Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ark21

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Linia053 - Całkowo misja brutto
« dnia: 17 Lutego 2016, 22:43:32 »
Gratuluję autorowi i testerom, kawał dobrej roboty! Przepiękne jeziora. Przejechałem trzy części z włączonymi opcjami łamania oraz zasilania pantografów - nigdzie nie wywaliło WS, pantografy całe. Z drobnych błędów rzuciły mi się w oczy:
  • błędy w WOS-ie na odc. Wiliś-Macierzewo (im bliżej Wilisia, tym większa różnica w kilometrażu dla ograniczeń w WOS-ie i na scenerii, do 800 m), a ponadto podwójnie wpisane ograniczenia dla szlaku Żerniki-Skwarki,
  • na odc. Wiliś-Macierzewo prędkość rozkładowa wynosi 50 km/h (km 32,38-0,1) - czy tam nie powinno być wpisane 60 km/h dla km 32,38-2,04?,
  • w km 6,5 na odc. Dębica Towarowa-Dębica Osobowa następuje zmiana prędkości rozkładowej z 40 na 60 km/h - brak wskaźnika W27 (o ile jest wymagany, co do tego mogę się mylić),
  • w Swoszowicach, po ok. 2-3 minutach od podania, wygasza się sygnał zastępczy przed przejechaniem obok (screen 1),
  • Macierzewo Zach., zjazd z łącznicy - odwrócony wskaźnik W27 (screen 2),
  • Bohunowo Port, wjazd na stację - jeden z torów niepoprawnie przecina drogę (screen 3).
Załączam pliki errors. Plik nie generuje się dla części 1. Pozdrawiam.

2
Bieżące Symulatorowe / Odp: Realizm MaSzyny
« dnia: 26 Sierpnia 2011, 19:25:27 »
Przepraszam, nie wiedziałem, iż moja sugestia, która miała wpłynąć na kolejne scenariusze wywoła takie zdenerwowanie.  Proszę przeczytać mój pierwszy post (z 19:23), bo ten drugi był komentarzem do postu szoguna. Gdyby nie przesada z niecodziennymi zdarzeniami, byłoby niemal idealnie. Scenariusz mi na tyle odpowiada, że przejeżdżam go niemal codziennie.

3
Bieżące Symulatorowe / Odp: Realizm MaSzyny
« dnia: 25 Sierpnia 2011, 21:25:38 »
@Szogun, ale nie powinno być tak, iż codziennie dany pociąg z powodu dziwnej kumulacji wypadków jest opóźniony! Musi być taka możliwość, że nic się nie wydarzy. A jeśli już coś musi się wydarzyć, to niech tego będzie mało (np. 3 wydarzenia). Co opóźnia najczęściej pociągi o 10-15 minut? Raczej nie awarie semaforów na co trzeciej stacji. Na pewno nie wszystkie pociągi jeżdżą punktualnie. Ale tak jak w Gnieźnie zdarza się, że tylko co siódmy pociąg jest nieopóźniony, tak w Łukowie czy Siedlcach zdarza się, że w ciągu całego dnia żaden pociąg nie jest opóźniony. I to nawet często. Odniosę się jeszcze do wypowiedzi Krzystka. W rozkładzie brakuje rezerwy czasowej, np. 5 min / 100 km. W Łukowie niestety się jednak przez nią zdarza, że Łukowianka przyjedzie nawet 7 minut przed czasem (i będzie stała przed stacją, by przepuścić towarowy) mimo punktualnego odjazdu z Siedlec (niecałe 28 km).

