Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PecetAMD

Strony: [1]
1
Bocznica / Odp: Symulator na Mac OS X Leopard
« dnia: 11 Czerwca 2010, 19:02:56 »
Proponuję przykleić, może to być bardzo przydatne (wielu ludzi przecież nie wie o Wine)

A ja proponuję Tobie zapoznać się z przyklejonymi już wątkami. Jest tam też i o Wine.
Bocznica.
ZiomalCl

2
Bocznica / Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 09 Czerwca 2010, 18:07:28 »
Mam pytanie, co to za scenerie, na screenach Michu (M62) i ST40S (masakra) ?

Tego typu pytania możesz skierować bezpośrednio do autora przez PW.
Bocznica
/ Żuk

3
Bocznica / Wydzielone z: Prace by @ET21-622
« dnia: 03 Czerwca 2010, 13:25:45 »
Dźwięki ładne, chciałbym je wkrótce usłyszeć na swoim Baltyku :] Powodzenia.

Nic nie wnosi do tematu.
- bocznica
/ Żuk

4
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modyfikacja modelu kibla
« dnia: 03 Czerwca 2010, 10:25:17 »
Czyli w czym i jak nałożyć te tekstury, by nie spieprzyć mapowania ani hierarchii, a jedynie zmodyfikować małą część modelu?

5
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modyfikacja modelu kibla
« dnia: 26 Maja 2010, 20:28:59 »
Jak rozumiem za 3D Studio się płaci... Tak więc jeszcze jedna sprawa. Jak mam zdobyć GMaxa w wersji najodpowiedniejszej do symulatora, skrypty do niego i ZModelera do "przepuszczania" modeli? Ściągnąłem gmaxa 1.2, niby się zainstalował, ale delikatnie mówiąc pupa bo nigdzie go nie ma a za 2 razem instalator nie chce słyszeć o prawidłowym działaniu.


   « Dodano: 31 Maja 2010, 21:26:16 »
Wszystko zdobyłem, oprócz skryptów (ściągnie się potem), ale gdy otwieram model, czy to zmodem czy gmaxem, nie mam tekstur. Więc jeszcze raz: da się skonwertować te formaty tak, by mieć nałożone tekstury?

6
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 31 Maja 2010, 17:56:59 »
I powiedzcie jeszcze, że to PC2006. Jak na maszynę pięknie.

7
Bocznica / Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 29 Maja 2010, 15:50:16 »
To też wada MaSzyny. Nawet nie wiem co jest na torze, który wygląda normalnie, a pociąg jak na niego wjedzie to zaczyna albo jeździć 20 km/h to w jedną to w drugą stronę, albo zaraz potem zapiernicza 6000 km/h do przodu i wpada za pół minuty na nulltrack :/ A wagony to w ogóle tańczą breakdance'a na szlaku.

Bocznica.
ZiomalCl

8
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 29 Maja 2010, 10:30:29 »
Zbyt szybkie wyciąganie z zakrętu. Znam to z linii tramwajowych (de facto również szynowych), gdzie motorniczy cisną 40, a tylny wagon dopiero w 2/3 zakrętu ;)

Swoją drogą jestem ciekaw, jak symulator zatrzymuje wykolejony tabor na poziomie gruntu, zamiast posłać go w dół - nie ma w MaSzynie przecież collisionów.

No i dziwnie to wygląda, pruje się kiblem 90 na godzine a tu nagle 1 człon staje w miejscu poza szynami...

9
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 28 Maja 2010, 23:39:54 »
No no widzę że tu 99% forumowiczów "wyprofilowało się" na kolej ;) A ja muszę kiblować gimnazjum nr 10 we Wrocławiu...

10
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 28 Maja 2010, 20:23:25 »
Pierwszy screen - SKM oszczędza. Co wandale rozwalą, to już tak zostaje :/

Drugi screen - Ojć... Albo przedawkowałem albo EWunia próbuje się wyrwać z toru...

11
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modyfikacja modelu kibla
« dnia: 23 Maja 2010, 14:27:41 »
Gwoli pewności. Gmax współpracuje z plikami .3DS?

