Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - erap2

Strony: 1 2 3 [4]
91
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 01 Czerwca 2013, 23:34:03 »
EN57-1265 Lubuskie Zakłady Przewozów Regionlnych.
2 czoła + 1 bok.
Zdjęcia średniej jakości, radzę nie zabierać się początkującym, ponieważ zdjęcia są minimalnie pokrzywione(nie mam statywu).
http://eu07.pl/userfiles/21538/foto-100KC433.rar

92
Bocznica / Dzień dziecka z PKP Intercity.
« dnia: 27 Maja 2013, 19:21:13 »
W tym roku kolejny długi weekend łączy się z obchodzonym 1 czerwca, Dniem Dziecka. Dlatego w sobotę 1 czerwca, wszystkie dzieci do 16 roku życia będą podróżować po kraju bezpłatnie. Specjalna oferta PKP Intercity obowiązywać będzie zarówno w 1, jak i 2 klasie. Na najmłodszych podróżników na pokładach pociągów czeka niespodzianka – kolorowanka z motywem podróży koleją przygotowana przez przewoźnika w ramach projektu Twoja Kolej.
Źródło: http://intercity.pl/pl/site/o-firmie/aktualnosci/na-dlugi-weekend-pociagami-pkp-intercity.html

Czy ktoś z was wie coś na temat tej promocji? Czy jeśli mam 15 lat to mogę sam jechać normalnie za darmo (nic o tym nie pisze, brak jakiegokolwiek regulaminu)?


EDIT. Znalazłem regulamin, ale w nim nic nie pisze o tym że muszę jechać z opiekunem.

Reg. obowiązki 4, zakazy 10, 17.
Benek

93
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 21 Maja 2013, 18:18:31 »
Połączenie kilkunastu zdjęć o tematyce kolejowej.

94
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 02 Kwietnia 2013, 19:32:07 »
Dość  dziwny pomysł na teledysk, lecz jak to Polacy<>(Margaret- Małgorzata Jamroży).
http://muzyka.wp.pl/mid,671107,title,Margaret-Thank-You-Very-Much,multimedia_player.html?ticaid=110573

Pisz staranniej.
Rozi

95
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Maszyną 01.13
« dnia: 25 Stycznia 2013, 19:03:52 »
Nie wiem czy to normalne ale po załadowaniu po około 2 sekundach robi się czarny ekran,  w prawym dolnym rogu pisze sterownik ekranu przestał działać i wywala mnie do pulpitu. W poprzedniej paczce ani innych grach tak się nie dzieje.

Procesor Intel Pentium CPU B960 2.20 ghz
Grafika Intel HD Graphics Family
4gb ram
system Windows 7

96
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Repainty w przypadku braku zdjęć
« dnia: 11 Października 2012, 20:38:58 »
Tekstura poszła do testu

97
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Repainty w przypadku braku zdjęć
« dnia: 11 Października 2012, 14:49:39 »
Wsadź jej asynchrona, daj vmax 260km/h i nazwij "turboepoka".

Asynchrona nie wsadzę ale vmax 260km/h próbowałem. I tak na pierwszym zakręcie wylatywała z torów. A tak na serio to jakie można by jej oznaczenie dać?

98
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Repainty w przypadku braku zdjęć
« dnia: 11 Października 2012, 14:11:55 »
W następnej kolejności (jeśli będą zdjęcia) biorę się za realny ponieważ ten to jest moja pierwsza tekstura i chciałem zobaczyć jak będzie to wyglądało. Jak by coś to prawdopodobnie będzie to EN57 w lubuskich barwach(jeszcze nie wiem który konkretnie).

EDIT.
A przy okazji zastanawiam się nad oznaczeniem tej EP09. Może wy wpadniecie na pomysł jej oznaczenia?

99
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Repainty w przypadku braku zdjęć
« dnia: 10 Października 2012, 22:42:40 »
Udało się, załączam screena. Tekstura gotowa w ok. 60%

100
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Repainty w przypadku braku zdjęć
« dnia: 10 Października 2012, 20:37:18 »
To wróć i zrób jeszcze jednego screena.
Kilka razy już próbowałem, spróbuje jakimś programem. A tak przy okazji to jak się wysyła do testu?

EDIT.
Spróbowałem Gadwin-PrintScreen i wychodzi to samo. Może macie jakichś program którym można by zrobić screena i na pewno działający.

101
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Repainty w przypadku braku zdjęć
« dnia: 10 Października 2012, 20:14:51 »
Niby robię screena ale później po wklejeniu zamiast loka pokazuje się  pulpit Windows i Rainsted.

102
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Repainty w przypadku braku zdjęć
« dnia: 10 Października 2012, 15:43:27 »
Aha, ja jak by coś kończę właśnie EP09 w barwach KM.

103
Symulator / Odp: Repainty w przypadku braku zdjęć
« dnia: 08 Października 2012, 21:46:34 »
Sory, że się wtrącam<>(jeżeli nie ten temat, to proszę o przeniesienie). Ale Mam takie pytanko: Czy robicie tylko istniejące, czy fikcyjne też<>(np. EP09 w Barwach Kolei Mazowieckich)?

