Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Bogumil.S

Strony: [1]
1
Bocznica / Odp: Antyaliasing - jak?
« dnia: 17 Stycznia 2010, 13:40:07 »
Proszę przeczytać mojego posta wyżej.

Przeczytali, bocznica.
Krzysiek626

2
Uruchamianie Symulatora / Antyaliasing - jak?
« dnia: 17 Stycznia 2010, 13:17:08 »
Jak to wykorzystać w symku?
Pobrałem program RivaTuner, pogrzebałem w ustawieniach OpenGL i nic.
Czyżby symulator był na to odporny?
Mam NVidia GeForce 8600GT.

Szkoda by było jakby nie dało się tego włączyć ;/

3
Bocznica / Odp: format BMP na TGA-jaki program?
« dnia: 13 Października 2009, 20:27:38 »
Ja bym użył GIMP, zresztą, ja do wszystkiego GIMP'a używam. Do przeglądania też mi się zdarza :)

Już ktoś doradził GIMPa. Bocznica.
Krzysiek626

4
Bocznica / Nie ładuje 201E By MKaczy Ver. 3.0 FINAL!
« dnia: 13 Października 2009, 17:21:03 »
A ja mam taki problem: symek zaczyna ładować loka i po 20 sekundach wywala błąd aplikacji (Wystąpił błąd z aplikacją i zostanie ona zamknięta...). Look'nąłem do loga, nie załadował dwóch tekstur (ale żeby na tym symek się wywalił?), ok. Po ściągnięciu tekstur to samo ;/ czy ktoś ma taki problem???

Przeniosłem
Krzysiek626

5
Inne niekolejowe / Góra Untersberg w 3D
« dnia: 29 Czerwca 2009, 17:25:46 »
Witam, poszukuję danych okolic góry Untersberg z górą włącznie (na granicy Niemiec i Austri, okolicr Salzburg'a).
Chodzi mi o to, że chcę ten teren mieć w 3d, najlepiej w formacie *.Obj ew. *.3ds .

Nie wiem, czy da radę, ale próbowałem jakoś pobrać teren z Google Earth...

Proszę o pomoc.
Pzdr.

6
Bocznica / Odp: Na początku była ciemność...
« dnia: 20 Kwietnia 2009, 20:31:47 »
Fajne to :)
Może by tak YB połączył siły z Q ?

Driver24 - to zdjęcie wygląda jakby było robione przy 160km/h a na zegarku tylko 20 ;)

Pzdr

7
Bieżące Symulatorowe / Eksporty z Blendera
« dnia: 13 Kwietnia 2009, 19:55:04 »
Więc tak zamieszczam 4 pliki, (wszystkie to model Eu07 303E w jakiejś tam formie...):
1. (303e.3ds)  t3d -> 3ds  [programem @Ra]
2. (303e1.3ds) 3ds -> 3ds [Blender, skrypt 2]
3. (303e2.3ds) 3ds -> 3ds [Blender, skrypt standardowy]
4. (303e3.obj) 3ds -> obj [Blender, skrypt standardowy]

Prosiłbym o sprawdzenie czy po zaimportowaniu tego do 3ds'a i wyeksportowaniu do t3d, model jest poprawny.
Jeżeli tak to po zaimportowaniu którego pliku? (1, 2, 3, 4)?
Dziękuję

8
Bocznica / Wydzielone Jeszcze zdolniejszy modelarz
« dnia: 25 Czerwca 2008, 10:25:55 »
Chyba każdy modelarz (oprócz MKaczego) i większość trasopisarzy, tworzy w 3DS. Wątpię, że każdy ma oryginalną licencje, a podobno nie propagujemy piractwa!

Na forum? Tak. A to, co każdy user ma na dysku swojego kompa, to nie jest sprawa tego forum. Nie ważne jest w czym to zrobił, ważny jest efekt końcowy. To nie jest forum warezowe. Tu nie ma miejsca na publicznie rozpowszechniane komercyjnych programów. Jak dla mnie - znowu pomyliłeś pojęcia.
A mi się zdaje, że nie pomyliłem. Pomyśl czemu...

Edit: Przepraszam, ale za co ten warn?

Po co napisałeś na forum, jak na priv pytałeś i otrzymałeś odpowiedź. Za co ? Jest napisane wyraźnie.

REWIZOR



 Za obrażanie moderatora na PW.

