61
Na warsztacie / UNOFF REV041006
« dnia: 07 Października 2006, 11:26:13 »
wgralem ostatnia poprawke wszystko cacy odpala sie przez start.exe lecz nie slysze kompletnie silnikow lokomotyw oraz hamulców; slychac natomiast przełączniki
moj pliki ini:
// ustawienia (w nawiasie wartosci default)
sceneryfile quarkmce.scn // domyslny plik ze sceneria, chyba ze w linii komend bedzie: -s filename
humanctrlvehicle eu07-485 // domyslny pojazd sterowany przez gracza, chyba ze w linii komend bedzie: -v vehiclename
width 1024 // szerokosc ekranu
height 768 // wysokosc ekranu
bpp 32 // (16) kolor (16 lub 32 bitowy)
fullscreen yes // (yes) tryb pelnoekranowy
freefly yes 20 10 -20 // (no x y z) yes: mozna latac po calej trasie
wireframe no // (no) wyswietlanie tylko linii (uwaga, niektorych krawedzi moze nie wyswietlac)
debugmode yes
soundenabled // (no) yes: wylacza logike rozmyta sluzaca do detekcji awarii, wlacza klawisze pomocnicze
soundenabled yes // (yes) no: wylacza odgrywanie dzwiekow przestrzennych
renderalpha yes // (yes) no: wylacza wyswietlanie polprzezroczystych tekstur i linii
physicslog no // (no) yes: wlacza zapisywanie parametrow fizycznych dla wszystkich obsadzonych przez ai lub czlowieka pojazdow
debuglog no // (yes) yes: wlacza zapisywanie informacji o uruchamianiu i przebiegu dzialania programu
adjustscreenfreq yes // (yes) yes: wlacza poprawke na czestotliwosc odswiezania monitora
mousescale 3.2 0.5 // czulosc myszy, mozna dawac ujemne dla invert mouse, default: 3.2 0.5
enabletraction yes // (yes) no: wylacza poszukiwanie trakcji nad pantografami, sa one podnoszone na stala wysokosc
loadtraction yes // (yes) no: wylacza ladowanie elementow trakcji elektrycznej
livetraction yes // (yes) no: wylacza zaleznosc napiecia maszyny od trakcji elektrycznej
ok problem wykryty ide dalej testowac ;)
moj pliki ini:
// ustawienia (w nawiasie wartosci default)
sceneryfile quarkmce.scn // domyslny plik ze sceneria, chyba ze w linii komend bedzie: -s filename
humanctrlvehicle eu07-485 // domyslny pojazd sterowany przez gracza, chyba ze w linii komend bedzie: -v vehiclename
width 1024 // szerokosc ekranu
height 768 // wysokosc ekranu
bpp 32 // (16) kolor (16 lub 32 bitowy)
fullscreen yes // (yes) tryb pelnoekranowy
freefly yes 20 10 -20 // (no x y z) yes: mozna latac po calej trasie
wireframe no // (no) wyswietlanie tylko linii (uwaga, niektorych krawedzi moze nie wyswietlac)
debugmode yes
soundenabled // (no) yes: wylacza logike rozmyta sluzaca do detekcji awarii, wlacza klawisze pomocnicze
soundenabled yes // (yes) no: wylacza odgrywanie dzwiekow przestrzennych
renderalpha yes // (yes) no: wylacza wyswietlanie polprzezroczystych tekstur i linii
physicslog no // (no) yes: wlacza zapisywanie parametrow fizycznych dla wszystkich obsadzonych przez ai lub czlowieka pojazdow
debuglog no // (yes) yes: wlacza zapisywanie informacji o uruchamianiu i przebiegu dzialania programu
adjustscreenfreq yes // (yes) yes: wlacza poprawke na czestotliwosc odswiezania monitora
mousescale 3.2 0.5 // czulosc myszy, mozna dawac ujemne dla invert mouse, default: 3.2 0.5
enabletraction yes // (yes) no: wylacza poszukiwanie trakcji nad pantografami, sa one podnoszone na stala wysokosc
loadtraction yes // (yes) no: wylacza ladowanie elementow trakcji elektrycznej
livetraction yes // (yes) no: wylacza zaleznosc napiecia maszyny od trakcji elektrycznej
ok problem wykryty ide dalej testowac ;)