Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - zgred333

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / Odp: Ręczna zmiana zwrotnic w PC2010
« dnia: 20 Maja 2011, 09:55:37 »
ZTCP to w PC2010 zwrotnice można przestawiać ręcznie klawiszami T/t tylko w scenerii Manewrowo 3. W pozostałych sceneriach są one sterowane eventami. Np: w scenerii Tor doświadczalny zwrotnice możesz przestawiać kombinacjami klawiszy SHIFT + 1 do SHIFT + 4, ponieważ tam są tak napisane eventy. W innych trasach zwrotnice przestawiają się same. A plików .inc nie musisz modyfikować, ponieważ pliki zwrotnic ręcznych już istnieją i możesz je w scenerii podmienić sam. Zwrotnice ręczne nazywają się zwrl34r300m.inc oraz zwrp34r300m.inc i znajdują się w katalogu scenery. I od zwykłych zwrotnic różni je tylko litera m na końcu nazwy, więc podmiana nie jest skomplikowana.

2
Inne niekolejowe / Odp: Chwalimy się
« dnia: 13 Kwietnia 2011, 15:15:29 »
Wysłano 6,95 GB; Ratio 4,479. Seeduję kiedy tylko komp jest włączony.

3
Forum / Odp: Rozdzielczość ekranu
« dnia: 29 Marca 2011, 15:36:06 »
1024x768

4
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 03 Lutego 2011, 19:54:46 »
To i coś ode mnie. SU45-225 z osobowym w Całkowie.

5
Bocznica / Odp: Problem z teksturą.
« dnia: 15 Września 2010, 23:39:05 »
Ta tekstura nie pasuje na obecny model EU07. Dlatego wyświetla Ci się w symku tak a nie inaczej. Pasuje ona na stary model EU07, bodajże 303E-zez.
A screena trzeba było dać w załącznik.

6
Bieżące kolejowe / Odp: Odświeżona SP47-001
« dnia: 22 Sierpnia 2010, 16:33:41 »
Jakby ich wyprodukowali więcej, to pewnie by przekonstruowano silnik i wały by się nie ukręcały. Ale to tylko gdybania. A co do właściwego tematu wątku: fajnie, że jest odświeżona. Choć swoją drogą mogliby ją odmalować w barwy fabryczne, takie jak miała wychodząc od Cegielskiego. Teraz nie odróżnia się kolorami od SUki. Jednak z drugiej strony lepiej żeby była pomalowana na jakikolwiek kolor, byle tylko nie stała cała zardzewiała...

7
Również podzielam zdanie kolegów wyżej. Za pieniądze, które trzeba zainwestować w budowę KDP można zmodernizować istniejące linie. Z tego byłby na pewno większy pożytek, bo najwięcej czasu traci się na dojazdy liniami lokalnymi, ze względu na ich stan. Poza tym, jak już koledzy pisali duża część ruchu pasażerskiego skupia się na przewozach lokalnych, np: dojazdy do szkoły czy pracy. Dlatego niech najpierw zatroszczą się o to co już mają, a potem dopiero budują nowe.

8
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,12475.msg126310.html#msg126310 
W tym poście jest jasno napisane, że to jest wersja kibelka, w której jako oświetlenie służy lampka na suficie.

Swoją drogą to kolega prosi o pomoc w uzyskaniu podświetlenia, a nie o wykłócanie się o lampkę na suficie.

EDIT: Mógłbym wykonać takie podświetlenie, jednak byłoby ono stałe. To znaczy byłoby zawsze załączone i nie można by go było wyłączyć razem z Haslerem. Jeśli kolega by był zainteresowany, zapraszam na PW albo GG.

9
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 27 Maja 2010, 15:00:09 »
Fiatem przez Całkowo, czyli spalinowe klimaty.

10
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 05 Kwietnia 2010, 12:07:29 »
To i ja też napiszę. Zaocznie ostatni rok technik elektryk, a pracuję przy obsłudze piecy elektrycznych do wypalania ceramiki :P

11
Inne niekolejowe / Odp: Polski internet
« dnia: 23 Lutego 2010, 00:29:32 »
Ja mam 236,8 kb/s... Badziewna sprawa, bo nieraz zrywa połączenie (bezprzewodowy net z Ery). Ale w moim przypadku to jedyne rozwiązanie, bo światłowody do mnie niestety nie docierają. Tak więc nie narzekam, bo bez neta byłoby jeszcze gorzej. Pozostaje mi męczyć się, dopóki na stałe nie wyprowadzę się do Olsztyna ;)

12
ZTCW to loki miałyby tak podniesione patyki jak napisał @Monczan wtedy, gdyby w kabinie drugiej siódemki też jechał mech. Było o tym kiedyś na forum.