4
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 25 Sierpnia 2011, 22:01:42 »
Skład: EN57-082
Masa: 134,384 t
Długość: 64,424 m
Sceneria: Linia 053
Służba: pociąg osobowy rel. Sandomierz (21:07) - Dębica (22:11)

5
Bieżące Symulatorowe / Odp: Realizm MaSzyny
« dnia: 25 Sierpnia 2011, 19:23:43 »
Mam małe zastrzeżenie co do realizmu w scenariuszu l053-sluzba-osobowy. Chodzi o to, że tej misji niemal nie da się przejechać punktualnie. Moim zdaniem jest tu za dużo niecodziennych zdarzeń. Za każdym razem co średnio 16 km trzeba hamować przed S1, np. na wjazdowym w Żernikach, Rudawie i Dębicy oraz na wyjeździe z Sandomierza. Ja myślę, że na takiej 64-kilometrowej trasie zatrzymanie przed semaforem wjazdowym albo w Sandomierzu lub gdzieś na szlaku powinno się dziać nie więcej niż 1-2 razy, a nie tak, iż co drugi raz przydarza się hamowanie do zera kilometr od pierwszej stacji, a co trzeci wyświetla się Sz na danej stacji, a na dwóch innych wjazd jest na stój, bo ktoś się spóźnia z podaniem. Misja jest zbyt ciekawa. Prawdopodobieństwo hamowania przed S1 na wjazdowym na każdą stację lub posterunek odgałęźny (np. podg. Pawłon) powinno wynosić 0,1, tak jak np. wygaśnięcie semafora podczas odjazdu, zadziałanie radiostopu, dyskoteka na semaforze czy wjazd na rozkaz. Proszę o tym myśleć opracowując kolejne scenariusze. Jak będą losowane maks. 3 niecodzienne zdarzenia, np. hamowanie przed S1 i podanie sygnału zezwalającego na dalszą jazdę dopiero 200 m przed semaforem, zadziałanie radiostopu i wjazd na rozkaz pisemny w Dębicy, to będzie zdecydowanie bardziej realistycznie niż gdy codziennie powstaje opóźnienie na przemian 2-3-minutowe (kilka nieplanowych postojów) i 10-minutowe (dodatkowy postój w Pawłonie). Benkowi należą się jednak ode mnie duże podziękowania za stworzenie takiego scenariusza. Trochę realizmu wniosła też osoba tworząca WOS - zapomniano o 90-tce w okolicach Swoszowic. :)

6
Mi to raczej wygląda na samowolkę "ekipy" rozładunkowej. Być może rozładunek był przewidziany w późniejszym terminie, gdy na pociąg przybędzie następna drużyna.
Cytuj
http://www.mmpoznan.pl/380557/2011/7/27/spoza-miasta-zwierzyn--wagony-uderzyly-w-budynek--osoby-nie-zyja-zdjecia-wideo--aktualne-informacje?category=spozaMiasta
Przed budynkiem Gminnego Ośrodka Kultury nasz reporter rozmawia z Lesławem Chorościnem, kierownikiem Wytwórni Mas Bitumicznych Eurovia w Owczarkach, 2 km od miejsca tragedii. (...) Oto, co ustalił. - Firma rozładowująca u nas wagony z kruszywem miała awarię koparki.

Wg regulaminu z powodu braku oświetlenia rozładunek powinien odbywać się tylko w porze dziennej. Gdy doszło do wypadku było już po 22. Rozładunek mógł się nie odbyć wcześniej z powodu awarii koparki.

7
Uważam, że jedną z największych wad Maszyny jest brak edytora scenerii. Myślę, iż zachęciłby on wielu do tworzenia nowych scenerii, a ich brakuje, zwłaszcza tych realistycznych. Bardzo ważną wadą jest też zachowanie AI. Kolejną, bardzo ważną wadą jest brak nowoczesnych pojazdów, np. szynobusów, lokomotyw z rozruchem impulsowym. Bez nich MaSzyna powoli staje się symulatorem historycznych pojazdów szynowych (nie mówię jednak, że należałoby się skupić tylko na używanych obecnie pojazdach). Niedopracowane są hamowanie, dźwięki, zwłaszcza lokomotyw spalinowych, przyspieszenie EN57, drzwi...

