Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - pudel

Strony: 1 [2] 3 4
31
Publikacje / Zima zawitała w symku:)
« dnia: 21 Grudnia 2006, 21:32:26 »
Cytat: "programista"
nowe sterowniki do grafiki .


jak nowe?? z tego co wiem do tak starej kart mozna uzyc sterow max 6.7 czy 6.8 bodajze nie pamietam musisz poczytac release notes na stronie ati

32
Bocznica / Odp: Zima zawitała w symku:)
« dnia: 20 Grudnia 2006, 17:25:00 »
bardzo udana rzecz, gratuluję Twórcom

33
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 20 Grudnia 2006, 13:59:33 »
Cytat: "defiler"
Cytat: "pudel"
po wprowadzeniu zmian skład ed72 nie jest widoczny w start.exe


W pliku dynamic.dat wpisy od ED72 wklep recznie i uzywaj tylko WIELKICH LITER.

zadziałało dziękuje

34
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 20 Grudnia 2006, 13:02:37 »
po wprowadzeniu zmian skład ed72 nie jest widoczny w start.exe

35
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 20 Grudnia 2006, 12:25:33 »
mam podobny problem a powinno sie zaladowac
wpisy w scenerii:
node -1 0 ED72-020ra dynamic PKP\ED72 eD72-020ra 6ba 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sa dynamic PKP\ED72 eD72-020sa 6bs 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020sb dynamic PKP\ED72 ed72-020sb 6bsb 0.0 connected 23 0 enddynamic
node -1 0 ED72-020rb dynamic PKP\ED72 eD72-020rb 6bb 0.0 connected 0 0 enddynamic

plik dynamic:
6ba1
ED72-ra
1

6bs1
ED72-sa
0

6bsb1
ED72-sb
0

6bb1
ED72-rb
0

probowalem odpalic symka z wpisami bez jedynek (6ba, 6bs...) ale rowniez proba zakonczyla sie fiaskiem
log: http://www.sendspace.com/file/asbt15
sprawdzalem na prau traskach i symek sie wyklada, zaznaczam ze modele i wszystko jest bo to paczka defilera

jeszcze jeden blad gdy wstawie ep23

Nie umieszczaj dużych obrazków (wymiary powyżej 400×300 pikseli) bezpośrednio w poście. Używaj ImageShack, do którego ramkę masz poniżej obszaru wprowadzania tekstu. Na forum kopiuj link Thumbnail for forums
Oli_EU

36
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 03 Grudnia 2006, 16:21:03 »
Cytat: "Mariusz1970"
Zapraszam ponownie do tamtego wątku (nawiasem mówiąc trzeba było ściągać wtedy, gdy linki działały). Zauaktalizaowałem link.
SM31-165 posiadasz?, bo był już SM31, ale to dumb. Może go masz, ale w innym katalogu niz wpis w scenerii. Wygląda na to jakbyś tych modeli nie miał lub źle je zainstalowałeś i taka jest moja diagnoza. Powinieneś sobie poradzić jako informatyk.


no wiec wgralem brakujace teksturki na ktorych wywalal sie symek w odpowiednie miejsce zdefiniowane w scn i  co zauwazylem:
1) to co na screenie poniżej
2) w starcie nadal są 3 misje bez sm31, wszystkie sie ladują log zamieszczam rowniez ponizej http://www.sendspace.com/file/5sjjto
[img=http://img370.imageshack.us/img370/1621/texturkier6.th.jpg]

37
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 03 Grudnia 2006, 13:26:19 »
Cytat: "Mariusz1970"
pudel, kiedyś na forum Akvin napisał:
Cytuj
...Zaznaczam że nei jestem informatykiem, ale: ....


Ty na to:
Cytuj
no widzisz a ja jestem....


