Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - konrad555

Strony: [1] 2
1
Bocznica / SP1
« dnia: 20 Marca 2010, 09:27:07 »
Witam. Kiedy wyjdzie SP1? Miała wyjść w tym tygodniu, nie żeby mi się śpieszyło, ale mam kartę ATI i nie mogę się doczekać tych nowośći.


 Przeglądam Twoje posty, dość celowego trolowania.

REWIZOR
 Podwójne konto (konrad254).
ZiomalCl

2
Bocznica / Wydzielone z: Program maszyna eu07 przestał działać
« dnia: 17 Marca 2010, 17:26:37 »
A kiedy wyjdzie to SP1, miało być już w tym tygodniu.

Zdaje się, że tydzień jeszcze się nie skończył. Więc jeśli masz do kogoś pretensje, to wygłaszaj je gdzie indziej. Bocznica.
ZiomalCl

3
Trasy / Odp: stary zwierzyniec
« dnia: 07 Marca 2010, 15:01:32 »
Kartka graficzna ATI, więc dlatego nie działa, co do sterowników do nie wiem.

W katalogach też szukałem i jak znalazłem, wrzuciłem i tak to samo.Może dam LOG.

4
Trasy / stary zwierzyniec
« dnia: 07 Marca 2010, 11:46:47 »
Witam.Zmieniłem kompa i mam na nim windows 7 i nie odpala mi PC2009 dlatego chciałem pojeżdzić na zwierzyńcu na starym exe. Kiedy wrzuciłem wszystkie potrzebne pliki okazało się, że czegoś brakuje. Zdaje mi się, że wagonu shimmns. Tu jest ostatnia linijka LOG-u.
pkpshimmns718_hd Error=-8@0

Gdzie można znaleźć ten wagon??

Proszę poprawić temat.

REWIZOR

 Ignorowanie uwag Administratora.

REWIZOR

5
Pomoc doraźna / Odp: PC2009 nie odpala na Windows 7
« dnia: 25 Lutego 2010, 08:48:56 »
Szkoda, że nie działa na tych kartach, ale dzięki za pomoc.

Temat do zamknięcia.

6
Pomoc doraźna / Odp: PC2009 nie odpala na Windows 7
« dnia: 24 Lutego 2010, 19:25:55 »
Nie znam się za bardzo na tych nazwach kart graficznych,  ale rzeczywiście chyba ATI.

7
Bocznica / Odp: PC2009 nie odpala na Windows 7
« dnia: 24 Lutego 2010, 19:20:47 »
Wiem co to jest. Log w załączniku.

Bocznica.
Krzysiek626

8
Pomoc doraźna / Odp: PC2009 nie odpala na Windows 7
« dnia: 24 Lutego 2010, 15:06:33 »
A ja właśnie mam, tu log   http://eupload.pl/files/EVINJXFK/LOG.png

Log (jak i inne pliki związane z symulatorem) dajemy za pomocą załączników lub naszego uploadu. Popraw to.
ZiomalCl



   « Dodano: 24 Lutego 2010, 19:09:32 »

9
Pomoc doraźna / PC2009 nie odpala na Windows 7
« dnia: 24 Lutego 2010, 13:11:39 »
Witam. Niedawno zmieniłem kompa, który jest o niebo lepszy (stary się popsuł) i na nowym mam Windows 7, czy to może być powodem tego, że paczka nie odpala??  Na starym komputerze paczka mi działała i wtedy miałem XP. Proszę o pomoc.

10
Pomoc doraźna / Odp: Umieszczenie paczki całościowej na innej stronie
« dnia: 23 Stycznia 2010, 16:23:04 »
No tak, żeby udostępnić innym co może nie znają tej strony i nie wiedzą gdzie są dodatki, a poza tym to na chomikuj.pl założyłem konto i będzie na nim wszystko o naszym symku np. zdjęcia no i może dodatki. Więc można??

11
Pomoc doraźna / Umieszczenie paczki całościowej na innej stronie
« dnia: 23 Stycznia 2010, 16:14:39 »
Witam. Czy można udostępnić Paczkę Całościową 2009 na innej stronie np. chomikuj.pl??

12
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 18 Stycznia 2010, 17:08:02 »
Witam mogę w końcu się dowiedzieć czemu nie chce mi działać??



Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon X1550 x86/MMX/3DNow!/SSE
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.0.6479 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_buffers GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_shader_texture_lod GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
cgskj_blueclouded039.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpd-oil1.tex
OK
textures\wzp.dds
OK
Model: wza.t3d Does not exist
Scene parse error near node]Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon X1550 x86/MMX/3DNow!/SSE
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.0.6479 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_buffers GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_shader_texture_lod GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
cgskj_blueclouded039.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpd-oil1.tex
OK
textures\wzp.dds
OK
Model: wza.t3d Does not exist
Scene parse error near node



Przepraszam, że takie długi ten tekst ale nie wiedziałem jak dodać log-a.

13
Bocznica / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 18 Stycznia 2010, 16:40:31 »
Witam. Mam problem, chodzi o to, że w każdej misji brakuje mi jakiegoś modelu??

Pisałeś już o tym i nie podałeś w załączniku loga. Na screenie niewiele widać.
Bocznica.
ZiomalCl

14
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 17 Stycznia 2010, 19:40:46 »
Wiem, że to może zabrzmieć dziwnie i śmiesznie, ale czy ktoś może mi powiedzieć co to jest ten log??