8
Forum / Odp: Rozdzielczość ekranu
« dnia: 31 Marca 2011, 14:40:00 »
1920 x 1080

9
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 19 Marca 2011, 21:03:47 »
EZT: EN57-082
Długość składu: 64,45 m
Masa składu: 125 t
Sceneria: Bałtyk
Opis służby: Pociąg Regio Bałtyk Plaża - Alakowice

10
Bieżące kolejowe / Odp: KDP, EZT i Dęblin-Łuków
« dnia: 12 Sierpnia 2010, 16:19:02 »
Szynobusy, a jaki sens jest puszczać spalinówkę na linie zelektryfikowaną.

Nie ma szynobusów. Jeździ skład 1-2xEN57.

11
Bieżące kolejowe / KDP, EZT i Dęblin-Łuków
« dnia: 11 Sierpnia 2010, 17:53:09 »
Za pieniądze z budowy KDP powinno się zelektryfikować pozostałe magistralne linie (Korsze - Ełk, Węgliniec - Zgorzelec - ...) i położyć drugi tor, np. na odcinkach: Pilawa - Otwock, Warka - Radom, Gdynia Główna - Rumia i Wejherowo - Runowo Pomorskie. Elektryfikacje ww. odcinków pozwolą na skrócenie czasu jazdy (nawet o pół godziny na trasie Olsztyn - Białystok). Co do linii jednotorowych, to denerwuje mnie to, że na przykład jak jadę SKMką z Lęborka do Słupska, to denerwuje mnie to, że pociąg stoi 20 minut w ostatniej wsi przed Słupskiem, bo z naprzeciwka jadą dwie TLKi i jeszcze SKM. Co to będzie za "kolej dużych prędkości" (linia do W-wa-Lublin po modernizacji do 200 km/h), jeśli pociąg będzie jechał jednotorówką, a osobówki co stację, to zjazd na bocznicę bok. Co do EZT zgadzam się. Właściwie 2-wagonowe EZT to teraz występują chyba tylko na WKD. Teraz robi się przetargi tylko na szynobusy i coraz dłuższe EZT, bo elektryczny pociąg musi być długi, a spalinowy krótki. Co do linii Łuków - Dęblin, to się nie zgodzę. Teraz jest 1 h 02 minuty. 62 km w 62 minuty. Co roku jest o minutę szybciej.

12
Łuków, czyli:
  • Linia 2. E 20. Warszawa Centralna - Terespol [120,448 km]
  • Linia 12. C-E 20. Skierniewice - Łuków [160,108 km]
  • Linia 26. Łuków - Radom [0,050 km]
  • Linia 30. Łuków - Lublin Północny [0,966 km]
Linia 2 (szlakowa: 120 km/h) - w kierunku Siedlec (Warszawy) EN57 Kolei Mazowieckich (15 par poc. do Siedlec, w tym 3 do Warszawy (1-3xEN57, Łukowianka - EU07+5xBombardier). Do Terespola 1-2xEN57 (czasami szynobusy) Przewozów Regionalnych (9 par do Terespola + 2 do Białej Podlaskiej). Ruch dalekobieżny - (Moskwa, Mińsk) Terespol - W-wa Zach. (Berlin, Szczecin, Wrocław) - na odcinku z Terespola 8 par, do W-wy - 7; EU/EP07 lub ET22.
Linia 12 (50 km/h) - EU/EP07 Moskwa-Praga. Pociągi Regio Łuków-Pilawa od ponad dwóch lat nie jeżdżą. Towarowy średnio raz na godzinę.
Linia 26 (100 km/h) - 1-2xEN57 (Terespol) Łuków-Dęblin - 6 par.
Linia 30 (30 km/h) - na odcinku Łuków-Radzyń Podlaski nieczynna. W ostatnią niedzielę sierpnia pociąg turystyczny ITK Lubartów z Lublina (SM42).
Towarowe średnio co 15 minut - ET22, ET41, SM42, ST44. Na liniach 2, 12, 26 czasem pojawiają się prywaciarze. KM wysyłają czasem do Łukowa AKM lub EN71-100, czasem też jeździ PR ED72 w malowaniu IR (jazda próbna?). Więcej taboru jest, gdy coś się wydarzy na W-wa-Lublin (objazd przez Siedlce, Łuków, Dęblin).