Jak na informatyka, to co najmniej dziwne te Twoje pytania.
Zainstaluj:SM31-165 i Gkks lub zmień składy na takie jakie posiadasz.
Każdemu przed uruchomieniem nowej trasy polecam wątek:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3827


owszem ale najdziwniejsze jest w tym to ze sm31 i gkks posiadam inaczej bym nie pisal o tym bledzie
co do przeszukiwacza tego co nie ma chetnie bym go wykorzystal w celu zdiagnozowania bledu gdyby linki dzialaly w tym watku

38
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 03 Grudnia 2006, 09:37:48 »
Cannot load dynamic object sm31-165 from
pkp\sm31-165\411d Error=-8@0

a później

Cannot load dynamic object 2251-705200-3 from
pkp\gkks\gkks Error=-8@0

39
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 02 Grudnia 2006, 22:24:40 »
Cytat: "Krzysiek626"
Trzeba sobie ściągnąć wagony res lub wymienić je na inne w pliku scn


a blad z sm31?

40
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 02 Grudnia 2006, 21:19:49 »
Cytat: "Macianty"
U mnie wyskakuje błąd
Cannot load dynamic object 2251-705200-3 from
pkp\res\res51 Error=-8@0
Cannot load dynamic object 2251-705200-3 from
pkp\res\res51 Error=-8@0

przy próbie odpalenia obojętnie której mapy.


ten blad u mnie rowniez wyskakuje po pominieciu klawiszem OK bledu z sm31 po czym symek sie zawiesza i trzeba go zamknąć killując go

41
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 02 Grudnia 2006, 21:17:09 »
1) w start.exe nie wyswietla sie misja z sm31 tylko 3 pozostale
2) przy probie odpalenia jakiejkolwiek z tych trzech symek wypluwa - couldn't load object sm31 (co do kabiny sm31 probowalem rowniez tą z dzialu tabor z tym samym skutkiem)

42
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 02 Grudnia 2006, 20:16:07 »
wgralem i nie mam misji manewrowej :P mam model sm31 a na nim sie wywala symek

43
Pomoc doraźna / Wieszanie się komputera
« dnia: 29 Listopada 2006, 17:10:31 »
format c: to ostatecznosc ale powyzsze zabiegi typu scandisk czy antyvir warto wykonac (to drugie nawet dwoma np. avast i mksonline)
sprobuj wlaczyc tryb debugowania w symku i pojezdzic masz dosyc dobry sprzet a u mnie tylko w tym trybie moge normalnie grac ;)
polecam paczke mariusza i defilera

44
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 20 Listopada 2006, 11:06:29 »
bardzo fajna traska jeszcze dodac pare eventow i bedzie jeszcze lepsza :)

mam pytanie - gdzie mozna znalezc traske Wingera?

45
Publikacje / Bałtyk
« dnia: 15 Listopada 2006, 10:25:35 »
Cytat: "Krzysiek626"
Poprawki które wprowadziłem ( lista w poprzednim moim poście) przy wsparciu Mariusza1970 i Defilera ( wsparcie techniczne i moralne) jakby zamknęła moje dotychczasowe możliwości. Ponieważ wszystkie zmiany przeprowadziłem za pomocą notatnika zajęło mi to chwilkę. Do początku grudnia niestety nic już przy trasce nie zrobię, może tak jak pytał @Defiler będzie ktoś chętny napisać sprawnie te kilka może kilkanaście eventów. Dla sprawnego "evenciarza"
nie powinien być to wielki kłopot. Teraz traska jest w testach u innego kolegi i na sobotę powinna być ogólnodostępna.


czekamy z niecierpliwoscia :)

46
Trasy / Kłopot z trasą Transylwania
« dnia: 14 Listopada 2006, 21:21:22 »
wlasnie ma ktos moze linka do tej traski bo na stronie glownej link is dead

47
Bieżące Symulatorowe / Train Simulator czy MaSzyna? A może jednak TRS?
« dnia: 14 Listopada 2006, 19:16:35 »
Cytat: "kruger"
Wszystko zalezy od tego czy dodatek jest w formie instalatora czy po prostu archiwum. Jesli instalator to nie ma problemu, dajes przy instalacji sciezke np "d:\gry\train simulator\trains" i po klopocie. Jesli to archiwum to trzeba recznie przegrac pliki lokomotywy do utworzonego katalogu w "train simulator\TRAINS\TRAINS", np EU07, a nastepnie wrzucic tam katalogi CABS i SOUND. Kolejnym krokiem jest utworzenie skladu z nowa lokomotywa w edytorze.

