Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wolny Kanał

Strony: [1]
1
Widzę, że badania na maszynistę są bliźniacze w stosunku do badań na kierowcę zawodowego czy na pojazdy uprzywilejowane. Refleks, ciemnia, matryce Ravena, tablice Poppelreutera, patyczki czyli test na widzenie przestrzenne i ocenę odległości i tym podobne. Jeśli mogę coś doradzić ze swojego doświadczenia z tymi badaniami (już nawet nie pamiętam ile razy je zdawałem, tyle tego było) to, robiąc tablice Poppelreutera, warto się dobrze skoncentrować i na spokojnie podejść do tematu. Przy jednym błędzie psuje się cały wynik, bo ocena zależy od ciągłości prawidłowych wyników. Może być ich mniej, ale ważne aby była ciągłość zachowana. Przy matrycach Ravena ciężko coś doradzić, bo tu chodzi o spostrzegawczość, logiczne myślenie i analizę i jak czytam w opisach to: "Test ten diagnozuje tzw. inteligencję niewerbalną niezależną od doświadczenia osoby badanej, jej wykształcenia, pochodzenia itp.".
Przy badaniach na kierowców zawodowych dużą uwagę przykłada się do badania "na patyczkach", czyli widzenie przestrzenne. Nie tak dawno, jeśli na jednym urządzeniu nam się nie powiodło, mogliśmy poprosić o test na innym. Tu sprawa jest prosta. Jeśli mamy problemy z widzeniem przestrzennym to niestety nic nie wskóramy.
Przy badaniu na refleks, podczas wciskania światełek, czy to na skrzyżowaniu dwóch linii czy to w jednej linii, jeśli mamy kilka pomyłek, nic się nie stanie o ile po pomyłce nie stracimy koncentracji i przysłowiowo "podniesiemy się" po błędzie. Raz miałem taką sytuację. Psycholog powiedział mi, że miałem pomyłkę, ale podobało mu się, że po błędzie nie zdekoncentrowałem się tylko nawet wręcz bardziej zmobilizowałem i wyciągnąłem wynik. Zauważyłem, że na takich badaniach psychologowie patrzą na zaangażowanie i nawet przy średnich wynikach, jak widzą, że człowiek dzielnie walczy to puszczą dalej.
Przy ciemni jest chyba około 8 minut w zupełnej ciemności na adaptacje wzroku. Po tym czasie będziesz w stanie w tej czerni dostrzec kontury kształtu, wtedy urządzenie wyświetla Ci podświetlone figury geometryczne i przykładowo musisz jak najszybciej odnaleźć przerwę na obwodzie i wskazać ją. W tym teście chodzi o szybką adaptację wzroku z warunków ciemnych do jasnych i odwrotnie. Doskonale jest to widoczne przy wjeździe do tunelu i wyjeździe z niego. Tak samo przy oślepieniu słońcem. Inna nazwa tego badania to test na widzenie zmierzchowe i wrażliwość na olśnienie.
A czy na testach na maszynistę jest zestaw różnych pytań? Jest ich ponad sto bodajże. Jeśli tak to warto ustalić sobie jedną wersję odpowiedzi. To znaczy pytania się powtarzają tylko inaczej sformułowane. Przykładowo jeśli z jednego pytania wynika, że jesteśmy cholerykiem, a z innego , że melancholikiem to psycholog zauważy tę nieścisłość i punkty polecą w dół, a niektóre pytania potrafią być zaskakujące.

2
Screeny / Odp: Wasze filmy Kolejnych zmagaz symkiem w roli głównej
« dnia: 10 Kwietnia 2018, 06:21:20 »
Kolejnych zmagań z MaSzyną ciąg dalszy. Przejazd ET-22 z cysternami po scenerii Bałtyk, o poranku we mgle. Zapraszam:


3
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 30 Marca 2018, 18:50:51 »
Pierwsze koty z MaSzyną za płoty. Nie ustrzegłem się błędów, jednak opis filmu wiele wyjaśnia.


Zapraszam na kolejny przejazd. Tym razem z Kalisza do Ostrowa Wielkopolskiego popularną "siódemką" z bohunami. Sceneria Kaliska. Powoli dogaduję się z MaSzyną ;-)


4
"Gagary" z eszelonem zmierzają na poligon w Wilisiu.

5
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 24 Marca 2018, 12:38:37 »
Dziękuję za objaśnienie tematu. Teraz wszystko jasne. Myślałem, że z mojej strony są jakieś braki. Poprzednio, sprzed reinstalacji MaSzyny, zaktualizowałem Linię61 poprzez opcję w zakładce Rainsted, ale po uruchomieniu scenariuszy tory jakby zniknęły, znaczy były prawdopodobnie pod terenem, bo pociąg jechał, a torowiska nie było widać. Myślę, że póki co dam sobie spokój z tą linią do momentu przebudoowy. Zauroczony jestem Kaliską i Całkowem v2, także mam po czym jeździć, aczkolwiek Linia61 jest realną i szkoda z niej rezygnować, bo i scenariusze towarowe ciekawe.

6
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 23 Marca 2018, 22:43:26 »
Witam.

Problem dotyczy scenariusza "linia61_towarowy1". Symulacja przebiega zgodnie z planem do momentu kiedy przed Blachownią zapala się sygnał S1, który uniemożliwia kontynuację scenariusza. Przede mną, na sąsiednim torze, stoi skład złożony z lokomotywy 181_020-9 z cysternami, też na S1. Znalazłem film na YouTube z przejazdu tym scenariuszem i przed Blachownią powinienem minąć się z rzeczoną 181. Zauważyłem też, że w tym filmie godziny w rozkładzie były inne niż u mnie. Scenariusz uruchamiam na paczce całościowej 18.01, bez żadnych dodatków.

Specyfikacja mojego komputera:

MB: Asus M3N-78AM
CPU: AMD Phenom II X4 965 BE 4x3,4 GHz
RAM: 4GB DDR2-1033 MHz CL5 GEIL Black Dragon
GPU: ASUS GeForce GTX 970 OC 4GB DDR5
PSU: Silverpower (Seasonic) 620 W
Windows 7 64-bit

Dodam jeszcze, że przeinstalowałem Maszynę. Poprzednim razem działo się to samo, zarówno na standardowym .exe jak i na .exe od tmj czy Milka. Dla pewności symulację puściłem jako AI. Gdy sam sterowałem lokomotywą występował ten sam błąd.

W załącznikach log.txt, error.txt oraz eu07.ini spakowane jako .zip, ponieważ forum nie puszcza .ini jako załącznik.

Z góry dziękuję za pomoc.

Strony: [1]