Co daje podniesiony tylny patyk w pierwszej lokomotywie, dla mechanika w kabinie drugiej lokomotywy? Czytaj ze zrozumieniem. Obaj napisaliście błędnie i nie na temat.
Krzysiek626

13
Bieżące kolejowe / Odp: ciekawa sytuacja w EN57
« dnia: 15 Lutego 2010, 23:42:06 »
Ja kiedyś (ze 2 lata temu) użyłem rączki awaryjnego otwierania drzwi, brzęczyk się nie załączył. Dodam że sytuacja też była "ciekawa", wracałem kibelkiem ze szkoły na trasie Olsztyn - Ostróda. Na stacji na której miałem wysiąść padło otwieranie drzwi w całej jednostce. Więc nie tylko ja otworzyłem drzwi w ten sposób.

14
Tabor / Odp: SN61-183
« dnia: 15 Lutego 2010, 23:31:15 »
Potwierdzam, jakiś czas temu przejechałem się Ganzem i faktycznie niektóre elementy tekstury są odwrócone. Ale tak jak napisał @dx286 to wina modelu, a nie samej tekstury.

15
Trasy / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 07 Lutego 2010, 14:44:50 »
Jak nie ma taboru, to nie powinno być też chyba tego wpisu...

To raczej nie ma nic do rzeczy. Sprawdziłem u siebie i też mam takie wpisy, a symek działa jak powinien.

//Chodziło mi raczej o ogólny fakt istnienia wpisu :)
ZiomalCl

16
Inne niekolejowe / Odp: Kolej na wesoło ;)
« dnia: 06 Lutego 2010, 00:22:16 »
Ten gagar na drogowym podwoziu fajnie wygląda. Zawsze się zastanawiałem czy takie cuda istnieją, jak widać ktoś wpadł na pomysł postawienia lokomotywy na drogowe koła. Swoją drogą to ciekawe jak rozwiązali sterowanie i napęd tego czegoś. Wątpię żeby zostawili przekładnię elektryczną.

17
Bieżące kolejowe / Odp: Czy można napisać skargę?
« dnia: 31 Stycznia 2010, 11:29:16 »
W takim razie udam sie też do zarządcy drogi, bądź co bądź ktoś tym przejzadem musi się zajmować.
A sprawa nie jest błacha bo następnym razem ktoś może nie mieć tyle szczęścia co ja...

Jeśli Admin uzna to za słuszne, to proszę o przesunięcie wątku do Bieżące Kolejowe, może się komuś przyda chociażby jako przestroga.

18
Bieżące kolejowe / Odp: Czy można napisać skargę?
« dnia: 30 Stycznia 2010, 19:12:53 »
Cytuj
Na jakim przejeździe to miało miejsce? Kategoria, miejscowość i linia.
Przejazd jest niestrzeżony, droga jest gminna lokalna gruntowa a linia Olsztyn - Ostróda

Cytuj
Czyli to wyglądało tak jak by jechał pług przed przejazdem go podniósł za przejazdem opuścił i bezpośrednio przed przejazdem zostały zaspy?
Mniej więcej coś takiego jak napisałeś. Przy samym przejeździe były dość głębokie zwały śniegu.

ZTCP to PLK zajmowało się tym przejazdem, bo zwykle nawet gdy droga była zawalona śniegiem, to przejazd był odśnieżony i posypany piaskiem.

19
Bieżące kolejowe / Odp: Czy można napisać skargę?
« dnia: 30 Stycznia 2010, 17:43:04 »
No cóż, w takim razie napiszę do zakładu PLK w Olsztynie. Dziękuję za odpowiedź.

20
Bieżące kolejowe / Czy można napisać skargę?
« dnia: 30 Stycznia 2010, 17:00:10 »
Witam, nie za bardzo wiedziałem gdzie umieścić ten wątek, więc napisałem do działu Test.

Do rzeczy: przydarzyła mi się dzisiaj niemiła sytuacja - wracając do domu zakopałem się samochodem na nieodśnieżonym przejeździe kolejowym w taki sposób, że tył auta stał na torach. Wykopanie samochodu zajęło mi ponad 5 minut, miałem szczęście że nie jechał akurat żaden pociąg... Dodam, że droga była przejezdna a śnieg zalegał tylko na zjeździe z przejazdu. W związku z tym mam pytanie: Czy mogę napisać jakąś skargę, a jeśli tak to do kogo ją złożyć?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

21
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 15 Stycznia 2010, 12:55:18 »
Wjazd do Herbów Starych widziany z kabiny EN57-082.

Strony: [1]