61
Pomoc doraźna / Odp: Moczniki-Popych
« dnia: 06 Września 2010, 20:40:54 »Mnie udało się uwaga! za 9 razem :)
Za pierwszym razem bez problemów :)
Jak wrażenia po Dj Dyżurnej? ;p
R.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Mnie udało się uwaga! za 9 razem :)
To pierw zrób, a potem dawaj info, bo takich co pierw pisali, potem nic nie zrobili, było już dużo...
To jest kwestia dyskusyjna, po której stronie wagonu się powinny zapalać, gdyż kilka ostatnich EXE zapala po błędnej stronie...
Oj obawiam się, że te zaworki po prostu zostały zamknięte podczas rozerwania. Swoją drogą, to przeczy idei hamulca samoczynnego. Uważam, że najrozsądniejsze byłoby połączenie pneumatyczne hamulca zasadniczego na tradycyjny sprzęg UIC-owski. Przynajmniej niezawodny. Czyżby PESA odwaliła,, lipę"?
Aha. A mogli byście jeszcze wyjaśnić, co to są te końcówki?
Co do kabiny, mam film z jazdy tym cudem, nawet kiedys sam tym jechalem.
Gdy jest podłączony zasilający, nie ma potrzeby łączenia jeszcze zbiorników wprost.
od czego jest trzeci sprzęg?
Tak jak poprzednik napisal, calkiem nowy model :)
A to ten tunel ma robić maszynista?? hehe... Dobre...
Kolego, jakie boczne osłony? Co ty za przykłady podajesz?
A wiesz jak to przeszkadza w nocy, gdy jedziesz? Oślepia niemiłosiernie...
Tylko po co ją włączać hebelkiem ( oczywiście kiedy silnik jest ciepły i nie trzeba grzać oleju) jak sama się włączy po naciśnięciu przycisku START.
To teraz przy ciepłym silniku jeżeli olej jest rozgrzany to nie muszę włączać oddzielnie pompy tylko od razu w wcisne START i chyba nic złego się nie stanie ?
Kiedy przyciśniemy przycisk START wtedy włącza się pompa wstępnego olejenia kiedy ciśnienie oleju osiągnie ustawiona wartość wyłącza się pompa oleju i jednocześnie załączają styczniki rozruchowe, które wyłącza się kiedy silnik zapali lub po określonym czasie jeżeli silnik nie zaskoczy. Dlatego nie widzę sensu żeby włączać pompę oleju oddzielnie kiedy silnik jest ciepły więc nie trzeba ogrzewać oleju. Gdyż wnioskuje z poprzednich postów że żadnych zmian w obwodach sterowania nie zrobiono.
Taaa, słynne 85-135...
To tak samo jak z baterią w telefonie. Ładujesz 3 razy po 12 godzin i rozładowujesz do końca.
Trochę wątpliwa sprawa żeby powstało sobie np. jakieś zwarcie w wyniku którego zadziałały obwody które nie miały prawa zadziałać, a potem wszystko pracowało poprawnie jak gdyby nigdy nic.