Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wokulski

Strony: 1 [2] 3 4 ... 43
31
Tabor kolejowy / Odp: ET41 - Jazda na jednym patyku
« dnia: 25 Września 2017, 16:31:29 »
Patrząc przez okno dostrzegłem jamnika, który miał podniesiony tylko tylny pantograf w członie zwróconym do kierunku jazdy. Ciekawi mnie powód takiej sytuacji i to, jaki ona może mieć wpływ na lokomotywę. Zauważyłem to kiedy skład jechał z prędkością rozkładową, ciągnął za sobą gruszki.
Po czym wnosisz, że jechał z prędkością rozkładową? Dwa - jeśli był to niski numer, mógł po prostu zapomnieć przestawić kurków w korytarzu. Trzy - pantograf może być uszkodzony.

32
Bieżące Symulatorowe / Odp: Chabówka 2016 (20 sierpnia)
« dnia: 22 Sierpnia 2017, 20:24:59 »
Ja byłem. Ktoś z Was był?

33
Bieżące kolejowe / Odp: Najdłuższe składy pociągów
« dnia: 01 Lipca 2017, 21:12:56 »
Ja najwięcej ciągnąłem 43 wagony. To też jest zależne od długości torów w stacjach. Jak pociąg jedzie na biegu z punktu A do B to mogą ciągać po 50, ale jak ma co stację stój, to lipa.

34
Inne niekolejowe / Odp: Coś o sobie
« dnia: 31 Maja 2017, 12:51:11 »
Hah, jacy wtedy byliśmy piękni i młodzi xD. Teraz zostało tylko "i" :D.

35
Bocznica / Odp: Prędkość pociągu towarowego z popychem
« dnia: 19 Marca 2017, 20:53:22 »
Dzięki Boryc.

36
Poszukaj w instrukcji o prowadzeniu ruchu. Jak znajde czas to dam Ci znac.

37
60km/h.

38
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 19 Marca 2017, 14:20:18 »
Komisja na brak napięcia i wyzwolenie się WS...

39
Tabor kolejowy / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 11 Marca 2017, 13:41:55 »
Siema! Przedstawiam Wam zdjęcia na tekstury ET22-1083. Stan zdjęć na dzień 10.03.2017r. Myślę, że coś, ktoś z nich wytworzy.

Link --> http://eu07.pl/userfiles/14534/foto-ET22-1083.rar

40
Tabor kolejowy / Odp: Zakładanie sprzęgu.
« dnia: 22 Lutego 2017, 19:07:38 »
Mając odpowiednie ciuchy i nie przejmując się brudem to kolejności nie robi różnicy. Jednak zapinajac na końcu powietrze kontakt zderzak - ubrania jest nie do uniknięcia.

41
Tabor kolejowy / Odp: Zakładanie sprzęgu.
« dnia: 22 Lutego 2017, 17:31:06 »
Przepisy przepisami, ale widzę jak to wygląda w praktyce. Może być jak mówisz, ale przyznaj sam, że nie jest to wygodne.
PS. Ja Ci dam głodnemu chleb na myśli. Po prostu myślałem, że Ci chodzi o narządy bo wiesz...Jak człowiek ma pecha to w drewnianym kościele cegłą dostanie.

42
Bocznica / Odp: test-calkowo niebezpieczny pociag.7z
« dnia: 22 Lutego 2017, 14:40:09 »
Wytnij sceny z filmu, gdzie jest kawałek cycka i po kłopocie :-).

43
Bocznica / Odp: test-calkowo niebezpieczny pociag.7z
« dnia: 22 Lutego 2017, 14:04:54 »
Apelacja o "gołych cyckach" na bocznicę. To nie ma wplywu na scenariusz. Jak Ci się nie podoba, obróć maszynę. Zresztą...temat wałkowany i nudny jak "miesięcznica smoleńska".

44
Tabor kolejowy / Odp: Zakładanie sprzęgu.
« dnia: 22 Lutego 2017, 13:58:47 »
Jako dodatek, pozdrawiam "geniusza", który umieścił w instrukcji pierw łączenie haka, a później sprzęgu hamulcowego.
Ja Ciebie też pozdrawiam i ostrzegam przed oberwaniem w narządy główką sprzęgu (szczególnie przewodu roboczego), gdy lokomotywa odepchnie wagony..
Chodzi o zapinanie pociągu na postoju. I jakim cudem można dostać kurkiem roboczym po kulach? Nie raz dostało się po piszczelach, ale gdzie piszczele a gdzie kulki...

45
Bocznica / Odp: test-calkowo niebezpieczny pociag.7z
« dnia: 20 Lutego 2017, 18:32:37 »
Kubuś masz u mnie piwo (jak dojade autostopem do Chabówki).

