Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Maciu

Strony: [1] 2 3
1
Tabor kolejowy / Poprawić model/teksturowanie EP09
« dnia: 25 Października 2004, 21:18:51 »
No trzeba przynac ze ta Epoka jest piekna...Generalnie nie jestem fanem tej lokomotywy ale ten model wyglada naprawde dobrze. Panie MatEUzs masz Pan jakis kontakt z autorem?? Tak jak mowi autor tego postu, Ep09 ktora jest w tej chwili po prostu jest "brzydka" Fajnie by bylo takie cos w Maszynie zobaczyc...

2
EU07 Simulator English forum / 810
« dnia: 03 Września 2004, 17:34:38 »
Hey Roland welcome to the MaSzyna EU07 forum!!
Can u send the 810 to maciu@loze.net ??

thx in advance :)

3
EU07 Simulator English forum / 810
« dnia: 22 Sierpnia 2004, 10:14:44 »
Hehe... i have the same question as Tomek... So maybe the great "winger" will reveal the secret - what is the  810 ?

thx in advance :)

4
Na warsztacie / Maszyna Open Source
« dnia: 10 Czerwca 2004, 18:10:06 »
Cytat: "hexy"
open source?

dla mnie panowie sprawa wyglada tak:

nawet zajefajny programista moze nie odnalezc sie w nieuporzadkowanym kodzie... wiec sie nie dziwie ze nie chetnie udostepniacie :)

zeby ten kod ladnie poukladac pewnie byloby z tym wiele roboty a to spowolniloby prace nad samym symulatorem, a tego wszyscy chyba bysmy nie chcieli :)


Moze i masz racje... na pocztaku tak by moglo byc, ale patrzac bardziej w przyszlosc (zakladajac ze symulator bedzie sie caly czas rozwijał) to napewno to pomoglo by to projektowi. Co do tego ze kod nie jest uporzadkowany to moze to jest akurat szansa na to zeby go w koncu uporzadkowac??
Nie prawda jest tez ze prace zostana spowolnione, przeciez w ten sposob wiecej ludzi bedzie aktywnie uczystniczyc w projekcie . Coraz wiecej ludzi porusza ten temat, wystarczy spojzec na "miedzynarodowa" część forum. Jeden gosciu nawet zadeklarowal pomoc...

5
EU07 Simulator English forum / CVS
« dnia: 10 Czerwca 2004, 17:58:17 »
Hello Tim,
Well i have similar thoughts as u have... CVS would be a big step forward for this project. But as i already said in the post called "Open Source" everything is up to the authors of this simulator. Maybe now they will consider taking some actions after more and more people "touch" this topic on the forums...

6
EU07 Simulator English forum / Open Source?
« dnia: 07 Czerwca 2004, 16:53:51 »
Well if the the Source Code is going to be published then system like CVS (Concurent Versions System) would help the project a lot. First it would speed up the process of developing updates. Here we have many people responsible for different parts of the code, and CVS allows u to upload your work every day to the server, and makes it avilable to the public. I think CVS would be quite usefull for this project, but again lets leave this problem for the authors :)

7
EU07 Simulator English forum / Open Source?
« dnia: 06 Czerwca 2004, 20:08:09 »
Recently in of the Polish sections of the forum i saw some disscusions about publishing the source code. Personaly i support the idea, but not all of the authors of the simulator do... Additionaly, new 3D engine is developed now,(code name - NEBULA) and not not many improvements can bo done to the current one. So lets wait, and maybe some day the code will be published...

8
Poszukuję, chcę zrobić / "odjazd!"
« dnia: 02 Maja 2004, 17:19:15 »
Cytat: "Sm42"
Jakbyś poszukał na forum to byś znalazł odpowiedzi i rozwiązania do twojego problemu.
A no racja, problem z mechanikiem byl poruszany juz wiele razy. Mala podpowiedz, www.google.com i wklep "VDMSound2.1.0" sciagnij programik i masz Mechanika pod XP!

9
Cytat: "sq1mhv"
zrobić kabiny do lokomotyw SM42, SM31, EP09, EL16, SM03, SU45, ST44, SU46 i do Ty2 ???.
Troche dluga twoja lista zyczen...
Cytat: "sq1mhv"

 I jeszcze dodatkowe pliki *.chk, żeby można było nimi pojeździć ???

Pozdrawiam.