Co do drugiej czesci pytania to trs2006 jest raczej zabawka niz symulatorem, msts jest od niego o wiele lepszy, bardziej realistyczny, choc brakuje paru rzeczy z trs, np przechodzenia do innych lokow i kabin (co prawda patch 1.6 rozwiazuje ten problem, ale tylko czesciowo), brak kabin 3d, brak kolysania skladu, brak mozliwosci ukladania skladu w dowolnym miejscu trasy itp...


moze jakies linki do paczek z trasami ? ;)

Dodano po 30 sekundach:

 
Cytat: "piotrek-"
Cytat: "Krzysiek626"

To już chyba na innym forum należy zapytać. To forum dotyczyło do tej pory MaSzyny. A może coś się zmieniło?

Takie tematy dodają różnorodności i urozmaicają forum. Przecież w dziale inne jest wiele dupereli.

wlasnie mialem to pisac

48
Bieżące Symulatorowe / Train Simulator czy MaSzyna? A może jednak TRS?
« dnia: 14 Listopada 2006, 13:25:28 »
mam pytanie do człowieka obeznanego z M$TS ażeby powiedzial co trzeba zainstalować aby móc pojezdzić polskimi lokami na polskich trasach w M$TS
i czy kolega grał w trainz 2006 w którym ponoc bardzo ciekawą opcja jest gra multi na jednej scenerii
pozdrawiam

49
Na warsztacie / UNOFF REV041006
« dnia: 10 Października 2006, 21:03:46 »
teraz na trasie SDR epką w ogóle nie da sie ruszyć ale ogólnie jest ok

50
Na warsztacie / UNOFF REV041006
« dnia: 10 Października 2006, 13:39:05 »
Cytat: "queuedEU"
Zawsze mozna powiedziec, ze zostal zablokowany w celach prywatnych ;).
Pudel, oidp to Ty zawsze miales z czyms problemy, - ostatnio z dzwiekiem, a dowodem na to moze byc chodzby Twoj EU07.INI (teraz EU07.CFG w katalogu data). Bo jak juz wspominalem, ktoras tam wersja start.exe ma buga, ktorego niestety poprzednia wladza nie usunela :] wiec widzisz ;-d. Czy komus jeszcze nie dziala fullscreen? :>


hehe no to juz widze ;P <ashamed>

51
Na warsztacie / UNOFF REV041006
« dnia: 10 Października 2006, 13:16:44 »
Cytat: "queuedEU"
Cytat: "Bart"
Cytat: "queuedEU"
Spokojnie, spokojnie - jutro apdejt :)


Czyli jedna poprawka i 10 kolejnych rzeczy niedziałających :)
Nie ma to jak Syzyfowe prace.


Aj lav it!!


Co tu sie bede rozpisywal? Temat szpieguja, nowe technologie chca przechwycic ;). Poprostu testowac. Lista zmian w pliku changes.txt


LISTA ZMIAN ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

REV101006

1. poprawiona fizyka hamulcy
2. obsluga automatycznych wycieraczek W/w (kabina obslugujaca je - w katalogu extras)
3. nowy load screen
4. zamiana ineistniejacego modelu w SCN na defaultowy z katalogu IP/default.t3d
5. screenshot (F12)


pomimo ustawionego fullscreena odpala sie w oknie

52
Na warsztacie / UNOFF REV041006
« dnia: 08 Października 2006, 23:06:21 »
spróbuj z włączonym debugmode i zobacz te miejsca jestem ciekaw rezultatów

53
Publikacje / Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 09 Października 2006, 12:53:28 »
u mnie wlasnie na nim wszystko dziala ;) przynajmniej do tej pory... jak przetestuje wszystko to napisze

zapomniałem się spytać czy na exe z paczki defilera objaw walenia w mur ustępował po włączeniu debugmode?? ja pamiętam że jak testowałem ten problem to jednak nadal on egzystował mimo debugmode włączonego

