Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - fenjan

Strony: [1]
1
Bocznica / Odp: Tekstury EN57
« dnia: 06 Września 2008, 09:56:03 »
Jeśli dobrze pamietam to kiedys sie komus oberwalo za wstawianie nie realnych tekstur.

2
Publikacje / Odp: EN Jan Kiepura
« dnia: 29 Stycznia 2008, 20:03:59 »
Pytam poniewaz w porownaniu z wagonami Ceskiego Kretka wyglada mi to na robote w paincie.Poza tym ten wagon nijak sie ma do wagonu rzeczywistego:
www.railfaneurope.net/pix_frameset.html
www.railfaneurope.net/pix_frameset.html

3
Publikacje / Odp: EN Jan Kiepura
« dnia: 29 Stycznia 2008, 19:51:21 »
Mam takie skromne pytanie.Czy to bylo w paincie robione??

4
Trasy / Odp: Podmiana wagonów na mocznikach i wysyp
« dnia: 23 Grudnia 2007, 10:15:24 »
Wedlug mnie przyczyna jest tu:
Twoj wpis
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\1xxa Bdnu_160_1.bmp 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic

a chyba powinno byc:
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\1xxa Bdnu_160_1.bmp 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic

No chyba, ze sie myle.

5
Trasy / Odp: Błędy przy odpalaniu trasy "Zwierzyniec" @wasyla
« dnia: 28 Listopada 2007, 08:51:38 »
Tak ot, czy moze sie pojawia jakis napis???Mnie tez wywala, ale z powodu braku taboru.Moze Tobie tez brakuje czegos i to jest powod, sprawdz dokladnie.

6
Symulator / Odp: Proszę o wpis do salonki
« dnia: 08 Października 2007, 21:10:23 »
Prosze bardzo:


node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_A.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_Wrdb.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_B_2.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_154B.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_B.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_B_2.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Zamykam.
Akvin

7
Bocznica / Wydzielone
« dnia: 19 Kwietnia 2007, 17:25:41 »
Witam.czy ktos moze podac dzialajcego linka bo wysiadlo mi wszystko co mialem na dysku,a teraz zbieram wszystkie dane.

8
Tabor / Wagony
« dnia: 16 Kwietnia 2007, 17:23:05 »
Oczywiscie ma byc tak:

zamieniasz na wagon IC klasy 2
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\icc icc2.bmp 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic

przepraszam za blad.

9
Tabor / Wagony
« dnia: 16 Kwietnia 2007, 17:18:22 »
Postaram sie pomoc.

wpis do z1

node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 Z1.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic

wpis do IC

node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\icc icc2.bmp 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic

wpis do BWE
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_A.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_Wrdb.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_B_2.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_154B.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_B.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\Z1 BWE_B_2.bmp Z1 0.0 nobody 3 0 enddynamic

wpis dla klasy piwerwszej
node -1 0 505120-00255-6 dynamic PKP\1xxa Adu_160_1.bmp 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic

wpis dla klasy drugiej
node -1 0 505120-00255-6 dynamic PKP\1xxa Azdnu_120.bmp 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Jesli chcesz zmienic wpis np.wagonu ICC w danym wpisie zmieniasz jedynie to co jest z rozszerzeniem "...bmp" np.

wagon IC klasy 1
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\icc icc1.bmp 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic

zamieniasz na wagon IC klasy 2
node -1 0 505120-00258-0 dynamic PKP\icc icc1.bmp 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic

10
Tabor / Problem z plikiem dynamic.dat
« dnia: 05 Kwietnia 2007, 19:08:17 »
Gdyby ktos jednak mial problemy z EU20 to wpis wyglada nastepujaco:

node -1 0 EU20-24 dynamic PKP\EU20 eu20-24 EU20 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Zamykam.
Akvin

11
Tabor / Problem z plikiem dynamic.dat
« dnia: 31 Marca 2007, 23:17:17 »
O ile mnie wzrok nie myli to masz za duzy odstep miedzy

DL2
drezynka
1


301D
SU45
1

odstep jest wiecej niz jedna linijka.Ja sprawdzilem tak w moim dynamic i tez sie sklady nie wyswietlaly.

12
Bieżące Symulatorowe / Internetowy spis pociągów
« dnia: 17 Marca 2007, 13:37:31 »
Grand,Krzysiek i MKaczy dzieki za pomoc.O cos takiego mi chodzilo.

13
Bieżące Symulatorowe / Internetowy spis pociągów
« dnia: 17 Marca 2007, 12:39:16 »
Ok dziekuje za pomoc.Cos trzeba wymyslec.

14
Bieżące Symulatorowe / Internetowy spis pociągów
« dnia: 17 Marca 2007, 12:22:04 »
Ok rozumiem.Ale dajmy np takie cos:

atmo 0.45 0.49 0.55 0 1200 0.45 0.49 0.55 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)

light -500 500 200  0.3 0.33 0.35  0.70 0.65 0.6  0.75 0.74 0.70 endlight

w ktorym dokladnie miejscu trzeba dokonac zmiany bo probowalem wielu zmian i wychodzilo badziewie.

15
Bieżące Symulatorowe / Internetowy spis pociągów
« dnia: 17 Marca 2007, 11:31:59 »
Witam serdecznie.Jestem nowym uzytkownikiem i nie wiem czy moje pytanie zostalo skierowane do wlasciwego watku.Otóż mam prosbe czy ktos potrafilbym mi pomoc jak zrobic taka mgle jak na ponizszym obrazku kolegi adsima:
http://img258.imageshack.us/my.php?image=eu074hh8.jpg

Strony: [1]