Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sigman

Strony: [1]
1
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Zdjęcia SU46-053 bądź SU46-054.
« dnia: 09 Czerwca 2014, 21:35:51 »
http://eu07.pl/userfiles/21185/foto-SU46-054.zip

Dzisiaj robione, po zachodzie słońca, ale będą dobre :)

2
Na warsztacie / Odp: Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras
« dnia: 09 Kwietnia 2012, 23:38:15 »
No więc to ma 105 trójkątów, a nie 1500. To nie ten model czy zaszła pomyłka w określeniu ich liczby?

3
Na warsztacie / Odp: Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras
« dnia: 09 Kwietnia 2012, 22:00:28 »
Miłosz, a mógłbyś pokazać siatkę tego W4? Zastanawia mnie jak można w czymś takim upchnąć tyle trójkątów.

4
Rainsted / Nieobsługiwane rozdzielczości ekranu
« dnia: 03 Kwietnia 2012, 19:47:09 »
Chciałbym tutaj poruszyć kwestię rozdzielczości ekranu, jakie mamy do wyboru w starterze. Lista jest dość długa, ale nie ma tam opcji 1280x960, jak i 1024x600, a tak się składa, że te rozdzielczości mam na moim PC oraz na netbooku. Nie mogę więc korzystać z trybu pełnoekranowego na tych rozdzielczościach, ponieważ nawet, jeśli ustawię rozdzielczość w pliku eu07.ini, starter nadpisuje ten plik i ustawia swoją rozdzielczość. Przy odpalaniu bezpośrednio eu07.exe mogę wyświetlić fullscreen w żądanej rozdzielczości, ale przecież nie o to chodzi, chciałbym używać startera. Ustawienie właściwości eu07.ini na "tylko do odczytu" też nic nie daje, ponieważ starter wyrzuca wtedy błąd "cannot write eu07.ini" (czy coś takiego).

Pytanie do Ra: dałoby się umieścić te dwie wartości rozdzielczości w starterze?

5
Na warsztacie / Odp: Projekt TEM2
« dnia: 31 Marca 2012, 16:08:43 »
Niestety hamulce zostaną takie, jak obecnie.
Ja uważam, że nie - ponieważ jest to symulator. Jak się wprowadza jakiś nowy projekt, to należy być jak najbardziej pro-rozwijającym sie projektem i nie bazować na wcześniejszych danych. To moje zdanie i myślę, że wielu się ze mną zgodzi.

Też uważam, że to powinno być zrobione, ale niestety, ja sam nie umiem programować, także tego nie zrobię. W tej kwestii trzeba liczyć na innych, ja nie jestem w stanie nic tu zmienić.

6
Na warsztacie / Odp: Projekt TEM2
« dnia: 30 Marca 2012, 20:42:26 »
Niestety hamulce zostaną takie, jak obecnie.

7
Na warsztacie / Odp: Projekt TEM2
« dnia: 27 Marca 2012, 01:17:22 »
Brakowało textures.txt, dlatego mogły być problemy, ale zawsze każdy sobie mógł taki plik stworzyć. Teraz już będzie wszystko działało jak należy. Natomiast nie wiem, o co chodzi z "zawijaniem się na zakrętach".

8
Na warsztacie / Odp: Projekt TEM2
« dnia: 25 Marca 2012, 21:40:55 »
Na razie jest imitacja Matrosowa i da się hamować, w zasadzie niewiele on się różni od Knorra. A żeby wszystkie manometry działały i żeby to był prawdziwy Matrosow pod względem fizyki, to już nie moja działka, wiadomo kto się hamulcami zajmuje ;)

9
Na warsztacie / Odp: Projekt TEM2
« dnia: 25 Marca 2012, 20:54:32 »
Postępu prac nad 2M62 nie ma. Lampki czuwaka w TEM2 fabrycznie też nie ma ;) Niektórzy prywaciarze sobie zamontowali po prostu. A teraz przecież w nowym exe jest lampka w postaci migającej diody na klawiaturze :D

Na wszelkie pytania dotyczące innych projektów w tym wątku nie odpowiadam!

10
Na warsztacie / Projekt TEM2
« dnia: 25 Marca 2012, 19:20:42 »
Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Powróciłem na forum. Mam nadzieję, że tym razem już zostanę na stałe. A powróciłem dlatego, iż wiele osób prosiło mnie, abym opublikował tutaj swoje modele TEM2. Po prostu żeby były, powiedzmy, "oficjalne" i mogły być dodane do najnowszej paczki całościowej. Zgodziłem się, ponieważ widziałem, jak posiadacze moich modeli byli tutaj traktowani. Zatem teraz będzie można już normalnie porozmawiać na tym forum o moich modelach i to ulepszonych w stosunku do ostatniej wersji!

Obecnie modele są przystosowywane do obecnych standardów.

Najważniejsze zmiany:

- Nowe koła (zrobione przez youBy)
- Nowe wężyki hamulcowe (zrobione przez Szoguna i CTL-a)
- Poprawiona budka maszynisty w TEM2U
- Nowe tekstury ścian w kabinach
- Kilka detali dodanych w kabinach
- Nowe szafki w kabinie TEM2 (w końcu takie, jakie powinny być)
- Turbosprężarka niedziałająca na jałowych obrotach (w końcu jest stosowna zmiana w exe)

Oraz kilka innych, drobnych poprawek.

Poniżej kilka screenów obrazujących modele:

Strony: [1]