Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kacper06

Strony: [1] 2 3
1
Tabor kolejowy / Które wagony mają dźwięk przetwornic?
« dnia: 13 Sierpnia 2019, 16:32:32 »
Witam,

Czy ktoś z kolegów wie, które z nowych wagonów w symulatorze posiadają dźwięk przetwornic?
Bo dzisiaj, uruchomiłem scenerię l61+l144_tlk, i w niektórych wagonach Ab jest ten dźwięk ale nie wiem jakie są to dokładnie wagony.

Serdecznie pozdrawiam
Kacper

2
Na warsztacie / Odp: Metro bałtyckie
« dnia: 15 Kwietnia 2019, 18:46:57 »
Muszę przyznać, że to jest bardzo fajna sceneria. :-)
Co do tunelu to mam pomysł. Gdy by go pomalować wewnątrz na czarno? w ten sposób nie będzie w nim tak jasno.

3
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 18.10 - Problemy
« dnia: 13 Października 2018, 19:01:39 »
Witam,

U mnie nie działa klawisz F10.

4
To tylko z jednego złego wpisu nie chce działać?

5
Cześć

Chciał bym wpisać następujące dźwięki w mmd. Już to zrobiłem ale to nie chce działać. Są to niektóre dźwięki runingnoise, które są w paczce ale nie są wpisane w mmd, i szkoda, bo dodało by to więcej realizmu, gdy jedziemy jako pasażer.
Lista dźwięków które chciał bym wpisać w mmd:
  • 20786]runningnoise_111a_v2_1.ogg
  • 20786]runningnoise_111a_v2_2.ogg
  • 20786]runningnoise_111a_v2_3.ogg
  • 20786]runningnoise_111a_v2_4.ogg
Wpisy w pliku mmd:
sound1: 20786]runningnoise_111a_v2_1.wav pitch1: 1
sound2: 20786]runningnoise_111a_v2_2.wav pitch2: 2
sound3: 20786]runningnoise_111a_v2_3.wav pitch3: 3
sound4: 20786]runningnoise_111a_v2_4.ogg pitch4: 4
sound20: 111ah_runningnoise_20.wav pitch20: 20
sound40: 111ah_runningnoise_40.wav pitch40: 40
sound60: 111ah_runningnoise_60.wav pitch60: 60
sound80: 111ah_runningnoise_80.wav pitch80: 80
sound100: 111ah_runningnoise_100.wav pitch100: 100
sound120: 111ah_runningnoise_120.wav pitch120: 120
sound140: 111ap_runningnoise_100km_h_1.wav pitch140: 140
sound160: 111ap_runningnoise_120km_h_1.wav pitch160: 160
sound300: 111ap_runningnoise_120km_h_1.wav pitch300: 200 }
Nie wiem dlaczego to nie działa. Ktoś wie?
Czekam na wasze odpowiedzi
Pozdrawiam

6
Bocznica / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Czerwca 2018, 18:15:27 »
Witam
Mam takie pytanie dla twórców maszyny. Czy ktoś z was wie, dlaczego dźwięki 20786]runningnoise_111a_v2_2.ogg i 20786]runningnoise_111a_v2_3.ogg nie są wpisane w mmd? bo dodało by to trochę więcej realizmu gdy jedziemy jako pasażer nisz to samo stukanie i szumienie kuł.

7
Cześć

Podgłośniłem dźwięk hamulca. Plik w załączniku. Co myślicie na temat tego podgłośnienia? Jeśli myślicie że trzeba jeszcze podgłośnić to niema sprawy. Proszę napisać w waszych odpowiedziach.
I jeszcze jedno pytanie. Czy możliwe było by w pisanie następujących dźwięków w mmd?
  • 20786]runningnoise_111a_v2_1.ogg
  • 20786]runningnoise_111a_v2_2.ogg
  • 20786]runningnoise_111a_v2_3.ogg
  • 20786]runningnoise_111a_v2_4.ogg
Czekam na wasze odpowiedzi
Pozdrawiam

8
Cześć,
Jestem ciekawy, dla><czego dźwięki typu otwieranie i zamykanie drzwi w 111A, dźwięki ładunku i temu podobne nigdy nie są słyszane w symulatorze? Nawet, gdy jestem w wagonie, niema dźwięku ładunku, albo jak jestem na zewnątrz, to niema dźwięku otwierania i zamykania drzwi w 111A? Po><szperałem w plikach symulatora, pliki są i są wpisane w MMD, nie wiem co jest grane. Czy ktoś wie?
Czekam na wasze odpowiedzi.
Pozdrawiam

9
Jednak, ten dźwięk działa poprawnie. Niema nic do roboty. Aby działał, trzeba użyć nowych wagonów (rozszerzenie .mat), i dźwięk działa.