REWIZOR

9
Bocznica / Wydzielone z Jeszcze zdolniejszy modelarz
« dnia: 25 Czerwca 2008, 10:02:04 »
Naszła mnie taka refleksja.
Chyba każdy modelarz (oprócz MKaczego) i większość trasopisarzy, tworzy w 3DS. Wątpię, że każdy ma oryginalną licencje, a podobno nie propagujemy piractwa! Czy więc ten, kto chce zachować czyste sumienie jest skazany na notatnik i gmaxa(w którym nie da się nic dobrego zrobić)?
Edit: SOry, za OT.


A ty co ?! Na jakiej podstawie oskarżasz kolegów ?!

REWIZOR

 Oczernianie userów.

10
Bocznica / Download day! (Firefox 3)
« dnia: 01 Czerwca 2008, 15:13:43 »
Do wszystkich "używaczy" liska:
Pomóżmy pobić rekord Guinnessa w kategorii: najczęściej pobierana aplikacja w ciągu 24 godzin !
Zadeklarujmy się na stronie http://www.spreadfirefox.com/pl/worldrecord/, że pobierzemy Firefox'a 3 !
Więcej na powyższej stronie.
P.S. Polska jest druga po USA, w ilości deklaracji!!!

11
Poszukuję, chcę zrobić / Skrypty do Blendera
« dnia: 29 Marca 2008, 18:13:11 »
OK, pewnie wiecie już widząc temat o co mi chodzi i raczej na pewno ktoś odpowie żebym sam sobie zrobił, i raczej na pewno temat poleci na bocznicę... No ale spróbuję może będzie inaczej w co wątpię.
Więc jeżeli nie wiecie po temacie o co mi chodzi to mówię: czy ktoś byłby w stanie napisać skrypty(takie jak do 3DS'a) do Blendera???

EDIT:Pomyślałem, że jeśli powstały takie do 3DS, to równie dobrze mogły by powstać do Blendera...

12
Bocznica / Odp: Brak umijętności z instalowaniem innych rzeczy
« dnia: 20 Marca 2008, 12:10:22 »
Może to małe OT ale można by zrobić tutka jak instalować dodatki, może takiego napiszę

Wydzielam i przenoszę na bocznicę.

Andrzej.

13
Chcę wam pokazać jak zrobić dosyć popularną minirakiete z zapałek i moją konstrukcję :D

1. "Popularna"(najczęściej produkowana) konstrukcja:
    -Weź 2 zapałki oraz folie aluminiową (taką do owijania jedzenia) o wymiarach 3x3cm.
    -Folie złóż na pół tak żeby powstał prostokąt 1,5x3 cm i żeby na zewnątrz była ta błyszcząca strona (ta z aluminium)
    -Złącz zapałki główkami i owiń to miejsce folią, po jednej stronie zostaw trochę luzu.
    -Teraz złap za jedną z zapałek i podgrzej ogniem miejsce z folią, druga zapałka powinna wylecieć.
Możesz złapać drugą zapałkę, ale nie obie naraz ;)
schemacik:
     ....
 ---oo---
    ....
   
2. Moja konstrukcja RBodzio001® ;)
   -Bierzemy 6 zapałek, folie aluminiową i  materiał wyb. z kapiszona do pistoletu-zabawiki(tyle co na jeden strzał)
   -Zeskrobujemy główki z 5 zapałek i wydłubujemy z kapiszona to różowe.
   -Mielimy na pył ;) i mieszamy.
   -Z folią robimy to samo co w sposobie 1.
   -Na pasek z foli kładziemy jedyną pozostałą zapałkę, oczywiście stroną z główką, a obok sypiemy naszą miesznkę wybuchową.
   -Zawijamy folię tak, żeby mieszanka się nie rozsypała, a końce zawijamy tak żeby było wmiarę  areodynamicznie ;)

Poniżej gif z moją konstrukcją i jej startem ;)


Skuteczność: sposób1 2/5[40%], sposób2 RBodzio001® 1/1[100%]

Widać, która częściej działa ;D

Dawajcie swoje pomysły. Jak wam sie to podoba?
A no i proszę o przestrzeganie BHP ;)
 

14
Bocznica / Odp: Tekstury cystern Zaes (Orlen) - NOWE!
« dnia: 02 Lutego 2008, 08:47:43 »
WOw!!!
Super textury.
Jak narazie tylko twoje ZAESy są jedynymi texturkami ze zdjęć które mi się podobają. Bravooo!
A ta nowa paka co się szykuje - jeszcze lepiej!

15
Inne niekolejowe / Polanie II
« dnia: 03 Listopada 2007, 10:57:44 »
Mam takie pytanie:
Mam grę Polanie II, (bardzo mi się podoba....:) ) ale zacina mi się i mam pokaz slajdów :/
w kompie mam kartę GeForce 8600 GT, w czym problem???
Może sterowniki...?