Ooo, jeszcze pliki *chk, oczywiscie, zaraz zabieram sie do roboty i bede innych prosil o pomoc... A teraz tak na serio, ten symulatr powstal i sie dalej rozwija, tylko dlatego ze co poniektorzy z tego forum poza takim gadaniem jak twoje, to cos postanowili zrobic... wiec moze bys rozwazyl taka opcje, jak sprobowac samemu?? Teraz na warszatacie jest Nebula i nie wydaje mi sie ze duzo wiecej rzeczy do obecnej wersji symulatora zostanie zrobionych. :)

pozdro, Maciu

10
Z tego co zaobserwowalem, to symulator sie sypie pod najnowszymi sterami NVidii ==>56.64
A tak pozatym to jest dzial "Propozycje". Panie Admin przenies temat do "Pomocy" :)

11
Pomoc doraźna / Zwiększenie fps-ów
« dnia: 21 Marca 2004, 00:52:16 »
A, przepraszam co do usuwania trakcji... stalo sie to troche łatwiejsze niz przedtem. Otwierasz plik "eu07.ini" (znajduje sie on w glownym katalogu symulatora) i znieniasz wpis "enabletraction" yes na "enabletraction no". I juz jedziesz bez drutów :P

12
Pomoc doraźna / Re: Zwiększenie fps-ów
« dnia: 21 Marca 2004, 00:46:35 »
Cytat: "Żuk"
Jezeli możecie to dajcie namiary na nowe trasy do symka.Jeszcze jedno pytanie jak wyłączyć budynki  i trakcje w symku?
Nowych tras jak nie bylo tak chyba jeszce troche nie bedzie... Co do usuwania trakcji i obiektow to polecam uzyc opcji "Szukaj". Te tematy byly wiele razy poruszane na forum i jestem pewien ze znajdziesz odpowiednie posty :)

13
Tabor kolejowy / Nowe pliki *chk
« dnia: 21 Marca 2004, 00:41:54 »
Cytat: "Dżyszla"
A to akurat dziwne, bo o ile pamiętam to w siódemce nie było nic zmieniane.


Hmmm... jak zapusczalem wczesniej Debug mode to siodemka szla nawet 180km/h :P jak wczesniej pisalem, ale teraz nie pojedzie wiecej niz 128km/h.... moze winger zaaplikowal taka poprawke w swoim nie-oficjalnym-pantografowym patchu..?

14
Bieżące Symulatorowe / Nowa trasa
« dnia: 20 Marca 2004, 20:37:16 »
Racja po takim poście ręce  opadaja... szczegolnie po ostaniej wypowiedzi autora tego tematu... :/

15
Tabor kolejowy / Nowe pliki *chk
« dnia: 20 Marca 2004, 20:21:53 »
A no tego to nie potrafie sam zrobic...generalnie to dobra robota, w koncu siodemka nie pojedzie wiecej niz 128km/h, wczesniej udawalo mi sie nawet osiagac predkosci rzedu 180km/h :P

16
Tabor kolejowy / Nowe pliki *chk
« dnia: 20 Marca 2004, 17:41:48 »
Dzyszla po zaaplikowaniu twoich nowych ustawien, wagony Eaos wysiadaja. A dokladniej sypie sie textura, zamiast 40 wagonow wszystko zlewa sie wjeden MEGA-Eaos :P

17
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 15 Marca 2004, 09:05:07 »
Cytat: "Dżyszla"
Mateusz ma obsolutną rację. Podpowiedź dwa: sprzęgi. TRochę własnej inicjatywy poza wyszukiwaniem nieoficjalnych plików i narzekaniem, że nie działa.


Hehehe, Panie Dzyszla jak widac nie kazdy potrafi sobie poradzic z tym "prostym" problemem:))) A pozatym nikt tu chyba nie narzeka, tylko puki co to probujemy znalezc rozwiazanie tego problemu...:)))

18
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 14 Marca 2004, 23:30:12 »
Cytat: "MatEUzs"
Może ja oświece: Jeżeli to nie autorzy udostępniają jakieś pliki, to ściągacie je na własną odpowiedzialność:P


hehehe, A Winger to kto?? Nie Autor?? :))))) Koniec tematu, trzeba czekac na oficjalny update i tyle!! :)))

19
Forum / Wyszukiwarka
« dnia: 14 Marca 2004, 20:40:25 »
Taka wyszukiwarka istnieje, tylko trzeba sie troche rozejrzeć... u gory strony masz wyraznie napisane "Szukaj"... :P

20
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 14 Marca 2004, 12:44:25 »
Eeej ludziska a na jakim loku?? Bo u mnie wiesza sie na EN57, a na EU07 smiga bez problemu!!!
Cytuj
Ale wiem że to dopiero pierwsze testy i wierzę szczerze że Winger to poparwi z czasem i będzie superancko.
Racja to wczesna versja rozwojowa, wiec czekamy na oficjalna... (Chyba troche poczekamy) :))))

21
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 14 Marca 2004, 11:30:37 »
Cytat: "OczeQ"
Trzeba wywalić keys.ini z katalogu maszyny, np przemianuj go na keysx.ini i już go symek nie bedzie widział. wtedy będzie działało (też miałem ten problem.