Dodano po 17 godzinach 56 minutach:

 
Cytat: "Krzysiek626"
To exe co chwila się sypie, jest to wersja rozwojowa. W tej sprawie pisz w wątku o exe. u mnie wywala się po mniej więcej 5 minutach.


tak po sprawdzeniu stwierdzam że to była wina exeka na starym wszystko dziala
miejmy nadzieje ze w nowym exeku problem uderzenia w mur zostanie rozwiązany bez konieczności włączania trybu debug
na exeku z paczki defilera przy wlaczonym debug mode problem ten w ogole nie wystepuje na moim sprzecie

54
Publikacje / Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 08 Października 2006, 18:09:07 »
tak wgralem UNOFF REV041006 ; przejechalem snką trase natomiast epką nie moge ruszyc z miejsca jakby nie miala siły ciągnąć składu; w misji kiblem  czekam na wjazd 2 skladow po czym intercity dostaje sygnal na wyjazd i nie reaguje; zastanawiam sie czy to po prostu nie trzeba jeszcze poczekac

55
Publikacje / Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 08 Października 2006, 17:48:13 »
Cytat: "Krzysiek626"
W paczce Defilera wszystko działa, wielokrotnie sprawdzane i potwierdzone. Nie wiem jaką masz paczkę i co w niej zmieniałeś, tak samo z siebie nie mogło przestać działać.


nic w niej nie zmienialem wgralem tylko nowe exe i ustawilem ini;
przed chwila przejechalem jednak sn - trzeba bylo nie ruszac sie z miejsca a ja podjechalem pod semafor
co do epki nie moge ruszyc nia w tym sensie że jakby nie miala w ogole sily ciagnac skladu, sypie piachem a tu ledwo ledwo

56
Publikacje / Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 08 Października 2006, 16:28:00 »
Cytat: "Krzysiek626"
Cytat: "pudel"
w misji z sn61 ile trzeba czekać na zezwolenie wyjazdu??


3 minuty.

czekalem ponad 6 i nic!
a w drugiej misji nie moge epką ruszyc z miejsca nie wiem co jest grane ;)
w 3 misji z en57 czekam bez konca rowniez na wyjazd, intercity go dostaje ale ciagle stoi
czy to moze byc wina najnowszego exeka czy trzeba jeszcze dluzej poczekac??

57
Publikacje / Trasa Strzęsowiec-Karpice
« dnia: 08 Października 2006, 13:45:31 »
w misji z sn61 ile trzeba czekać na zezwolenie wyjazdu??

58
Na warsztacie / UNOFF REV041006
« dnia: 07 Października 2006, 16:43:23 »
Cytat: "queuedEU"
Hehe Widze hunter ze twoje exp() niezle namieszalo - polowa forum narzeka na hamulce :)

Cytat: "pudel"
niestety na calkowie bład nadal egzystuje ale za to przejechalem linie 546


Odpal na advdebug i zapodaj log :). Co do tego, ze nie masz dzwiekow - masz spieprzony EU07.INI - efekt bugu w starterze ;]




Pozdrawiam.
soundenabled // (no) yes: wylacza logike rozmyta sluzaca do detekcji awarii, wlacza klawisze pomocnicze to na yes i mam dźwiek takze jest ok a co do walenia w mur wlacze i zapodam log; wyczailem ze jak wlaczam debugmode oraz zapisywanie do pliczku parametrow blad nie wystepuje :P


Wsadź te parametry (te, które usunąłem) w jakiś plik tekstowy i podaj tu link do niego.
Andrzej.

59
Na warsztacie / UNOFF REV041006
« dnia: 07 Października 2006, 12:47:04 »
niestety na calkowie bład nadal egzystuje ale za to przejechalem linie 546

60
Na warsztacie / UNOFF REV041006
« dnia: 07 Października 2006, 12:29:58 »
Wszystko działa! Nie ma błędu uderzenia w ścianę jak narazie nie zauważylem go moge zagrac ;)

Strony: 1 [2] 3 4