Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - zpc

Strony: [1]
1
Tabor kolejowy / Luzowanie składu
« dnia: 28 Czerwca 2004, 21:44:30 »
Calkowicie zgadzam sie z CTL'em! Znam go osobiscie i wiem ze przejezdzil on bardzo dlugie godziny na roznego typu pociagach! Z tego co tu obserwuje to pewnym osoba polecam udac sie do najblizjesz stacji PKP i pogadac z pierwszym lepszym mechanikiem! Z osobowymi mam do czynienia bardzo czesto i moge smialo powiedziec ze uzywanie uderzeniowego jest bardzo niebezpieczne poniewaz latwo przepelnic uklad i wtedy czeka ogromna kara w postaci XX% premi!! a w nowych wagonach,ktore posiadaja hamulec tarczowy urzycie uderzeniowego powoduje natychmiastowe zachamowanie skladu poniewaz uklad tego hamulca jest zlaczony z wezem sterowniczym lokomotywy (powietrze na automatyczne otwieranie drzwi itp)

2
Bieżące kolejowe / ZNLE Burakowo:-)
« dnia: 23 Maja 2004, 15:56:31 »
szkoda ze nie zrobilo odrazu 2 czerwonych w jednym kloszu zamiast bialego:) wtedy to by bylo:)...

3
Tabor kolejowy / Jak hamować?
« dnia: 11 Maja 2004, 15:46:15 »
ale pomysly:) jasne jak hamulec tarczowy jest wylaczony to mozna robic co sie chce

4
Tabor kolejowy / Jak hamować?
« dnia: 10 Maja 2004, 19:34:49 »
nie wolno w takiem sytuacji uzywac luzowania uderzeniowego poniewaz watgony z hamulcem tarczowym ulegna przeladowaniu! W symulatorze jest to niewidoczne,poniewaz jeszcze tego niedopracowano:)

5
Tabor kolejowy / Jak odhamowac podczepione wagony
« dnia: 10 Maja 2004, 12:37:32 »
juz znam takiego co mowil "do gazu" :D

6
Tabor kolejowy / Jak hamować?
« dnia: 10 Maja 2004, 12:27:44 »
Rada :
Bardzo czesto jezdzilem na pociagach osobowych, rownie je prowadzac!nieobcy mi jest "Slazak", "Szklarka", "Zielonogórzanin", "Bachus" itp,  Najlepiej w perowy wjezdzac z predkoscia 60km/h-tak mowia instruktorzy(o ile stan torow i wskazania semaforow na to pozwalaja) Hamowanie nie moze przebiegac gwaltownie, nalezy zadbac o konfort jazdy podroznych(przyjemne nie jest jak komus walizka na glowe zleci) W razie potrzeby mozna na chwilke wzmozyc sile hamowania, przesuwajac raczke kranu na pare sekund w pozycje gwaltownego hamowania, po czym w wagonach bez hamulca tarczowego opcjonalnie przesunac kran w popelnianie, a w wypadku wagonow z hamulcen tarczowym wlaczenie popolniania jest rownoznaczne z unieruchomieniem pociagu poprzez przeladowanie,czyli nalezy dac w "gwiazde". Tuz przed zatrzymaniem pociagu luzujemny hamulec lokomotywy (klawisz 6) a w razie jak sklad sie jeszcze toczy mozna dochamowac hamulcem pomocniczym lub poslizgiem-co czesto praktykuje:)I jeszcze jedno, hamowanie oraz rozruch pociagu osobowego musi byc delikatny a jednoczesnie zdecydowany! Jednym slowem mowiac trzeba jechac jak facet "jajami"

