Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Dozer

Strony: [1]
1
Publikacje / Tekstury wagonów typu Falns
« dnia: 19 Czerwca 2010, 17:13:52 »
Witam wszystkich
Zachęcam do pobrania 3 tekstur Falnsów mojego autorstwa. Zdjęcia wykonał Sigman. Screeny poniżej.

http://eu07.pl/userfiles/4735/Falns_pack.rar <- wersja .dds

http://eu07.pl/userfiles/4735/Falns_pack-tga.rar <- wersja .tga

2
Forum / Rezygnacja
« dnia: 29 Lipca 2009, 20:13:13 »
To mój ostatni post na forum, więc powiem krótko, postanowiłem, że więcej nie będę udzielał się na EU07.pl, z różnych powodów, o których nie chcę wspominac. Mam nadzieję, że przez czas mojej aktywności na forum, pomogłem przynajmniej jednej osobie. Administrację proszę o usunięcie mnie z grupy beta.
Pozdrawiam

3
Tabor / Przycisk L
« dnia: 25 Czerwca 2009, 12:21:30 »
Witam
Niedawno zauważyłem, że przycisk L pełni jakąś funkcję w Maszynie. Podczas jazdy po jego wciśnięciu "gaśnie" nam lokomotywa. Po wciśnięciu przekaźnika nadmiarowego, możemy jechać dalej. Dlatego moje pytanie, do czego ten tajemniczy przycisk służy?
Pozdrawiam

4
Jak w temacie, z tym że opisujmy jedynie zakłady posiadające jakąś bocznicę, użytkowaną przez kolej.

W Lublinie było kilka takich zakładów. Najbardziej znanym i zarazem największym była odlewnia URSUS. Dochodziło do niej kilka bocznic z towarowej stacji Lublin Tatary. Części, które wyprodukowano w odlewni, przeciągały na stację towarową SM42. Obecnie po URSUSie nie ma śladu, pozostały jedynie nieczynne bocznice.

Kolejnym zakładem była lubelska cukrownia. Powstała na początku XX wieku. Posiadała dwie bocznice. Pierwsza z nich, starsza została wybudowana w 1926. Łączyła skład buraków na folwarku Konstantynów, dzisiejsze skrzyżowanie ulicy Nałęczowskiej z al. Kraśnicką. W okolicach ul. Glinianej zbudowano odgałęzienie do cegielni. Rozstaw szyn bocznicy wynosił 750 mm. Po wojnie stopniowo zrezygnowano z transportu kolejowego buraków. Poza tym w miejscu, gdzie przebiegała bocznica, zaplanowano budowę nowej dzielnicy, LSMu. Przyspieszyło to decyzję o rozbiórce linii, która nastąpiła w 1969. Druga bocznica, w pobliżu stacji towarowej,  była dosyć intensywnie użytkowana w czasach komunizmu.  Z czasem ruch na niej zamierał, na rzecz transportu samochodowego. Cukier zaczęto wozić TIRami. Kilka lat temu, gdy cukrownia istniała, można było przy odrobinie szczęścia, przynajmniej raz w roku spotkać jak przejeżdża tędy SM42. Obecnie trwa rozbiórka lubelskiej cukrowni.
Cukrownia posiadała własne spalinowozy: dwie SM30 i jedną 401Da.

Lubelskie zakłady zbożowe, obecnie Lubella, dawniej bardzo intensywnie używały swojej bocznicy. Do dziś na terenie zakładu stoi Ls60 z dwoma gagsami. Zakład posiadał również TGM40, radziecką spalinówkę, wyprodukowano ją w 1989 roku. Obecnie rdzewieje na złomowisku na Zadębiu. Na jesieni można zobaczyć, jak SM42 przyjeżdżają do Lubelli z Gagsami pełnymi zboża.

W 1934 w Lublinie powstały Zakłady Tytoniowe. Funkcjonują one do dziś. Dawniej posiadały bocznice, z której pozostały jedynie widoczne w niektórych miejscach fragmenty. Zakład posiadał Ls60 lub Ls40, która do dziś stoi schowana w jakimś garażu na terenie zakładu.

W pobliżu Zakładów Zbożowych oraz Tytoniowych znajdują się Zakłady Ziemniaczane. Do dziś prowadzą do nich tory. Niestety nie wiem, kiedy i co jeździło po bocznicy tej fabryki. Również w sąsiedztwie zbudowano budynki użytkowane przez Lubelski Borwar. Do dziś prowadzi do odgałęzienie od bocznicy Elektrociepłowni Wrotków.

