Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MuNiO

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 18
61
Pomoc doraźna / Odp: Moczniki-Popych
« dnia: 06 Września 2010, 20:40:54 »
Mnie udało się uwaga! za 9 razem :)

Za pierwszym razem bez problemów :)

Jak wrażenia po Dj Dyżurnej? ;p
R.

62
Na warsztacie / Odp: Linia 273
« dnia: 12 Sierpnia 2010, 00:35:41 »
To pierw zrób, a potem dawaj info, bo takich co pierw pisali, potem nic nie zrobili, było już dużo...

Słynne "padające dyski".

63
Trasy / Odp: Linia 053 służba 2 -problem
« dnia: 21 Marca 2010, 00:57:31 »
Naciskłes Insert 3 razy ? Jak tak to rozłącz skład i naciśnij 2 razy Insert - podłączenie bez żółtego wężyka.

64
Tabor / Odp: Nowy wagon Sis Rozi'ego
« dnia: 13 Stycznia 2010, 20:56:38 »
Proponuje wydać 2 wersje modelu : pod stare błędne exe i pod nowe poprawione.

 

65
Tabor / Odp: Nowy wagon Sis Rozi'ego
« dnia: 13 Stycznia 2010, 20:43:24 »
To jest kwestia dyskusyjna, po której stronie wagonu się powinny zapalać, gdyż kilka ostatnich EXE zapala po błędnej stronie...

W przypadku innych wagonów z końcówkami ten problem nie występuje.

66
Tabor / Odp: Nowy wagon Sis Rozi'ego
« dnia: 13 Stycznia 2010, 20:39:36 »
U mnie występuje problem z końcówkami - "podbiegam" na koniec składu (shift + t) i końcówki załączaja się po drugiej stronie wagonu. Czy u kogoś występuje ten sam efekt ?

67
Tabor / Odp: Nowy wagon Sis Rozi'ego
« dnia: 13 Stycznia 2010, 12:24:53 »
Podany wpis w pliku txt odnosi się do wagonu luzem : node 800 0 5051-503220-2 dynamic pkp\sis_v1 #sis.tga 426S 0.0 nobody 0 0 enddynamic

Wagony w zwartym składzie powinny mieć wpis : node 800 0 5051-503220-2 dynamic pkp\sis_v1 #sis.tga 426S 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Jeszcze mała uwaga, zamiast wpisu node 800 mozna używać node -1

68
Oj obawiam się, że te zaworki po prostu zostały zamknięte podczas rozerwania. Swoją drogą, to przeczy idei hamulca samoczynnego. Uważam, że najrozsądniejsze byłoby połączenie pneumatyczne hamulca zasadniczego na tradycyjny sprzęg UIC-owski. Przynajmniej niezawodny. Czyżby PESA odwaliła,, lipę"?

Czytaj uważnie ze zrozumieniem. Sprzęg został rozłączony przez sterownik - nie było żadnego rozerwania.

69
Bocznica / Odp: SA 110
« dnia: 09 Stycznia 2010, 06:08:04 »

70
Aha. A mogli byście jeszcze wyjaśnić, co to są te końcówki?

Sygnały Końca Pociągu w postaci odblaskowych tablic, palących się czerwonych świateł lub przenośnych latarni z czerwonym pulsującym światłem.

71
Bocznica / Odp: Paczka całościowa 2008 - problem
« dnia: 06 Grudnia 2009, 21:01:06 »
Jakbyś był na tyle "mądry" uzyłbyś google i sprawdził co to jest 7z. Użyj google a znajdziesz rozwiązanie swojego problemu.

72
Tabor / Odp: Problem z Kabiną ST44 by piotrek0804
« dnia: 05 Grudnia 2009, 14:44:07 »
Wyłaczyleś w opcjach "Debugmode" ?

73
Wprowadzić do start.exe i eu07.exe rodzielczości panoramiczne (1280x720, 1280x800, 1440x900 i inne)

74
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: EL2 Propozycja.
« dnia: 24 Listopada 2009, 07:14:29 »
Co do kabiny, mam film z jazdy tym cudem, nawet kiedys sam tym jechalem.


Powiesisz ten film gdzieś na www ?

75
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 24 Listopada 2009, 07:11:34 »
Gdy jest podłączony zasilający, nie ma potrzeby łączenia jeszcze zbiorników wprost.

M62 posiada dodatkowy przewód sprzęgający sprężarki.

76
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 22 Listopada 2009, 13:26:52 »
od czego jest trzeci sprzęg?

Oidp to jest przewód sterujący pracą sprężarek.

77
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 19 Listopada 2009, 08:28:46 »
Tak jak poprzednik napisal, calkiem nowy model :)

Czy macie w planach wydanie tego modelu wraz z wózkami typu : 1XT(a) ?

Takie rzeczy to  na PW proszę pytać. Bocznica.
Krzysiek626

78
Trasy / Odp: brak rozkładu jazdy
« dnia: 16 Listopada 2009, 21:18:13 »
Nie ma przypisanego rozkładu jazdy.

79
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 16 Listopada 2009, 21:17:07 »
A to ten tunel ma robić maszynista?? hehe... Dobre...