Proszę się nie rozpisywać na temat taboru - taki temat już był.
ZiomalCl


Skróciłem.

13
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 09 Kwietnia 2010, 18:23:20 »
IC Mewa i EN57 z Bałtyku Plaży do Alakowic.

14
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 31 Marca 2010, 22:05:54 »
Mijanka w pobliżu Kociar.

15
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 13 Marca 2010, 22:13:27 »
Tunel koło Elektrowni Bocznicy (Tarniowo).

16
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 06 Marca 2010, 19:22:16 »
EIC Mała Panew w Częstochowie Stradom.

17
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 21 Lutego 2010, 16:58:59 »
Wężykiem, wężykiem omijają SA105.

18
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 21 Lutego 2010, 20:47:02 »
EIC Mewa na stacji Bałtyk Główny.

19
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 20 Lutego 2010, 17:31:05 »
EU07-116 + zdefektowana EU07-150 z EIC Mewa obok towarowego w Bałtyku Miasto.

20
Tabor / SN61-183
« dnia: 15 Lutego 2010, 21:31:19 »
SN61-183 ma "niedopracowaną" teksturę. Niektóre elementy są odwrotnie lub unoszą się obok wagonu.

21
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 12 Lutego 2010, 20:25:47 »
Końcówka wakacji w Częstochowie Stradom. Na tablicy: 18:58 Katowice przez Zawiercie - posp.
[Stary screen (2009) - stare EXE (Dizelpack).]

22
1 lutego... wielki mały powrót. 2 pary pociągów Chyrów - Sanok będą jeździły w relacji wydłużonej do Sanoka.
http://www.przewozyregionalne.pl/aktualnosci,s,0,313.html
EDIT: Ale w Zagórzu nadal pustki na rozkładzie...

23
Pomoc doraźna / Mam pierwszy błąd
« dnia: 17 Stycznia 2010, 21:12:08 »
1. Linia546, pociąg pospieszny "Światowianin". W Krosowie EN57 po przyjeździe z Dzierżawy zatrzymuje się przed peronem i potem nic się nie dzieje.
2. Nie mogę robić screenów z kabiny (przynajmniej EU07-150). W symulatorze jest wszystko dobrze - nic nie lata, wszystko na swoim miejscu, na screenie źle.
NVIDIA GeForce 9400 GT, sterownik: 6.14.11.9107, WinXP
EDIT: Logu nie załączę, gdyż jechałem bez zapisywania loga, a za drugim razem - z logiem - wszystko działa poprawnie. :)
EDIT 2: Z wyjątkiem screenów z kabiny. :(

24
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 14 Stycznia 2010, 15:38:16 »
Opóźniony osobowy z Herbów Nowych przyjechał do Częstochowy Stradom.

25
Dwie pary, które miały kursować w piątki, soboty i niedziele 19 VI - 29 VIII w SRJP otrzymały wężyk i [F] - kursuje po ogłoszeniu, tak jak pociągi Jasło - Zagórz. Czyli kolejna bieszczadzka linia została zawieszona (chociaż w tym przypadku trudno mówić o zamknięciu - pociągi i tak miały jeździć tylko przez kilkadziesiąt dni w roku) - do ogłoszenia o wznowienia ruchu na linii Jasło - Zagórz (kolejne zamknięcie jest efektem uniemożliwienia dojazdu do Zagórza). Ciekawe, czy zamkną również Sanok - Ustrzyki Dolne - Chyrów...
---
EDIT: Tylko kiedy wrócą.... Teraz też niby kursują... w [F]!

26
Po Roztoczu czas na Bieszczady... Przewozy Regionalne wczoraj zamieściły informację o natychmiastowym odwołaniu 7 par pociągów Jasło-Zagórz.
http://www.pr.pkp.pl/w-regionach,podkarpackie,wydarzenia-z-regionu,s,0,5262.html

Strony: [1]