12
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modyfikacja modelu kibla
« dnia: 21 Maja 2010, 17:17:29 »
Zaznaczę, że nie korzystam z 3DSMax, tylko Anim8or'a. No dobra, rozumiem że przepuszczając plik przez ZModa będę miał tekstury nałożone tam gdzie trzeba i jak trzeba?

No i pozostaje kwestia konwertu z powrotem na T3D.

13
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modyfikacja modelu kibla
« dnia: 19 Maja 2010, 21:34:36 »
Ponowię jeszcze pytanie:

Jakim sposobem skonwertować model z 3DS do T3D i odwrotnie, aby mapowania tekstur (chociażby na elementach których nie modyfikujemy) były zachowane między formatami?

14
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tunel
« dnia: 14 Maja 2010, 17:54:06 »
Jest jeszcze sposób oszczędzający połowę poligonów - po prostu przesunąć górne punkty docelowo pochyłego końca wzdłuż dłuższej ściany peronu, w kierunku drugiego końca. Tylko nie jestem pewien co do wykonania tego w 3DSMax - sam pracuję w czym innym.

15
Bocznica / Wydzielone z: Modyfikacja modelu kibla
« dnia: 14 Maja 2010, 17:05:44 »
Widzę że nastawienie nie jest najgorsze :)

Tak jeszcze zapytam [nie chcąc robić 50 tematów], czy są postępy nad SP1 do PC2009 (działanie na kartach AMD/ATI)?

16
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modyfikacja modelu kibla
« dnia: 10 Maja 2010, 21:49:35 »
OK, dzięki za wszelkie info.

Z ciekawości. Czy kogoś z tego forum interesują pojazdy szynowe fikcyjne, koncepcyjne?

17
Bocznica / Odp: Poszukiwany plan Wrocławia Głównego
« dnia: 09 Maja 2010, 21:58:27 »
Z góry przepraszam za odkopa, ale myślę że to się komuś oprócz danielka może przydać.

Spora baza danych kolejowych: http://semaforek.xt.pl/wiki/index.php/Baza_danych_kolejowych

Zamiast przepraszać po prostu tego nie rób. A podana strona jest wszystkim tutaj znana. Bocznica.
ZiomalCl

18
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modyfikacja modelu kibla
« dnia: 04 Maja 2010, 18:30:48 »
Czyli, jak rozumiem, model wyeksportowany z modelera trzeba potem jako t3d ręcznie przerobić?

Edit: Jest jeszcze jeden problem. Mianowicie jak konwertować przypisania tekstur między 3ds a t3d? Czy może da się jakoś inaczej edytować mapowania tekstur (na większości elementów zostawić oryginalne)?


   « Dodano: 09 Maja 2010, 16:03:16 »
Jeszcze jedna sprawa.

Mianowicie chyba niedawno doszła (a w każdym razie jest) możliwość zdefiniowania czerwonych lampek jako odosobnione - lewa i prawa. W tym spisie nie ma słowa na ten temat. Czy ustawia się to tak jak headlamp, czyli np. endsignals11_* i endsignals12_*?


Sorka że tak zawalam pytaniami ale chce być wszystkiego pewien.

19
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modyfikacja modelu kibla
« dnia: 04 Maja 2010, 14:30:53 »
Co oznaczają poniższe terminy?

Cytuj
Światła samoświecące (*_On) powinny być sprzęgniete z obiektami FREE SPOTLIGHT
Cytuj
Oswietlenie czołowe (max 2 obiekty typu TARGET SPOTLIGHT, zostanie implementowane wkrótce)
Cytuj
Zderzaki (pivot na tarczy, przesuw wzdłuż X)

20
Pomoc w tworzeniu / Modyfikacja modelu kibla
« dnia: 04 Maja 2010, 10:45:55 »
Witam!

Niedawno zachciało mi się pozmieniać co-nieco w EN57-2000 panów Poscikka i MKaczego.
Model po eksporcie edytorem Ra do 3DS ładnie otworzył się w programie Anim8or (załącznik -screen).

Moje pytania odnoszą się do konstrukcji interaktywnych - czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, które elementy czoła są interaktywne, jak są opisane itp.?

Dziękuję i pozdrawiam.

Strony: [1]