Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Slayer66

Strony: [1]
1
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 21 Grudnia 2017, 22:45:51 »
To w exe wszystko trzeba napisać pod CD163. Fizykę, sterowanie, zależność dźwięku przekształtników od częstotliwości. Dużo roboty z tym może być.
Pytanie jak to rozwiązać na klawiaturze?

2
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 21 Grudnia 2017, 19:22:48 »
Znalazłem troche na temat lokomotywy. Dużo danych technicznych. Charakterystyki trakcyjne lokomotywy, wymiary,  i tym podobne. Może komuś się przy okazji przyda jak się za ten temat zabrałem.

http://zofsmost.mzf.cz/lokomotivy/1446628793.pdf

http://telegrafroad.sweb.cz/71em_verze1.pdf

http://zofsmost.mzf.cz/lokomotivy/1446628812.pdf

https://otik.uk.zcu.cz/bitstream/11025/9442/1/BP_Petr_Riha.pdf

3
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Grudnia 2017, 15:36:41 »
Zrodla symulatora sa publiczne na githubie: https://github.com/eu07/maszyna (aktualna wersja glownej galezi, nie ma tam nowego dzwieku ale sterowanie jest bez zmian) Milej zabawy :>
Uzywa ktos z was visual studio i mialby pliki projektu by skompilowac to pod kompilatorem VS? Jako ze ucze sie automatyki sprobowalbym ugryzc temat rozruchu tyrystorowego jesli uda mi sie ogarnac co i gdzie w kodzie za co odpowiada. Lepiej probowac cos zrobic niz nic nie robic i narzekac ze czegos nie ma.

4
Bieżące kolejowe / Odp: Pytania o zawód maszynisty
« dnia: 26 Sierpnia 2017, 18:07:13 »
PKP Cargo ma oddział w Krakowie?
Szukając pracy na terenie Krakowa zostaje mi tylko IC?

5
Bieżące kolejowe / Odp: Pendolino do Zakopanego
« dnia: 20 Marca 2017, 19:45:11 »
Dziobaka po tych torach do Zakopca, no nieźle.

6
WWW / Odp: MaSzynowa grupa na Facebooku
« dnia: 14 Stycznia 2017, 17:44:18 »

7
Symulator / Odp: MaSzyna w Unity3D
« dnia: 19 Listopada 2016, 18:03:31 »
A czemu nie od razu na unreal engine 4? Jak już na c++ jest migrowany kod maszyny.

8
Bocznica / Wydzielone z: Wykolejenie
« dnia: 05 Stycznia 2012, 16:22:52 »
Mi chodzi o jazdę z duża prędkością np 200km/h a mi przeszkadza to ze wykolejam sie na małych stacjach nie na zjazdach bo jak jest to zmniejszam prędkość do 30km/h.
EXE 231
//Edit
A jeszcze jedna sprawa mam trase 61+144 i zamiast wagonów mam np. EP07-474+++++++++
Te plusy to niby wagony zmieniłem skład da sie go jakos zapisac na stale ?

Popraw pisownię - zarówno ortografię jak i stylistykę, bo na razie ciężko jest Cię zrozumieć. Piszesz do tego bardzo ogólnie, tak nie uzyskasz pomocy. Odnośnie zapisywania składów - znów nie poszukałeś.
Quark-t

9
Pomoc doraźna / Odp: Wykolejenie
« dnia: 05 Stycznia 2012, 15:56:14 »
To co napisałeś dotyczyło tematu czy problem ze spotem ?
Spot normalnie działa na innych trasach ale na bałtyku nie

10
Pomoc doraźna / Odp: Wykolejenie
« dnia: 05 Stycznia 2012, 15:48:39 »
Chodzi mi o to ze chce pojechać szybciej a za każdym razem mi na stacjach wykoleja :( wiem ze na zwrotnicach z 30 km/h
Tryb testowy to ten deugemode czy jakoś tak :)

A i jeszcze mam problem bo mam nowego spota i jak go włączam na bałtyku to mi wywala na pulpit w połowie ładowania

11
Pomoc doraźna / Wykolejenie
« dnia: 05 Stycznia 2012, 15:38:54 »
Czy jest możliwość wyłączenia wykolejenia, nie chce grac na trybie testowym bo nie działa dużo rzeczy ?

12
Bocznica / Szukam SM42-12** (najnowszy)
« dnia: 30 Grudnia 2011, 18:59:55 »
Szukam pociągu  SM42-12** (najnowszy).

"Szukajcie a znajdziecie".
Quark-t

13
Pomoc doraźna / Odp: Wlaczanie Bateri
« dnia: 21 Grudnia 2011, 20:16:57 »
a skryptu  nie ma ?

14
Pomoc doraźna / Wlaczanie Bateri
« dnia: 21 Grudnia 2011, 20:12:18 »
czy jest jakis skrypt czy cos zeby mozna bylo wlaczac baterie ?

Strony: [1]