Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - sawe

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 18 Grudnia 2019, 18:44:50 »
Załączam log.txt, z problemem, który opisałem 6 grudnia.

2
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 07 Grudnia 2019, 18:01:39 »
Ten plik log.txt ma 21,2 MB. Czy trzeba go wypakować?

Zdanie rozpoczynamy z wielkiej litery i stawiamy spację po znakach przestankowych.
Log to zwykły plik tekstowy. Co tu chcesz wypakowywać? Masz go spakować, by zmieścił się jako załącznik. @Stele

3
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 06 Grudnia 2019, 22:32:37 »
A jak to się robi? Proszę o podpowiedz.

4
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 06 Grudnia 2019, 19:44:59 »
Witam.Mam pytanie do autora scenerii siecoola.Otóż w misji manewrowa 2, w końcowej części, po wyprowadzeniu wagonów kubłowych z punktu handlu kruszywami na tor 58, i po odpięciu się,nie zapala się sygnał Ms 2 na Tm 29, umożliwiający zjazd do lokomotywowni.W scenariuszu pisze, że po odstawieniu składu odpinamy loka i zjeżdżamy do lokomotywowni.Czy to jest jakiś błąd w eventach,czy tak już musi być?

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Czerwca 2019, 14:02:49 »
Witam.
Mam pytanie związane z ewentem zerowym, a mianowicie, lok wjeżdżający na tor z ewentem zero wyzwala zdarzenie jeszcze przed zatrzymaniem się.
Nie wiem czy ta zmiana jest zamierzona, czy to jest jakiś błąd w EXE.

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 22 Czerwca 2018, 14:14:41 »
WITAM!

Zauważyłem, że na najnowszym exe eu07-x86_180621 nie budzi lokomotyw
event start_active putvalues 5.0 none 0.1 0.1 0.1 Jump_to_order 0 0 endevent.
Może ktoś jeszcze to sprawdzić?

7
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 15 Czerwca 2018, 21:20:31 »
Sprawdziłem tą wersję na paczce 1805 i exe eu07-x86_180612. Działa u mnie prawidłowo.

8
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Czerwca 2018, 20:47:01 »
Teraz jest w porządku. Dzięki za poprawkę.

POZDRAWIAM

9
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 12 Czerwca 2018, 12:52:26 »
Może problem dotyczy tylko eu07-x86. W załączeniu screen td z najnowszej paczki MaSzyna1805.
Jeszcze dołączam ten sam screen na orginalnym exe z tej paczki.                       

10
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 10 Czerwca 2018, 14:44:25 »
Witam.
Zauważyłem, że od exe 180531 nie wyświetlają się poprawnie zwrotnice. Czy może ktoś to potwierdzić?
W załączeniu screeny.

11
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Grudnia 2017, 19:06:11 »
Nie potwierdzam , uruchomiłem TD z EU07 i wszystko gra. Może podaj na jakim typie lokomotywy masz ten błąd.
Nadal nie mam możliwości podłączenia składu na klawiaturze numerycznej na laptopie. Jest w ogóle możliwość naprawienia tego problemu?

Miałem podobny problem. Na klawiaturze numerycznej miałem insert przypisany tylko do klawisza 0 który od pewnego czasu przestał działać na nowych exe. Wymiana klawiatury (komputer stacjonarny) usunęła ten problem.

12
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 30 Marca 2017, 20:37:30 »
Załączam log.

13
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 30 Marca 2017, 19:22:05 »
Normalna klawiatura przy stacjonarce. Zainstaluję na nowo symulator i sprawdzę czy będzie dobrze.
Dziękuję serdecznie za odpowiedzi.
Dodam jeszcze, że AI dołącza się bez problemu, dotyczy to zarówno lokomotyw elektrycznych jak i spalinowych.

14
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 30 Marca 2017, 18:36:51 »
Odłącza dobrze, odjeżdżam kawałek, dojeżdżam, wciskam Insert i sprzęg nie chce zaskoczyć tylko słychać syk powietrza i lok zahamowany na ful.

15
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 30 Marca 2017, 18:16:42 »
Brak łączenia występuje wszędzie, na starszych exe to nie występuje. Korzystam z systemu win xp, być może dlatego, nie mam pojęcia.

16
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 30 Marca 2017, 17:20:55 »

Zglaszasz blad w jakims wydaniu exe z przed miesiaca. Nie lepiej pobrac najnowsze exe?

Od eu07++170301 do najnowszego jest tak samo. Wciśnięcie Shift+Insert czy tylko Insert skutkuje nagłym hamowaniem.

17
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 30 Marca 2017, 16:57:39 »
Witam.
Od eu07++170301 nie można dopiąć loka do składu ( Shift+Insert). Nie wiem czy to jest jakiś błąd, czy służą do tego inne klawisze. Dodam, że AI nie ma z tym problemu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

18
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 19 Lutego 2017, 00:19:05 »
Cytuj
Komus chyba sie to tez przytrafilo wczesniej w watku. Dla pewnosci, czy czlony sa polaczone sprzegiem +128? Tzn polaczenie +191 albo -63?

Po zmianie sprzęgu na -63 odczepianie działa prawidłowo.

19
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 18 Lutego 2017, 22:37:41 »
Witam.

Jeszcze na temat ET41 i ET42. Otóż na eu07++ te lokomotywy prowadzone przez AI w czasie manewrów nie odłączają się od wagonów, tylko rozłączają się i pierwszy człon jedzie dalej. Być może występuje to tylko u mnie.

20
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 13 Lutego 2017, 21:58:54 »
Nie potwierdzam braku możliwości uruchomienia ET42-166.
Witam.
Pewnie chodzi o ET41- ... z folderu v2. Tych lokomotyw rzeczywiście nie można uruchomić.

21
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 19 Stycznia 2015, 16:43:18 »
Czy ktoś może potwierdzić działanie scenariusza L61+L144_pospieszny?U mnie na paczce 08.13 ze wszystkimi patchami wywala- player train not exist. w załączeniu log oraz errors.

Potwierdzam występowanie tego błędu u mnie. Również wyskakuje komunikat "player train not exist".

W pliku l61+l144_pospieszny.scn znajdź linijkę:
node -1 0 nazwa eventlauncher 0 0 0 -1 none 1431 zdarzenie_poczatkowe none  end//SKP: Zastępuje KeyCtrl01
Następnie za end zrób spację. Prawidłowy wygląd to:
node -1 0 nazwa eventlauncher 0 0 0 -1 none 1431 zdarzenie_poczatkowe none  end   //SKP: Zastępuje KeyCtrl01


22
Na warsztacie / Odp: Patch_MaSzyna_10_14
« dnia: 05 Grudnia 2014, 19:22:19 »
Sceneria l053-sluzba-4-night_v2 , lokomotywa EU07-523, wycieraczki i lusterka boczne poruszają się niezależnie od całej kabiny.

Skopiuj do maszyny załączony plik. Powinien pomóc.

Strony: [1]