15
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 17 Stycznia 2010, 19:30:33 »
Można wiedzieć co jest przyczyną tego błędu:Scene parse error near node, w każdej scenerii gdy wczytuje i  w każdej sceneri brakuje jakiegoś modelu...?

Bez loga ani rusz. Wstaw, to wtedy spróbujemy Ci pomóc.
ZiomalCl

16
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 17 Stycznia 2010, 16:07:20 »
Teraz  w końcu udało mi się rozpakować i widzę, że są fajne misje to znowu przy każdym ładowaniu wyskakują mi błędy m.in.
Scene parse error near node. Co jest tego przyczyną??

17
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 17 Stycznia 2010, 15:49:59 »
Wypakować do jakiegoś nowego folderu, czy bezpośrednio na pulpit??

18
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 17 Stycznia 2010, 15:42:25 »
Jak to odpalić?? Włączam Maszyna.exe i w zakładce wczytanie nie mam żadnej trasy??

19
Bieżące Symulatorowe / Odp: Paczka całościowa
« dnia: 28 Listopada 2009, 16:01:33 »
Wiem że w tym roku, ale chodzi mi o dokładniejszą datę.

20
Bieżące Symulatorowe / Paczka całościowa
« dnia: 28 Listopada 2009, 15:49:38 »
Witam.Mam pytanie: kiedy zostanie wydana paczka całościowa z 2009 roku??

21
Tabor / Odp: Problem z 201E pack w Jelitkowie
« dnia: 31 Sierpnia 2009, 17:51:31 »
Cytuj
trainset none ns53 10.0 0.0
//$o Po załadowaniu naciskamy Shift+1
node -1 0 ET22-1059 dynamic PKP\201E 201Eh-rn-1059.tga 201E-rn 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn bdhpumn1 bdhpumn 0.0 nobody 3 21 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn bdhpumn1 bdhpumn 0.0 nobody 3 21 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn bdhpumn1 bdhpumn 0.0 nobody 3 21 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn bdhpumn1 bdhpumn 0.0 nobody 3 21 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn bdhpumn1 bdhpumn 0.0 nobody 3 21 Passengers enddynamic
endtrainset

22
Tabor / Odp: Problem z 201E pack w Jelitkowie
« dnia: 31 Sierpnia 2009, 17:36:55 »
Cytuj
201E
201E
1

201E-r
201E
1

201E-rn
201E
1

201E-w
201E
1

201E-zez
201E
1

23
Tabor / Odp: Problem z 201E pack w Jelitkowie
« dnia: 31 Sierpnia 2009, 17:00:45 »
Wpisy w dynamic.dat mam i nadal nie działa.

24
Tabor / Problem z 201E pack w Jelitkowie
« dnia: 31 Sierpnia 2009, 16:44:01 »
Witam._Chciałem dodać lokomotywę z 201E pack-u do trasy Jelitkowo._Chciałem podmienić misję EU07 z wagonami bdhpumn i jak dodałem wpis do scenerii, to misja znikła. Z góry dzięki za pomoc.

25
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: ET22 w barwach CTL
« dnia: 12 Sierpnia 2009, 19:16:45 »
Dzięki bardzo

Teraz za każdym razem będziesz zakładał nowy wątek, kiedy czegoś będziesz potrzebował?
Jest opcja "szukaj" jest "wyszukiwarka plików" wykaż trochę własnej inwencji w szukaniu tego co Cię interesuje.
Tym razem będę miły i napiszę tylko pisemne ostrzeżenie , następnym razem użyję opcji ostrzegających dostępnych dla moderatorów.
/ Żuk

26
Poszukuję, chcę zrobić / ET22 w barwach CTL
« dnia: 12 Sierpnia 2009, 18:52:05 »
Witam.Szukam ET22 w barwach CTL.Jeśli ktoś ma jakieś linki to proszę o podanie, będę wdzięczny.

27
Trasy / Odp: Problem z trasą Bałtyk
« dnia: 08 Sierpnia 2009, 18:43:20 »
Dzięki za pomoc.Trasa działa.

Zamykam.
Akvin

28
Trasy / Odp: Problem z trasą Bałtyk
« dnia: 08 Sierpnia 2009, 17:49:19 »
Ściągnąłem wszystko stąd:http://eu07.pl/download/scenerie/baltyk.html i nie chce działać.
Pokazały mi się 2 błędy:
1 błąd: Cannot load dynamic object sm31-165 from pkp\sm31-165\411d Error=-8@o
2 błąd:Cannot load dynamic object 22 51-705200-3 from pkp\res51 Error=-8@0

29
Trasy / Problem z trasą Bałtyk
« dnia: 08 Sierpnia 2009, 17:11:09 »
Witam ponownie._Mam jeszcze jedno pytanie: nie wiem czemu nie wiem Czemu nie chce mi działać trasa Bałtyk?? Ściągłem wszystko, co było w katalogu z mapą na stronie.

Pisz poprawnie. Wydzielam do nowego wątku.
ZiomalCl

30
Bocznica / Odp: Trasa Bałtyk
« dnia: 07 Sierpnia 2009, 10:46:19 »
Dzięki

Bocznica.
ZiomalCl

Strony: [1] 2