43 z czołem. Czasem łączenia nie da się w całkowicie usunąć, ale nie martwcie się, jest to spowodowane najpewniej modelem. Po prostu starajcie się jak najbardziej zminimalizować efekt.

Mam nadzieje że pomogłem.
Jeśli coś trzeba dodać do piszcie.

14
Mam pomysł na dopasowanie kół tocznych względem barwy wózka. Narazie mamy mocno czarne i do czarnych wózkó pasują świetnie, ale juz do szarych i brązowych(pobrudzonych) średnio. Przygotowałem wersje pod takie wózki, ale nie warto dla tego dublować plików t3d lokomotyw tylko ze względu na to. Tak więc wpadłem na pomysł by operować tym poprzez textures dodają we wpisie po , liczbę np 1 odpowiadającą za koło czarne, 2 np za brązowawe itp. W przypadku 4E niestety trzeba zmienic mapowanie kół z układu na teksture "alstom" W załączniku to co przygotowałem

15
Bieżące Symulatorowe / Paradoks - paczka repo, a paczka użytkowa.
« dnia: 28 Stycznia 2018, 13:47:40 »
Przy ostatniej siódemce w której zaszła zmiana modelu wystąpił pewien problem, a mianowicie pliki z repozytorium były przystosowane do nowej hierarchii plików i nie działały na paczce użytkowej. Tak więc trzeba była specjalnie puszczać dwie wersje na testy w tym jedna bez wprowadzonej zmiany. I tu nasuwa się moje pytanie- jak chcemy rozwiązać ten problem? Poki co jeszcze tragedii nie ma bo tylko siódemkom się oberwało ale pomyślmy o przyszłości. Jak mozemy naprawić ten problem? Osobiście bedzie to wydanie pacza z nową hierarchią dla siódemek lub chwilowe wycofanie zmian i puszczenie ich dopiero przy wydaniu nowego patcha, tak aby stan repozytorium pokrywał się w tym zakresie z paczką użytkową. Wprowadzenie autouptadera zdyskwalfikuje ten problem, jednak narazie nie wiem jak ma się stan prac z nim.

16
Publikacje / ET41-001
« dnia: 23 Stycznia 2018, 17:53:05 »
Witam!
Dziś z przyjemnością przedstawiam rodzynka kolejowego czyli ET41-001 w najnowszym malowaniu. Dodatek instaluje też poprawke modelu oraz innych tekstur.

Autor tekstury: @MR6
Przeróbka modelu: @matek123
Zdjęcia: @stele,sebol82,darek71wrc


Wersja tga: http://eu07.pl/userfiles/24487/ET41-001.rar

Życzę miłej jazdy!

Dodane do repozytorium. Rev 2170. @MR6

17
Bocznica / Odp: Zdjęcia na teksturę EN57 SPOT tygrys
« dnia: 19 Stycznia 2018, 18:33:09 »
Nie piszemy postów jeden pod drugim.

18
Publikacje / SU46-039
« dnia: 03 Stycznia 2018, 12:59:26 »
Witam wszystkich.
Dziś zostaje wydana lokomotywa SU46-039. Nadaję się ona idealnie do postawienia gdzieś krzaki na scenerii. Nie podmienia ona obecnej 039.
Autorem jest @MR6



Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/24487/SU46-039.rar

Dodane do repozytorium. Rev 2120. @MR6

19
Bocznica / Odp: ET42-029
« dnia: 02 Stycznia 2018, 14:33:35 »
Bocznica

20
Publikacje / 6dg-139
« dnia: 09 Grudnia 2017, 09:21:03 »
Witam!
Dzisiaj prezentuję wam lokomotywę 6dg-139 w malowaniu "Newag". Dodatkowo dodatek instaluje przeróbke modelu pod ten egzemplarz.
Autor tekstury: @MR6
Przeróbka modelu: @dieselpower
Zdjęcia: @podlesky




Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/24487/6dg-139.rar
Życzę miłej jazdy!
*UWAGA! Należy posiadać dodatek 6dg/b. * 

Dodane do repozytorium rev.2082 @MR6

21
Pomoc w tworzeniu / Prośba o przeróbke modelu st43
« dnia: 08 Grudnia 2017, 21:56:00 »
Witam. Potrzebuje kogoś kto by przerobil reflektory st43 na takie siódemkowe gdyż numer 272 który robię takie posiada. Osobie chętnej wyślę zdjęcia i teksture.