U mnie wywala taki sam motyw ale klikam "ok" i wszyatko sie dalej laduje... Ale skoro wyrzucenie tego pliku tez dziala to tak tez to mozna rozwiazać :)

22
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 14 Marca 2004, 11:26:16 »
Cytat: "Leszek"
Mi, zaraz na starcie, wywala komunikat "Chwilowo plik keys.ini nie jest obsługiwany. Ładuję standardowe ustawienia." O czym zapomniałem?


O niczym nie zapomniales... :) Mi tez takie cos wyskakuje ale symulator dalej sie laduje i wszystko ladnie dziala!!

Cytat: "Cieślo"
U mnie niestety nie działa. Po uruchomieniu pojawia się komunikat, że eu07.exe wykonał nieprawidłową operację. Mam wersję z 22.02.2004 i zrobiłem po kolei wszystko tak, jak napisał Maciu


Jestes pewien ze podczas kopiowania plikow zaznaczyles zeby ponadpisywal wszystkie stare pliki??

23
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 13 Marca 2004, 23:42:11 »
Cytat: "Kozi"
a dokladnie to kture to czeba sciagnoc??
bo nie mam zielonego pojecia
 eu07winger-030304v2.rar --> wrzuc zawartosc tego pliku do glownego katalogu MaSzyny, pozniej sciagnij eu07.exe i podmnien pliki w glownym katalogu. Do obsługi sluza litery "P" i "O"   :)

24
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 13 Marca 2004, 23:15:42 »
No jest do sciagniecia... Moze nie totalnie upublicznione bo nie ma tego na eu07.pl. Nawet jesli to jakas Beta wersja to u mnie dziala bez zarzutów... :))

25
Na warsztacie / Pantografy jednak przed nebulą
« dnia: 13 Marca 2004, 21:31:39 »
Winger jestes mistrzem!! patyki dzialaja wzorowo!! no to dzisiaj mam nocke z glowy... bede podnosil i opuszczal, podnosil i opuszczal ...... a jeszcze jedno jak pieknie sie obniazaja i jak sie jedzie pod wiaduktem!! mideczek!! wielkie dzieki!! Ludziska stad mozna ssac!! http://normanet.pl/winger/eu07/

26
Tabor kolejowy / ET40, ET42, ET21
« dnia: 13 Marca 2004, 19:56:37 »
Nie wydaje mi sie zeby szynobusy sie szybko pojawily w symku...(fizyka...) Jak na razie jest jeszce duzo spalinowych lokow ktore ja bym jako pierwsze w koljece ustawil :))))

27
Tabor kolejowy / fps a ilosc pociagow
« dnia: 13 Marca 2004, 19:54:01 »
Ja jak uruchamiam MaSzyne to nawet explorera zamykam... Zawsze 10 mb ramu wiecej :P

28
Tabor kolejowy / ET40, ET42, ET21
« dnia: 13 Marca 2004, 14:19:42 »
Kakish z tego co widzialem to tworzyles troche modeli do M$TS, i nawet mi sie one podpbaly. :) A Do MaSzyny,  planujesz cos poza ET42??

29
Bocznica / trasy koszalin
« dnia: 13 Marca 2004, 12:23:14 »
Cytat: "OczeQ"
A jeszcze podejrzewam, że kilku MK z forum w udzieli pomocy, co do budowy scenerii :))

Hehehe... juz tylu "trasopisarzy" sie przewinelo przez to forum ze trudno ich by ich zliczyc. ALe za to skonczone trasy mozna policzyc na palcach jednej ręki :))))

30
Bocznica / trasy koszalin
« dnia: 13 Marca 2004, 10:58:35 »
Witam na forum (widze ze to twoj pierwszy post) Gdybys troche poprzeglal to forum to sam bys znalazl odpowiedz na to pytanie - "Jak sam zrobisz to bedzie".... :)

Strony: [1] 2 3