10
Z aktualizowałem już jeden plik mmd. Przy okazji zmieniłem inne wpisy który miały .wav a pliki są w .OGG.

Plik jest w załączniku. Proszę zgłaszać różne błędy które mogłem porobić w pliku mmd.
Pozdrawiam

11
Gdzie znajduje się ten mmd i co w nim zmienić?

3 posty jeden pod drugim, to przesada.
Na przyszłość używaj funkcji "modyfikuj"
Bocznica, +30.
Matek123

12
Gdzie dokładnie muszę zrobić tą podmianę?

13
Bocznica / Odp: Chciał bym zmienić niektóre dźwięki w symulatorze
« dnia: 16 Czerwca 2018, 23:32:31 »
A no faktycznie, przepraszam za głupie pytanie. Gdy bym ruszył głową to bym miał odpowieć. Czy muszę tą podmianę sam zrobić czy będzie jakaś poprawka?

14
Podmiana na OGG działa.
O jakiej podmianie mówisz? w MMD czy o pliku 20786]brake_111a_v2.ogg.

15
MR6, też właśnie się tego domyślałem, że to z powodu rozszerzenia to nie działa.

16
Tak, ten dźwięk jest, ale nie jest odtwarzany. I plik nazywa się 20786]brake_111a_v2.ogg, a nie 20786]brake_111a_v2.wav.

17
Czy on jest w paczce maszyny? Bo jak hamuje mój skład, i wyjdę poza kabinę to wagony tego dźwięku nie wydają.
Niema go w paczce. Gdzie go znalazłeś?

18
Nie wiem. Niech deweloperzy maszyny sobie wybiorą który dźwięk chcą. Bo ja nie znam autora filmu którego wam pokazałem.

19
Czyli z tego co widzę to to już zostało zgłoszone. Ale mam wrażenie, że na filmie który ja znalazłem ten dźwięk jest bardziej wyraźny, niż ten od Krzysiek626.

20
Dokładnie Krzysiek626, właśnie chodzi o ten dźwięk na końcu tuż przed zatrzymaniem się pociągu.

21
Nie, chodzi mi o ten moment, gdy pociąg ledwo co jedzie i hamulce wydają taki przyjemny pisk. Do pomocy, na youtube na pasku przewijania musi być wyświetlone 0:29 opłyniętego czasu.

22
Cześć

Chciał bym zmienić niektóre dźwięki w symulatorze, na przykład te hamowania wagonów 111A i 112A. Filmik jest na youtube, abyście mogli się dowiedzieć o co mi chodzi.
Do pomocy, chodzi mi o ten pisk hamulców który słyszymy pod koniec hamowania pociągu. Tego dźwięku niema w symulatorze.
Czy możliwe było by ten dźwięk dodać do symulatora?

Pozdrawiam

23
Cześć

Chciał bym z tworzyć scenariusza Przemyśl Główny Warszawa Wschodnia, w której trzeba jechać pociągiem TLK 31100 Brzechwa. Problem polega na tym, że się na tworzeniu scenariuszy nie znam i to też zajmuje dużo czasu.
Jak bym mógł się za to zabrać?

Czekam na wasze odpowiedzi
Serdecznie pozdrawiam

24
Witam

Chciał bym się dowiedzieć, czy było by możliwe z tworzenie jakieś trasy gdzie była by stacja Kraków Główny? Bo w tym mieście mieszkałem ponad siedem lat temu.

Do pomocy postaram się zebrać kilka starych zapowiedzi, wiecie, te w których żywa osoba zapowiadała pociągi, jeszcze pięć lat temu, Bo przypominają mi moje pobyty w tym mieście.

Czekam na wasze odpowiedzi.
Pozdrawiam

25
Bieżące kolejowe / Odp: Jak się mają wagony w starym malowaniu?
« dnia: 09 Czerwca 2018, 21:22:10 »
A z kim trzeba się zgadać, aby z organizować tą akcje miłośników?

26
Bieżące kolejowe / Odp: Jak się mają wagony w starym malowaniu?
« dnia: 09 Czerwca 2018, 20:24:29 »
Aha czyli niema co próbować pisać do PKP IC?

27
Bieżące kolejowe / Odp: Jak się mają wagony w starym malowaniu?
« dnia: 09 Czerwca 2018, 20:05:40 »
Myślę, że to kilka miłośników musiało by się zgłosić do PKP Intercity, a nie tylko ja. W ten sposób może by się wysłuchali.

28
Bieżące kolejowe / Odp: Jak się mają wagony w starym malowaniu?
« dnia: 09 Czerwca 2018, 19:32:22 »
Czyli już nawet w wakacje nie są one wypuszczane? Bo na prawdę szkoda tych wagonów. Jak je widzę w maszynie to tak mi się chce przyjechać do Polski i nimi przejechać w rzeczywistości.

29
Bieżące kolejowe / Odp: Jak się mają wagony w starym malowaniu?
« dnia: 09 Czerwca 2018, 18:42:17 »
Czyli już niema zielono kremowych i czerwono kremowych wagonów?

30
Dobrze, że da się chociaż jechać wagonami 111A i 112A.

Strony: [1] 2 3