Osoba która zakładała ten wyświetlacz. Czy w tym kraju panuje bezmózgowie ? Każdy głupi wie że w takiej odległości od szyby i braku osłon bocznych wystąpią refkleksje świetlne.

80
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 16 Listopada 2009, 21:10:12 »
Kolego, jakie boczne osłony? Co ty za przykłady podajesz?

Robimy tzw tunel w strone przedniej szyby i nie świeci na kabine. Proste, tanie i skuteczne. Wszedzie "tramwaje, autobusy inne pojazdy" stosuja tzw tunel.

81
Tabor kolejowy / Odp: EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 16 Listopada 2009, 20:09:46 »
A wiesz jak to przeszkadza w nocy, gdy jedziesz? Oślepia niemiłosiernie...

A od czego są boczne osłony ? W innych gałęziach transportu jakoś to nie przeszkadza w nocy.

82
Na warsztacie / Odp: Kabiny do lokomotyw SM15 i SM25.
« dnia: 14 Listopada 2009, 23:36:22 »
EP08_015

2 uwagi :

- Gaśnice w tamtym okresie były całe szare i dłuższe

- Radio nie pochodzi z tego okresu (produkcja od 82 roku)

83
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 10 Listopada 2009, 19:10:28 »
Tylko po co ją włączać hebelkiem ( oczywiście kiedy silnik jest ciepły i nie trzeba grzać oleju) jak sama się włączy po naciśnięciu przycisku START.

To juz zależy od konstrukcji, pamietaj zę to technologia z lat 60/70. Malo to być najtańsze i najprostrze. W dzisiejszych czasach wstawiamy automatyke i wystarczy tylko przycisk start.

84
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 09 Listopada 2009, 20:27:39 »
To teraz przy ciepłym silniku jeżeli olej jest rozgrzany to nie muszę włączać oddzielnie pompy  tylko od razu w wcisne START i chyba nic złego się nie stanie ?

Umiesz czytać ze zrozumieniem? POMPA WSTĘPNEGO SMAROWANIA. Za każdym razem trzeba załączać czy to komuś się podoba czy nie.

85
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 09 Listopada 2009, 18:48:03 »
Kiedy przyciśniemy przycisk START wtedy włącza się pompa wstępnego olejenia kiedy ciśnienie oleju osiągnie ustawiona wartość wyłącza się pompa oleju i jednocześnie załączają styczniki rozruchowe, które wyłącza się kiedy silnik zapali lub po określonym czasie jeżeli silnik nie zaskoczy. Dlatego nie widzę sensu żeby włączać pompę oleju oddzielnie kiedy silnik jest ciepły więc nie trzeba ogrzewać oleju. Gdyż wnioskuje z poprzednich postów że żadnych zmian w obwodach sterowania nie zrobiono.

Pompa wstępnego smarowania działa aż do czasu gdy pompa smarowania głównego nie osiągnie odpowiedniego ciśnienia w układzie. Zapewniam Ciebie że działa jeszcze po tym jak wciśniesz przycisk "START".

86
Tabor kolejowy / EW58 - okazja na tekstury
« dnia: 18 Września 2009, 02:02:04 »
Witam.

Przechodząc niedaleko dworca głównego w Gdańsku zauważyłem stojący skład EW58-011 i 028 w oryginalnym fabrycznym malowaniu.
Koledzy aparaty w dłoń :)


87
Inne niekolejowe / Odp: Jaki aparat wybrać?
« dnia: 31 Sierpnia 2009, 22:37:06 »
Taaa, słynne 85-135...


To właśnie najlepsze ogniskowe do fotografi portretowej.

88
Przełącznik pakietowy potocznie zwany "Łuk" - dokładniej ŁK, ŁKR, SK (numer w zależności obiążalności stykow (15, 16, 25, 32, 40, 63 A).

89
Inne niekolejowe / Odp: Formatowanie akumulatorków
« dnia: 12 Lipca 2009, 15:36:43 »
To tak samo jak z baterią w telefonie. Ładujesz 3 razy po 12 godzin i rozładowujesz do końca.

Litowo Jonowe i Litowo Polimerowe ogniwa nie lubia glebokiego rozladowania - szybko skraca zywotnosc. Sposob kotry podales odnosi sie tylko do ogniw Niklowo Kadmowych i Niklowo Wodorkowych.

90
Bieżące kolejowe / Odp: Wypadki kolejowe
« dnia: 29 Czerwca 2009, 23:03:49 »
Trochę wątpliwa sprawa żeby powstało sobie np. jakieś zwarcie w wyniku którego zadziałały obwody które nie miały prawa zadziałać, a potem wszystko pracowało poprawnie jak gdyby nigdy nic.

Mało widziałeś, w automatyce wychodza takie jaja że można złapać się za głowe. Czasami małe, drobne zwarcia wykryć jest bardzo trudno.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 18