Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - czapka

Strony: [1]
1
Trasy / Jelitkowo - Nowy Sad
« dnia: 01 Lipca 2006, 07:47:11 »
Jelitkowa bez trakcji nie dawałem bo myślałem że nie ma potrzeby.Jeżeli ktoś chce to wstawie te pliki.

2
Trasy / Jelitkowo - Nowy Sad
« dnia: 28 Czerwca 2006, 19:54:53 »
http://rapidshare.de/files/24389622/pit_N.rar.html
dodałem dwa pliki to co jest teraz do ściągnięcia to cała trasa u mnie chula jak trzeba.Przed daniem na rapidshare przetestowałem żadnego błędu.

3
Trasy / Jelitkowo - Nowy Sad
« dnia: 28 Czerwca 2006, 15:49:12 »
w plikach musisz wymienić wszystkie składy najlepiej skopiuj z np.Bochni składy i wklej do plików pit-tr i pit- tr EN57,powinno chodzić bo u mnie po tej operacji działa.

4
Trasy / Jelitkowo - Nowy Sad
« dnia: 28 Czerwca 2006, 14:29:12 »
http://rapidshare.de/files/24361415/scenery_PIT.rar.html
pod tym adresem jest jelitkowo z semaforami

5
Trasy / Jelitkowo - Nowy Sad
« dnia: 27 Czerwca 2006, 07:28:26 »
Dzisiaj po południu wysyłam o czym poinformuję.

6
Trasy / Jelitkowo - Nowy Sad
« dnia: 26 Czerwca 2006, 17:59:11 »
dzisiaj postaram się odnależć trasę o czym dam znać.

Dodano po 9 godzinach 45 minutach:

 Proszę kogoś o adres e-maila to mu prześlę,po prostu nie wiem na jaką stronę to dać a jest tego o ile się nie mylę 2Mb,trzeba zmienić składy bo wywalają błędy no i semafory nie świecą jak trzeba bo nie da się przejechać całej trasy.

7
Trasy / Jelitkowo - Nowy Sad
« dnia: 23 Czerwca 2006, 06:45:23 »
Z tego co się orientuję to gdzieś w archiwum moim mam jelitkowo w wersji z semaforami.Chcę tylko dodać że były błędy gdyż nie mogłem całej trasy przejęchać.Jak będę miał chwile czasu to poszukam i w jakiś sposób udostępnie ale trzeba coś zrobić z błędami.

8
Pomoc doraźna / paczka całościowa
« dnia: 10 Kwietnia 2006, 19:42:58 »
nie tak dawno ściągnąłem paczkę całościową w 3 częściach/archiwum samowypakowujące/ , po zainstalowaniu /a są tam prawie wszystkie trasy/sprawdzałem po kolei trasy i osłupiałem ani jednego błędu  wszystkie trasy chodzą wyśmienicie rozdzielczość mam najwyższą i płynność super.Po prostu dla mnie rewelacja.Zawsze miałem problemy z trasami ,teksturami itp.a teraz jak ręką odjął.Zainstalowałem Herby i bez najmniejszego błędu. Nawet EN 57 inna /chyba że jestem do tyłu z nowościami/ma rozległy widok na nastawnik przyżądy i szybkościomierz jak również lampki kontrolne.
Tak że ja mam problem rozwiązany.Wielkość to ok. 140 Mb.

9
Na warsztacie / Blachownia-Częstochowa
« dnia: 10 Kwietnia 2006, 08:32:48 »
Cza ja coś pisałem odnośnie zatrzymania czoła pociągu nie, pisałem tylko odnośnie wskaźników We8a ,We9a,We9b.W 2000 roku była zmiana niektórych przepisówE1,pierwszy wskażnik We8a"początek jazdy bez prądu,drugi We9b ten z literą "L" dla lokomotyw i trzeci We9a dla EZT /można pobierać prąd z sieci/obecnie bez litery.Wskaźnik We9a dawniej był z lierą "I" oznaczał miejsce w którym EZT może pobierać prąd lub podnieść pantograf./dla pantografów inne wskaźniki i odlgłości/.Moja rozłąka z jazdą to ok 10 lat i stąd może drobna nieścisłość.A mnie po prostu chodziło tylko o wstawienie do trasy wskaźnika We9a i We3a.

10
Na warsztacie / Blachownia-Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 07 Kwietnia 2006, 18:23:21 »
Oglądnołem screny z trasy po prostu czuje się profesjonalizm/moje uznanie dla autora/ale mając teraz urlop z powodu nadmiaru wolnego czasu zabawiłem się MaSzyną i w każdej trasie zauważyłem brak wskaźnika poboru prądu dla EZT tzn:jest wskaźnik 1 "zakaz poboru prądu na silniki trakcyjne" następnym jest "można pobierać prąd na silniki trakcyjkne" ale tylko dla lokomotyw litera pod wskaźnikiem"L" następny wskaźnik powinien być  dla EZT litera"I" /odległość 3 składów EZT od wskaźnika "L"/Była to dopuszczalna ilość łączonych do siebie jednostek.Tak samo jest z opuszczeniem pantografów,podnoszą najpierw lokomotywy ,następnie EZT w odległości j.w.Nie jest to błacha sprawa bo np.podnosząc pantograf przy wskaźniku z "L" nasze pantografy EZT podniosą się w strefie   gdy mają być w stanie opuszczonym i po patykach.
pozdrawiam z eu

11
Poszukuję, chcę zrobić / Siersz-Szczakowa-Trzebinia
« dnia: 06 Kwietnia 2006, 08:36:52 »
Rzadko zabieram głos ale gwoli sprostowania powinno być albo Siersza- Trzebinia -Szczakowa lub Szczakowa-Trzebinia -Siersza.Od Trzebini do Sierszy praktycznie szlak nieczynny.Stacja w Sierszy to ruina.Ale odnośnie trasy byłem pewien że nie powstanie ,zabudowa Trzebini to duże zakłady przemysłowe wokół stacji potężna infrastruktura kolejowa z dworcem głównym i towarowym tak samo ze Szczakową.Wykonać realistycznie tę trasę to miesiące poświęcenia i wytrwałości.A tej koledze brakło /awaria dysku/.W dodatku to żadne koleje piaskowe jest to główny szlak Krakow-Wrocław czy Warszawa.Od Trzebini do Sierszy szlak zamknięty bo i kopalnia zamknięta i niema po co i z czym jeźedzić.

12
Publikacje / Linia 546
« dnia: 29 Grudnia 2005, 16:20:03 »
ja jeszcze odnośnie podłączenia loka do składu ,robiąc nakładkę eu07.exe
pozbawiłem się po prostu możliwości podłączenia składu do lokomotywy
próbowałem w ten i inny sposób /z kabiny ,wychylając się ,wyjście z lokomotywy/oczywiście poprzez insert i klapa.Mam zainstalowane eu07-160704-unoff.Myślę że to jakiś błąd być może śmieszny ale jest problem.Poza tym nie mam żadnych problemów.

13
Publikacje / linia 546
« dnia: 27 Grudnia 2005, 19:15:18 »
mnie wyskakuje:Parameters mismatch:dynamic object en57-795s from pkp\en57\6bs ,tak samo z eu07 może ktoś wytłumaczy coto jest.

Strony: [1]