Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MKamilpkp

Strony: 1 [2]
31
Pomoc doraźna / Problem z pośpiesznym w Drawinowie
« dnia: 18 Stycznia 2013, 17:04:48 »
Precyzując temat. Problem polega na tym, że pośpieszny po opuszczeniu Grodziska Zachodniego, wyjeżdża na szlak i po minięciu posterunku odgałęźnego zatrzymuje się, blokując cały ruch i jednocześnie uniemożliwia dalsze prowadzenie scenariusza. Chodzi mi o skład, z którym w pierwszej misji towarowej mijamy się w Grabówku. Co może być tego przyczyną?

Z góry dziękuję za pomoc.

32
Tabor / Odp: Problem z ET42
« dnia: 16 Stycznia 2013, 20:52:26 »
Przyczyną, może też być bałagan w folderze z symulatorem. Też tak miałem po zainstalowaniu SPKS. Po zainstalowaniu wszystkiego na nowo i defragmentacji dysku, chodziło już normalnie.

33
Dwa screeny z linii 053.
1. Oczekiwanie na Ms2 przy punkcie kontrolnym.
2. EP07-242 wyjeżdża z Turowa z pośpiesznym na haku.

34
"Sputnik" ze składem oliwkowej "Bipy" i wagonem bagażowym zbliża się do Alakowic w słoneczne letnie popołudnie.

35
Tabor / Odp: Problem z ET42
« dnia: 25 Grudnia 2012, 19:15:48 »
Dziękuję Panowie za pomoc, tak zrobię.

36
Tabor / Odp: Problem z ET42
« dnia: 25 Grudnia 2012, 19:13:10 »
Zbiornik 9, cylinder 0 , przewód idealne 5.

37
Tabor / Odp: Problem z ET42
« dnia: 25 Grudnia 2012, 18:48:36 »
MaSzyna na moim komputerze działa dobrze, ale pod warunkiem, że wszystkie pozostałe programy są wyłączone. Próba odpalenia maszyny z programem do nagrywania nie wypali, ale uruchamiam lokomotywę tak jak trzeba. Po podniesieniu pantografu uruchamiam Shift+> i zamykam WS-a. Potem, przetwornica i sprężarka, a jak ciśnienie w zbiorniku się podniesie luzuję hamulec. Potem nastawnik kierunku ustawiam na pozycję i odblokowuję ED (nie wiem czy dobrze zrozumiałem instrukcję, wrzucam na nastawniku bocznikowania -1 i dodaję pozycji na nastawniku jazdy) potem schodzę na 0 nastawnikami jazdy i bocznikowania. Po wrzuceniu pierwszej pozycji wskazówka prądu na silnikach zaledwie dygnie i opada. Nie słychać trzasku zamykanych styczników, ani nie widać jakiegokolwiek ruchu lokomotywy.

  Dodano: 25 Grudnia 2012, 18:51:31
Co zrobić jeżeli wymieniony już wyżej przez kolegę Irek_Wd problem pojawia się ciągle? To jest, przy wrzuceniu nastawnika jazdy na pierwszą pozycję, wskazówka, lekko podskoczy do góry i za chwilę znów opada. Odpalałem i próbowałem wszystkie loki po parę razy. Na każdym dzieję się to samo.
Wyłącz hamowanie ED.
Jak już wcześniej napisałem, wyłączam go, ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem informacje w pliku informacyjnym.

38
Tabor / Odp: Problem z ET42
« dnia: 25 Grudnia 2012, 18:36:28 »
Co zrobić jeżeli wymieniony już wyżej przez kolegę Irek_Wd problem pojawia się ciągle? To jest, przy wrzuceniu nastawnika jazdy na pierwszą pozycję, wskazówka, lekko podskoczy do góry i za chwilę znów opada. Odpalałem i próbowałem wszystkie loki po parę razy. Na każdym dzieję się to samo.

39
Tabor / Odp: Awaria wentylatorów oporowych na EP09.
« dnia: 20 Kwietnia 2012, 18:53:05 »
Dzięki wielkie.

40
Tabor / Odp: Awaria wentylatorów oporowych na EP09.
« dnia: 20 Kwietnia 2012, 17:14:23 »
Ok.Zobaczę. Na razie dzięki.

41
Tabor / Odp: Awaria wentylatorów oporowych na EP09.
« dnia: 20 Kwietnia 2012, 17:07:26 »
A styczniki liniowe?

42
Tabor / Awaria wentylatorów oporowych na EP09.
« dnia: 20 Kwietnia 2012, 16:56:16 »
Witam!

Mam problem. Podczas jazdy na EP09 lokomotywa wpadła w poślizg, zgasł wyłącznik szybki i zaświeciła się awaria wentylatorów oporowych. Jak pozbyć się jej w maszynie. W realu należy wyłączyć styczniki liniowe, a następnie zgasić przekaźnik nadmiarowy, ale czy tak samo robi się to w maszynie? Jeśli tak to proszę o skróty klawiszowe do tych czynności, bo na forum nic na ten temat nie znalazłem. Poza tym witam wszystkich na forum i proszę o wyrozumiałość, ale to mój pierwszy post.

Strony: 1 [2]