16
Bocznica / Odp: Nowa sceneria coming soon!
« dnia: 10 Października 2007, 18:45:47 »
Sorry że ja też się przechwalam :)
Złożyłem z Wujkiem nowego kompa.
Mam:
Intel Core2Duo 2.33 GHz
2GB RAM
grafa: Gigabyte GeForce 8600GT
a mimo wszystko trochę z FPS nie wporządku (MaSzyna mi się lekko wiesza).
Polanie II (chyba wiecie co to jest) to normalnie pokaz slajdów.
Pościągałem stery i to samo, za to inne gierki.... aż miło popatrzeć.
Sorry za OT


Nie soruj, tylko nie rób tego więcej.
Mariusz

17
Bocznica / *.BIG - czym to jeść?
« dnia: 22 Września 2007, 20:28:49 »
Jest takie rozszerzenie *.BIG, w niektórych grach są w nim zapisane tex. np w CMR2005
Więc pytanie: czym to rozpakować/przekonwertować ?????
Proszę o odpowiedź

Pozdrawiam

18
Bocznica / Wydzielone z "Nowa sceneria coming soon!"
« dnia: 07 Września 2007, 08:47:34 »
To poco ja mam robić centralny?
Wszystko mam pomierzone, naprawdę.
I nawet sok się nie przyczepił.
Tylko jak robię model np schodów to mi błędy wyskakują.
Przepraszam za off topic.
Pozdrawiam

19
Poszukuję, chcę zrobić / Archiwum SFX
« dnia: 17 Sierpnia 2007, 18:31:10 »
Czy nie można by było pakować paczek, scenerii, modeli, taboru, textur do archiwum SFX?
1.Gdy dodajemy do  archiwum np.folder zaznaczamy "Utwórz archiwum SFX"  
2.Tryb aktualizacji "Dodaj i zamień pliki"
3.Przechodzimy do zakładki "Zaawansowane" i wybieramy "Opcje SFX" i tu  mamy duużo opcji pozwalających zrobić instalator: aktualizacji, taboru, scenerii, textur
4.Oszczędzi to pisania co gdzie wypakować, co usunąć itp., początkujący "MaSzyniści" nie będą mieli problemów, bo trzeba będzie kliknąć na archiwum dać kilka razy Dalej/OK i już.
5.Stworzenie czegoś takiego  zajmie nie więcej jak 5 min (chyba że robimy b.duże archiwum) :) , a wynikiem będzie plik *.exe

Ten mój instal MaSzyny zrobiłem właśnie takim sposobem.
Mam nadzieję że ktoś mnie zrozumiał.

Dziękuję

20
Witam, do Nieoficjalnej  paczki całościowej (modyfikacji paczki Mariusza1970) dodałem ETZ pack 2007 i Kabinę ET22-2000.
W WinRarze zrobiłem instalator (wszystko w jednym kawałku) który działa bez archiwizatora. Całość waży 195MB i wisi na MegaUpload.
!To nie jest dodatek tylko całość!


Link:
http://www.megaupload.com/pl/?d=P9HHPNSD

Linki do instalatora na innych serwerach (kliknąć w MaSzyna.exe):
http://trash.ttrsite.net/eu07/ - dziękuję t0mcioo
http://gw.matinf.pl/maszyna/ - dziękuję Mateu

!Dla tych co poraz pierwszy czytają temat!
 Przedtem nie podałem linków tylko prosiłem
o zgłaszanie się. Dlatego dwa posty niżej takie są;)

21
Pomoc w tworzeniu / HELP !!!-budowa Dw. Warszawa Centralna
« dnia: 31 Lipca 2007, 19:24:11 »
Witam czy ktoś zna jaka jest wysokość trakcji w MaSzynie?
Bo w przepisach jest ponoć min. 4.90m max. 5.60m więc nie wiem.
Potrzebnę jest mi to bo robię Dworzec Warszawa Centralna (który jest pod ziemią). Z wiązku z tym potrzebuję jeszczę czegoś co zaznaczyłem na obrazku:

czy może to ktoś mi zrobić?

Bardzo proszę i z góry dzięki.
Pozdrawiam

22
Bocznica / Jak pobierać z www.mytempdir.com?
« dnia: 30 Lipca 2007, 20:09:50 »
Czy ktoś wie jak pobierać z www.mytempdir.com ?

Jeżeli był załżony taki temat to przepraszam.

Zamykam.
Akvin

23
Bocznica / Światła do SM03 180
« dnia: 27 Kwietnia 2007, 19:46:18 »
Mam pytanie: czy da się zrobić światła do SM03 180?
Znaczy żeby można było włączyć i wyłączyć.

Strony: [1]