Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PX48-28

Strony: [1] 2 3 ... 9
1
Bieżące kolejowe / Odp: Ilość pantografów w lokomotywach dwuczłonowych
« dnia: 30 Października 2016, 19:40:55 »
To, że sieć nie wytrzyma naporu to jest przypadek raz na milion, po Oleśnicy bodajże 141 naprężała sieć tak, że podnosiła się o dobre 20-30 cm i nic się nie działo, nie raz widziałem nawet na starej sieci jamnika na 4 patolcach i nic się nie stało, to są osobliwe przypadki, a nie regularne jak to próbujecie przedstawić.

2
Bieżące kolejowe / Odp: Ilość pantografów w lokomotywach dwuczłonowych
« dnia: 30 Października 2016, 17:48:43 »
Dawno tu nie pisałem, ale jak to czytam to normalnie wszystkie hamulce puszczają. Wokulski, ty to słyszałeś czy uprawiasz radosną twórczość? Jamnik normalnie może na 4 patykach jechać, a historie o wypychaniu sieci, to jest hm.... pozostawię bez komentarza. Po każdej naprawie odbieraki są regulowane tak by do żadnych niepożądanych właściwości nie miały.

3
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 19 Września 2016, 20:39:54 »
No to będziemy prawdopodobnie razem na kursy chodzić :D Na badania psycho-techniczne już w KMP Wrocław nie dostaniemy się, dopiero październik, ja zająłem podobno ostatni wrześniowy termin.

4
Tabor kolejowy / Rozstaw reflektorów TV
« dnia: 29 Lipca 2016, 09:48:50 »
Witajcie, mam mały dylemat, potrzebuje rozstawu między reflektorami TV w EU07 (serii 4E), oraz wysokości od dolnej krawędzi pudła. Najlepiej jakby wymiary te były liczone od krawędzi ramki bo umożliwi mi to prawidłowe ich rozmieszczenie.
Za pomoc będę bardzo wdzięczny :)

5
Bieżące kolejowe / Odp: PKP Cargo idzie do prokuratury
« dnia: 19 Września 2014, 20:05:09 »
DB też złomowało lokomotywy, ale zobaczyli że się to nie opłaca i teraz prowadzą sprzedaż.   

6
Bocznica / Odp: Zagadkowe 2 puszki przy wagonie typu EAOS
« dnia: 02 Września 2014, 15:05:23 »
To nie są przypadkiem smarownice?

Jak nie wiesz, to nie odpisuj.
Benek

7
Niestety, norma.

8
Bieżące kolejowe / Odp: 20 lokomotyw PKP Intercity do modernizacji
« dnia: 04 Czerwca 2014, 22:27:15 »
I znowu dwie wersje, ach co za kraj jeden nie dosłyszy to dopowie. Druga wersja jest taka, że mają mieć jutro jazdy testowe między Wrocławiem a Opolem. Proszę o potwierdzenie którejś z wersji bo szlag już człowieka trafia.

Pisz uważniej, przecinek przed a Opolem był zbędny.
Benek

9
EP07-1032 jechała dziś na Wyspie, a nie 07-1031. Tak dla sprostowania.

10
Bieżące kolejowe / Odp: Powrót Parowozów do Chabówki?
« dnia: 05 Maja 2014, 12:40:08 »
Podobno 12:30 wyruszają z Wolsztyna.

11
Na warsztacie / Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« dnia: 27 Kwietnia 2014, 09:33:06 »
Mam pytanko odnośnie kabiny do EP07-2001, czy to jest kabina tymczasowa, czy kompromis? Kabiny EU07-15XX i EP07-20XX trochę się różną. Mam zdjęcia poglądowe rozmieszczenia przycisków na pulpicie jednej Papugi, więc jeśli autor by chciał mogę podesłać.

12
Tabor kolejowy / Odp: ST44 TVN Turbo "Odrobina Polski"
« dnia: 25 Marca 2014, 14:05:00 »
Ostatnio pracuje w Szczecinku.

13
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec trakcji parowej w Wolsztynie
« dnia: 18 Marca 2014, 20:18:48 »
Pisałem dokładnie to samo stronę wcześniej, tylko problemem nie jest węgiel, a stan techniczny parowozów i dostęp do części zamiennych (w szczególności zbyt wysokie koszty produkcji obręczy). Niemiec potrafi jak Polak przed II WŚ i mają, a u nas nie widzą sensu, bo nie ma zarządzcy z pomysłem i tu jest pies pogrzebany.

Bo u Niemca Panie to zabytkowy tabor głównie utrzymują mikole, a w Polsce to mikole głównie jęczą jak to dobrze jest w Reichu i beznadziejnie w Polsce. A z samego jęczenia to jeszcze żadno dziecko nie przyszło na świat...
Nie pisz takich rzeczy, a cegiełki na utrzymanie taboru to co? Sam płace co roku. Nie do końca sami "mikole" kolej im życia nie utrudnia i mają swoich sponsorów którzy pokładają pieniądze na historię nie tylko kolei, znajdź takiego w Polsce (nie pisze tylko o osobach prywatnych).

14
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec trakcji parowej w Wolsztynie
« dnia: 17 Marca 2014, 17:57:20 »
Pisałem dokładnie to samo stronę wcześniej, tylko problemem nie jest węgiel, a stan techniczny parowozów i dostęp do części zamiennych (w szczególności zbyt wysokie koszty produkcji obręczy). Niemiec potrafi jak Polak przed II WŚ i mają, a u nas nie widzą sensu, bo nie ma zarządzcy z pomysłem i tu jest pies pogrzebany.

