1
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Trzeba też wziąć pod uwagę dzisiejsze procedury gwarancyjne: gdy padnie Gryf z powodu uszkodzenia silnika trakcyjnego, transformatora, czy wjedzie w stado dzików to będzie odstawiony na jakiś czas (tak było z EU44) i NEWAG będzie pilnował tego i szukał przyczyn, aby uznać/nie uznać gwarancji (w sytuacjach losowych/wypadkowych może się okazać, że nie mają części lub naprawa się przedłuży). Tak, takie sprawy zatrzymują w dzisiejszych czasach pracę lokomotyw...
gdzie przy ręcznym wyborze komputer sam decyduje kiedy opuścić drugi pantograf by nie doszło do zaniku napięcia oraz jest opcja "auto" gdzie sam podnosi tylny pantograf w zależności która kabina jest obsadzona.
A gdyby tak założyć zbiórkę i po prostu zlecić firmie zewnętrznej(programiście) opracowanie koncepcji edytora i napisanie go?
W sumie ten chat to jest bezużyteczny jak nie ma głównego kanału...
Tymczasem link do chatu znika z nagłówka strony forum.