46
Bocznica / Odp: test-calkowo niebezpieczny pociag.7z
« dnia: 20 Lutego 2017, 17:06:23 »
Dzięki za poprawę humoru. Chociaż, jak powiem, że "sprawdziłem AUTOSTOP" to raczej będę miał egzamin nie zaliczony, nie?
Nie żaden autostop tylko RADIOSTOP!
PS. Proszę administrację o zostawienie wielkości w/w słowa. Może kolega się nauczy, jaka różnica jest między AUTOSTOPEM a RADIOSTOPEM.

47
Bocznica / Odp: test-calkowo niebezpieczny pociag.7z
« dnia: 20 Lutego 2017, 16:14:06 »
Autostop Cię złapał? A to ciekawe. Nie znam takiego pojęcia na PKP.

48
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 17 Lutego 2017, 12:58:09 »
Jeśli jest zgoda na robienie nadgodzin...

49
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Lutego 2017, 12:54:44 »
Nie widzę w tym nic śmiesznego. Często można spotkać elektryczny wóz na torze bez sieci. Powodów odstawienia jest dużo a po co ma blokować tor.

50
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 16 Lutego 2017, 23:05:40 »
Prawda :).

51
Tabor kolejowy / Odp: Zakładanie sprzęgu.
« dnia: 15 Lutego 2017, 15:42:49 »
Jako dodatek, pozdrawiam "geniusza", który umieścił w instrukcji pierw łączenie haka, a później sprzęgu hamulcowego.

52
Tabor kolejowy / Odp: ZEZ. TV. Po co to wszystko?
« dnia: 24 Stycznia 2017, 14:41:38 »
Zauważ, że obecnie wszystkie dziewiątki i byki 20xy posiadają TV.
Nie wszystkie. ZEZ-TV mają od 22-2001 do 2027, zaś od 2028 jest zwykły ZEZ we wiadrze (no i odczuć można w kabinie brak monitora (pewnie koszty)). Słyszałem, że dwutysiączki mają iść w krzaki, a niektóre (tylko nie pamiętam czy Em czy Ek) mają zostać zmodernizowane na 22-12xx.

53
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Dźwiękowe includy
« dnia: 27 Grudnia 2016, 13:59:30 »
Dodam od strony praktycznej, że jadąc taką ET22 czy ET41 (czy innym elektrowozem) to jedyne co słychać przy pracujących przetwornicach to...pracujące przetwornice. Jest to na tyle głośne, że zagłusza wszelakie dźwięki z zewnątrz.

54
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 11 Listopada 2016, 14:06:02 »
Szkoda, że nie ma opcji "zalajkowania" posta, bo już dwa lajki by poszły do dwóch postów wyżej.

55
Nie rozpoczynając nowego wątka - niektóre scenerie nie posiadają rozkładu jazdy z kilometrażem, skąd mam wiedzieć gdzie się zatrzymać w takim przypadku?

Na czuja. Przed stacjami są takie czarne belki w białe paski.
Przed przystankami osobowymi jak już. Znajdź mi gdzieś wskaźnik W16 (po Twojemu czarne belki w białe paski) przed stacją...

56
Bieżące kolejowe / Odp: Ilość pantografów w lokomotywach dwuczłonowych
« dnia: 31 Października 2016, 09:45:11 »
To, że sieć nie wytrzyma naporu to jest przypadek raz na milion, po Oleśnicy bodajże 141 naprężała sieć tak, że podnosiła się o dobre 20-30 cm i nic się nie działo, nie raz widziałem nawet na starej sieci jamnika na 4 patolcach i nic się nie stało, to są osobliwe przypadki, a nie regularne jak to próbujecie przedstawić.
Jakby to był przypadek raz na milion to każda 41 ruszałaby na 4 patykach (na tej stacji, gdzie to się stało) a nie na 2. A Zachariasz parę postów wyżej napisał na ten temat więc nie będę go powtarzał. Dodam tyle, że u nas też połamał 4 patyki.
A co napraw...to ja zostawię to bez komentarza. Maszyna przychodzi po naprawie,  a oni nawet nie raczyli jej odwodnić,  także nie poruszajmy tematu napraw, przeglądów, etc.

57
Bieżące kolejowe / Odp: Ilość pantografów w lokomotywach dwuczłonowych
« dnia: 30 Października 2016, 12:56:54 »
Na 41 podniesienie czterech pantografów może skutkować tym, że wypchasz sieć. Niestety sieć jest jaka jest i na to wpływu maszynista nie ma. Wiadomo, że 2 pantografy nie mają takiego wyparcia, jak 4.

58
Pomoc w tworzeniu / Odp: Przedłużenie postoju na stacji
« dnia: 29 Października 2016, 13:56:35 »
Tak.

59
Na warsztacie / Odp: EP09 Specjal Pack
« dnia: 23 Października 2016, 14:03:03 »
Jak nie pasują? Przecież reflektorów nie zmieniano...

60
Na 1 screenie pod oknem jakoś dziwnie wygląda tekstura, tak jest w oryginale?

Strony: 1 [2] 3 4 ... 43