15
Odnośnie malowań, to do końca roku zostanie tylko 07-174, o ile i ona się komuś nie odwidzi.

16
Pomoc w tworzeniu / Odp: Materiały filmowe na dźwięki do MaSzyny
« dnia: 15 Marca 2014, 22:28:10 »
Tutaj są dobre dźwięki baczność od SM42
t=86

18
.....natomiast przy obsłudze pociągów Szczecin - Przemyśl pracują głównie (a może nawet tylko?) lokomotywy Zakładu Południowego.

Fakt, mój błąd. Swoją drogą ciekawe co jest przyczyną opóźnienia dostawy.

19
mają iść na połączenie Przemyśl-Szczecin, czyli wychodziło by na Wrocław.

A dlaczego akurat Wrocław?
Bo załogi we Wrocławiu już są wyszkolone do obsługi Asynchrona, a ten obieg osługuje Wrocław.

20
002 ma iść do zakładu południowego, 003 do centralnego.
Info z pewnego źródła? Ja mam inne info, ale z mniej pewnego źródła i z tąd stąd pytanie. Wedle tego, co mi udało się ustalić, to 002 i 003 mają iść na połączenie Przemyśl-Szczecin, czyli wychodziło><by na Wrocław.


Pamiętaj o interpunkcji.
Rozi

21
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec trakcji parowej w Wolsztynie
« dnia: 11 Marca 2014, 22:47:28 »
Kasa. Nikt nie da pieniędzy na coś, co mu się nie zwróci. Witamy w kapitalizmie.
To nie kapitalizm tylko Polska, skorumpowana Polska, Niemcy też mają kapitalizm łącznie z Czechami i potrafią i MAJĄ! Co w komunie było wg ciebie lepiej?
Edit.
Tu się sprawa rozbija o pociągi planowe. Wcale mnie nie dziwi, że UM nie chce kłaść na kopciucha. Pochłania on naprawdę sporo kasy, a ludzie (prócz miłośników itd.) nie są zadowoleni z jazdy pociągiem prowadzonym trakcją parową.
Tu tylko o węgiel chodzi, lecz co się dzieje z parowozami jeszcze siedem lat temu czynnymi? To oczywiście pytanie retoryczne. Z samego materiału wynika nawet, że parowozy się kończą bo "nie ma" kasy.

Skończ z tymi politycznymi sprawami, bo przygarniesz kropka i zamknę temat.
Benek

22
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec trakcji parowej w Wolsztynie
« dnia: 11 Marca 2014, 22:36:11 »
A nikomu z was nie przyszło do głowy utrzymać parowozy dla pamięci, tak o po prostu? Tylko do prowadzenia pociągów sezonowo, lub tylko specjalne. Tak to z Polakami jest albo odstawić w krzaki i niech gnije, ale zajechać i potem i tak odstawić, czemu nie bierzemy przykładu z Niemców, albo chociażby z Czechów?

23
Pomoc w tworzeniu / Odp: Materiały filmowe na dźwięki do MaSzyny
« dnia: 10 Marca 2014, 16:07:35 »
Posiadam dźwięki syren 07-093 i 07-089 oraz hamulca lokomotywy. Chętny niech poda maila na PW.

http://eu07.pl/userfiles/8493/priv-bacz_i_pneu.zip

Proszę dodać pliki za pomocą uploadu.
adsim

24
A są takie przejazdy kolejowe że nawet jak kierowca się wychyli to nic nie widzi. I weź tu jeździj bezpiecznie.
W tej sytuacji pomaga tylko zdrowy rozsądek czyli wyjście z auta i upewnienie się czy nic nie jedzie.

Tak jasne wysiądź rozglądnij się wsiądź do samochodu wjedź na przejazd, a w tym momencie jakaś TLK pakuje ci się do samochodu bo szlakowa była do 100km/h. Śmiać mi się chce z takich mądrości osoby która w życiu prawdopodobnie nigdy nic nie prowadziła.

25
Dzisiaj na stacji Wrocław Mikołajów utrudnienia związane podobno z potrąceniem człowieka. Jest to informacja nieoficjalna.

Nie z przymiotnikami (w stopniu równym) piszemy łącznie.
Quark-t

26
Pomoc w tworzeniu / Odp: Materiały filmowe na dźwięki do MaSzyny
« dnia: 06 Marca 2014, 15:11:20 »
Posiadam dźwięki syren 07-093 i 07-089 oraz hamulca lokomotywy. Chętny niech poda maila na PW.

29
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 01 Lutego 2014, 10:04:35 »
Niemniej jednak w ostatnim zdaniu ma dużo racji.

Nie bardzo, bo to jest forum gdzie przekazuje się informacje, a w tym temacie wspiera się zdjęciami. Ważniejszy jest przekaz i myślę, że jeśli na zdjęciu można rozpoznać co to jest, to jest warte pokazania.

30
Bieżące kolejowe / Odp: Jest pierwsze zamówienie na Dragona
« dnia: 23 Stycznia 2014, 18:03:06 »
Mnie się wydaję trochę dziwne... Słyszałem, że Cargo czeka na decyzję UOIK w sprawie wykupienia spółki Lotos Kolej, a oni kupują nowe lokomotywy.

A nie jest to związane przypadkiem z wypożyczeniami 181 od STK?

Strony: [1] 2 3 ... 9