7
Bieżące Symulatorowe / Problem poslizgu
« dnia: 06 Maja 2004, 22:55:02 »
Po dluzszej przed maturlanej przerwie postanowilem powrocic  na forum. Codziennie bawie sie w jazde roznymi lokami w symku. Od samego poczatku zauwazylem dziwnie zachowujace sie zestawy kolowe, chodzi mi o poslizg.Najczesciej w poslizg wpada ta os, na ktorej umieszczona jest pradniczka tachometryczna i hasler wyswietla extremalne predkosci:). Ogolnie wiadomo ze os ta ma zabezpieczenia przeciw-poslizgowe i jesli juz ow os wpada w poslizg to naprawde bardzo zadko-jesli o mnie chodzi jeszcze sie z tym nie spotkalem a jezdze juz bardzo dlugo...jesli w przyszlosci daloby sie to w jakis magiczny sposob naprawic to symulator napewno pozyka wieksza realistyke! jednak mysle ze w obecnej wersji problem zostanie w fazie spekulacji i ogolnych przemyslen. Pozdrawiam

8
Pod lupa to tylko jezeli ktos nawywija...a tak normalnie to czasami co niektora tasma jest sprawdzona pod lupa;)

9
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 10 Marca 2004, 23:26:06 »
Ciekawosc to pierwszy stopien do piekla;) ale stopni tych jest duzo wiec warto wlasnie grzecznie zapytac;) Sluchy chodza:d Ale pozyjemy - zobaczymy;)

10
Na warsztacie / Nowa trasa...okręg Lublin...
« dnia: 06 Marca 2004, 00:08:55 »
to jest tak ze wszyscy kolejarze to jedna wielka kochajaca sie rodzina....i laczy ich jedno.....kolej!! kolej to jest zycie .... i dlatego musimy sobie pomagac!! A co do tych sms-ow proponuje zadzwonic do operatora danej sieci i sie sprawa wyjasni:)

11
Tabor / Jak wyłączyć cykanie
« dnia: 05 Marca 2004, 20:10:24 »
Hasler.wav - usun ten plik z folderu sounds i juz gra sie nie wlancza:) wiec jednyna mozliwosc jest taka ze wlaczysz sobie cool edit i wyciszysz cala sciezke do 0 decybeli i wtedy zapisz:) i bedzie dzialac!sprawdzone!!!

12
Na warsztacie / Nowa trasa...okręg Lublin...
« dnia: 05 Marca 2004, 12:39:20 »
A moze by tak tylko dolozyc extra karte graficzna plus 512 ramu i juz bedzie leiej dzialac?:)

13
Tabor / ET22 -- > 200km/h
« dnia: 03 Marca 2004, 21:12:18 »
A w jakim pliku to jest, grzebalem w katalogu ET22 ale po przestawieniu opcji nie udalo sie i jedzie tak samo

14
Tabor / ET22 -- > 200km/h
« dnia: 03 Marca 2004, 20:49:20 »
Jak podkrecic ET22 do 200 km/h i dodac jej troche poweru?:)

15
Poszukuję, chcę zrobić / Przedzial maszynowy!
« dnia: 02 Marca 2004, 23:14:20 »
Pomysl cool tylko realizacja kiepska bo jak zrobic zdjecie przedzialu maszynowego pasujacego na teksture no ktos by sie nad tym nameczyl

16
Poszukuję, chcę zrobić / Przedzial maszynowy!
« dnia: 02 Marca 2004, 19:04:07 »
Wchodze do przedzialu maszynowego i "zielono mi"i gdzie sie podzialy tamte sprezarki niezapomniane......gdzie te przetwornice!jak ruszam to slysze jak mi sie chlodza opory ale w przedziale nic nie ma;)a wiec moja propozycja jest taka zeby na zielone tlo nalozyc chociaz plaska pogladowa teksture przedzialu maszynowego;)

17
Tabor kolejowy / Lokomotywy dwóczłonowe
« dnia: 29 Lutego 2004, 14:42:50 »
Problemy natury technicznej

18
Tabor / Nieposłuszny EN57
« dnia: 29 Lutego 2004, 14:29:06 »
wlasciwie pneumatyczny by sie przydal....wiadomo w serii EN57;) czesto EP ulega awarii !

Strony: [1]