Na terenie dzielnicy Tatary rozpoczynała się najdłuższa bocznica w Lublinie. Korzystała z niej Lubelska Fabryka Wag, Zakłady produkcji eternitu oraz Młyn Krauzego. W 1969 zaprzestano transportu do młyna, a rok później zdemontowano część bocznicy. Wysadzono również most na Bystrzycy, który był użytkowany przez składy jeżdżące do młyna. Bocznica funkcjonowała do 1991, od tej pory systematycznie demontowano kolejne odcinki torowiska. Obecnie jedynym śladem są tory przy wjeździe na teren Lubelskiej Fabryki Wag.

A teraz kilka zdjęć:
Zdjecie nr 1. bocznica część dzisiejszej bocznicy Elektrociepłowni Wrotków, gdzie dawniej jeździły składy do Zakładów Tytoniowych oraz Ziemniaczanych.
Zdjęcie nr 2. Tory w kierunku Zakładów Tytoniowych, po lewej stronie między drzewami znajduje się wejście na teren fabryki.
Zdjęcie nr 3. Ls60 na terenie Lubelli
Zdjęcie nr 4. W oddali widoczne Zakłady Zbożowe, dzisiejsza Lubella, bliżej za drzewami przebiega odgałęzienie do browaru.

5
Publikacje / Zestaw ekranów startowych
« dnia: 22 Kwietnia 2009, 13:15:10 »
Witam
Przedstawiam wam zestaw ekranów startowych, mojego autorstwa. Paczka zawiera 2 rodzaje ekranów, po 9 plików. Wszystko dokładniej opisałem w info.txt.
http://eu07.pl/userfiles/4735/Logo_pack_2.rar

Przykładowe ekrany:

6
Infrastruktura kolejowa / Prędkość pociagu pomiedzy semaforami
« dnia: 06 Lutego 2009, 11:15:48 »
Mam następujące pytanie. Załóżmy taką sytuację: ruszamy ze stacji, semafor wskazuje nam np sygnał S10. Prędkosc szlakowa na danym odcinku wynosi np 70 km/h. Następny semafor jest np za 2 kilometry. Czy koniecznie przez ten cały odcinek, dopóki nie miniemy kolejnego, semafora musimy jechać 40 km/h?

7
Trasy / Brak tekstur
« dnia: 27 Grudnia 2008, 22:00:26 »
Witam
Mam pewien problem z 3 teksturami. są to:
metals_.bmp
pednie_prowadnice_2.bmp
balustrada_2.bmp

Szukałem tych tekstur przez wyszukiwarkę plików. Niestety bez rezultatu. Jeśli ktoś je posiada, mógłby je wrzucić na jakiś serwer? Byłbym bardzo wdzięczny, z góry dziękuję.

8
Tabor kolejowy / Prędkość konstrukcyjna i szlakowa
« dnia: 27 Grudnia 2008, 14:11:12 »
Witam
Mam 2 pytania.
1. Czy mechowi prowadzącemu pociąg, zdarza się, że przekracza prędkość szlakową na danej linii? Jeśli tak to o ile maksymalnie szybciej można jechać?
2. Czy można przekroczyć prędkość konstrukcyjną pociągu o małą wartość? Np EU07 jechać 135km/h.

9
Tabor kolejowy / Sygnał Rp1 przed przejazdem
« dnia: 10 Listopada 2008, 16:12:17 »
Witam
Temat może nietypowy :) Chciałem zapytać zawodowych mechów, czy widząc wskaźnik W6a dajecie sygnał Rp1 od razu, czy dopiero wtedy, gdy ujrzycie przejazd kolejowy?

10
Tabor / Problem z modelem EU07 (brak tekstur).
« dnia: 07 Listopada 2008, 12:45:56 »
Chciałem zapytać, dlaczego w modelu EU07 mam białe schodki do kabin, oraz poręcze?
Dałem następujący wpis do scenerii: node -1 0 EU07-510 dynamic PKP\EU07 EU07-510 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
A wygląda to tak:


11
Bieżące kolejowe / Pytanie o dworzec Lublin Północ
« dnia: 23 Września 2008, 17:53:49 »
Witam
Interesuje mnie rok powstania dworca Lublin Północ. Szukałem odpowiedzi na moje pytanie w Internecie, przewodnikach po Lublinie, ale nigdzie jej nie znalazłem. Może ktoś z forumowiczów wie, kiedy oddano do użytku dworzec Lublin Północ?

12
Tabor / Odczepianie EP08 i EP09 od składu.
« dnia: 22 Września 2008, 16:54:03 »
Witam
Mam problem z tymi 2 lokami. Mianowice nie mogę odczepić składu. Kiedy włączę symek, wyjdę z kabiny i maksymalnie się zbliżę, mogę podczepić i odłączyć wagony. Natomiast po ruszeniu i przejechaniu nawet 10 metrów nie mogę odczepiać składu. F4, max przyblizenie, wciskam delete wiele razy i nic. Dzieje się to w każdej scenerii, gdy wstawię któregoś z tych loków. Proszę o pomoc.

Strony: [1]