Pisz staranniej i zgodnie z polskimi zasadami ortografii oraz interpunkcji.
Rozi

104
Poszukuję, chcę zrobić / Lubuski EN57
« dnia: 06 Października 2012, 11:32:51 »
Poszukuję zdjęć na teksture tego EZT. Widziałem go ostatnio na dworcu we wrocku i dlatego chciałbym chociaż taki cień włożyć do maszyny ze swojej strony. W załączniku jego zdjęcie ale nie bardzo jest jak je wykorzystać.

105
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2011 SP1
« dnia: 30 Września 2012, 13:04:59 »
Teraz moja kolej na błędy. W errors.txt wyskakuje taki coś
EU07.EXE 1.8.625.365
Missed texture: textures\textures\none.
Missed texture: textures\tr\none.
Co z tym zrobić???

106
Pomoc w tworzeniu / Odp: Maszyna i paint.
« dnia: 30 Września 2012, 12:59:45 »
Podobno wtyczka DDS do Gimp'a działa. Tego nie sprawdzałem, więc nie potwierdzam.  Do DDS użyj Paint.Net'a [/quote]

Wtyczka DDS do GIMP'a nie działa. Po edycji w Paint.Net wogóle pomieszało tekstury. A szkoda może tga uda się coś zedytować.
Wielkie dzięki za chęci.

107
Pomoc w tworzeniu / Odp: Maszyna i paint.
« dnia: 29 Września 2012, 17:38:08 »
Czyli jeśli chcę edytować tabor to muszę ściągać wersję tga? Czy na dds też gimp działa? A jeżeli nie działa to czy muszę sciągać całą paczkę czy jest inna możliwość? Bo mam trochę słaby internet(100 kb/s).

108
Pomoc w tworzeniu / Maszyna i paint.
« dnia: 28 Września 2012, 15:49:22 »
Zauważyłem iż po skonwertowaniu dds na bmp i spowrotem wagony wyglądają jak koloeowe powietrze. Czy jest jakichś sposób na edycję tekstury (oprócz 3ds ów) bez wykonania takiego efektu?

109
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 21 Sierpnia 2012, 16:11:48 »
Fajne wagony czyż nie?

ok.200km/h EP09

Bocznica.
ZiomalCl

110
Bocznica / Odp: Rotfl!
« dnia: 21 Sierpnia 2012, 14:49:27 »
Fajne wagony czyż nie?

Leciało się EP09 ok 200km/h.

Już było.
Bocznica, libertyn89

111
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 14 Sierpnia 2012, 18:41:15 »
Ściągnąłem z intel download center najnowsze jakie były instaluje i wyskakuje zapytanie czy zajnstalować starsze sterowniki.

112
Bocznica / Wydzielone z: Problemy z Paczką Całościową 2011
« dnia: 13 Sierpnia 2012, 16:41:12 »
Znalazłem błąd przy uruchamianiu. W ładowaniu piszę GroundInit jeszcze dwie inne następne linijki. A następnie zamyka się i to koniec.
Log.txt

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2012-03-13, release 1.7.530.325.
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, Ra, hunter and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGL Version:
1.1.0
Supported extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
Ra: No VBO found - Display Lists used. Upgrade drivers or buy a newer graphics card!
Max texture size: 1024
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Display Lists font used.
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Loading scenery from td.scn
textures\rail_screw_used1.dds

Poprawiono wklejony kod.
ABu

113
Pomoc w tworzeniu / Odp: Małe pytanko dotyczące nowszych lokomotyw.
« dnia: 08 Sierpnia 2012, 17:25:11 »
Ale czy np nie dało by się zrobić że od zewnątrz nowsza lokomotywa  np. taurus a od środka podrasowane EU07(lub coś w tym stylu pomieszania trochę z tego, trochę z tego)?
Możesz sobie tak zrobić na własny użytek. Tylko kwestia tego, czy faktycznie coś chcesz zrobić, czy tylko oczekujesz, że ktoś inny to zrobi. Jeśli chcesz coś zrobić, to możesz na początek wstawić sobie kabinę od EU07, a w miarę jak zbierzesz potrzebną wiedzę i doświadczenie, ulepszyć sobie to, albo nawet zrobić tak, jak powinno być.
Chętnie bym coś zrobił tyle że nie bardzo wiem jak. Na początek nie wiem w jakim programie i czy mógłbym użyć czyichś tekstur. Jeżeli chodzi o tekstury interesują mnie tekstury kabiny ET22-2000 a wygląd zewnętrzny na początek traxxa i samemu zacząć robić taurusa. Z góry za informację dziękuję.

114
Pomoc w tworzeniu / Małe pytanko dotyczące nowszych lokomotyw.
« dnia: 26 Lipca 2012, 15:48:04 »
Wiem z tego co pisaliście że nowszych lokomotyw prowadzić za bardzo się nie da. Ale czy np nie dało by się zrobić że od zewnątrz nowsza lokomotywa  np. taurus a od środka podrasowane EU07(lub coś w tym stylu pomieszania trochę z tego, trochę z tego)?

Strony: 1 2 3 [4]