22
Publikacje / EP07-384
« dnia: 28 Listopada 2017, 17:20:35 »
Witam. Dziś prezentuję lokomotywę EP07-384 w barwach ICC.

Autor: @MR6
Zdjęcia: @matfre96


Miłej jazdy!

Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/24487/EP07-384.rar

Dodane do repozytorium rev.2060 @MR6

23
Publikacje / Tekstura EP07-500
« dnia: 15 Listopada 2017, 15:20:33 »
Witam!
Dzisiaj przedstawiam wam lokomotywę EP07-500. Stan na 2007 rok.

Autor: @MR6
Pomoc przy low poly: @dieselpower
Zdjęcia: @krzysiek626


Wersja tga: http://eu07.pl/userfiles/24487/EP07-500.rar

Miłej jazdy!

Dodane do repozytorium rev.2051 @MR6

24
Publikacje / EU07-043
« dnia: 07 Października 2017, 10:18:42 »
Witam!
Z przyjemnością wraz z joachimowiczem prezentujemy wam lokomotywę EU07-043 w barwach ECOO Rail, lokomotywa posiada m.in charakterystyczne zgarniacze.
Autorzy tekstury: MR6/joachimowicz
Zdjęcie:mechatronik


Wersja TGA(dev): http://eu07.pl/userfiles/24487/EU07-043.rar

Miłej jazdy!

Dodane do repozytorium rev.1934 @MR6

25
Publikacje / Tekstura EP07-361 i EU07-462
« dnia: 27 Października 2017, 14:20:07 »
Witam!
Dziś przedstawiam wam dwie tekstury lokomotyw EU/EP07.
Autorzy:
EP07-361 @MR6/stapox zdjęcia: eu40
EU07-462 @MR6 zdjęcia: darek71wrc


Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/24487/EU07-462_361TGA.rar
Miłej jazdy

Dodane do repozytorium rev.2013 @MR6

26
Wydział zamówień / Radiotelefon
« dnia: 21 Października 2017, 18:08:52 »
Uwaga, poszukuje fot poglądowych radiotelefonu koliber głównie z boku ale front też by się przydał, obojętnie z jakiej lokomotywy.

27
Publikacje / Paczka trzech ST44
« dnia: 21 Września 2017, 18:16:33 »
Witam!
Dziś wydaję 3 lokomotywy ST44(R009,967 oraz 926. Ich autorem jest @patrykos.
Skrypt i dds wykonał @piotr93




TGA: http://eu07.pl/userfiles/24487/Paczka_3_st44.rar

Dodane do repozytorium df89f700ab87e36f8e93a96d4894df313180abbc @MR6

28
Publikacje / EU07 KOLPREM PACK
« dnia: 18 Września 2017, 08:24:49 »
Witam.
Razem z kornelem4d mamy przyjemność zaprezentować dwie lokomotywy EU07 w barwach kolpremu
Autorzy:
EU07-070: kornel4d, drobne poprawkl: MR6
EU07-153: MR6
Zdjęcia wykonał: Podlesky




Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/24487/EU07_Kolprem_Pack.rar

Miłej jazdy!

Dodane do repozytorium 69d8de2b3dceaa06752a47e05268d13510d8288f @MR6

29
Publikacje / EU07-498
« dnia: 13 Września 2017, 14:58:51 »
Witam! Dziś prezentuję wam lokomotywę EU07-498 w charakterystycznym malowaniu..
Autor oryginału: @głowawojtas
Poprawki i przerobienie na nowy układ: @MR6
Lokomotywę instalujemy poprzez skrypt.




Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/24487/EU07-498tga.rar

Miłej jazdy!


Dodane na repozytorium 08ea9649df767bc3fdcb63540c692110fdb56c15 @MR6

30
Publikacje / Nowe koła toczne dla 303e.
« dnia: 12 Września 2017, 17:02:59 »
Witam!
Dziś prezentuję wam nowe koła toczne dla Lokomotyw EU/EP07 typu 303E.
Dodatek instalujemy poprzez skrypt.
*UWAGA* Zalecane jest zrobienie kopii pliku alstom.dds znadującego się w "twoj folder maszyny/textures/tabor, jeśli by ktoś chciał powrócić do poprzednich kół.




Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/24487/kola.rar

Miłej jazdy!

Dodane do repozytorium 50b0bd97638a90e0cfe7fc7bfb835fdc7e49d4d4 @MR6

Strony: [1] 2 3